• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

cryploy

Members
  • Număr conținut

    65
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    7

cryploy last won the day on April 5 2016

cryploy had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre cryploy

  • Rang
    Incepator
  • Dată Naștere 07.09.1970

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    AACHEN GERMANIA
  • Varsta:
    45

Contact Methods

  • Yahoo
    cryploy

Vizitatori Recenți Profil

282 citiri profil
  1. Buna ziua .Plecand de la premisa ca nu sunt interesat sa fac polemici cu nimeni ,nici sa -mi etalez neuronii sau sa o tin mortis pe a mea ,nu pot sa accept drept adevar ceea ce nu e . Eu m-am referit la urmatoarea situatie si anume :angajatorul publica anuntul isi selecteaza candidatii care considera el ca se incadreaza in criteriile cerute sau care -i plac lui dupa care inaintea angajarii ii trimite la o clinica cu care are el o conventie de acest gen sau o unitate medicala autorizata in vederea efectuarii vizitelor medicale de profil (la urma urmelor e si in interesul sau sa stie ca a angajat persoane sanatoase si apte d p d v medical ) iar costurile acestor vizite medicale sunt suportate in intregime de catre angajator. Asa prevede legea romana ,nu o spun eu ! Nu am pomenit absolut nimic despre nici un fel de asigurare ,in ceea ce am scris eu nu exista cuvantul asigurare ! Te- as invita sa nu rastalmacesti cuvintele sa nu denaturezi . Este adevarat am luat pozitie in fata unei oferte de munca in opinia mea jignitoare ,daca nu o faci tu in calitate de Moderator ,in conditiile in care ar trebui, ma gandesc eu ,sa fii un reper(subliniez reper !) la urma urmelor si mai mult ca atat ai avut un precedent . Pe de o parte voi stafful duceti o campanie de informare de cunoastere de respectare a legislatiei in materie (lucru laudabil - nu am decat de aplaudat in privinta asta !) dar pe de alta parte inchizi ochii la .....! Se pleaca prost /gresit din start ,iar daca cei ce cunosc ,cei ce indeplinesc anumite functii trec cu vederea si accepta atunci ....!!!! In ceea ce ma priveste asa scrie asa trebuie facut ,incet incet chiar si in Romania .
  2. Buna ziua. Am lucrat ceva timp in echipaj ,nu -m-am confruntat cu o situatie de acest gen .(E interesanta !) .Cum as proceda : Conducatorul 1 cu card valabil (l-as numi asa ) pe timpul cat se afla la volan introduce cardul sau in slot 1 . Conducatorul 2 cel cu cardul defect introduce cardul in slot 2 (el se afla in situatia de disponibilitate /pe scaunul din dreapta ). La schimbarea soferilor fiecare sofer va introduce cardul in slotul corespunzator si anume soferul 1 trecand in dreapta aflandu-se in pozitia de disponibilitate introduce cardul in slot 2 iar soferul 2 (cel cu card defect ) introduce cardul in slot 1 atat timp cat se afla la volan in virtutea Art 34 alin 1 si 4 Reg 165 /2014 cu mentiunea ca acesta din urma (sofer 2 cu card defect ) va proceda la efectuarea imprimarilor care sa ateste activitatile desfasurate in conformitate cu Art 35 alin 2 lit a si b si art 34 alin 5 lit a si b si Art 37 alin 2. Dupa mine si in urma unei lecturi a Reg 165 ,chiar daca soferului 2 i s-a defectat cardul in timpul cursei soferii vor trebui sa utilizeze sloturile corespunzatoare in functie de activitaea ce o desfasoara ba mai mult in conformitate cu Art 5 din acelasi regulament imi imaginez ca ap tahograf va inregistra activitatile soferului 1 in mod normal (perioada de condus ,alte activitati ,disponibilitate ,repaus etc,iar in ce priveste soferul 2 va inregistra eroare card sau card defect dar acesta din urma face dovada desfasurarii activitatilor si implicit a respectarii legislatiei in cauza in baza imprimarilor efectuate .(Personal le-as face in dublu exemplar ,voi reveni de ce !). Avem deci un caz de forta ,majora ,se subantelege ca ambii soferi respecta prevederile REg 561 ,165 s.a.m.d. .Nu se impune destramarea imediata a echipajului dar in virtutea Art 29 alin 4 acest lucru va trebui sa se intample ,articolul respectiv acorda 7 zile calendaristice soferului 2 (cel cu card defect ) sa solicite autoritatilor competente statului unde isi are rezidenta inlocuirea cardului ,lucru de care vor trebui sa tina cont cei doi soferi ,dispecer,intreprinderea de transport . In cazul unui control cei doi soferi prezinta cele de mai sus iar in cazul producerii controlului in urma destramarii echpajului (pt ca am spus acest lucru va trebui sa se intample in conformitate cu Art 29 alin 4 din Reg 165 ) soferul 1 prezinta cardul sau ,un exemplar din imprimarile facute privind activitatile soferului 2 pe timpul cat acesta s-a aflat in imposibilitatea de a folosi in mod corect cardul sau si evident s-a aflat in echipaj si se poate prevala de prevederile Art 36 Reg 165. Fiind vorba de o situatie de forta majora ,mai rar intalnita la destramarea echipajului eu unul in situatia soferului 1 (deci cel care se presupune ca ramane si continua ) as face cateva copii , foto etc a permisului soferului 2 si a cardului acestuia . Zi buna .
  3. Cico te -as ruga frumos sa explici cum se conjuga cele doua sitiatii ? In cazul firmei ,anuntului postat de Licurici ,Gongy ,a taiat-o scurt si la obiect ,personal m-am bucurat si am salutat initiativa /atitudinea sa considerand-o de bun augur . In cazul anuntului postat de userul carpeugen(nu-l cunosc ,n -am de platit polite ,dar am pus tunurile pe oferta sa pe principiul acesteia !), ai sters cum ai vrut tu ,ai cenzurat ,in ciuda faptului ca postasem negru pe alb Articol de lege cu numar prevederi etc ! Ce facem transformam Legea romana in hartie igienica ? Ce importanta are ca domnul in cauza e sofer profesionist ,nu urmareste decat sa atraga .....! In ce ma priveste propun forumului sa nu mai accepte astfel de oferte sunt profund jignitoare ,la adresa meseriei ,au trecut 10 ani si cateva luni de la aparitia Reg 561 ,sunt ceva ani de cand exista acest forum ,iertat sa mi fie nu stiu numarul exact ,consider ca ar fi timpul sa nu mai permitem sa fim tratati drept sclavi /prosti etc . Ofera 1000 Ron dar au pretentia sa le lucrezi conform lui 561 doar cand le convine (15 h ,etc etc !!! si nu numai !).Stiu ce vorbesc ,sunt multe chestiuni care nu bat cap la cap si le stiti bine si voi nu o lungesc ! .Sunt destule site uri de profil unde domnii astia care cauta numai sa abureasca sa-si promoveze povestile lor cu ce mare scofala ofera ei ! Ma tem ca iti cam dai cu sapa peste picioare Cico .Pe de o parte pledezi pentru coloana vertebrala ,promovezi respectarea legilor regulamentelor pe de alta parte !!!? Un bun moderator ,in opinia mea pe langa faptul ca ar trebui sa fie doxa de carte ,sa cunoasca legislatia specifica sa o unga dimineata pe paine la micul dejun ,ceva cultura generala ,sa fie perfect echilibrat in judecarea spetelor,situatiilor intalnite pe forum sa stie cand sa dea cu barda daca e cazul dar in acelasi timp sa fie obiectiv ,impartial . Forumul si functiile detinute /dobandite in cadrul acestuia nu ar trebui sa fie o chestiune de mandrie personala ,un loc unde sa ne etalam cunostintele in domeniu ....Stii ....,cunosti ... Felicitari .Foarte bine cine-i in stare fura (meserie /cunostinte ) chiar si de la tine ! Personal n -am avut probleme sa recunosc public ca sunt fan inrait al catorva personalitati dupa acest forum ,ii urmarsc si i citesc precum un capcaun ce n- a mancat de ceva timp . Toate cele bune .
  4. Raspuns corect : a. In conditii de carosabil umed acoperit de mazga farurile (si nu numai ) sunt predispuse la murdarire ba chiar acoperirea lor fapt ce duce implicit la reducerea vizibilitatii .
  5. Buna ziua . Te -am citit si te citesc intotdeauna cu placere si interes ,te asigur ca ai avut si ai postari de la care am invatat ( la urma urmelor asta ar trebui sa fie cred unul din rolurile unui bun moderator !). Continua .... Toate cele bune .
  6. Buna ziua . Cu siguranta mai exista un asrfel de subiect pe acest forum ,eu unul imi amintesc sa fi citit asa ceva (Cico parca postase ceva destul de interesant !). Dar daca tot esti interesat ....: http://www.europarl.europa.eu/atyourservice/ro/displayFtu.html?ftuId=FTU_5.6.3.html https://www.untrr.ro/cabotaj/cabotaj-in-tarile-ue-din-2010.html Toate cele bune .
  7. Eu preferam pe Vatra Dornei ! Bacau - Onesti hmm nota 4 ,Pasul Oituz ,Bretcu ...lasa de dorit ,mai e si o lucrare un pod care ...poate ar trebui sa se nasca un alt Apollodor din Damasc sau un alt Anghel Saligny sa -l termine !!!
  8. Buna ziua . Sa cititi si sa vi le insusiti , amandoi Art 8 alin 1 si alin 6 Regulamentul 561 din15.03.2006. Cand o sa fii controlat si "premiat " te vei convinge singur ce o sa-ti achite patronul ! Cand o sa intelegi ca responsabilitatea e a voastra nu a patronului ,dispecerului ,s.a.m.d.? Unde scrie se trece cu vederea ?Legende de parcare.... Toate cele bune .
  9. Buna dimineata Randurile ce urmeaza nu se vor un atac la persoana sau un inceput de polemica cu atat mai putin nu pretind sa dau lectii nimanui dar ....! La inceputul unei fraze sau propozitii se foloseste litera mare ,la fel si dupa punct. "tia" = ti -a (pronume. cratima. a de la verbul a arata ), "repaos"= repaus asa il defineste DEX si 561 la care faci trimitere. Toate cele bune .
  10. Buna ziua . A descoperit America Domnul Vlase ?! I-au trebuit 25 de ani sa observe conditiile proaste de lucru din Romania ?!(pe care vezi Doamne o mai si iubeste !!!). Nu ...In nici un caz .A intrat intr -un sistem prost ,corupt s.a.m.d dandu-si mana, acceptand si mergand in cardasie cu acest sistem iar acum ..(vara 2015).surpriza...! descopera ca din cauza acestui sistem prost si corupt nu are autostrazi ,parcurge o distanta intr-un timp de trei ori mai mare fata de o tara cu apa calda ,are un consum aproape dublu ,o uzura prematura a masinii s.a.m.d. Cand plateste salariul minim pe economie angajatilor participand si incurajand astfel evaziunea fiscala ii convin de minune conditiile din Romania !Cand ...cand .....si tot asa as putea continua dar cunoaste mult mai bine aceasta materie Domnia Sa. Personal nu am auzit de nici un fel de protest a nici unui transportator fata de conditiile deplorabile de munca din Romania ceea ce ma face sa cred ca le sunt foarte comode aceste conditii . In filmuletul respectiv nu face decat sa faca reclama ansamblului sau ! Zi buna .
  11. In pofida faptului ca nu sunt un fan al pariurilor ,am curajul sa pariez ca-si va gasi de munca la cel putin 95% din conditiile pretinse.Succes .
  12. diurna

    Ce este de facut ? Inscrierea in sindicate ,constientizarea faptului ca salariul minim pe economie are efecte devastatoare asupra viitorului mai ales cel pensionistic . Gasirea unor solutii (ma tot gandesc la ele si am ceva in minte dar acum sunt in mare criza de timp) gen petitii ,la Ministerul Muncii in care sa cerem schimbarea incadrarii acestei meserii si recunoasterea acesteia implicit clasificarea ei intr o altfel de grupa de salarizare etc etc . Va invit sa mergeti la oficiile de pensii din cadrul camerelor de munca si sa va informati pentru cate zile vi se platesc asigurari /contributii sociale ma adresez mai ales celor care faceti comunitate si stati cate 2-3 luni pe cabina.Rezultatul obtinut coroborati-l cu art 3 litera d din O:G 38/2008. Toate cele bune .
  13. Cat va mai dura aceasta hotie ? Nu dureaza deja de prea mult timp? Cand veti lua atitudine chiar daca sunteti incepatori ?! Cum sa accepti 150 euro pe saptamana ?In conditiile in care aveti dreptul la salar conform Codului Muncii (se discuta zilele astea la sectiunea sindicate ,sper sa am timp mai mult si voi interveni si eu ) plus diurna plafon minim legal 35 euro pe zi ! La un calcul rapid asa empiric suntem deja in jurul la 1.200 euro si oricum sunt putini pentru sofer camion 40 t.Dar macar ar fi un punct de plecare pentru un incepator ! Luati atitudine ,inscrieti- va in sindicate ,denuntatii ,faceti plangere la ITM ,etc etc .Ce fel de contract fac astia !
  14. Buna ziua . Imi imaginez ca ai la tine un document de identitate ,carte de identitate(valabil/a), pe langa celelalte documente necesare.Iti va fi de ajuns .