Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

dan 1976

Members
  • Număr conținut

    79
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre dan 1976

  • Dată Naștere 07/18/1976

Profile Information

  • Locatia:
    BRAILA

Contact Methods

  • Yahoo
    ghenovdaniel@yahoo.com

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

dan 1976's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputație Comunitate

  1. [...] (i) „săptămână”: perioada cuprinsă între ora 00.00 a zilei de luni şi ora 24.00 a zilei de duminică; [...] (13) [...] Definirea termenului „săptămână” care figurează în prezentul regulament nu ar trebui să împiedice conducătorul auto să înceapă săptămâna de lucru în oricare zi a săptămânii.'' ' Articolul 8 [...] (6) [...] O perioadă de repaus săptămânal începe până la sfârşitul a şase perioade de douăzeci şi patru de ore de la perioada de repaus săptămânal precedentă.'' Din aceste trei definitii rezulta clar faptul ca saptamana este doar un grup de 7 perioade de 24 de ore consecutive iar saptamana de lucru este de fapt perioada de timp dintre 2 pauze saptamanale. ln cazul de sus prezentat de SEFU am putea deduce ca sa premiat cu o pauza saptamanala binemeritata de 45 de ore minim dupa cele 6 perioade de 24 de ore si vom afla in mod SURPRINZATOR ca saptamana de soferie LEGALA are 7 zile si 21 de ore.
  2. Sefu....la ghicitoarea precedenta....aia cu bonurile bre raspunsul meu este ....LEGAL. Ai 10 ore volan in prima zi.....LEGAL. Ai 10 ore volan in a doua zi......LEGAL. Ai peste 10 ore volan in a treia zi.....este LEGAL cu conditia sa ai o perioada zilnica de odihna de minim 9 ore dupa incheierea programului de 9 ore de volan.Adica sefu baga 9 ore volan .....tara final......9 ore minim pauza.....tara initial....sandale mai departe inainte de ora 00 UTC.In a treia zi ai un program complet de 9 ore volan maxim si ai inceput al doilea program de munca inainte de incheierea perioadei de 24 de ore de la inceperea precedentului.Si am mai dedus ca bonul al treilea a fost printat chiar in ziua respectiva. Astept cu drag suturi de la Sefu!!!!!!!!!!!
  3. ' Articolul 8 [...] (6) [...] O perioadă de repaus săptămânal începe până la sfârşitul a şase perioade de douăzeci şi patru de ore de la perioada de repaus săptămânal precedentă.'' Aici esti legal sefu........ai inceput repausul saptamanl cu 5 minute inainte de incheierea a 6 perioade de 24 ore dupa precedenta pauza saptamanala. Articolul 4 [...] (i) „săptămână”: perioada cuprinsă între ora 00.00 a zilei de luni şi ora 24.00 a zilei de duminică; [...] (13) [...] Definirea termenului „săptămână” care figurează în prezentul regulament nu ar trebui să împiedice conducătorul auto să înceapă săptămâna de lucru în oricare zi a săptămânii.'' Aici iar esti legal ca ai inceput saptamana Duminica......... (l) „durată de condus săptămânală”: durata de condus totală, acumulată în timpul unei săptămâni; [...] Articolul 6 [...] (2) Durata de condus săptămânală nu depăşeşte cincizeci şi şase de ore şi nici nu generează o depăşire a duratei maxime de lucru săptămânale stabilită de Directiva 2002/15/CE. aici ai o problema.....ai 65 de ore de volan intre doua pauze saptamanale. Este ILEGALA ultima ghicitoare.
  4. cauta pe net firma ROMFOUR din Falticeni....au microbuze si platforme dupa fiecare microbuz de pasageri.
  5. Eu am tras la DSV..... ....ai zis ceva de program la DSV Horsens la Tata Nikolaj??Sau ziceai ceva de DSV Coslada??La care DSV te refereai??Nu de alta....dar nu ai fost prea explicit bre Mario....
  6. Colegutu....ADR se cara la mai multe speditii la care trage tata kurt si trebuie sa ai ADR pentru a fi eligibil pentru orice speditie, iar despre contul la banca poti sa faci un cont pe numele mamei sau surorii la raifeissen.Nu se atinge banca de banii mamei tale.Succes !!
  7. daca ai da mai multe detali....marca semiremorca....tamburi....discuri....etc...etc....poze eventual....am sti ce sa spunem.Asa e mai greu pentru ca sunt semiremorci cu reglare automata sau cu reglare manuala a franelor.Succes!
  8. daca este gresit din punct de vedere legal ceea ce am spus eu.....astept urmarile......daca este gresit din punct de vedere legal ce spune el.....coloreaza-l portocaliu pentru dezinformare.....multumesc cico!
  9. 1 ianurie 2003 este data cand producatorii de vehicule au fost obligati sa introduca tahograf digital.Tot ce sa produs dupa 1 ianurie 2003 este dotat cu tahograf digital .Daca camionul a fost produs in 1999 atunci acesta se poate inscrie cu tahograful sau original ....analog.Nu exista lege in Europa care sa te oblige sa pui tahograf digital pe un camion din 1999.Dar fratele meu Cri5tian stie mai bine decat mine legile .......
  10. dan 1976

    Sondaj: Cum esti platit?

    50 euro pe ziua de cabina inclusiv sambata duminica + 500 euro brut salariu + 120 de euro bani de drum.Ti se plateste si ziua cand pleci si ziua cand te intorci de acasa iar cei 120 de euro sunt pentru un drum dus-intors.6 saptamani la munca cu 2 saptamani acasa.Cand esti acasa nu ti se plateste decat cei 370 euro net salariu si mai avem 30 de zile de concediu platit pe an tot cu 370 de euro.Angajare pe Slovacia.
  11. .......pfiuuuuu........inca mai are de inventat sau de citit legi fratele meu cri5tian......pe aia cu 50 de km in jurul bazei la care se face exceptie de la regulamentele AETR.....inca nu a citit-o.....dar ....poate mai ramane domnia sa fara permis inca vreo 2...3 luni si are timp sa inventeze si sa citeasca legi.Intrebarea este foarte serioasa .....cine stie sa bage un alineeat din lege aici???........................................ ............................ ........................................................... .............. Nici in noaptea sfanta de inviere nu te poti abtine........
  12. dan 1976

    Atestate

    Depinde. Dacă angajatorul tău este dintr-o țară unde legislația națională prevede cursuri de calificare în plus față de permisul de conducere (ex: România, Italia) atunci da, trebuie să promovezi acele cursuri, indiferent că tu conduci numai în Germania. Dacă angajatorul este dintr-o țară unde nu există astfel de prevederi, atunci, evident, NU. Atestatele sunt valabile, la angajare, în țara emitentă. Cu atestat din RO nu te poți angaja în I (și nici invers). Dacă tu vei fi angajat în D (adică un contract de muncă înregistrat în sistemul lor), atunci nu ai nevoie decât de A.D.R. (dacă e cazul).[/quote Un act legal emis in Romania(tara membra UE)....DRIVER QUALIFICATION CARD este valabil la angajare si intr-o tara straina(tara membra UE)........Eu sunt angajat in Slovacia si mi sa cerut atestatul profesional emis in Romania la angajare. Dar cum fratele meu cri5tian inventeaza legi ....legislatie....normative....etc etc etc......a inventat si faptul ca atestatul profesional emis in Romania nu este valabil la angajare intr-o alta tara.Pacat ca Uniunea Europeana nu a aflat inca de fratele meu cri5tian,cel supranumit.....atoatestiutorul inventator de legi.Cri5tiane....nu mai baga lumea in ceata frate.....Drumuri bune sa aveti....
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.