Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Flyboard

Members
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Flyboard a câștigat ziua ultima dată pe Septembrie 18 2018

Flyboard a avut cel mai apreciat conținut!

Despre Flyboard

  • Dată Naștere 09/14/1975

Profile Information

  • Locatia:
    Cluj-Napoca

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Flyboard's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Reputație Comunitate

  1. Lasa gargara domnule Florian-Alexandru si vezi ca ti-a cam crescut burta pe la Blomquist. Esti un "super sofer" roman, ce sa povestim..... . Ai fost avertizat de cel putin 2 ori sa fi atent la exprimare,chiar de catre un Administrator.
  2. comentariu eleminat VA CREDETI PE TIMPUL LUI SULEYMAN PASHA? CREZI CA FRAIERESTI ROMANII CU 1000 EURO LUNAR? STIMATI SOFERI DE TIR INTERNATIONAL, SALARIUL PENTRU O ASEMENEA MUNCA PORNESTE DE LA 2500 EURO SI AJUNGE PINA LA 4500 EURO. SA SE DUCA BAIAZID LA MUNCA PE 1000 EURO! STEFAN CEL MARE SI SFINT MERGE DE LA 2500 EURO IN SUS, ALTFEL, CAPUL JOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te rog sa nu depasesti limita bunului simt !! pe viitor foloseste minuscule !!
  3. Da, buna treaba colegilor! Dati-i in judecata pt ca sigur veti castiga. Eu m-am judecat cu X companii de transport si am castigat toate procesele. Cereti diurna zilnica de 75 euro pe zi plus penalitatile la acea suma, calculate la zi pana la pronuntarea sentintei. Garantat aveti de castigat si nu veti pierde nimic. Cereti si cheltuieli de judecata si eventual daune morale daca ati fost tinuti cu forta pe comunitate si nu vi s-a platit diurna sau salariile la timp sau deloc si daca ati fost infometati sau ati avut rate de platit si ati ramas datori la banci sau daca nu ati avut bani cu ce sa va intretineti familiile. Asa merita toti proprietarii companiilor de transport care isi bat joc de angajati. Nu va lasati calcati in picioare; aveti curaj si luptati pana la capat pentru drepturile voastre. Instantele vor face dreptate si veti recapata banii munciti, inapoi. Mult succes si la mai multe.
  4. Salutari! Caut un coleg din Piatra Neamt care lucreaza la Blomquist. Daca este, lasa un id sau nr. tel. Merci mult.
  5. Dragi colegi si conducatori profesionisti, ma dresez dvs, cu respect si loialitate fata de aceasta meserie care este calcata in picioare tot mai mult, si totodata, cu marea atentionare asupra companiei de transport J.Carrion din Spania care este de fapt aceeasi companie Carrion Expedition de la Cluj Napoca; un surogat al companiei mama, care nu face altceva decat sa intinda capcana celor aflati in necunostinta de cauza si sa ademeneasca soferii romani cu diferite promisiuni. Toata experienta traita de mine este reala, iar informatiile pe care vreau sa le expun, sunt 100% reale. J.Carrion este o "caracatita" la capul careia se afla mafia spaniola in colaborare cu cea romana; va spun acestea, deoarece compania are baze in mai multe orase din Spania, cum ar fi: Barcelona, Almeria, Madrid, Sevilia, Valencia, Granada...etc..., tocmai pentru ca autoritatile sa nu mai poata urmari activitatea lor. Mai nou, soferii spanioli s-au retras datorita faptului caruia, J.Carrion si-a deschis o noua baza cu sediul social in Romania, la Cluj Napoca si care este condusa de un anumit Dumitru, mafiot colaborator, care trimite din Romania "carnea de tun". Aici se afla marea afacere; soferii spanioli au fost inlocuiti cu cei romani, pentru ca acestia accepta un salariu mizer, sunt usor de pacalit, iar la statul roman darile sunt mai ieftine si impozitele sau taxele pentru camioane sunt injumatatite. Cca. 1000 de camioane au fost aduse pe rand in Romania si inmatriculate la Cluj, tocmai ca cifra afacerii sa creasca ulterior. La asa-zisele preselectii de la Cluj, sunt selectati mai mult cei din mediul rural, mai putin invatati; soferii versati si cu experienta sunt respinsi din prima, exact tocmai pt ceea ce va spuneam, sa le fie cat mai convenabil de manevrat. La bazele spaniole, se afla oamenii lui Dumitru, care sub masca unor buni dispeceri, ei sunt de fapt niste translatori care sunt pusi sa dea comenzi rapide, ieftine si amenintatoare, care sa aduca multi bani la bugetul companiei si care sa transforme conducatorul profesionist intr-un camicatze. Astfel sunt incalcate orice principii: se trece peste program, se curseaza cu magnetul pe cutia de viteze, se fac diverse cabotaje prin Franta, iar pauzele de odihna zilnice si saptamanale, aproape nu exista. Toate regulile sunt incalcate pentru grandioasa imbogatire de peste noapte. ..........URMEAZA............
  6. Dragi colegi si conducatori profesionisti, ma dresez dvs, cu respect si loialitate fata de aceasta meserie care este calcata in picioare tot mai mult, si totodata, cu marea atentionare asupra companiei de transport J.Carrion din Spania care este de fapt aceeasi companie Carrion Expedition de la Cluj Napoca; un surogat al companiei mama, care nu face altceva decat sa intinda capcana celor aflati in necunostinta de cauza si sa ademeneasca soferii romani cu diferite promisiuni. Toata experienta traita de mine este reala, iar informatiile pe care vreau sa le expun, sunt 100% reale. J.Carrion este o "caracatita" la capul careia se afla mafia spaniola in colaborare cu cea romana; va spun acestea, deoarece compania are baze in mai multe orase din Spania, cum ar fi: Barcelona, Almeria, Madrid, Sevilia, Valencia, Granada...etc..., tocmai pentru ca autoritatile sa nu mai poata urmari activitatea lor. Mai nou, soferii spanioli s-au retras datorita faptului caruia, J.Carrion si-a deschis o noua baza cu sediul social in Romania, la Cluj Napoca si care este condusa de un anumit Dumitru, mafiot colaborator, care trimite din Romania "carnea de tun". Aici se afla marea afacere; soferii spanioli au fost inlocuiti cu cei romani, pentru ca acestia accepta un salariu mizer, sunt usor de pacalit, iar la statul roman darile sunt mai ieftine si impozitele sau taxele pentru camioane sunt injumatatite. Cca. 1000 de camioane au fost aduse pe rand in Romania si inmatriculate la Cluj, tocmai ca cifra afacerii sa creasca ulterior. La asa-zisele preselectii de la Cluj, sunt selectati mai mult cei din mediul rural, mai putin invatati; soferii versati si cu experienta sunt respinsi din prima, exact tocmai pt ceea ce va spuneam, sa le fie cat mai convenabil de manevrat. La bazele spaniole, se afla oamenii lui Dumitru, care sub masca unor buni dispeceri, ei sunt de fapt niste translatori care sunt pusi sa dea comenzi rapide, ieftine si amenintatoare, care sa aduca multi bani la bugetul companiei si care sa transforme conducatorul profesionist intr-un camicatze. Astfel sunt incalcate orice principii: se trece peste program, se curseaza cu magnetul pe cutia de viteze, se fac diverse cabotaje prin Franta, iar pauzele de odihna zilnice si saptamanale, aproape nu exista. Toate regulile sunt incalcate pentru grandioasa imbogatire de peste noapte. ..........URMEAZA............
  7. Nu recomand aceasta companie, deoarece filiala din Timisoara este condusa de un personal incompetent, cu alte cuvinte si tradus mai pe romaneste (hoti, tigani, inapoiati comunisti si mincinosi). E pacat ca au patat numele companiei germane, dar dupa cum se stie, unde se baga romanii, strica tot. Pe langa faptul ca la angajare ti se cere o "caruta" de acte, munca este pe masura si rasplatita cu multumiri, ca banii sunt la ei. Cred ca orice conducator profesionist care isi respecta si apreciaza munca depusa, nu accepta conditiile mizerabile de la Hartl Transport Timisoara. Dupa cum bine se stie, sa lucrezi pe comunitate cu 500 euro lunar, nu pica bine nimanui, in plus - chiar daca ai o vasta experienta in transporturile internationale, pentru a intra pe post de titular, trebuie sa fii mai intai ucenic vreun an de zile, adica mai pe direct sa fii carpa de spalat pe jos a soferilor si sa mirosi ciorapii si chilotii imputiti ai "titularilor"; ca asta e viata, mai intai sclav si apoi imparat. ... Si altceva: Doamnei Camelia Filip de la Departamentul Resurse Umane, care face angajari telefonic - cred ca Hartl Transport are suficienta cerneala si coli A4 pentru a imprima documentele angajatilor, nu cred ca e nevoie de niciun curierat rapid pentru a trimite documente; exista internet si s-a inventat imprimanta, daca nu stiati, suntem in anul 2011. AM MAI ZIS SI REPET: "ROMANIA ISI VA REVENI ATUNCI CAND VOR TRECE TOATE GENERATIILE NASCUTE IN REGIMUL COMUNIST".
  8. Nu recomand aceasta companie, deoarece filiala din Timisoara este condusa de un personal incompetent, cu alte cuvinte si tradus mai pe romaneste (hoti, tigani, inapoiati comunisti si mincinosi). E pacat ca au patat numele companiei germane, dar dupa cum se stie, unde se baga romanii, strica tot. Pe langa faptul ca la angajare ti se cere o "caruta" de acte, munca este pe masura si rasplatita cu multumiri, ca banii sunt la ei. Cred ca orice conducator profesionist care isi respecta si apreciaza munca depusa, nu accepta conditiile mizerabile de la Hartl Transport Timisoara. Dupa cum bine se stie, sa lucrezi pe comunitate cu 500 euro lunar, nu pica bine nimanui, in plus - chiar daca ai o vasta experienta in transporturile internationale, pentru a intra pe post de titular, trebuie sa fii mai intai ucenic vreun an de zile, adica mai pe direct sa fii carpa de spalat pe jos a soferilor si sa mirosi ciorapii si chilotii imputiti ai "titularilor"; ca asta e viata, mai intai sclav si apoi imparat. ... Si altceva: Doamnei Camelia Filip de la Departamentul Resurse Umane, care face angajari telefonic - cred ca Hartl Transport are suficienta cerneala si coli A4 pentru a imprima documentele angajatilor, nu cred ca e nevoie de niciun curierat rapid pentru a trimite documente; exista internet si s-a inventat imprimanta, daca nu stiati, suntem in anul 2011. AM MAI ZIS SI REPET: "ROMANIA ISI VA REVENI ATUNCI CAND VOR TRECE TOATE GENERATIILE NASCUTE IN REGIMUL COMUNIST".
  9. HARTL TRANSPORT - NOTA 1 Nu recomand aceasta companie, deoarece filiala din Timisoara este condusa de un personal incompetent, cu alte cuvinte si tradus mai pe romaneste (hoti, tigani, inapoiati comunisti si mincinosi). E pacat ca au patat numele companiei germane, dar dupa cum se stie, unde se baga romanii, strica tot. Pe langa faptul ca la angajare ti se cere o "caruta" de acte, munca este pe masura si rasplatita cu multumiri, ca banii sunt la ei. Cred ca orice conducator profesionist care isi respecta si apreciaza munca depusa, nu accepta conditiile mizerabile de la Hartl Transport Timisoara. Dupa cum bine se stie, sa lucrezi pe comunitate cu 500 euro lunar, nu pica bine nimanui, in plus - chiar daca ai o vasta experienta in transporturile internationale, pentru a intra pe post de titular, trebuie sa fii mai intai ucenic vreun an de zile, adica mai pe direct sa fii carpa de spalat pe jos a soferilor si sa mirosi ciorapii si chilotii imputiti ai "titularilor"; ca asta e viata, mai intai sclav si apoi imparat. ... Si altceva: Doamnei Camelia Filip de la Departamentul Resurse Umane, care face angajari telefonic - cred ca Hartl Transport are suficienta cerneala si coli A4 pentru a imprima documentele angajatilor, nu cred ca e nevoie de niciun curierat rapid pentru a trimite documente; exista internet si s-a inventat imprimanta, daca nu stiati, suntem in anul 2011. AM MAI ZIS SI REPET: "ROMANIA ISI VA REVENI ATUNCI CAND VOR TRECE TOATE GENERATIILE NASCUTE IN REGIMUL COMUNIST".
  10. Pentru colegu' Cornel_yo30: [TIAPA] = Teapa [ADAOG] = Adaug Scuze, asa sunt eu, imi place sa citesc si sa scriu corect gramatical si romaneste.
  11. KLG EUROPE LOGISTICS, nota 3. Companie cu sediul central in Olanda, dar cu numeroase filiale in Europa, dintre care si un depozit de logistica aflat la Bucuresti (autostrada Bucuresti-Pitesti, km 23 - Bolintin Deal), face din cand in cand recrutari ieftine din Romania. Recent, in luna martie, la sediul sus mentionat, a avut asa-zisa preselectie, unde la interviu, participantii au fost intervievati de catre directorul roman imprena cu cel olandez. Esti sunat de un reprezentat al Departamentului de Resurse Umane, care de fapt este catzelushul lor cel "roscat" si care iti explica amabil dar sumar ce trebuie sa faci. Cei alesi sa participe la interviu sunt bine selectati, dupa criteriile pe care ar trebui sa le indeplineasca o secretara si nu un conducator profesionist. Este necesar sa vorbesti si sa cunosti o limba de circulatie la perfectie (engleza, franceza sau germana) - e una din conditiile pt care poti fi angajat, iar a doua este cea de a accepta conditiile de munca si salarizare, care sunt: 300 euro (salariu fix) + 10 eurocenti % km (reprezentand diurna)/ lunar, la un target de 17.000 km efectuati obligatoriu. Transportul Bucuresti-Eindhoven (NL) se face cu avionul si este asigurat de companie, iar timpul de lucru este de 5-6 saptamani pe comunitate cu 2 saptamani libere. Pentru cei noi veniti, se lucreaza la grupaje si se schimba camionul foarte des. Interviul si toate discutiile au loc numai in limba engleza. Socotiti si dumneavoastra, daca in timp legal se pot parcurge cei 17.000 km obligatoriu, lunar si daca salariul oferit este la nivelul muncii prestate. Parerea mea personala e ca un olandez care castiga la KLG 4000 euro/lunar, nu ar accepta aceasta mizerie. De ce credeti ca olandezul a venit in Romania pt a contracta forta de munca romaneasca? Raspunsul se afla la fiecare sofer profesionist roman pus in balans cu cel olandez. Mult succes tuturor.
  12. GST STADLER - Tirgu Mures, nota 1. Se angajeaza masiv (30 soferi odata) fara nicio conditie, pt ca se pleaca in masa; contractul de munca se semneaza la baza din Austria si este un contract pt Cehia ( foarte dubios, deoarece orice reclamatie ulterioara nu se poate face decat in Cehia, iar in plus nu se efectueaza niciun examen medical sau psihologic, fapt pt care asupra contractului planeaza prezumtia de falsitate); soferii sunt obligati sa munceasca stil "kamicatze", fara program sau chiar si cu magnet la nevoie; amenzile sunt platite de "faptasi"; angajatii sunt obligati sa conduca numai pe nationale, pt ca autostrazile se platesc din salariu, la sfarsit; camioanele prezinta un mare pericol de contaminare si dauneaza grav sanatatii umane; nu exista notiunea de inceput sau sfarsit a vreunei perioade de program de lucru, odihna sau zi de leafa; salariul este o "loterie" - il poti primi sau nu. Totul este dupa noroc si bunavointa stafului, deci numai daca esti boschetar si nu ai un rost sub cer, merita sa muncesti pt o asemenea "companie" pirat.
  13. ATENTIE, NU VA FRIGETI CU AQUILA! Este o companie condusa de escroci ordinari, hoti si mincinosi. Nu se dau salariile la timp. Se impune un consum normat de 22%, iar restul de pana la 45-50% il plateste soferul. Se promit multe, dar de fapt nimic adevarat. Daca vreti sa lucrati pe 500 euro lunar, pe comunitate, mergeti la Aquila si convingeti-va singuri. Rusine sa va fie d-lor: ESVET, OCTAVIAN IONESCU SI DANIELA TUDORACHE - inselati si furati angajatii care lucreaza cinstit. Odata veti plati si veti da socoteala de toate "invartelile" voastre. Dragi conducatori profesionisti, cred ca nu va sta bine sa platiti la fiecare sfarsit de luna 500-600 litri de motorina din buzunarul vostru. Cantariti bine cum stau lucrurile, inainte de a face vreun pact cu Aquila. NU acceptati mizeria pe care o ofera Aquila. "Ei" trebuie sa fie mai intai de toate cinstiti si corecti, iar apoi sa aiba pretentii de la angajati. Drumuri bune la toti si soarta sa va fereasca de asemenea "creaturi".
  14. TRANSPORT POPOVICI INTERNATIONAL - Sfintu Gheorghe (Covasna) - NOTA 2, ........ se retine aprox. 200 euro lunar din salariu (pana la suma de 2500 euro) - ce reprezinta garantia pt eventualul furt de motorina sau daune ale camionului, provocate din culpa soferului, [de retinut ca orice sofer are statutul de HOT inca dinainte de a fi angajat]; obligativitatea semnarii unui document la angajare, din care rezulta ca esti "condamnat" sa lucrezi pt ei timp de 6 luni indiferent de "urmari"; se dau incarcari de 30 tone, pt care calculul consumului se face pt doar 25 tone de incarcatura; in fiecare luna ti se opresc bani din salariu pt ca ai depasit consumul standard facut de "sefi"; daca pleci mai devreme de la ei, ti se imputa 300 euro alocati pt cele 3 zile de pregatire la baza (curs de pregatire si siguranta auto inainte de angajare); garantia oprita din salariu, care insumeaza 2500 euro - nu se mai restituie; clauze contractuale doar in favoarea angajatorului; diurna nespacificata in contract - nu exista.
  15. SUCEAVA LOGISTIC - NOTA 2, ...... obligatia de a folosi magnetul; timpii de conducere si pauza - nerespectate; semnarea unor documente la angajare, ce au rolul de garantie in locul asigurarilor; neasigurarea transportului dus-intors la baza din Austria, respectiv intoarcerea spre casa; contract de munca cu clauze numai in favoarea angajatorului; inselaciune in privinta salariului - a calculului raportat la km parcursi, consumul de motorina si diurna care nu exista. (Imi cer scuze pentru sinceritatea dezarmanta).
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.