Giani Grecu

Members
  • Număr conținut

    277
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    35

Giani Grecu last won the day on April 21

Giani Grecu had the most liked content!

2 Urmăritori

Despre Giani Grecu

  • Rang
    Sofer
  • Dată Naștere 16.05.1971

Profile Information

  • Locatia:
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    [email protected]

Vizitatori Recenți Profil

1.100 citiri profil
  1. Exact, dacă scapă de 2 ori, în parcare va spune că a fost de 10 ori...ascultătorii, vor povesti mai departe că " au auzit ei că...de 20 de ori ". Și pe urmă, vin și plâng pe forum...Veșnica poveste : românului spune-i ce vrea să audă ! Dacă nemții ar fi spus că șoferul care efectuează repausul săptămânal normal la hotel, beneficiază de un carton de bere gratuit, nu mai interesa pe nimeni nici de camion, nici de marfă...
  2. Greu ( imposibil ) de convins nemții, că nu cunoaștem o prevedere, dintr-un regulament aflat în vigoare din 2006...
  3. Bună seara. Nu pierde timpul cu ITM și Inspecția Muncii. O șleahtă de incompetenți corupți ! Instanța de judecată este sfântă !
  4. Văd că metoda se folosește și între " patroni ". Credeam că este valabilă doar pentru ofertele de angajare. Postăm o mizerie de anunț, fără nici o informație, și cine se aruncă la așa ceva, sigur este pradă ușoară ! Ce bine ar fi dacă românul ar avea coloana vertebrală rigidă, și i-ar lăsa să aștepte până le expiră cartela...că ăștia nu au abonamente.
  5. " Salariu atractiv "...Pentru cine ?
  6. Bună ziua. Am urmărit desfășurarea evenimentelor, descrisă puțin altfel, de fiecare dintre părți. Ca și la șah, după margine se vede mai bine...După părerea mea, tipul ăsta de aranjament, cetățean ialian, care recrutează în România șoferi, pentru o firmă din Slovacia, și activitate Europa, pe stânga, trebuie evitat din start ! Dar, dacă totuși se " încearcă marea cu degetul ", e bine ca pasul să fie făcut cu prudență. Acum, cazul în speță : 1) Daca interviul a fost susținut cu Domnul Rossi la București, și CIM și fișa postului puteau fi semnate la București, în limba română și slovacă, și se puteau înregistra în Slovacia. După cum se exprimă în scris românește, petrece suficient timp pe la noi, așa că are posibilitatea de a redacta/semna un contract. Fac o paranteză: nu se dau răspunsuri " la cald " în cadrul interviurilor. Acolo, mergem să negociem anumite clauze, nu să acceptăm tot ce ni se pune în față. Rezultatele negocierii, puse PE HÂRTIE ! NU VORBE ! 2) Acel angajat al biroului din Bratislava, Miroslav Molnar, mă îndoiesc că a luat o hotărâre de capul lui, când a avansat un salariu mai mic. Sunt sigur că domnul Rossi, avea cunoștință de acest lucru. 3) Din modul în care evită asumarea unei poziții clare în legătură cu anumite aspecte, și după cum încearcă " să te facă din cuvinte ", acest domn Rossi, în realitate, nu este nici pe departe, ceea ce vrea să arate. 4) Pe mine mă interesează mai puțin spre deloc, ce și cum plătește altor șoferi. În toate firmele există șoferi dați exemplu : pupincurști, sifonari, " reporteri de teren ". Dacă eu negociez că vreau un camion cu jacuzzi și salariul plătit anticipat pe șase luni, și angajatorul acceptă în primă instanță, pe urmă, unilateral, nu mai are dreptul să modifice termenii contractului. Dar, repet : TOTUL PE HÂRTIE ! În concluzie : - Gabriel, fără supărare -, dar " te-a mirosit " că ești victimă sigură ! Eu înțeleg că pentru tine, în situația de atunci, lucrurile aveau altă greutate, decât pentru noi... Te-a scos din zona de confort - București, România -, și când a crezut că te are la mână, a strâns șurubul. De data asta a pierdut ! Tu ai câștigat ! Disperarea cu care încearcă să dovedească anumite lucruri, pe baza unor aspecte favorabile lui, ignorând pe cele care de fapt au dus la decizia ta de a renunța la contract , mie îmi dovedește că este o persoană duplicitară ! Dacă aveai și tu ceva documente care să îți susțină afirmațiile, era mai ușor să-l pui la punct. Poate pentru un șofer, câteodată 50 euro înseamnă bani, dar 10-20 de euro pentru o firmă de transport comunitar ? Hai să fim serioși ! A vrut să vadă cât de disperat ești, să te " îndoaie " definitiv. Dacă te răzgândeai la București, și nu te urcai în autocar, era una... Dar te-ai dus până acolo, ai pierdut timp, poate alte oportunități, și ceva bănuți, care - nu te supăra, dar așa pare din modul în care ai prezentat problema - în acel moment, pentru tine însemnau ceva. Faptul, că aici pe Forum, a recunoscut că te-a înjurat, întregește imaginea despre caracterul " Domnului " Rossi. Apropo, pentru asta, ulterior, în București, eu mă " duceam după el " ! P.S. - nu mai spune niciodată la un interviu, că " ți-ai luat țeapă " de la o firmă..." Păduchii ", judecă în felul următor : dacă i-au tras-o ăia, pot și eu. Drumuri bune, ai mai plătit o lecție, încearcă să eviți " școala " de acum încolo...
  7. Veșnica poveste ! Întâi încalcă legea, și pe urmă vin și plâng pe Forum...Nu mă bucur de răul nimănui, dar cine este principalul vinovat ? Și dacă a încălcat legea ca și angajat, a încălcat legea și ca dispecer ! Că a avut, sau nu plângeri este irelevant ! Cine, cui, putea să se plângă ? Nici nu vreau să mă gândesc cam ce trebuie să facă șoferii la această firmă...
  8. Bună dimineața. Să începem cu statutul managerului transport : persoana desemnată să conducă efectiv și permanent activitatea de transport ". Managerul transport are dreptul și obligația să supravegheze, controleze, corijeze, sancționeze, activitatea șoferului. Deci, - cum ți-a spus și colegul Cico - dacă ești șoferul, și tu ai completat permanent și corect foile de parcurs, CMR-urile/avizele de expediție, diagrame/înregistrări manuale,etc, nu ai de ce să îti faci probleme. Maximum, în caz că se lasă cu tam-tam, o să trebuiască să răspunzi la niște întrebări și să dai o declarație. Să nu încerci să-i acoperi ! Dacă te știi cu musca pe căciulă, depinde cum o să interpreteze inspectorii neregulile găsite la tine : abateri minore, ai fost coordonat greșit sau ai fost obligat să încalci legea de către superiorul ierarhic, sau ai participat efectiv și benevol la " mânărie "...Oricum, pentru tine cele mai " periculoase " - ìn caz că nu ești în regulă - sunt diagramele/descărcarea cardului tahograf din ultimele 28 de zile, adică informațiile care încă nu au ajuns la cunoștința managerului transport. Dacă ești patronul/administratorul firmei, statutar, în conformitate cu reglementările în vigoare, răspunzi direct, inclusiv civil...Managerul transport nu a declarat cursele pentru a facilita evaziunea fiscală, de care beneficiază - ghici cine ? În acest caz, nu avem despre ce discuta...
  9. Bună ziua domnilor, nelu_mariuta, care organe de control, și din care țară, amestecă pauza cu repausul ? Poate " organele " din parcare, după prima navetă de bericioaică... În timpul definit de aceste doua noțiuni DISTINCTE, ai drepturi si obligații DIFERITE, delimitate clar, atât de legislația transporturilor, cât și de legislația muncii ! Cum adică, citez : " pauza lungă de 45 sau 24 de ore, și pauza scurtă de 9 sau 11 ore " - am încheiat citatul...Adică, în opinia ta - și a unor " organe "..., poate din Maracyucambo - nu există diferență între redus si normal ? Atunci de ce există obligația recuperării diferenței în cazul repausului săptămânal redus, sau impunerea unui număr maxim de repausuri zilnice reduse, în decursul unei săptămâni ? Ca să nu mai vorbim de noile reglementări în vigoare în unele țări, care reglementează DISTINCT ȘI DIFERIT repausul săptămânal redus, și cel normal. Cândva certificatul de desfășurare a activitătii, era denumit - impropriu - " foaie de concediu ". De ce ? Pentru că " specialiștii " de parcare, semnau " ca primaru' " acele certificate, ce acopereau fraudarea legislației transporturilor, pe care era bifată rubrica " concediu ", adică se excludeau singuri de la acumularea de vechime în muncă, și eventual de la plata drepturilor bănești ! Cu toate că pe acele certificate erau și alte rubrici ( de exemplu - alte activități ). Și erau convinși că au dreptate, și că ei sunt Gigi Dibaciu !
  10. Leonard, acest forum, este o comunitate serioasă, de șoferi profesioniști. Grupurile cu specificul căutat de tine, sunt în altă parte. Dacă tot spui că ai experiență ( la 22 de ani ?!?! ), ar cam trebui să știi cum merg lucrurile...Și poate, dacă ai avea altă abordare, eventual te-ar lua în serios și o colegă de echipaj. P. S. - ai grijă ce îți dorești...
  11. Poate ti-a trimis mesajul cu un porumbel călător, și l-au " deturnat " vulturii pe drum...
  12. Bună ziua. Îmi permiteți să mă așez lângă dumneavoastră ? Zilnic, am mai multe interviuri decât un star de cinema... Mă încăpățânez sa refuz in continuare folosirea mijloacelor de manipulare a tahografului ( inclusiv la încărcare/descărcare ), plata la km sau bani de biserică. Dacă nu ar fi șoferi care acceptă asemenea condiții, probabil că mi-aș găsi mai ușor și eu ceva de muncă...
  13. Keo 75, din punct de vedere legal, tu te-ai deplasat din Austria in Ungaria în interes de serviciu, deci ai muncit. Orice activitate prestată în folosul firmei angajatoare este considerată muncă - nu doar condusul. În situația asta, e ca și cum ai fi făcut o pauză în rampă, cu cardul scos, în timp ce încărcai/descărcai. Având în vedere prevederile legii - nu rastalmacirile legii - și faptul că aici nu se promovează " mânăreala ", eu zic că nu poți... Când, după 9 ore o să introduci cardul, și o să setezi " țară inceput " - Ungaria, - deci alt camion, altă țară - o să confirmi de fapt deplasarea în interes de serviciu. De aici încolo, cum îți este norocul, și cât de porniți o să fie agenții, la un eventual control.
  14. Bună ziua. Am - și eu - câteva nelămuriri. 1) SISTEMUL DE LUCRU : Dacă fiecare partener Romex Transport Logistic SRL, va acționa doar in interiorul județului de domiciliu, cum se diminuează timpul de livrare (trebuie transbordată marfa ) ? Nu întotdeauna se transportă în județe limitrofe. Această succesiune de transportatori,, nu va complica/îngreuna facturarea ? Poate Romex să garanteze un preț tonă/km, care să acopere costurile suplimentare de manipulare/depozitare ? Cu ce mă " încălzesc " prețurile din Europa, dacă eu stau acasă ? De ce mi-aș limita singur aria de operare ? Cum poate crește volumul de marfă transportată într-un județ mai sărac, unde puterea de cumpărare este mai mică ? Cum poate fi controlată/limitată aria de operare la un singur județ, împiedicată " migrarea " către " locurile de pescuit " mai bune ? Care este mecanismul care îmi va proteja portofoliul personal de clienți ? De ce aș risca să pierd un client, pentru lipsa de profesionalism a unui transportator din județul terț ? Care sunt criteriile după care se apreciază viabilitatea portofoliului de clienți ? Număr intrisec, plus valoare înregistrată ? Având în vedere că în interiorul unui județ, posibilitățile de transport sunt inferioare numărului posibil de transportatori, cum va fi protejat accesul la piața destinată, având în vedere că vor fi transportatori care nu vor adera la sistem ? 2) LOGISTICĂ : Practic se impune ca fiecare transportator membru al sistemului, să devină o micro casă de expediție. Ce capacitate ar trebui să aibă depozitul ? Este de ajuns sa transform garajul personal din spatele blocului, sau trebuie să închiriez un spațiu destinat, cu toate cheltuielile suplimentare derivate de aici ? Deci, ce volum de marfă - estimativ - garantați că va fi prelucrat săptămânal ( vorbim de coletărie ) prin sistemul oferit de Romex - conform studiului de piață efectuat ( presupun că aveți date concrete ), pe fiecare județ în parte ? De aici, rezultă următoarea întrebare : flota de minim trei mașini, poate conține trei Dacia Papuc, trei " șeptici " sau trei ansambluri tandem/articulate cu MTMA 12t-40t ? Nu înseamnă aceiași bani, nici ca investiție inițială, nici ca și costuri de exploatare, nici ca timp de recuperare a investiției. Deci, vindem mașina nevestei, sau ipotecăm locuința familiei ? 3) GARANȚII / OBLIGAȚII : Am înțeles cu ce participă transportatorul : flotă de minimum trei autovehicule + șoferi, depozit pentru prelucrare/grupare/distribuire/colectare, portofoliu activ de clienți, minimum 2 ani experiență. Plus, ceva personal suplimentar, inerent diversificării activității. Cu ce vine Romex ? De ce Romex, și nu ceilalți ? Că agendă de telefon are toată lumea. Și acces la internet, deci la x site-uri de tip bursă transport. Poate garanta accesul exclusiv pe un anumit segment de piață ? Ce, care, unde, cum, cât ? După câte știu, cam tot este dat, și la prețuri de biserică. Nici nu se pune problema de " prețuri avantajoase ". Firmele de curierat au cam luat totul, inclusiv transferul de " fracții " între lanțurile de magazine, plus că deja au " închiriații " lor, care folosesc facilitățile de bază : depozit, expediție, portofoliu, dispecerizare, sistem informatic de gestiune. Adică, au un " agregat " și un telefon. Multinaționalele din retail, lucrează cu casele de expediție, care distribuie mai departe prin x intermediari. Transferurile în interiorul lanțului, se fac de către propria logistică, care are prioritate la încărcare/descărcare - ieftin și rapid. Transferurile de piese/subansamble între diferitele entități de producție din industria pe orizontală, sunt tabu, și vizează doar un număr limitat de județe, cu industrie. Dacă intervine Romex - sau altcineva - în ecuație, va fi doar un intermediar in plus, deci o cheltuială in plus pentru transportator, care se va reflecta in salariul șoferului... În concluzie : ce oferiți concret ? La obiect, și cu cifre, vă rog... Mulțumesc anticipat.
  15. Exercițiu de imaginație... Sa zicem că aș fi transportator, interesat de piața coletăriei...Eu mă întreb de ce să stau pe Vaslui, Călărași sau Teleorman, și să nu duc Cluj, Timiș, Arad, București - Ilfov, unde este " bătaia peștelui " ? Că nu putem vorbi de un volum de marfă transferat/schimbat, reciproc avantajos. Adică de ce să " trag targa pe uscat " in loc să mă învârt unde este " păpică " mai multă și mai bună ? Și nu văd unde este noutatea ? În schimb, eu văd că cineva îmi pune la dispoziție un program, unde să-i descarc portofoliul meu de clienți...Parcă vorbim de sistemul practicat in frizerii, unde se închiriază scaunul din locație, și meseriașul vine cu clienții.