Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

epsilon

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

epsilon a câștigat ziua ultima dată pe Ianuarie 16 2016

epsilon a avut cel mai apreciat conținut!

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Tg jiu

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

epsilon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. Pentru Aurel-Ph.NU sunt dispecer.Am lucrat laEwals.Cunosc destul de bine problemele din firma.In acest moment am propriul camion cumparat de la ewals.Lucrez pecomunitate, dar nu pentru Ewals. Nu cred ca ai avut contradictii cu mine. Confunzi lucrurile!
  2. Am fost inteles gresit ;corecti cu salariile-m-am referit la ziua de salariu.Nu s-a intarziat nici odata.Pe peroada contractului primesti acelasi salariu si diurna zilnica la fel ca ceilalti angajati.1530 de km in echipaj.Nu vreau sa intru in polemici intrminabile cu nimeni.Nu fac reclama firmei.Daca tot au intrebat unii colegi despre Ewals,le-amadus niste clarificari reale,nu povesti din parcare.Dupa incheierea contractului,noul angajat timp de doua saptamani efectueaza cursele date de dispecer impreuna cu un instructor.Daca instructorul considera ca te descurci,pleci in cursa in echipaj cu uncoleg.Daca nu ,perioada aceasta de doua saptamani esti platit normal; salariu pentru 14 zile +diurna de 35 euro/zi.
  3. La Ewals se lucreaza solo si in echipaj.Ewals este transportatorul prinsipal,iar transportatorii succesivi sunt:Mega Truking Bhoemia cu soferi cehi,Mega Truking Slovakia cu soferi cehi slovaci si cei mai multi soferi romani;Mega Truking Timisoara cu soferi numai romani.Sunt mai multr coloane: Zeebruge,Venlo si Interzuid venlo. Salarizare: Zeebrugge solo 35 euro/zi + 780 RONi, Zeebruge echipaj:37,50 euro/zi +780 roni, Venlo proiect Suedia 40 euro/zi +780 roni , Venlo Interzuid 42,50/euro/zi+780 roni.Dupa un an vechime aceste diurne cresc cu 2,50 euro.Sunt foarte corecti cu salariile.Se pleaca vineri din Timisoara si se ajunge la Venlo sau Zeebrugge sambata.Luni fiecare sofer primeste in cont :cei noi 200 euro avans diurna,cei vechi 400 euro.Dupa 30 de zile fiecare mai primeste 200 euro avans diurna.Dupa sase saptamani se vine acasa ,iar dupa patru zile se vireaza diferenta de diurna.Salariul in roni se vireaza in data de 10 al fiecarei luni.Nu sa intimplat ca sa se intarzie cu salariile.Se lucreaza 6 saptamani cu 2 acasa.Ewals Cargo Care NU plateste la km.Salariul se compune din diurna zilnica(idiferent daca muncesti sau astepti)si salariul minim pe tara.Nu trebuie sa va puneti problema ca se asteapta dupa curse sau nu;atata timp ce esti platit cu diurna zilnica nu trbuie sa-ti faci probleme daca ai cursa sau nu ai.Pe un program de 6 saptamani se fac in medie 23000-24000 de km in echipaj.Povestie cu decuplatul si cuplatul a 4-6 remorci pe zi,sunt povesti de parcare.Daca ai cursa de TNT ,de la Duiven olanda la Barcelona 1530 de km ;pleci din Duiven la 4.00 si trebuie sa ajungi la Barcelona la 23.00 cand mai faci cele 4-6 cuplari si decuplari? Angajeza si incepatori.Mega Truking Timisoara rea incheiat un parte neriat cu Scola de soferi "Pilot" din Dr Tr Severin.Dupa ce terminati scoala incheiati un contract cu Ewals ,si va angajati sa nu parasiti firma mai devreme de 20 de luni.Daca plecati mai devreme achitati 1700 de euro.Camioanele sunt Scania,Volvo Mercedes si cateva Daf.Toate sunt cu cutii automate,frigidere,sirocou,cd,slot pentru card,tool colect g-box,telepas,stichere.Nu aveti treaba cu nici o taxa de autostrada, poduri sau tunele.Cei care afirma ca firma are camioanele varza ,fac afirmatii din auzite.La Venlo in sevice Scania, Volvo sau Mercedes sunt multe camioane de Ewals,dar daca nu stiti acestea sunt la vanzare.Dupa un rulaj de peste 450000 de km. camioanele sunt scoase la vanzare.Sunt in service deoarece Ewals are incheiat un parteneriat cu aceste service-uri. Sevice-urile pregatesc aceste camioane pentru vanzare.Daca va intereseaza ,pretuleste intre 20000si 35000euro.Nu sunt in exploatare camioane mai vechi de 3ani.Daca mai aveti intrebari in masura incare pot,va voi raspunde.Uitam; se respecta programul, nu se foloseste magnetul.Dcaa moderatorul permite as vrea sa salut armata de soferi romani care lucreaza in terminalele de la ;Herne,Betemburg, Le Boulou,Hamburg Stena Line Van de Hoek,P6 Goeteborg,Gent,ZeebruggeBilbao,colegul Briciu de la GTO.Tuturor drumuri bune,rabdare si multa sanatate!
  4. Pentru ionu7z1992.Totdeauna drumul cel mai scurt este cel ocolitor!!!!!!!!!!!!Suna la 0746100891 Vecorom; este firma care recruteaza pentru Waberers.Ei te vor programa pentru test.Permisul sa aiba cerneala putin uscata.Daca esti sef pe covrig poti sa incerci.Nu te penalizeaza nimeni.Nici macar haiducii soselelor(adica ISTCR-ul ;joi la Caransebes parca erau turbati,mai aveau putin si blocau circulatia)
  5. La Wabi:1000lei +8,4e la% de km., din care scazi unele ,altele!!!!Adica :motorina,km in plus,masina zgariata,chinga lipsa etc. etc si etc si iar etc.Sper ca ai inteles.
  6. :De ce iti este frica georgelu 13?Nu stii sa mergi in marsarier 20...50 de metri,sa parchezi din laterala,sa decuplezi vagonul,sa nu incaleci bordurile ca sunt ale primariei Ciuc.Sa indici pe harta Europei tarile date de examinator? Nu cunosti indicativele rutiere ale tarilor din europa?Din ce te-am intrebat din asta consta testul de la Miercurea Ciuc.Multa bafata si capul sus .Drumuri bune,line si frumoase sa ai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7. Filtrul de motorina are o supapa unisens.Posibil sa nu functioneze la parametrii de presiune si atunci apar pierderi de presiune.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.