Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

toader

Members
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre toader

  • Dată Naștere 11/27/1961

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Galati

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

toader's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Prima saptamana in comunitate Rare
  • O lună in comunitate Rare
  • Un an în comunitate Rare

Recent Badges

0

Reputație Comunitate

  1. ,,daca ajung acasa si imi iau liber 5-6 zile voi folosi certificat de atestare a activitatii pentru a justifica cele 5-6 zile in care nu am lucrat . corect ?`` Folosesti certificat de atestare a activitatilor sau 5-6 diagrame prelucrate manual.
  2. A auzit cineva ,ca s-a dat ordonanta de urgenta sa nu se mai foloseasca formularul de activitate,? sau este doar un zvon?.Am cautat ,dar nu am gasit nimic.
  3. vezi pe youtube CECOR (centru de consultanta rutiera )timpii de conducere si repausul saptamanal min. 17
  4. Recuperarea se face pana la sfarsitul celei dea treia saptamani in discutie ...de ex; 24-45-24-45+21ore recuperare luate in bloc......
  5. costy67 spune ca dupa o stationare mai mare de 45 ore soferul trebuie sa aiba asupra sa certificat de desfasurare a activitatii, alti colegi spun ca dupa 72 ore, la un raspuns dat de ARR (ISCTR) pe soferii.ro se spune ca dupa 4 zile de repaus soferul trebuie sa aiba certificat de activitate. Cum e pana la urma? Unde este scris in reg561/2006 ?
  6. depinde ce casuta bifezi in formularul de concediu. vezi pe youTube control ARR la vama Giurgiu min 26.
  7. De ce mai introduci o diagrama noua daca la revenire o arunci.... diagrama este valabila daca este competata corect si te afli in alta localitate,fara a mai completa pentru fiecare zi alta diagrama.
  8. ,,Cand va veni o lege ..sa se termine cu Aceste foi de concediu? Sau sa se scoata Diagrama...atunci sa vezi.." c) după 1 ianuarie 2014, vehiculul este echipat cu aparatură de înregistrare în conformitate cu dispozițiile din anexa IB la Regulamentul (CEE) nr. 3821/85; și (d) după 1 ianuarie 2014, în cazul în care perioada de conducere este cuprinsă între orele 22.00 și 6.00, vehiculul este condus de mai mulți conducători auto sau perioada de conducere menționată la articolul 7 se reduce la trei ore.
  9. pai, in cazul acesta cum ramane cu cele 9 ore de repaus inregisrate automat pe diagrama??
  10. La multi ani tuturor colegilor ... de Mihail si Gavril
  11. dupa perioada de repaus de 11 sau 9 ore poti incepe un nou program de lucru chiar daca nu sa terminat cercul de 24 de ore
  12. ,,( ps : tudor mai sus ai zis mai sus : de cand ai scos cardul /diagrama din taho..si pana la urmatoarea cursa ..i-ti trebuie certificat de activitate avind bifata casuta 17 ( a condus un vehicul exceptat de la reg.561/2006). motostivuitorul nu se incadreaza la : art 4 litera (b)" scuze pentru aceasta ...dar am mentionat mai jos ,,3)daca tu lucrezi pe stivuitor, pe fadroma la lopata si cardul din taho... camionului e pe pat e corect?..ti-am spus ,scoate cardul si foloseste certificatul de activitate cu activitatea ta reala.
  13. Bun si daca cartela sta 28 zile in tahograf ,exista riscul sa luam vreo amenda pe firma ,ca am inteles ca multe firme asa procedeaza ? Referitor la repaosul saptamanal ca sa in teleg mai bine daca soferul face curse miercuri si joi din saptamana ( deci sapatamana de lucru incepe miercuri, in prima sapatamana si se termina marti in saptamana II, trebuie obligatoriu ca pana la sfarsitul celor 7 zile sa evidentiem cele 45 ore de odihna sapamanala ? Inrebare 3: Daca pentru o perioda cand soferul nu face curse si lucreaza pe un stivuitor , (cardul este in aparat),se face suplimentar si un Certificat activitati ( adica certificatul se suprapune peste perioada de lucru cu stivuitorul ) exista riscul sa luam amenda ? Exista vreo prevedere legala care interzice acest lucru? 1)daca cartela sta in taho.. si inregistreaza activitatea reala a soferului conform reg 561 ar fi ok. dar tu in cazul tau ,ai iesit din domeniul de aplicare a reg561 ,tu efectuezi o alta munca si aceasta nu o poti face cu tahograful ci cu un certificat de activitate. 2)ti-am mai spus...repausul saptamanal se ia dupa 6 perioade de conducere...tu ai?? 3)daca tu lucrezi pe stivuitor, pe fadroma la lopata si cardul din taho... camionului e pe pat e corect?..ti-am spus ,scoate cardul si foloseste certificatul de activitate cu activitatea ta reala.
  14. cu privire la cardul care ramane in taho..28 de zile .. intradevar inregistreaza activitatea soferului ..dar nu cred ca dupa o cursa sau 2 pe saptamana soferul sta numai in repaus pana la urmatoarea.. eu as folosi certificat de activitate ...cu activitatea reala..
  15. deci: saptamana de lucru poate incepe in orice zi din saptamana deci si repausul saptamanal poate fi in cursul saptamanii ,nu neaparat sambata si dumineca. reg.561/2006 spune ca dupa 6 perioade zilnice de conducere trebuie sa iei un repaus de 45 ore sau redus la 24 ore cu conditia ca pana la sfarsitul celei dea treia saptamani sa fie recuperate.in cazul vostru nu trebuie, fiindca faceti doar 2 curse care intra in domeniul de aplicare a reg 561 .
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.