Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

SAFTIUC ADRIAN

Members
  • Număr conținut

    43
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Locatia:
    BRAILA

Contact Methods

  • Yahoo
    PANDA

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

SAFTIUC ADRIAN's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Va salut. Eu sunt unul dim cei care ruleaza cu 80km la ora nu numai in Ungaria, in toata Europa. Nu pentru ca as vrea insa camionul chiar este limitat la 81km, fiind cisterna. Multi nu inteleg acest lucru si avem multe neplaceri in trafic. Nu sunt un nemernic si atunci cand pot intru in parcari cam la 20-30km, pentru a elibera coloana. Cum a postat colegul mai sus sa folosesti banda de urgenta, ai aceiasi culpa ca cel care te depaseste in ochii politiei daca esti prins. Sunr situatii cand nu pot intra in parcare pentru ca am si eu ca fiecare termene de descarcare care trebuiesc respectate. DRUMURI BUNE SI SARBATORI FERICITE TUTUROR COLEGILOR DE TRAFIC!
  2. Va salut. Eu lucrez la aceasta firma de aproximativ un si jumatate. Pot spune ca este o firma pentru care merita sa lucrezi. Conditiile sunt urmatoarele: o limbe straina din engleza, germana , franceza sau italiana. Varsta max 45 ani. Atestat adr, eventual experienta pe cisterna cu toate ca nu este foarte important. Experienta ca sofer si aici nu specifica anii. Firma este impartita in 2 compartimente adica transport lichide si transport silozuri. Salariu este 2500 lei pe cartea de munca, 140 pe zii, plus cate 100 lei pe zi in weekend, plus cate 800 lei dupa trei luni, asta daca nu ai nici o abatere. Se munceste 6 saptamani afara cu 7 zile acasa. Afara inseamna toata Europa. Inclusiv Turcia , Rusia. Cum v-am spus esti platit la zi, programul se respecta la minut. Daca il incalci firma este prima care te amendeaza. Selectarea se face foarte serios si dur. Prima data se trimite un e-mail la thomas.sauder@bertschi.com. Cei selectati vor merge la un interviu si o proba de munca. Nu conteza vechimea de cand esti sofer proba o vei da cu Rolph catre este elvetian. Se da aceasta proba pentru ca ei cauta soferi care merg defensiv, pentru masini care sunt limitate la 80. Aviz celor care ne injura pe Ungaria. Dupa o saptamana vor fi sunati cei selectati, care vor merge 3 saptamani la scolarizare in Elvetia. Ei sunt deja angajati si cu toate ca sunt in scolarizare ei sunt platiti normal. In Rom deja se deschide cea de-a treia filiala la Ploiesti, pe langa cea de la Timisoara si Sibiu. Eu cred ca am raspuns la toate intrebarile. Stiu ca vor urma multe comentarii de genul de ce nu iau mai mult de 45 de ani etc. Eu cred ca am dat informatii foarte complete si nu voi mai raspunde la altele. Cei care se cred ca indeplinesc conditiile acestea pot trimite cv. Nu va va raspunde nimeni la telefon. Deci cv la e-mail si astepti sa fii selectat.Va doresc
  3. In primul rand overspidul nu este pe cardul tau. Ramane 2 ani in memoria tahografului. Deci este numai in tahograf. Valoarea amenzii este depinde unde o iei si viteza care in cazul tau scuza-ma ca iti spun dar pentru un camion este imensa. Din propria experienta cu 3 ani in urma am luat pentru varfuri de 92-95km/h mai exact 3 varfuri cate 10 euro pentru fiecare in Germania de la BAG. Nu stiu sa iti raspund pentru alte tari sau controale.
  4. SAFTIUC ADRIAN

    Totul despre ADR.

    Am citit cu interes aceasta postare. De la cap la coada. Concluzia este ca toti vor intrebari si raspunsuri. Sau nu chiar toti imi cer scuze fata de cei care intradevar pun suflet si cap in acest examen. Pot spune ca si asa examenul care se da la noi este un fel de apa de ploaie. Este interes doar pentru taxa si pentru soferi pentru atestat. Insa nici un interes pentru siguranta noastra pentru ca in trafic suntem cu totii: prelata, frig cisterne etc. Nu am vazut nici macar o postare ca cineva sa ceara masuri de siguranta, sau ce poate sa se intample cu orcare din clasa de pericol care o transporta. Sunt multi catre nu stiu nici macar viteza regulamentara cu care circula un camion incarcat chiar si cu un singur colet de 1 kg adr. Si aici iar imi cer scuze de cei care stiu. De exemplu in FR scoala dureaza 6 luni si sunt cursuri inclusiv de condus sa se arate cum reactioneaza o cisterna incarcata in curbe, pe carosabil ud, sau alte conditii. Concluzia este HAIDETI SA FIM CU TOTII MAI RESPONSABILI pentru da acasa ne asteapta familia, copii.
  5. Spania in frontiera la Jonquera la Repsol in Franta pe A 58 in apropiere de AIX-EN-PROVENCE la AGIP. Tot in Franta la Agip la Moulhause cum mergi spre Germania sau Strasbourg. Tot Franta la centrul rutier Orleans.
  6. Am crezut ca numai eu am probleme pe ea dar vad ca si alti colegi sunt in aceiasi situatie. De departe cea mai periculpoasa parte mi se pare ultima coborare spre Cluj unde dupa vreo 2-3km de coborare urmeaza o curba cam de 90grade. Foarte prost conceputa. Este construita pentru a scoate traficul greu din oras, dar pana la urma se pare ca ne va scoate pe noi la iarba verde.
  7. La intrebarea asta nu stiu ce sa raspund. Oricum mi se pare fff dubios sa ai colega de cabina. Gandestete ca uneori stai mai mult in cabina cu , colegu decat cu sotia acasa. Parerea mea este sa o iei incet, treptat sa acumulezi experienta ca de munca se gaseste slava Domnului. Mai ales daca stii si o limba straina, atestete adr. Iti doresc multa bafta incontinuare si pentru alte intrebari ne gasesti pe forum. Sau daca nu te deranjeaza iti pot da si nr tel. Numai in interes de serviciu bineinteles.
  8. Salut. Din opinia mea si nu numai automat cel cu experienta castiga mai mult. Si sa-ti explic: incepator, talpa 90h nu conteaza curba sau altceva. Despre balansul camionului si a marfii inca crezi ca sunt povesti. Ajungi in diferite intersectii chiar de autostrazi sau nu numai, urmeaza intrebarea ;si acum ce facein ce parte o luam? Intri din tara in tara si iar urmeaza intrebarea:cu ce platim , cum platim. Clienti intrebarea: cum incarcam, unde se fac actele etc,etc. Oricata indemnare ai avea cand titularul stie ca nu ai experienta nu cred ca va dormi decat iepureste. Asa ca oricati km ai face , oricata prelata ai trage cot la cot cu el nu este munca de la egal la egal. Tie iti lipseste stresul care acel om il ia pana cand ajunge din nou in garaj.
  9. Este foarte simplu. De anul trecut programul a fost prelungit la 15h fara obligatia de a sta 3h pauza. Deci daca ai inceput la ora 8 esti obligat la ora 23 sa tragi in parcare pentru minim 9h pauza. Nu poti deschide 2 programe de lucru in aceiasi zi, deci tu spui ca ai stat 9h, dar pauza este in aceiasi zi si la sfarsitul saptamani apari cu 7 programe de munca ceea ce este interzis.
  10. De acord si eu . Dar totusi la inceput ar trebui ca principalul scop al lui sa fie protejarea soferilor nu masa de manevra pentru politicieni vezi exemplu Mitrea care din seful sindicatului soferilor a ajuns in politica unde a ajuns. Parerea mea. Si daca deranjez pe cineva scuze anticipat.
  11. A si inca ceva foarte important , este interzis sa intri in Turcia cu mai mult de 250lt de motorina in rezervor. Se face control in vama prin cubarea rezervorului. Se merge la confiscarea surplusului sau platesti diferenta.
  12. Salut. Nu stiu daca mai este de actualitate intrebarea, daca da incerc sa te ajut. 1-iti trebuie viza de sofer pentru a intra in Turcia cu camionul. De obicei viza este pe 6 luni sau 2 ani. Nu incerca sa intri in Turcia la volanul camionului cu viza din vama ,turist ,pentru ca acolo iti va ramane masina. 2- km de la bucuresti la Istambul 650. De la Bucuresti la Chisinau cam 500 pe vama Sculeni sau 460 pe vama Cahul. 3-pericole nu mai sunt mai ales pe Turcia care si-au construit un sistem de autostrazi egal Germaniei inclusiv parcari pazite. Singurul lucru rau este ca daca nu ai un declarant vamal bun te uita DUMNEZEU in vama interioara. Pentru Turcia trebuie carnet tir. Se mai da spaga la bulgari cam 5euro. In Turcia vama de intrare din Bulgaria este Lesovo-Hamzabeyli , si Capitan Andreevo-Kapicule. De preferat pe Hamzabeyli.
  13. Eu lucrez in prezent pe un CF. Drept sa-ti spun nu sunt chiar asa de multumit de el. Suspensiile sunt cam rigide , consumul destul de ridicat dar am si un motor mic de 410. Si la noi camioanele se comporta putin diferit pentru ca mergem cu lichide. Nu este prea silentios inauntru si o alta problema este ca , caldura de la sirocol se arunca numai in partea dreapta, nu se prea repartizeaza uniform. O alta problema este consumul ridicat de ulei care necesita cam 5l la 25-30 mii km. Daca ar fi sa-l pot nota i-as da un 7. Cu indulgenta. Camionul meu il poti vedea la sectiunea daf cf. este ultima poza.
  14. Din pacate din cauza alcoolului la volan se nasc tragedii si nu neaparat pentru cel care se urca baut la volan ci pentru cei care raman in urma lui si trebuie sa traga ponoasele. In data de 14.09.2011 ma aflam in cursa. Mai aveam 20km pana sa ajung la destinatie cand sa intamplat tragedia. La ora 21si30min iesiam din orasul Beclean si mergeam spre Bistrita. Chiar la iesire din oras este o curba destul de stransa cu linie continua. Nu am apucar sa vad decat farurile cand a intrat pe banda mea. L-am evitat cu tractorul dar din pacate a lovit bara de biciclisti si a lovit puternic in prima axa. Nu stiu viteza lui dar axa a fost rupta din suduri si sasiul indoit. Din pacate soferul a decedat cateva ore mai tarziu. De aici au inceput greutatile. Noaptea la 1 ARRmia descarcat cardul pt program si viteza. Programul a fost ok viteza 52km la iesirea din oras. Totusi permisul mi-a fost ridicar si acum merg cu dovada.Acum a venit si rezultatele de la IML pt sange. Eu 0 alcoolemie el 1.55. Si uite asa a ramas un copil de 3 ani fara tata .o familie distrusa si multe drumuri de facut.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.