Este foarte uzual sa se plece de la inceput cu stangul intr-o relatie de colaborare angajator-angajat.Adica,angajatorul de obicei plateste salariu minim plus cativa centi pe km parcursi(eu pesonal nu agreez aceste practici,dar ce pot face,pot schimba eu sistemul?).soferul se conformeaza,nici macar nu este intrebat daca e just,in speranta ca v-a putea in scurt timp sa evolueze.
Eu vad lucrurile in felul urmator : trebuie avut conceptul de echipa,de aici pleaca majoritatea conflictelor,se ajunge foarte des in situatia de a fi 2 tabere,ce este complet gresit si de aici la sfarsitul colaborarii,cel mai probabil.
In alta ordine de idei...sant compromisuri de ambele parti? ....da,adevarat...dar cu cat ma putine,cu atat mai bine.Si nu in ultimul rand,nu trebuie pierdut respectul (de nici una dintre parti).
Pentru patronul care scria mai sus...parerea mea umila de altfel, trebuie gasita calea de mijloc,incepand de la selectia personalului pana la conditii de lucru,cerinte s.a.m.d .(rational,coloana vertebrala dreapta); asa cum scria cineva mai sus,poti avea pretentii de profesionalism atunci cand faci parte dint-o echipa compusa din profesionisti.(daca intaiul component incepe cu cifre derizorii...cum poate evolua discutia,relatia de colaborare?)
Scriu din postura actuala conducator autovehicule, cu experienta de cativa ani in postul de coordonator transport.