Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Nica Ionel

Members
  • Număr conținut

    34
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Nica Ionel

  • Dată Naștere 08/26/1978

Profile Information

  • Locatia:
    caracal

Contact Methods

  • Yahoo
    xwe caracal

Nica Ionel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. salut colegii !un coleg care lucreaza in prezent la dumagas ne spune si noua daca sa scimbat ceva acolo odata cu patronu? daca se fac angajari,ce conditii ,ce curse au (pe intern) la cat timp ajung acasa,cum se mai plateste, daca se plateste....? multumim anticipat,drumuri bune la toti colegii!
  2. Multumesc mult de tot colegu dan 2008gh!Acum sunt lamurit,dupa ultimele 2 postari ale tale.Sunt lucruri pe care nu le stiam si ma bucur ca le-am aflat.Lucrez la o firma mica 3 camioane si avem curse fixe 5-6 zile pe sapt in functie de cum lucreaza fabrica,cu care avem contract.Drumuri bune sa ai,spor la bani!
  3. Pai si atunci saptamana anterioara am avut doar un program(sambata)?Daca este asa inseamna ca eu ,ultima pauza de sambata seara pana azi trebuie sa o am de 45 de ore ,avand in vedere ca dupa prima sapt (luni,M,Mi,J)am facut pauza 37 ore(redusa)?
  4. salutare la toti colegii!Am o dilema: sapt anterioara am condus :luni,marti ,miecuri,joi cate 9 ore,total 36 apoi pauza 37 ore dupa care am mai condus iar 9 ore sambata,iar pauza vreo 37 ore pana azi(luni) pe la ora 11 cand urmeaza sa plec.Intrebarile mele catre colegi sunt:1)Dupa prima pauza de 37 ore se considera ca am inceput o noua sapt,dar aceasta sapt se incheie cu un singur program (cel de sambata) deoarece dupa el urmeaza o alta pauza de aproximativ 37 ore? 2)Daca dupa aceasta ultima pauza pot face iar 6 programe consecutive,acestea incepand de azi (luni) urmand sa se incheie sambata.Multumesc anticipat la colegii care vor avea bunavointa si rabdarea sa ma lamureasca si pe mine.Drumuri bune si Doamne-ajuta la colegi!
  5. multumesc pt info Calin!Nu functioneaza in sensul ca plec spre exemplu,de pe loc,cu a-2-a cu clapa in jos(greu) demarez,ridic clapa (2 usor)calc ambreiajul scade turatia la relantii cat calc ambreiajul iar cand ridic piciorul revine in aceeasi turatie.Un destept i-a bagat in cap patronului ca ala nu-i gv,ca e greu si usor si nu se schimba la fiecare treapta,doar atunci cand urci o panta lasi clapa in jos fara sa calci ambreiaju iar dupa ce urci ridici iar clapa,si ca nu trebuie sa se auda niciun pasait atunci cand schimbi ca asa e la atego.Te doare mintea!
  6. salutare la toti colegii!Am in primire un atego 1528 cu remorca,recent adus din Germania.Problema este ca are gv dar nu funcioneaza.Rog colegii care au lucrat pe asa ceva si au intampinat aceasta problema s-au cei ce cunosc ceva mecanica sa ma ajute cu un sfat.Drumuri bune la colegi!
  7. Nica Ionel

    ajutor

    Salut colegii!Momentan conduc un man cu taho digital siemens vdo si ieri in timp ce conduceam a aparut pe ecran "INTERNAL DEFAUT" si semnul X insotit de simbolul card(cred nu sunt sigur).Ramanea asa pt cateva secunde, timp in care palpaia si lumina ecranului apoi revenea la normal si dupa cateva secunde aparea iar.Timpul de condus de 4,5 ore nu-l depasisem.am ajuns la descarcat,am facut pauza vreo ora iar cand am plecat nu a mai facut.Este vreun coleg ce-mi poate da o explicatie?Drumuri bune!
  8. Salut colegii!Cei care aveti drum pe A1,aveti idee cam cat mai dureaza pana termina baietii vrenici lucrarile de la podul Ionesti(iesirea catre Gaiesti)?Drumuri bune!
  9. salut!Multumesc pt sfaturi si info,Mario si Soso,forte utile si bine venite.Marea mea nedumerire era folosirea taho,cum selectez activitatea in functie de munca prestata in acel moment.Nu stiam ca taho poate trece automat pe pat atunci cand opresti motorul(multam Mario).Soso nu mi-e greu sa citesc regulamentul dar cum spuneam, nu am alte carti in afara de cele 2 primite cand am facut atestatul.Acel ghid m-a derutat foarte tare atunci l-am citit prima oara,deoarece spunea scurt conduci 4.5 faci pauza 45 sau 15 cu 30 conduci iar 4,5 apoi odihna 11ore sau 9.Atunci mi-au venit in minte 1000 de intrebari la care am gasit raspuns pe forum(sa traiasca cine l-a facut).Din intrebarile altora ca mine si raspunsurile celor ca voi am invatat sa fac diferenta intre programul de condus si programul de lucru,cand pui pe pat,pe ciocanele,pe patratel,cum procedezi daca mergi 2 ore si trebuie sa incarci apoi mai mergi 1 ora si trebuie sa incarci iar si poate stai 3 ore la incarcat si multe altele.Acum astept sa plec iar incursa cu celalalt coleg.Trebuia sa plecam la 07.00 dar s-a schimbat modificarea si cica plecam pe la 10-11 tocmai cand e restrictie.Am vorbit cu el si cica si la restrictia trecuta a circulat, si nu l-au oprit crezand ca e camion de 7,5 si el de fapt e de 12.Oricum e diagrama si permisul lui,pe mine nu ma afecteaza,probabil patronu plateste amenda la nevoie.Va salut si va respect!Drumuri bune!
  10. salut!stimati colegi,eu programul as stii sa mi-l fac in functie de nevoi,in conformitate cu legea.problema mea e ca nu am mai utilizat tahograf.Ce-i drept nici pe la cursuri n-am prea dat(la atestat)pt ca nu-mi permitea programul si bugetul sa fac naveta 50 km dus-50 intors.De citit despre utilizare taho modular nu am de unde,pt ca am doar acel ghid de culoare albastra ce contine 22 de pagini si pe care l-am primit cand am platit atestatul,impreuna cu un manual cu intrebari si raspunsuri care nu ma prea ajuta la momentul de fata.Programul cu toate dedesupturile lui, l-am inteles de aici de pe forum. Virgil Timis crede-ma ca acest coleg al meu exista cu adevarat si este exact asa cum l-am descris:baiat bun,de la tara cei drept dar are si el lipsurile lui(mai multe).Din putinele mele cunostinte stiu ca daca in perioada de odihna sapt,daca nu te afli langa camion sa schimbi diagrama la cel mult 24h,bagi diagrama galbena care nu e nevoie s-o schimbi la 24h.El(colegu) abera ceva de bagat diagrama normala pe care o scria atunci cand o scotea(de ce?nu stiu),o baga vineri pe la 18.00-19.00 si o tine pana luni seara pe la 19.00 cand pleaca iar.Mentionez ca sunt 2 soferi pe 2 masini si cara unul ziua celalalt noaptea,iar saptamana urmatoare invers.Niciunul dintre ei nu a mai lucrat inainte pe camion si nici nu stiu cine i-a invatat,daca i-a invatat.Apropo cand l-am intrebat de restrictia de peste 7.5 t din cauza caniculei intre 11.00 si 20.00 avand in vedere ca e anuntata pt urm 3 zile,a dat din umeri.Maine trebuie sa merg cu celalalt coleg in cursa de zi,sunt curios daca o sa mai aflu lucruri noi.
  11. merci soso,dar tocmai de asta intreb pe cei ce stiu.
  12. salut la toti colegii!dupa indelungi asteptari si telefoane,am primit o oferta de angajare pe un camion de vreo 12t MTMA. Angajatorul, posesor a 2 camione, stie de la bun inceput ca nu am mai lucrat pe camion si inainte sa-mi faca actele m-a trimis azi -noapte in cursa cu un coleg ''experimentat" (vreo 5 luni exp) care sa-mi arate de unde incarca(cursa fiind fixa) si sa ma invete cate ceva.Ajunsi la incarcat dupa vreo 4.10h colegu zice ca face pauza de 45 pana incarca.Plecand apoi catre casa,il intreb si eu ca nestiutor ce ma aflu, care este selectoru de activitati unde trebuie sa apesi pt a inregistra pauza pe care tocmai zicea ca o facuse.Mi-a raspuns sec "ce sa mai apesi?nu oprii masina?aia e pauza!".In concluzie,rog pe cei cu experienta daca vor sa ma ajute si pe mine cu ceva sfaturi.Tahograful este cu diagrama,modular(din ce am vazut in carte).Nu am nimic cu omul,nu e baiat rau,dar cred ca nu prea are ce sa ma invete mare lucru si nu as vrea sa vin cu vreo surpriza acasa de la ARR.L-am mai intrebat, in weekend ce diagrama baga in taho,pt ca nu se lucreaza?Mi-a zis ca tot normala dar nu scrie nimic pe ea,si o lasa pana pleaca in cursa vreo 72 de ore.Pe cuvantul meu de om daca mai inteleg ceva.Va rog sa ma ajutati cei ce sunteti in masura sa o faceti.Multumesc,drumuri bune!
  13. salut jovi!ultimii 2 colegi au plecat la inceputul lunii,din ce am citit mai in spate.si eu am trimis dosaru Lunea trecuta si tot asa umblu cu telef dupa mine si la wc. acum depinde, cand se mai elibereaza vreun loc va veni si randul nostru.bafta
  14. colegu iogy daca te-a jignit cumva postarea mea anterioara imi cer scuze.am vorbit la modul general si nu am spus-o cu rautate.sa nu ai impresia ca ma cred cumva buricu pamantului.dupa cum spuneam nu am condus tir decat in alea 8-10 zile,in rest dube sub 3,5t dar nu foarte mult.pt tine care spui ca ai lucrat pe autocar, cu siguranta te vei acomoda mult,mult mai usor decat cei ca mine.inca odata imi cer scuze.BAFTA in continuare.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.