Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

cristian_

Members
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre cristian_

  • Dată Naștere 01/15/1979

Profile Information

  • Locatia:
    craiova

cristian_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Multumesc frumos de incurajari.Nu am alternativa,decat intanta,de moment.Cu siguranta trebuie facut ceva in privinta asa zisilor "angajatori". Cu aceeasi siguranta ,pot afirma ca, intr-o zi o sa regrete marsavia ce au facut cu mine.Sant convins ,de altfel ,ca nu sant primul tratat de aceasta maniera de "domnii" angajatori.
  2. luna urmatoare,iunie 26,termen la tribunal.....o fi oare vreo solutie favorabila?
  3. Acum, dupa ce au trecut cateva luni de cand a luat sfarsit colaborarea intre parti ,administratorul motiveaza ca are un dosar de dauna.Pana acum cateva saptamani motivatia angajatorului era "nu am bani",iar acum vine cu aceasta motivatie;motivatie care se poate citi de la o posta "ca e cusuta cu ata foarte alba". In alta ordine de idei,de ce dupa atata timp se aduce in discutie aceasta "dauna"? ;cand eu am predat acel camion la Novara,incarcat in zona Ravena,am preluat celalat camion si am mai continuat 1 (una) luna activitatea in cadrul societatii.Va amintesc ca nici un moment nu s-a adus la cunostinta ceva cu privire la acest incident. Ba mai mult,la incheierea fiecarei curse imi era solicitat CMR-ul,via fax,pentru ca plata curselor se facea la 7 zile de la primire. Acum de...s-a udat poate sacul de alune,asa cum spune administratorul,dar vreti sa-mi amintesc ca v-am adus la cunostinta ca usile nu etansau si nu am vut sa plec in conditiile astea?sau poate cumva faceti toate lucrurile astea murdare din cauza faptului ca nu am continuat sa lucrez in acele conditii? si imi amintesc ca primii bani, si anume apx. 500 euro, au fost virati in contul meu dupa 1 luna si 3 saptamani de munca?sau sa imi amintesc ca am tras de remorca cu 24 si 25 tone fara frane?(pentru asta sant dovezi video).Vi se pare corect??? Imi amintesc de asemenea ca si in momentul cand am plecat totul era bine,urma doar sa mai primesc drepturile banesti? O fi bine?
  4. Ma numesc Cristian C.C.,sant in litigiu de munca cu aceasta societate de transport datorita neplatii drepturilor salariale si ale diurnei pe parte din perioada cat am fost angajat al societatii.(in realitate kilometri efectuati,asta este alta tema) Pe aceasta cale,caut o persoana care a lucrat la societatea mai sus mentionata pentru a depune marturie in instanta referitor la cum se desfasura activitatea ( program de lucru,trasee,stare tenica a autocamioanelor,incasare drepturi salariale) Aduc la cunostinta ca am toate fotocopiile,ce au rezultat in urma activitatii mele,ce pot face dovada situatiei in care ma aflu(litigiu de munca).Ma refer la copii disc tahograf,desfasurator activitate card tahograf,copii CMR,ordine imbarcare tren tranzit CH Novara IT - Freiburg GE,bilete autocar deplasare tur/retur pentru preluarea autocamionului.Din toata ecuatia asta,singurul lucru care ar lipsi(nu este imprescindibil) este declaratia a cel putin unei persoane pentru a intari cele declarate de mine . Fac acest apel cu convingerea ca nu sant singurul in aceasta situatie,fapt confirmat si in raspunsurile celor de la ITM Dolj. Fara mai multe,in acest moment....salut politicos P.S. Aceasta nu este o acuza,este incercarea de a gasi un martor.Acuzatii,probe,depozitii la Tribunalul Dolj
  5. Noroc ca nu erau legate ! LiveLeak.com - Truck with cows loses control and is tipped over
  6. salut ibo3x.poti sa faci ceva pentru un becker traffic assist Z098? multumesc
  7. Este foarte uzual sa se plece de la inceput cu stangul intr-o relatie de colaborare angajator-angajat.Adica,angajatorul de obicei plateste salariu minim plus cativa centi pe km parcursi(eu pesonal nu agreez aceste practici,dar ce pot face,pot schimba eu sistemul?).soferul se conformeaza,nici macar nu este intrebat daca e just,in speranta ca v-a putea in scurt timp sa evolueze. Eu vad lucrurile in felul urmator : trebuie avut conceptul de echipa,de aici pleaca majoritatea conflictelor,se ajunge foarte des in situatia de a fi 2 tabere,ce este complet gresit si de aici la sfarsitul colaborarii,cel mai probabil. In alta ordine de idei...sant compromisuri de ambele parti? ....da,adevarat...dar cu cat ma putine,cu atat mai bine.Si nu in ultimul rand,nu trebuie pierdut respectul (de nici una dintre parti). Pentru patronul care scria mai sus...parerea mea umila de altfel, trebuie gasita calea de mijloc,incepand de la selectia personalului pana la conditii de lucru,cerinte s.a.m.d .(rational,coloana vertebrala dreapta); asa cum scria cineva mai sus,poti avea pretentii de profesionalism atunci cand faci parte dint-o echipa compusa din profesionisti.(daca intaiul component incepe cu cifre derizorii...cum poate evolua discutia,relatia de colaborare?) Scriu din postura actuala conducator autovehicule, cu experienta de cativa ani in postul de coordonator transport.
  8. cristian_

    Hyundai

    Probabil ca produc,dar pentru alte continente,cum e cazul si altor producatori . filmarea expusa de tine e facuta in America de Sud,Peru.
  9. sant tari unde foile deconcediu ti se inregistreaza. de exemplu franta.(daca esti oprit de control) in plus daca e cum ziceti ,cum se demonstreaza cum a ajuns soferul sau autovehiculul acolo?
  10. bine,ei spun ca protestul este impotriva angajatorilor din est si nu a colegilor
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.