Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

mamitzoiu

Moderators
  • Număr conținut

    279
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    16

mamitzoiu last won the day on August 22 2017

mamitzoiu had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre mamitzoiu

  • Rang
    Sofer
  • Dată Naștere 22.04.1970

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Iasi

Contact Methods

  • Yahoo
    mamitzoiu

Vizitatori Recenți Profil

1.573 citiri profil
  1. Oferta transport marfa prelata

    daca mai este valabil ,lasa ceva adresa sau tel pentru contact
  2. Tomasi Group Brasov(sau WorkSet) nota 2(se poate?) contracte false(scrie ca ai 4700 brutto dar de fapt ai 990 net,dovada extras ANAF),te vand efectiv,clauze gen "soferul este de acord sa plateasca eventualele daune aduse autocamionului sau marfii" legea 561/2006 este o utopie pentru ei.Plata salariilor intarzie constant intre 6 si 10 zile.Transportul ti-l asiguri tu,un haos total la birouri,actele din contract pe care nu le-ai vrut sa le semnezi ti le "aranjeaza" ei. Cand demisionezi numai vezi un salar si jumatate(te platesc dupa o luna si jumatate muncita,dar cum salariul i-l iei cu intarziere,iei teapa pentru doua luni muncite).Eu unul am recuperat abia un salariu,pe baza amenintarilor cu tribunal parte civila si tribunalul muncii.
  3. H. Haenen Maasbree/Venlo Olanda, e de 6. masini super obosite la inceput,apoi dupa un an daca esti "shpritz" ai DAF euro 6.banii la timp,daca vrei avans la salar,fara probleme,dar..au venit "colegii" nostri si de la 2500 la 2100e/luna,transportul acum ti-l platesti singur,probleme cu plecarea acasa,lucrezi numai cu ADR Ziegler Spedition(Venlo),nu se tine seama de cum se aranjeaza marfa,amesteca grupele,unele chiar etajate,schimbi remorci la greu,te forteaza sa mergi maxim,nu 9,45 ci 10h (sau 9h dupa caz).La inceput am avut contracte cu 14,99/h brutto,anul trecut in ianuarie s-au facut contracte false in limba lor(nu intr-o limba pe care sa o inteleaga ambele parti),in care scrie ca muncesti si esti platit doar 6 ore/zi!! Mai nou exista un jmecheras-intermediar roman binenteles pe numele sau Florin Ciubancan din Cluj care abureste soferi sa vina si le ia si comision,200-800 euro,depinde de fatza omului
  4. RESTRICTII EUROPA

    INFORMAȚIE PRELUATA: Atentionare Spania! Suspendarea tranzitului național și internațional al camioanelor și a operațiunilor de încărcare și descărcare pe întreg teritoriul provinciei Guipúzcoa (inclusiv punctul de frontieră IRUN la vest de granița cu Franța, unul dintre cele mai utilizate în transportul internațional) începând de la ora 00:00 a zilei de 2 ianuarie 2018 până la ora 24:00 a zilei de 5 ianuarie 2018. Decizia a fost luată la solicitarea Comitetului național spaniol de transport rutier, fiind determinată de protestul împotriva unei noi taxe în această provincie, care va intra în vigoare la 1 ianuarie 2018.
  5. Restrictii N-uri pe Spania .

    inca una proaspata Mario. INFORMAȚIE PRELUATA: Atentionare Spania! Suspendarea tranzitului național și internațional al camioanelor și a operațiunilor de încărcare și descărcare pe întreg teritoriul provinciei Guipúzcoa (inclusiv punctul de frontieră IRUN la vest de granița cu Franța, unul dintre cele mai utilizate în transportul internațional) începând de la ora 00:00 a zilei de 2 ianuarie 2018 până la ora 24:00 a zilei de 5 ianuarie 2018. Decizia a fost luată la solicitarea Comitetului național spaniol de transport rutier, fiind determinată de protestul împotriva unei noi taxe în această provincie, care va intra în vigoare la 1 ianuarie 2018.
  6. Ceea ce spui tu Cico este o fantasmagorie...No offense dude ...dar tu o dai in metafore..Esti bine intentionat,te si inteleg,ai dreptate in mare masura dar nu uita ca traim totusi in Romania,ca noi,soferii reprezentam de multe ori pentru angajatori mizeria aia(putina poate) de sub unghiile lor,in instanta tu nu ai banii necesari sa iti iei un avocat bun,iar sezizari la ITM sunt o multime cu tot atatea dosare de ancheta deschise si nefinalizate din terte motive.De multe ori (majoritatea poate) angajatorul castiga in instanta si asta in mare masura datorita noua,pentru ca nu citim in intregime acel contract,sau acel contract are anumite subterfugii/"portite" pe care noi nu le intelegem pe deplin dar totusi de multe ori(99%) le semnam..Este bine/indicat ca la semnarea unui contract (ca este vorba de un contract de munca sau vanzare/cumparare,etc.),sa fie un avocat de fata care sa ne explice/indrume ,dar cine isi permite(financiar) sau o face intr adevar?! Ca un P.S. In Romania sunt vreo 3 sindicate parca..ca si in Italia..eu unul sunt inscris la unul din ele,si aici si in Italia.Un sindicat te poate ajuta mult ,pentru ca se pot rezolva anumite litigii vis a vis de compensare materiala si restante drepturi salariale pe cale "amiabila"(amenintari fondante" cizelate).Eu unul am venit acasa de trei zile si le am dat "preaviz" celor de la Txxxxi Group prin sindicat.Daca nu se rezolva ajung in instanta care ,apropos Cico,trebuie sa ti platesti avocatul de la inceput(undeva de la 1600-2700 lei depinde de avocat)banii reuperandu-i la castigarea procesului(daca te ajuta Dumnezeu). Putini dintre noi au rabdarea sa stea acasa inca 2-4-6 luni pana se finalizeaza procesul si cheltuieli pe masura,cand tu practic ai venit acasa cu mainile in buzunar ca nu te a platit firma. Ce bine era acum 10-20 de ani cand aveam contract pe Lituania,Malta,Gibraltar sau..."Mexic"( )...Era care pe care i i da teapa celuilat,nu existau procese ci doar intuitie si razbunare. Sa aveti Drumuri Line
  7. am stat si am citit tot...din ceea ce vad prea multe greseli si balbaieli in toate recenziile tale Alexandru..Asta denota disperare si nervi cauzate de un adevar crunt..Si a batut joc de tine si eu unul te cred.. Mai ales ca am ajuns si eu acum,accidental poate,sau cu bunastiinta mea mai bine zis in aceeasi situatie. Eu unul te cred.
  8. In atentia celor care cauta Job-uri bune si bine platite!!

    mai...tot citesc de ceva timp ce spune unul altul aici...Devine comic chiar! Multi cei care ma cunosc de pe site sau de prin parcari stiu ca nu plec capul,sunt irascibil,bataios(a nu se confunda cu scandalagiu),si mandru ca s roman,dar...Am ajuns la 47 de ani sa realizez ca majoritatea romanilor sunt fomisti(nu generalizez),Europa ne vede ca pe niste sclavi sau,ca sa fiu mai delicat"forta de munca ieftina cu abilitati deosebite". Si am avut salar plus alte "beneficii&bonusuri" (cu care mario sau Mihai sau Cico nu ar fi de acord )undeva in jurul la 3-5k/luna. Banii cum vin asa se duc,multi sau putini(pentru ca muncit si pe 1500/luna),la sfarsit de an realizezi ca ai conturile la fel de "pline" doar ce ai realizat sa-ti modernizezi casa,sa aiba acces la contul tau blonda de nevasta si sa mai tii in spate inca 2-3 "copii" de 24-26 ani care nu au,nu gasesc,sau mai bine zis nu vor un loc de munca(la varsta lor eram satul de munca si casatorie si copii etc). Am incercat si eu acum 4-3 ani dupa experienta de pe Ie sa raman pe Uk,Cico a fost mai mult decat amabil ,a vrut sa ma ajute,dar la fel ca si Cri5tian,realizezi ca e munca la fel de mult ca pe continent,stres,oboseala,si diferenta,financiar vorbind este infima intre a lucra in Uk si continent. In consecinta am decis sa lucrez pe bani mai putini,(am 2000/luna si abia ating cateodata 2200 cu bonusurile de la consum si am ajuns la o varsta la care mi-e lene sa ma fac vama la vagon sau sa mulg vaca,si odata la 3 luni ma mai premiaza cu fantastica suma de 100e )dar am o incarcare si o descarcare,locatii/curse fixe cam 80-90%.Stiti ce fain faci 10 mii km/luna cand nu te suna nimeni(doar tu suni la dispecer/office),cand nu ai terminal de bord sa iti rupa timpanele cu mesaje? Pentru mine e un vis..Sa ma kk in ei de bani ca nu ma duc cu ei in groapa! Am cunoscut si romani fericiti in UK,am un fost "elev" de al meu baiat fain din Husi care ii este bine,foarte bine chiar,si acum dupa 6 ani de Uk(a ajuns inaintea mea pe insule) are vila la Husi + club/restaurant undeva in oras sau langa,are un seria 5 nou(platit cash nu leasing rate sau ce D-zeu mai exista in Uk),si de curand a ajuns head office la o firma ,de fapt e sef colana auto cu 17L/ora net.Nu ar pleca in veci din Anglia mai ales ca are si nevasta-sa job are si puradei fatati acolo(am inteles ca sunt ceva beneficii de pe urma asta). Dar astea sunt cazuri singulare.. Nah,eu ce sa va zic,va doresc Drumuri Line si curaj la ai de vor sa mai ramana pe Uk.Eu unul in maxim 3 ani ma retrag la mine acasutza,nu se castiga 3000roni/luna cum zicea Cri5tian ceva e gresit acolo se ridica maxim 2000 la maxi(bine daca nu ai "motanu" in bus si nu rupi cotorul in doua ramai si cu 100-200/zi banii tai "ciubuc" ). Si stiti care este motivul ca vreau sa ma las sa raman pe intern? Am ajuns o tara de lingai si pupincuristi!!!! Sunt numaim DOUA!!!!!!!! Tari in toata UE care au semnat acel acord cu Germania,in care tu daca ai amenda la ei ,tu ca si profesionist este considerata a fi infractiune,nu contraventie(vorbesc de radare,nepastrarea distantei regulamentare,etc).Am fost unul din cei 12 soferi romani (ca au scris despre noi in ziare si inernet)care am fost dati in consemn la granita!! Trebuia sa fac puscarie 120 zile pentru 280e.Te judeca in lipsa nu ti trimit nimic acasa etc,nu vreau sa mai intru in polemici,ceea ce vreau sa zic este ca ei VOR ca noi sa disparem sa ramanem in tara. Este un paradox,este ca intr-o casnicie...nu pot trai cu noi dar nici fara noi..ca au nevoie de prosti sa le munceasca..
  9. Scoala de soferi

    nu are rost să mă cert aici cu tine"canadianule". Știi că eu procedez altfel..si poate mă ajută Dumnezeu să ne întâlnim să stăm la o "cioacă" De plecat în Canada am avut ocazia în 2011 si mai nou am gasit ceva si anul acesta.Dar trebuie să recunosc că-mi este frică s-o iau de la capăt...numai am vârsta..Dar în fine,din respect pentru acest site mă abțin să spun mai multe,tu ia si fa taximetrie la tine la Bucale si îmbogățește linistit.Mincinos/lăudăros mic care ești tu! :)))
  10. si totusi...Majoritatea firmelor care fac angajare pe Romania, doresc in mod expres ca siguranta circulatiei sa fie facuta DOAR la Spitalele CFR..Am facut la Vaslui,la Pascani,Cluj,policlinici/spitale avizate de catre MT si totusi cand am prezentat actele la angajare le-au refuzat pentru ca avizul "apt/inapt" nu era de la cfr..In ultimii 5 ani am preferatsa lucrez afara cu rezidenta/contracte pe tara respectiva,tocmai pentru ca sistemul este foarte simplu,se da o declaratie pe propria raspundere ca nu suferi de boli cronice,si,in unele tari ti se cere si un consult la medicul de la clinica de care apartii.Am incercat de vreo 2 luni(de cand am revenit in tara) sa lucrez "pe Romania" cum se zice si binenteles ca la examenul de la unul din spitalele cfr(l-am facut in municipiul in care avea sediul firma respectiva) la sange ,la analize au fost probleme..Am intrebat si eu..Cati soferi sunt perfect sanatosi,dat fiind faptul ca nu reusim sa tinem o dieta sanatoasa,pauze de masa la ore fixe sau/si ultima masa sa fie cel tarziu la ora 19.00?Am cerut si platit(din nou) un consult gen faster la interne(de obicei medicul de la interne este seful sau specialistul care interpreteaza rezultatul analizelor si da avizul),unde la final,avand totul ok(sper) mi -au dat avizul pentru 6 luni dar cu revenire!(nu la un an!) Sper ca nu am fost in afara subiectului,am vrut si vreau sa subliniez ca in Romania exista o oarecare "dictatura" si in sistemul medical! P.S. Acum 5 ani la ultimul consult la spitalul CFR iasi au iesit la analize sange trombocite prea mari.Nu am inteles ce inseamna si am rugat-o sa-mi explice..."In caz de accident sangerez pana mori"..Pai daca se merge pe premiza ca oricum ai sa faci accident si de aici restul...Ca sa numai zic ca diagnosticul a fost unul naucitor pentru mine: Aveti trombocite in numar periculos de mare.globulele XXXX (numai retin exact care rosii sau albe) sunt in numar foooarte mare si diagnosticul..Cancer respectiv Leucemie! numai intru in polemici cate analize si cate spitale/policlinici am cutreierat si cate mii de euro am platit pentru un rezultat clar. Sa aveti Drumuri line
  11. cine stie ceva despre firma asta micuta din Italia? Stiu locatia,adresa exacta,vreau doar sa stiu daca sunt ceva recenzii pro si/sau contra lor Multumesc
  12. Scoala de soferi

    Am avut ocazia sa l cunosc personal pe TirExpres (sau Robert),de fapt mi a fost coleg in Olanda vreo 6 luni si de aceea chiar daca nu l cunosc personal pe Savimbi si nu stiu "cu ce se mananca" soferia in Canada,incep sa-l cred mai mult pe acesta din urma...Daca tragi din greu mai peste tot este posibil sa te realizezi..Cat despre Robert pe el niciodata nu-l multumeste...mai nimic!! El nu putea sa accepte faptul ca,cateodata faci pauza in rampa,ca,cateodata numai gasesti locuri de parcare in fuelstation si stai printr o parcare no name,etc.El pretinde ca nu poate sa stea pe cursa mai mult de 10-14 zile in Canada,ca "i sa luat" de cand a lucrat la Tir Expres si trebuia sa lucre cate 3 luni cu una acasa...Dar aici in olanda a venit la firma mea in mai-iunie si a plecat acasa abia de sarbatorile de iarna!!!Cred ca asta spune tot..Mai nou,l am sunat acum 2-3 luni sa l intreb de viata(dupa ce el a incercat de cateva ori sa ma contacteze telefonic,skype sau facebook),mai ales dupa ce am aflat ca a vrut sa se reintoarca la firma la care lucrez dar nu l-a mai primit patronul,si cand am vorbit cu el Mr. Truckman facea taxi in Bucuresti si era fooooartee multumit ca "ridica lejer 7 sutici euroi la luna" din taximetrie..interesant... Chiar daca am deviat putin(sau mai mult) de la subiect vreau sa subliniez aici ca,nu trebuie sa ne incredem orbeste in ceea ce citim/auzim,cel mai bine e sa probezi tu.Iar pentru voi cei tineri...ce aveti de pierdut?! Drumuri line si Craciun Fericit va doresc!
  13. eu intr un an am schimbat nici mai mult nici mai putin de 18 firme..de ce? nu trebuie sa fii sofer ca sa ti dai seama din primele 3-7 zile ce fel de firma este..Pai mai colegule,fara suparare dar daca eu pateam ceva de genul ca nu mi mere cardul de alimentare sau nu am card/aparat pentru plata portilor,acolo le las harbul ca e imposibil sa nu gasesti vre un coleg care sa treaca pe acolo si sa te ia. Iar de bani de drum..nu vreau sa instig aici sa faca si altii cum fac eu(solutii de recuperare debite mai ...neortodoxe sunt destule),dar un telefon acasa la familie sau un prieten sa ti trimita ceva bani de drum si se rezolva..Nu are rost sa te "intinzi" degeaba.. Cu coletaria..asta este ,datorita unor "colegi" fomisti romani care strica treaba mai peste tot,acum tre' sa facem si coletarie,respectiv 20 incarcari cu cate 15-25 (chiar!) descarcari. Oricum e binevenita zic eu informatia sau avertizarea privind firma de mai sus. Drumuri line
  14. da da,e super ok cico!Scuze m a luat "valul" si n am mai putut tace.Peste 2 saptamani cand am sa revin la munca am sa postez numarul de telefon al agentiei din Olanda,deoarece nu l am memorat,i l am scris doar in agenda pe care am uitat o in camion. Drumuri line... si fara comisioane sa aveti!
  15. ce am facut Aline a fost doar un mod de a mi recupera macar o parte din restantele la plata pe care le are lea la mine,respectiv 461 euro,penalitati pentru nu stiu ce(si cred ca ti aduci aminte ca am fost printre putinii soferi romani care nu au atins/botit camioane/trailere). Si sincer imi pare rau ca n am putut sa ti dau (vorba ta de mai sus) eliminat mai mult pentru ca meriti! Ai fost baiat bun la inceput,iar eu fiind primul tau sofer am putut observa schimbarile tale...Tu ca si multi altii ai uitat "de unde ai plecat" si visurile de a fi patron au devenit "fumuri de patron". Iar despre faptul ca eram pe basculanta,asta pentru cunostinta ta,a fost si este un vis de al meu de a ramane sa lucrez in tara, nu sa fiu sclav pe UE(pentru ca,la urma urmei asta suntem,chiar daca suntem angajati cu acte,rezidenta,pensie si celelalte drepturi tot outsideri suntem si tratati ca atare..) Nu ai tu km cu fata cat am eu facuti cu spatele in parcari la rampa pe dreapta!!! Nu mi da tu mie lectii de bun simt,cand eu am avut firma de transport in vremea cand tu abia descopereai ca ai zece degete la maini eliminat. Iar pentru ceilalti colegi,promit ca am sa postez aici numarul de telefon al agentiei din Olanda care recruteaza soferi la greu salariile incepind de la 3200 pana la top 4600-4900 acum in plin sezon(aici ma refer la cereale&legume/fructe),nu ceea ce postezi tu 2500-3000!!! tu nu iei comision....
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.