Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Soferila

Members
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Soferila

  • Dată Naștere 06/25/1974

Profile Information

  • Locatia:
    Bucuresti

Soferila's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. Cafea in timp ce conduci? DA!!!!! Iata ceva interesant! Sa incepem cu inceputul... gusturile fiecarei persoane... am observat ca in ultima vreme majoritatea automatelor de cafea sunt nescafe, deci cafea solubila iar dintre celelalte majoritatea tot pe baza de cafea solubila presteaza. Mai raman cateva aparate care fac si cafea din cafea naturala. Sau macar asa cred dupa cum se aude atunci cand se prepara. Acuma nu stiu daca aparatele astea care lucreaza pe baza de cafea solubila s-au inmultit din cauza ca au observat ei ca preferam noi mai mult cafeaua solubila sau pur si simplu din considerente economice datorate faptului ca proprietarul automatului castiga mai mult la o cafea solubila decat la naturala. Asa din proprie experienta iti pot spune ca 90% din cunoscutii mei cafegii prefera cafeaua naturala, aici ma includ si pe mine. Poate nu ai idee ce inseamna sa fii bautor de cafea inrait,sa te trezesti din somn intr-o parcare si sa nu ai unde bea o cafea!!! Patit de mine acum doua trei saptamani pe valea oltului si dupa ce am mers mai bine de 30 de minute si am ajuns in sfarsit la un loc stiut unde era un aparat cu cafea naturala... SURPRIZA: nu functioneaza . Pana acum ai observat ca m-am referit numai la automatele de cafea din benzinarii si magazine deoarece astea sunt cele mai cautate dat fiind pretul. Este adevarat ca la restaurant bei o cafea "adevarata" dar din pacate la un pret la fel de "adevarat" iar cine bea minim 4 cafele pe zi credema ca prefera sa dea 1-1,5 lei pe o cafea la "aparat". Daca cineva e de alta parere ma poate contrazice dar cred ca asa fac majoritatea. Acum, intamplarea face ca joi dimineata chiar sa fi cumparat un filtru de cafea auto!!! Si crede-ma ca l-am luat fix din cauza ca nu mai suport sa caut o cafea pe la dracu cu carti. Asa ca am luat filtrul (24v) am pus cafea (aceeasi pe care o beau cand sunt acasa) apa plata si dai pedale. Nu cred ca as putea spune magazinul dar pentru cunoscatori pot spune ca este intre Huedin si Oradea (mura'n gura) . Ideea e ca de la magazin plecand eu asa de umflat ca mi-am tras filtru si bineinteles punand cafeaua sa se faca in mers, m-am desumflat destul de repede cand a inceput cafeaua sa sara din cana din cauza gropilor asa ca a trebuit sa opresc, sa sterg bordul si sa astept sa se termine de facut cafeaua, sa o transfer intr-o alta cana cu capac speciala pe care o aveam de inainte si abea apoi sa ma bucur de o cafea ca la mama acasa. De mentionat ca daca stai pe loc nu exista nici o problema si ca la intoarcere am facut si in mers pe autostrada intre Gilau si Turda dar nepunand apa la capacitate maxima.In concluzie s-ar putea daca am avea sosele ca in palma, iar din partea asta stai linistita ca astia de la drumuri dupa cum se vad nu or sa te scoata din afaceri atata timp cat o sa faci un aparat care o sa faca o cafea buna si sa nu se imprastie peste tot in timp ce mergi dar la fel de important ar fi si pretul aparatului. A!!!! Si inca ceva pentru noi astia care locuim in cabina sa stii ca nu cred ca ar conta prea mult design-ul cat functionalitatea si eficienta(economica). Sper ca ti-am putut fi de folos. Asteptam dracia si ai grija sa nu iti fure ideea vreun chinez.
  2. Soferila

    sindicat

    Poti conta si pe mine. 100% pentru. Cu conditia sa nu vrei sa ajungi ministru... mai stim noi pe unu... >
  3. Multumesc de raspunsuri. Eu abia acum 10 minute am venit din cursa,nu prea am timp,dar buna ideea sa-i intreb despre ce firma e vorba. Si daca nu zice... inseamna ca e o mare teapa. Mai vedem.
  4. Intr-o zi ma trezesc cu un telefon de la o domnisoara care se recomanda din partea acestei firme si spune ca firma a vizualizat cv-ul meu si ca sa-i trimit prin fax copie dupa buletin,card tacho,atestat ca sa le trimita in Belgia la un angajator. Problema era ca eu intre timp ma angajasem si eram chiar in cursa cand m-a sunat, iam zis ca o sai trimit cand o sa ajung la un net sai scanez si sai trimit mail. Nu am facut-o drept urmare ma suna la o saptamana si zice ca a trimis datele mele (care i le comunicasem prin telefon- de cand am permis,atestat,experienta,etc...)angajatorului Belgian caruia ia placut profilul meu si ca sai trimit copii dupa buletin,atestat,card tacho,examen medical,psihologic si cazier. Problema mea este urmatoarea: DE CE INSISTA ATAT CU COPIA DUPA BULETIN?????? Mai spune ca plecarea se face din Valcea in Slovacia unde se fac actele de angajare si se pleaca mai departe in belgia unde se lucreaza 5 luni dupa care se vine acasa 2-3 saptamani. Drumul vl-slo-bel este platit de angajatorul belgian precum si drumul spre ro dupa cele 5 luni drumul inapoi la lucru ti-l platesti tu. Salariul este de 350e la luna si 45e diurna/zi indiferent daca lucrezi sau nu. Acuma nu stiu ce sa fac... Daca stie cineva ceva de firma asta il rog sa spuna cate ceva despre ei.Poate sunt ok dar prea insista cu buletinu ala... Nu a spus despre ce firma este vorba in Belgia nici in Slovacia. Daca cauti dunaflex pe google gasesti o firma care se ocupa cu furtune,daca cauti nr de fax tot pe google, este de la o pensiunje dupa val.Oltului?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu de alta, dar am destule credite. ALTUL NU IMI MAI TREBUIE
  5. 780 lei bani in mana. 30 lei diurna/zi. Se lucreaza la program. Asta pe TIR. Restul nu cunosc. Concluziile le tragi singur.
  6. 1. Cardul a fost introdus pt prima oara in viata in tachograf la 15,30 in mom. plecarii. 2. Intre 15,30 si 16,00 am mers pe volan. 3. Cand opresc trece automat pe ciocane(dupa aceea am vazut cum sa dau manual pe patratel si pe pat - trebuie sa apas butonul aferent cardului adica 1 pana apare patratel sau pat. 4. Totusi nu ma lamureste nimeni ce-i cu bonurile. Se pot scoate sau nu? Sau trebuiesc scoase la 24h? Are voie soferul sa scoata bon sau nu?Daca are,cand se pot scoate? 5. La prima situatie de la Val Oltului inteleg ca trebuie sa scriu pe spatele bonului ca nu am trecut tacho pe pat si de aceea nu apare pauza? 6. La pauza de 9 ore nu am mai scos bon. Cum mai trec pe spatele bonului? Trebuie sa scot bon din nou? 7. Poate intrebarile pot parea stupide pentru unii,dar,atunci cand nu stii, tie frica sa faci vreo miscare de teama sa nu gresesti ca daca gresesti ti se spune de ce nu intrebi... asa ca ... intreb. Oricum va multumesc pentru rabdare si pt sfaturi.
  7. Asta am inteles io pana la urma,dar daca imi permiti sa te corectez,am vazut 4 semne: volan,ciocane,patrat,pat. Acum revenind la concret acolo, pe Val Oltului la accident trebuia sa pun manual pe patrat sau pe pat,in speranta ca ar fi durat asteptarea mai mult de 30 de minute? La celelalte probleme poti sa-mi spui ceva?
  8. Alta problema legata de tacho digital: - plecat din garaj 15,30 - ajuns la incarcat 16,00 - deci 30de min conducere - stat la incarcat 40 de min(asta s-ar calcula 15 min pauza) - plecat in cursa si mers inca 3h,30 - pe Valea Oltului prind un accident unde am stat 28 de min(eu muream de ciuda ca nu a mai tinut blocajul inca 2 min sa fac pauza de 30 de minute. Ma batea un gand nesimtit sa pun avariile si sa ma invart pe langa masina 2 minute dar mi-era ca ma ajung blestemele alorlalti din coloana,in fine,am plecat) - mai merg ce mai merg si apare pe display-ul de bord : TCO si pe taho 4,15 min si clipeste,mai merg vreo 10 min,gasesc parcare si opresc.Stau la cafea 35 de minute si dau sa plec,cand ma urc in masina,pun contact,ala tot zicea TCO 4,15 , am mai stat 32 de minute \ si am plecat(in gandul meu zic: am stat o ora ce gura masii) merg 50 m si iar apare TCO 4,15 !!!!! trag la urmatoarea parcare si opresc exact cand a aparut pe bord :timp de conducere expirat!!! am uitat sa spun ca in parcarea anterioara(unde am stat o ora) am cautat cartea tahografului da ce sa vezi? era in poloneza > buuun acuma ce sa fac? ma apuc sa apas pe butoane,si printez un bon, mai apas ce mai apas si printez alt bon ;D abea pe urma am apasat pe butonul aferent cardului sofer 1 si trece pe pat. Stau 35 de min in pauza si plec... offfff, grea soferia asta moderna bai nenica. Pentru a evita unele intrebari normale va spun de la inceput ca era prima cursa pe masina cu tacho digital si m-au luat si pe sus: pleaca,pleaca si nam avut timp sa ma informez cu ce se mananca, eu credeam ca daca opresti iti calculeaza automat dar se pare ca nu,nici statie nu aveam... caine surd la vanatoare... Acuma, carei problema? Se pot scoate bonuri? Chiar doua, unu dupa altul? Pe bonurile care le-am scos zicea la volan 4h,29min, deci cred ca e bine. Alta problema e ca in pauza de 9h a trebuit sa mut masina vreo 10 m si a trecut imediat pe volan(era pe pat bineinteles, ca invatasem lectia pe Val.Oltului)si l-am trecut repede inapoi pe pat dar vre-un min doua a trecut pe volan. Asta cum se rezolva? De vazut se vede ca am stat 9 ore? Sau cum? N-am mai scos bon... nu stiam care-i treaba cu bonurile.
  9. Vise,tata ,vise. Unde va credeti?????!!!!!!!!!!! Inca sunteti sub influenta alcolului de la revelion? TREZITIVA!!! Ducetiva asa tiptil pana la fereastra si spuneti ce vedeti? A!!! Surpriza!!! Tot in Romania? Nasol moment!!! Ce cazier de firma vorbiti voi aici? Si chiar daca s-ar face asa ceva vreodata,chiar credeti ca ar tine cineva cont de el? Pe foamea asta? Va spun eu ca daca esti in foame si stai de ceva timp fara job si gasesti pe unu care sa te angajeze zici si sarut mana. Ce sai ceri tu cazier lu ala? Si chiar daca tiar da omu cazieru si e o firma de tot rahatu, te gandesti la aia de plang de foame pecasa si zici in sinea ta: Lasa ca no fi dracu asa de negru, nu oi fi eu ala ghinionistu ca doar uite sa intors norocu si la mine, doar am gasit unde sa ma angajez. Si ce crezi? O sa semnezi contractu ala de angajare pe 3 lei si o sa platesti si supraconsum si alte diferite amenzi ale firmei ca doar tia oferit marea onoare de a lucra in cadrul firmei lor de renume ... blablabla etc. Si o sa inghiti o data si inca o data si inca o data si intr-o zi o sa iti vina niste spume de iti bagi picioarele in ea de firma si se consemneaza la cazier ca soferul Vasile a plecat foarte nemultumit de la acea firma. Dar stai! Ce sa vezi: Gheorghe, prietenu tau din copilarie (care era un pic cam invidios pe tine ca tu reusisei sa te angajezi si el nu) tocmai se angajeaza la firma de unde tu ai plecat injurand printre dinti desi tu ii spusesei la o bere ce fel de firma de rahat era,ca iti opresc din bani, ca muncesti pana te ia dracu, ca incarci,ca descarci amenzi etc si etc... Dar ce sa faca Gheorghe saracu care si el avea burta lipita de sira spinarii de foame? Si tot asa... Asta e fratilor Romania noastra din ziua de azi. Perosnajele sunt fictive si orice asemanare cu realitatea e pur intamplatoare. Va recunoasteti careva? DA ar fi bine sa fie asa cum spuneti voi dar din pacate asa ceva este o utopie si atat. Eeeee ar fi multe de spus dar simt ca ma apuca dracii si pe mine si imi vine sa plec injurand printre dinti din tara asta, dar ce sa vezi,ca nici asta nu o poti face fara o chifla in stomac.
  10. Pentru H.ESSERS, citat din goro: "H.Essers, firma de Belgia Oradea - Adresa : Soseaua Borsului, nr. 40, 410605, Tel : 0259 470 026 - dl Lambert Lenaerts, Fax : 0259 476 386 Bucuresti - Adresa : Prologis Park, A1, sat Joita, comuna Joita, 087147, Tel : 021 369 7039 - Marc Paulissen, Fax : 0259 476 808 Tel : 0032 089 323 248, 0032 089 323 300, 0032 089 323 232, 0032 089 323 233, E-mail : orders@essers.com" Despre aceasta firma sunt multe detalii pe acest forum asa ca nu va ramane decat sa va documentati si singuri in continuare. Parerea mea este ca e printre cele mai serioase din tara,dar personal nu pot inca sa-i contactez deoarece inca nu am atestatele adr care am inteles ca sunt obligatorii :( .
  11. Pentru AdriatiKa din Galati: Adriatika Logistics SRL Adresa: Str. Otelarilor, Nr. 17 Oras: Galati Judet: 80 Galati Tara: Romania (RO) Telefon: 0040749534896 , Fax: Pagina WEB: Limbi de contact: Romana Engleza Italiana Franceza Domeniu de activitate: Transport frigorific si izoterm Descriere firma : Suntem o firma tanara pe piata transporturilor din Romania ce se afla in stransa legatura cu compania sora Adriatika S.r.l. din Italia. Firma noastra are ca obiect de activitate logistica,transportul si distributia,specializarea noastra fiind transporturile frigo,dar avem de asemenea si camioane cu prelata.
  12. Pentru VAN DE POEL: Van de Poel K. & Zonen nv Atealaan 32 B-2270 Herenthout T +32 (0)14-28 38 28 F +32 (0)14-28 38 21 E info@vandepoel.com
  13. Nu cred ca ai inteles despre ce este vorba. Eu doar vreau sa aflam care sunt firmele la care se lucreaza in echipaj. Mai departe este la latitudinea fiecaruia daca vrea sau nu sa spuna daca stie asa firme. Iar pe cei ce lucreaza la astfel de firme nu vad cu ce i-ar deranja sa se stie ca la ei se lucreaza in echipaj. Ca exista posibilitatea ca unul dintre noi care o sa ocupe locul unui alt sofer care ar lucra acolo nu este exclus dar foarte putin probabil. Dar exista si posibilitatea in care unii care lucreaza acolo sa mai si plece. Deci sansele ar fi mai mari la o astfel de firma. Acum sa vedem...
  14. M-am gandit sa deschid acest topic cu gandul ca printre noi se afla soferi care au cunostinta despre firme care lucreaza numai cu soferi la echipaj, in vederea angajarii celor care nu au experienta pe extern. Din ceea ce am citit personal pe site pana acum, imi dau seama ca nu este o asa mare afacere sa lucrezi in echipaj (desi eu unul as fi de alta parere, dar asta este un alt subiect care merita supus discutiei), dar pentru acumularea experientei pe drumurile europene mi se pare cel mai facil mod de a o capata. Asa ca ii rog pe cei care au cunostinte despre asemenea firme sa le treaca mai jos, chiar daca nu au date de contact,asta ramanand sa le aflam noi cumva,macar treceti firma si orasul. Sau poate ceva exemple din experienta personala privind angajarea la firme de transport comunitar.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.