Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

DjMarinik

Members
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre DjMarinik

  • Dată Naștere 06/03/1991

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Brasov.Romania

Contact Methods

  • Yahoo
    pancescumarian

DjMarinik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. DjMarinik

    MAN Erori

    Buna seara si la multi ani, un coleg amabil daca ma poate ajuta cu un manual de utilizare pentru un man tga d20 in format electronic sau pe hartie de vanzare? Multumesc frumos!
  2. Buna seara domnule Sandu Florin ,deoarece a-ti venit cu ceva completari doresc sa adaug si eu sfarsitul completarilor : 1.in privinta salariului este foarte adevarat cat am incasat doar ca haide sa facem calculul salariului impreuna sa vedem daca este adevarat ce am spus. Deci salariul net ar fi de aprox 1200 de lei plus 3 bonusuri a cate 200 de lei pentru cele 3 praguri atinse plus 0,15 bani per km asta ar insemna la un numar de 14,437 -2165 lei plus 1200 lei plus 600 lei = 3965 lei plus bonuri de masa iar daca acest calcul ar fi corect lipsesc 500 lei din salariul meu asta daca nu este adevarat ce am spus mai sus. 2. Tin sa va informez ca plata la km este interzisa de catre regulamentul AETR tocmai pentru a nu incuraja pacalirea aparatului TAHOGRAF aici atasez cele spuse de mine : Conf art 8 alin 1 pct 11 din OG 37/2007 reprezintă încălcări foarte grave ale dispoziţiilor Regulamentului Parlamentului European şi al Consiliului (CE) nr. 561/2006, şi constituie contravenţii, dacă acestea nu sunt considerate infracţiuni potrivit legii penale acordarea de către întreprindere/operatorul de transport rutier a unor plăţi conducătorilor auto, chiar şi sub formă de bonificaţii sau prime, în funcţie de distanţa parcursă şi/sau de cantitatea de mărfuri transportată. 3.Se lucreaza cu magnetul sau cu un card un card in echipaj din cauza urmatorilor factori: -"EU: Florin nu mai am program nu pot pleca in cursa Florin- Dar ce ,nu mai vrem sa muncim? -Ora 21:00 in drum spre Brasov undeva aproape de Vatra Dornei dupa aproximativ 16 ore de lucru dintr-un total de 21. -Maine aveti Iasi ,la ora 07:00 sa fiti la prima descarcare ca altfel e problema ,tipul e n.... Acum eu te intreb tu oare nu ai luat in calcul ca noi nu mai avem program de lucru.....aaaaa scuze am uitat ca ai schimbat echipajul pentru ca macar unul din noi sa aiba program iar apoi pe intoarcere cel care a stat in dreapta si a facut pauza de minim 9 ore sa isi foloseasca programul la intoarcere. Prin cele scrise mai sus am explicat de ce se merge un card un card chiar si in echipaj. Orice alta activitate in afara celei de condus autovehicule incluse in normele AETR este considerata alta activitate iar ca sa poti pleca in cursa trebuie sa inregistrezi o pauza de minim 9 ore si te rog sa ma corectezi daca gresesc pentru ca tu si cu domnul Radu Vasilescu ar trebui sa stiti aceste lucruri pentru ca prin voi activitatea de transport in cont propriu de la Bilka Steel se desfasoara in legalitate si in conformitate cu regulamentul AETR. 4.Despre cazarea la hotel am precizat si mai sus dar nu am dat detalii suficiente : eu in decursul unei luni am fost cazat de 3 ori la hotel o data de la ora 00:00 pana la ora 07:00 la Sighisoara ,a doua oara la Focsani unde ne-am cazat la ora 01:00 pana la ora 07:30 iar a treia oara in ziua cu demisia la Baia Mare de la ora 22:00 pana la ora 07:00 aceasta fiind singur oara in care pot spune ca s-a efectuat pauza.In zilele de dupa cazare recunosc s-a circulat legal, la fel si in zilele de Luni. 5.Sunt intradevar un sofer mai slab pentru ca am rezistat pana la sfarsitul lunii doar pentru ca nu mi-am permis sa pierd banii extra munciti si pentru asta doresc sa imi cer scuze public si aici vorbim cat se poate de serios. 6. Aici am o intrebare , Care e cauza pentru care o masina merge cu presurile de noroi pe jos la propriu , defectiuni ale masinii sau supra tonaj? Intreb pentru ca la firma raspunsul nu m-a lamurit mai exact mi sa raspuns cu o afirmatie si citez: Mergeti si voi mai incet ca nu am ce face nu am in ce pune restul marfii. Si o ultima intrebare , dvs ce rol aveti in firma ,de a supraveghea activitatea de transport sau de a va asigura ca masina pleaca din curte si se intoarce vie si nevatamata? Va multumesc pentru timpul acordat si pentru alte nelamuriri ne putem auzi tot pe forum!
  3. Sa incep cu prezentarea firmei ,S.C Bilka Steel S.R.L are ca domeniu de activitate producerea si distributia de sisteme de invelitori(tabla) si accesorii distributia se face atat in regim propriu cat si cu masini inchiriate. In perioada foarte scurta(0 luna) cat am lucrat la ei activitatea s-a desfasurat astfel: masina se lasa in curte desfacuta si se incarca de catre angajatii din firma (soferul nu asista la incarcarea marfii ci doar la asiguratul ei) esti sunat de catre cel care a incarcat masina dupa care pleci in cursa ,cand primesti actele observi ca ai minim 8 descarcari in diverse orase si SATE din Romania. Programul de lucru este pana cand termini sau daca ai noroc sa nu mai vrea cineva sa descarce atunci ramai la hotel daca termini pleci spre casa si te pregatesti de urmatoarea cursa dupa aproximativ 4-5 ore de somn deci se lucreaza cu magnetul si cu un card un card pentru ca majoritatea curselor sunt in echipaj, la descarcare vei descarca mai mult manual daca nu e depozit pentru ca agentii uita sa precizeze beneficiarului ca la descarcare sa aiba oameni pentru ca soferul nu este platit sa descarce. Salarizarea relativ ok ,pe hartie si va prezint salarizarea: salariu brut 1600 lei deci ar trebui sa ramana net aproximativ 1200 lei dar calculul din birou suna astfel :700 lei baza+ 0,15 bani\km(la camioane ) plus cateva asa-zise bonusuri de 200 lei daca treci pragul de 10000 km apoi 12500 apoi 14000 km ,sau mai simplu din salariul net ti se retrag 500 de lei dupa care ti se inmaneaza sub forma de bonus cate 200 lei la depasirea pragului de km ,aceste lucruri sunt facute de catre inegalabilul SANDU FLORIN care crede ca toti suntem prosti si considera ca daca lucrezi in echipaj nu ai muncit.Ar fi mai multe de povestit dar cred ca e de ajuns. Am uitat cireasa de pe tort ,de putine ori ai noroc sa ramai acasa adica la firma zi in care stai si speli masinile agentilor sau ce mai e de facut prin firma pana pe la ora 21 dupa care pleci cat mai devreme in cursa pentru ca esti odihnit acestea pentru un bon de masa in valoare de 9,35 lei daca nu iti tranteste o zi de concediu automat. Acestea fiind spuse urmeaza o reclamatie la ISCTR insotita de cateva sageti catre ITM.
  4. Daca nu ai rezolvat inca,problema este de la aeroterma ,mai exact partea colectoare cea unde calca carbunii se duce si nu mai functioneaza ,singura rezolvare ar fi schimbarea aerotermei care am inteles ca ar fi cam 800 de lei.
  5. Am lucrat la SC Duocaz SRL din Harman Brasov o firma de toata frumusetea unde patronul e un copil .....(Soldea Dorin) pentru ca adevaratul sef (tatal lui) este politist la rutiera, firma lucreaza doar cu tonaje de la 27 la 45 t incarcatura , promite un salariu de 2500 de lei ,salariu fix (doar in vise),vara cara cherestea in port si vine cu fier de la Romtrans catre Brasov, mergi pe maimutica ca sa te poti intoarce in aceeasi zi la Bv iar problema vine cu o saptamana inainte de ziua de salariu cand pustiu iti spune sa-l suni tu pentru ca el are telefonu inchis si conturile blocate deoarece soferului care a plecat i-a dat bani de concediu si asta la daramat.Cand ajungi la C-ta trebuie sa-l suni si el in aproximativ 3 zile iti trimite bani de motorina ca sa te intorci si iti zice ca pe zilele care nu s-au lucrat nu te poate plati.Baiatul care a fost inaintea mea are de luat de la el 4500 lei la care nici nu mai spera. Toamna incepe campania la sfecla de zahar unde sub 34 t nu vei avea niciodata ,cara cu remorci fara itp care au numerele de pe vagoanele de pe tara si se lucreaza 50 % in camp unde e o mare veselie cand ploua.Cand se rupe sau se strica ceva in camp incearca cu tot posibilul sa te faca sa platesti tot pentru ca el nu intelege cum sa putut rupe o foaie de arc pe un vagon din 1993 cu un tonaj de 34t.Si partea ce-a mai frumoasa LIPSA CONTRACTULUI DE MUNCA!!! Fugiti colegilor cand auziti de DUOCAZ SAU SOLDEA CAT PUTETI!
  6. Colegu da mai multe detalii sa stim de ce sa ne ferim ca asa nu prea ai spus nimic ce ai patit?
  7. Cel de-al doilea site e ff bun eu numa de acolo am invatat si pentru cat c si pentru categoria e si l-am luat cu brio.(la cat c ma corectam pe site-ul politiei si sa stiti ca e identic.)
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.