salut colegi....sau viitori colegi
daca cineva din voi, care a trecut prin toata chestia asta care incepe cu citirea forumului, trimiterea actelor la TM, apoi angajarea si plecarea in austria si apoi in cursa prin europa, poate sa-mi de-a raspuns la citeva intrebari:
- daca ia soferi incepatori si peste 35 ani,
- cam cit dureaza, in medie, de cind trimiti actele pina te suna
- daca cineva a fost sa depuna actele, personal la birou si daca crede ca e mai indicat sa mergi direct la ei la birou ca sa fii face-to-face
- in momentul ajungerii la vomp, la garaj, poti sa-ti alegi singur un titular sau te dau ei cu cine vor
- daca poti sa iti alegi un camion, ex. Man sau Daf
- daca camioanele au cutie automata (e cel mai bine la inceput, cred, pina te familiarizezi cu tirul, gabarit, lungime, latime, depasiri, curbe, dat cu spatele la rampa)
- au numai Daf-uri si Man-uri, care sint automate?
Chiar acum am citit postul lui Rebound...ptr.care am o intrebare sau mai multe....in astea 2 luni de cind esti in firma, ai avut timp sa-ti faci o imagine cit de cit, care este rata de plecare a soferilor din firma si c-am citi angajeaza saptaminal? (ca sa stiu cit avem de asteptat)
Daca am laptop, ce adaptor am nevoie sa il pot folosi pe camion? Prin parcari gasesti retele WiFi?
Daca vorbesti germana sau engleza, te avantajeaza cu ceva? de ex. sa soliciti sa-ti de-a cursa de anglia sau scandinavia?
E clar de la inceput ca in privinta banilor, nu ma stept sa devin milionar, dar cred ca conteaza mult ca sa poti invata meserie si sa poti da proba de lucru ca un profesionist in ale volanului de tir in momentul cind iti gasesti alta firma si cind o sa fii singur prin europa. mersi
Poate cineva sa puna niste poze, filmulete, cu camioanele, cu firma sau sint la secret, nu gasesti nimic pe net, in afara de cele vreo 14 poze de pe facebook