Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

dayodo

Members
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Locatia:
    mehedinti

Contact Methods

  • Yahoo
    nn_mm991

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

dayodo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. salut colegii, s-a aprins din mers FFR 03300-10. Masina merge normal.
  2. acum vreo 5-6000 km a inceput sa imi apara pe bord codul 03778-10 urmat de codul 03779-10 , asta se intampla cand coboram vreo panta si lasam masina in frana de motor ,cand acceleram se stingeau si masina incepea sa traga normal.Dupa un timp sau aprins aceleasi erori impreuna cu triunghiul rosu si masina a intrat in limitare ,nu mai tragea la panta deloc .Dupa o cursa de 1800 km cu erorile aprinse fara sa fac nimc ,sau stins, si masina a mers normal .Am mai mers in jur de 1500 de km fara probleme apoi au inceput sa apara iar, ca mai tarziu sa nu se mai stinga si sa intre iar in limitare,dupa cam 2000 de km cu ele aprinse sau stins si masina trage normal.Precizez ca masina porneste la sfert chiar si dupa doua zile de stationare.Am facut un test la reprezentanta MAN si mi-au zis ca am doua injectoare care au valoarea rezistentei peste -6 ohm si trebuie schimbate.la insistente le mele am repetat testul si iar a iesit ca am doua injectoare defecte dar altele decat la primul test,ca nu merge reparate si ca trebuie inlocuite cu altele noi.in momentul de fata erorile nu sunt aprinse ,masina porneste si trage norma.consumul in schimb este mare .Goala consuma in jur de 30%.Nu vreau sa schimb injectoarele degeaba si mai ales ca la al doilea test a iesit ca defect un injector pe care l-am schimbat cu unul nou in urma cu 30.000 km in Germania.Va multumesc pentru rabdare!
  3. o sa ajung la un service sa verifive EGR-ul si racitorul de gaze ,din cate intzeleg nu se poate vedea decar daca este desfacut.o sa revin sa va zic ce au gasit
  4. nu am gasit antigel in buteliile de aer ,nici antigel in ulei ,furtunele de la retarder sunt uscate.Zicea ceva un coleg de serpentina. Care serpentine ? cum se verifica va rog? multumesc
  5. in stationare nu pierde antigel ,poate de aia nu se vede nimic sub masina .Incerc sa aflu cauza pentru ca o sa ma duc cand vin intzara la un mecanic si nu vreau sa o ia dupa ureche cum se face la noi de obicei si dupa ce desface jumatate de masina sa vada ca era un colier sau nu mai stiu ce garnitura.
  6. imi dispare antigelul din vasul de expansiune,mai exact cam 2 litri la 1500 km.nu se vede nici o urma de scurgere pe motor sau sub masina.ce ar trebui si cum sa verific ?va multumesc pentru cei care puteti sa ma ajutati
  7. Se aude un zgomot in partea din spate a sub capacul de la culbutori.o bataie ca un galopat .Poate sa fie ceva la axul cu came?Reglaj culbutori?Zgomotul se aude in pas cu mersul motorului dar nu este continuu ,mai apar mici pauze si nu vine parca se nu tine de turatia motorului.pot sa ma mai merg cu el asa?
  8. am gasit electrovalva.vin trei furtune in ea,se poate debloca sau trebuie inlocuita? Multumesc!
  9. MAN TGA 18.430 baga caldura incontinuunu conteaza in ce pozitie este butonul care oprete sau porneste caldura. Daca ar fi iarna nu m-ar .
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.