Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Roxana11

Members
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Roxana11

  • Rang
    Incepator

Profile Information

  • Gen:
    Feminin
  • Locatia:
    Timisoara
  • Varsta:
    26
  1. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    Dupa cum spuneam mai sus , " Nu spun ca gresiti si nu spun ca nu sunt astfel de case de expeditie cu angajati care este posibil sa fie la fel de destepti ca nea Ion." Spuneam doar ca sunt mai multe cazurile in care Ion Trans are probleme oriunde lucreaza din motivile expuse in discutie pe care nu le mai repet. Asta este tot.
  2. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    Domnule Cristian, din pacate trebuie sa va cataloghez ca pe toti ceilalti.Ati avut o sansa in prima parte a discutiei, dar vad ca nivelul este acelasi pe care credeam ca il pot depasi in aceasta conversatie..incepuse chiar sa devina interactiv si placut.De regula imi place cand am un partener de discutie cu criterii foarte bine definite chiar daca parerile sunt pro si contra. In sfarsit, eu am sa inchei in aceeasi nota.Cand vom scapa de toti nea Ionii Trans, aparuti ca ciupercile dupa ploaie sau ca soferii cand s-au saturat sa fie soferi si vor sa fie patroni, atunci se vor opri si toate aceste discutii.Pentru ca atunci, vor ramane pe piata doar oamenii care pot sustine un astfel de business, stiu sa il sustina, stiu ce inseamna si au capacitatea de a se dezvolta. pana atunci , mult succes tutror.Fie ca visurile de a deveni bogat cu camion, sa devina realitate.
  3. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    Nu spun ca gresiti si nu spun ca nu sunt astfel de case de expeditie cu angajati care este posibil sa fie la fel de destepti ca nea Ion. Eu vorbesc de un alt nivel aici si vorbesc despre faptul ca romanul are impresia ca daca isi cumpara un camion este un mare patron care va face o gramada de bani deoarece are firma, deci are o pozitie in societate.TOTAL GRESIT. Oricum, nu am deschis aceasta discutie ca sa umplem 13 pagini de argumente pro si contra pentru ca.. Slava Domnului.. sunt multe. Ideea este foarte simpla.. trebuie sa ne cunoastem pozitia si statutul. Trebuie sa privim si din cealalta perspectiva.Sunt curioasa nea Ion asta, ce servicii extraordinare ofera ca sa poata fi rasplatit pe masura incat sa ii ajunga profitul pentru 2 pachete de tigari si nu unul. Va spun din proprie experienta.. serviciile de calitate sunt rasplatite pe masura.. la orice casa de expeditie. Si doar ca o remarca, m-am uitat putin la profilul catorva nea Ioni pe aici si am ajuns la concluzia pe care o stiam deja : nimic nu ii multumeste, nicio firma, niciun contract.Pai ma intreb eu, oare chiar toate firmele sunt groaznice si nea Ion extraordinar?Si ma mai intreb un lucru : pai daca nea ion e asa de suparat pe toata lumea, de ce nu isi croieste propriul drum fara ajutorul acestor false imagini create de casele de expeditie?
  4. daca stam sa rasfoim putin paginile acestui forum, ne vom da seama ca fiecare firma nu este ok, ca fiecare transportatorul a avut probleme si a fost " tepuit". Din pacate, nicio firma care ofera astfel de contracte nu isi face timp sa scrie, cati dintre dumneavoastra, transporrtatorii, pleaca de la contract fara sa anunte, alimenteaza cu cardurile primite si nu se mai fac vazuti, lovesc semiremorcile apoi le abandoneaza pe marginea strazii, cati dintre soferi nu gasesc adresele de incarcare/ descarcare, cati soferi pleaca fara acte confirmate dupa care se plang de minusurile de paleti, cati soferi nu se uita pe CMR, cati soferi dau referinta gresita, cati soferi nu se uita la cum le este incarcata marfa ci doar se inchid in cabina spunand ca ei sunt domni si sunt angajati doar sa tina de volan, cati transportatori nu trimit actele la timp, dupa care se plang ca nu incaseaza, cati transportatori au de facut pauza in tara de 1 saptamana sau doua, si peste o luna sunt rugati sa se intoarca la munca, cator transportatori nu li s-au facut toate platile dupa care nu s-au mai intors la munca, nu spune nimeni cate pagube lasa transportatorii in urma lor atunci cand pleaca. Toate acestea se intampla din cauza lipsei de experienta si din cauza ca nu se cunosc informatiile. Singura intrebare a transportatorilor este : " Cu cat raman pe luna?" .. cata lipsa de profesionalism.Nu ne intereseaza sa muncim corect si organizat ci preferam doar sa urlam si sa denigram.Drept pentru care, se ajunge la astfel de topicuri facute de aceeasi oameni lipsiti de experienta care au impresia ca oriunde lucreaza sunt trasi pe sfoara.Nimeni nu trage pe nimeni pe sfoara, trebuie odata sa inteleaga si romanul.Nimanui nu ii pasa atat de mult incat sa aiba timp sa il traga pe "nea Ion de la Ion Trans" pe sfoara.Daca ar fi fost sa fie trasi toti pe sfoara asa cum se sustine, pai nu ar mai existat companii care sa ofere contracte pentru ca nu ar mai fi lucrat nimeni pentru ele.Este foarte logic doar ca nu putem mai mult de atat.Nu suntem, noi ca popor, suficient de inteligenti incat sa gandim logic si corect.In Romanica noastra oricine devine sofer si oricine isi poate cumpara un cap tractor si devine mare patron cu 8 clase care are impresia ca cineva are timp sa il traga pe el pe sfoara... Chiar nu se vede unde e problema de fapt?
  5. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    daca stam sa rasfoim putin paginile acestui forum, ne vom da seama ca fiecare firma nu este ok, ca fiecare transportatorul a avut probleme si a fost " tepuit". Din pacate, nicio firma care ofera astfel de contracte nu isi face timp sa scrie, cati dintre dumneavoastra, transporrtatorii, pleaca de la contract fara sa anunte, alimenteaza cu cardurile primite si nu se mai fac vazuti, lovesc semiremorcile apoi le abandoneaza pe marginea strazii, cati dintre soferi nu gasesc adresele de incarcare/ descarcare, cati soferi pleaca fara acte confirmate dupa care se plang de minusurile de paleti, cati soferi nu se uita pe CMR, cati soferi dau referinta gresita, cati soferi nu se uita la cum le este incarcata marfa ci doar se inchid in cabina spunand ca ei sunt domni si sunt angajati doar sa tina de volan, cati transportatori nu trimit actele la timp, dupa care se plang ca nu incaseaza, cati transportatori au de facut pauza in tara de 1 saptamana sau doua, si peste o luna sunt rugati sa se intoarca la munca, cator transportatori nu li s-au facut toate platile dupa care nu s-au mai intors la munca, nu spune nimeni cate pagube lasa transportatorii in urma lor atunci cand pleaca. Toate acestea se intampla din cauza lipsei de experienta si din cauza ca nu se cunosc informatiile. Singura intrebare a transportatorilor este : " Cu cat raman pe luna?" .. cata lipsa de profesionalism.Nu ne intereseaza sa muncim corect si organizat ci preferam doar sa urlam si sa denigram.Drept pentru care, se ajunge la astfel de topicuri facute de aceeasi oameni lipsiti de experienta care au impresia ca oriunde lucreaza sunt trasi pe sfoara.Nimeni nu trage pe nimeni pe sfoara, trebuie odata sa inteleaga si romanul.Nimanui nu ii pasa atat de mult incat sa aiba timp sa il traga pe "nea Ion de la Ion Trans" pe sfoara.Daca ar fi fost sa fie trasi toti pe sfoara asa cum se sustine, pai nu ar mai existat companii care sa ofere contracte pentru ca nu ar mai fi lucrat nimeni pentru ele.Este foarte logic doar ca nu putem mai mult de atat.Nu suntem, noi ca popor, suficient de inteligenti incat sa gandim logic si corect.In Romanica noastra oricine devine sofer si oricine isi poate cumpara un cap tractor si devine mare patron cu 8 clase care are impresia ca cineva are timp sa il traga pe el pe sfoara... Chiar nu se vede unde e problema de fapt?
  6. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    Buna ziua, da. Puteti sa ne sunati la 0786 098 984 si discutam despre oferta.
  7. Necesar prelata sau carosat , 3.5 tone - Circuit pe comunitate : AT , DE, FR, IT, Benelux - Contractele se semneaza pe minim 6 luni de zile - Circuit intre 4 si 6 saptamani pe comunitate cu 1 - 2 saptamani pauza - Dispeceratul il asiguram noi - Masina se preia fie din AT fie din DE. - Se poate incepe oricand Card de motorina din prima luna . Motorina se factureaza fara TVA Pentru orice fel de informatii, ne puteti contacta la 0786 098 984. multumesc
  8. Buna ziua, va prezentam mai jos formele de colaborare cu GTM Logistics GmBH: Modalitate de lucru : Varianta 1 Posibilitate cumparare vagon: - Contract de 36 de luni - Avans pentru vagon : 0 euro - Rata lunara : 595 euro - Varianta 2 Posibilitate tractare vagon - Contracte flexibile de 6, 18 luni - Semiremorci standard dotate cu lada pentru europaleti - Taxa de intretinere lunara: 540 euro - Mentenanta vagonului intra in sarcina GTM Logistics GmBH Varianta 3 Posibilitate contracte pentru ansamblu complet: - Contracte flexibile de 6, 18 luni - Necesara ca vagonul dumneavoastra sa aiba in dotare lada pentru europaleti. Oferta Comunitate : a) Circuit pe comunitate : tarif / km plin sau gol + toate taxele de drum decontate la nivel de euro 6 DE AT FR IT BE GB NL LU Pentru mai multe detalii, lasati o adresa de email sau un numar de telefon. Totodata, puteti suna si la 0786 098 984 pentru orice fel de informatie. Va multumesc.
  9. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    cat considerati ca trebuie platit la prelate si dube?
  10. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    buna ziua, pentru prelata -> 0.30 eur / km plin sau gol + taxe de autostrada decontate pentru dube carosate -> 0.29 eur / km plin sai gol
  11. Contracte comunitate

    buna ziua, -> pentru contractele fixe de 36 de luni, prin care dumneavoastra ramaneti cu semiremorca : 0.83 eur / km plin sau gol + toate taxele de drum decontate . -> pentru contractele flexibile de tractionist (ex: 6, 12, 18 luni ) sau pentru ansamble complete, tariful difera in functie de numarul de masini si de perioada anuala: va dau exemplul minim de 1 LKW: ianuarie, februarie, august si decembrie: 0.80 eur / km plin sau gol + toate taxele de drum decontate restul anului: 0.82 eur / km plin sau gol = toate taxele de drum decontate . aceste tarife pot creste in functie de numarul de masini. Toti km de dislocare se platesc la fel ! va multumesc.
  12. Contracte comunitate

    multumesc pentru comentarii. Tind sa cred ca nu este foarte greu sa dam un telefon pentru a primi informatii despre aceasta oferta. cine este interesat, poate suna cu toata increderea, se pot stabili intalniri s.a. aceste comentarii de mai sus pana la urma sunt inutile si nu ajuta la nimic. va multumesc oricum pentru interesul acordat. o zi buna .
  13. Contracte comunitate

    buna ziua, mi s-au cerut detalii despre " halat". Cand mi se vor cere detalii despre oferta prezentata fara expresii adiacente, cu tot dragul le voi oferi. va multumesc.
  14. Contracte comunitate

    buna ziua, mai multe informatii la 0256 210 565 va multumesc
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.