Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Giani Grecu

Members
  • Număr conținut

    291
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    37

Giani Grecu last won the day on August 14

Giani Grecu had the most liked content!

2 Urmăritori

Despre Giani Grecu

  • Rang
    Sofer
  • Dată Naștere 16.05.1971

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti
  • Varsta:
    46

Contact Methods

  • Yahoo
    [email protected]

Vizitatori Recenți Profil

1.196 citiri profil
  1. Sofer de tir tanar

    Prietene, șoferia de cursă lungă înseamnă deplasare în interesul serviciului. Nu călătorie ! Și cu atât mai puțin drumeție ! Dacă nu puteai negocia cu un client din postura de agent de cãlătorie, la un interviu cu un potențial angajator, eśti " victimă sigură ". Meseria asta s-a schimbat foarte mult în ultimii ani...și nu în bine. Cândva îți asigura o anumită libertate față de strungarii, tâmplarii, croitorii, etc, care pontau dimineața și stăteau tot programul în ochii superiorilor ierarhici ( iar acum, au devenit, peste noapte, " profesori de șoferie " ). În prezent, cu sistemele de supraveghere instalate pe camioane, telefoanele mobile de serviciu, este același lucru. Tu ai o viziune foarte...romantică despre șoferie, dar total greșită. Dacă nu vrei să înveți, găsește-ți ceva de muncă, cu un program care să- ți permită să și " trăiești ". Crede-mă, anii trec repede și ireversibil. Între timp, poți să te mai interesezi despre realitatea din domeniu. Partea cu " bunăciunile " care fac autostopul, sau cu chelnerițele din parcările de camioane, lipsește complet. Să stai la o bere cu " prieteni de parcare " o să ai ocazia, mai ales dacă tu ești cel care plătește. Dacă nu duci la băutură, a doua zi o să constați că " amicii " de ieri, te-au făcut la motorină. În patru-cinci ani, nu o să ai o firmă mică, ci unu - doua epave de camioane, după urma cărora nu o să- ți rămână nici un salariu de șofer. Iar banii pentru ele, o să-i strângi eventual, privându-te de toate plăcerile tinereții, ani la rând care nu se mai întorc. În concluzie, eu zic să te mai gândești la această alegere. Pune cap la cap ce ai citit aici - este realitatea, nu poveștile de pe rețelele de socializare -, și ia o hotărâre în cunoștință de cauză. Având în vedere vârsta ta, ai timp suficient la dispoziție să analizezi.
  2. Oferta colaborare comunitate

    Aceeași tactică de la anunțurile de angajare : postează un anunț fără niciun detaliu, dacă cineva sună la așa ceva, înseamnă - în opinia lor - că " e în foame "...
  3. Am ìnțeles ce vrei să spui...Trebuie refuzat din start aranjamente gen " la cursă ", " pe km " ! Indirect te obligă la " mânăreală ". Ai calculat acei 150 de euro la numărul de ore lucrate efectiv ? Și când stai pe scaun alături muncești...Nu dai cu sapa, dar sunt o mulțime de alte profesii unde oamenii stau pe scaun, eventual se uită/supraveghează ceva, și câștigă bani din asta ! Iar scaunele lor nu se mișcă cu 90km/h, printre alte scaune de 40t, care se mișcă și ele cu 90km/h ! Adaugă și orele " de buton ", plus faptul că - pe baza celor spuse de tine - 25% spor de noapte...canci ! Dacă faci un calcul, un salahor pe șantier, iese mai bine ! Faptul că ai renunțat, este un lucru bun. Faptul că ai avertizat colegii, este un lucru și mai bun !
  4. Colegule, pe cursele de tur- retur, este cea mai mare boschetăreală ! Toate sunt plătite la km, sau la cursă. Nu există cursă tur-retur fără " mânăreală " tahograf. Și asta din cauza unor neica-nimeni, precum colegul tău, care acceptă rahaturi de doi lei, pe bază de " așa e peete tot "... Nu ar fi nicăieri așa, dacă nu ar accepta !
  5. Daf xf 95

    Adică ? Ceva detalii, să înțelegem și noi ce dorești mai exact ?
  6. In atentia celor care cauta Job-uri bune si bine platite!!

    Dacă nu ți-a propus cineva 11euro/100 km, și traversare Franța și Germania cu agabaritic, noaptea, fără autorizație, înseamnă că ești încă la început. Și să nu uit, un tub de superglue să lipești magnetul pe cutie - să nu-l pierzi...Dacă vrei job-uri corecte pe țară, ai un loc pe bancă asigurat. La coadă așteaptă și Cri5tian, și mulți alții...eu, de vreo 4 anișori tot încerc - speranța moare ultima ! Până una, alta, am ajuns înapoi pe comunitate. Bineînțeles, cu angajator străin - " conaționalii " sunt excluși din lista de opțiuni, din start ! Indiferent cât de corect și profesionist ești, dacă nu faci și o mânarie pentru firmă, nu-i cade șefului bine maneaua la sfârșit de săptămână...
  7. SSBB in Actiune : Operatiunea ,, VAMA ,,

    Bună ziua. Există un protocol intern, care delimitează clar etapele controlului în vamă. Acel protocol are ca scop inclusiv combaterea evaziunii fiscale. De exemplu, să nu se mai arunce CMR-urile pe geam ! Sau să nu mai iasă marfa pe la Oradea, și să intre pe la Arad...Iar SSDB, s-a găsit să facă " hora unirii " cu reprezentanții patronatelor - ce cunoscută este această situație ! Adică cu ăia care sumt direct interesați, și care ne trimiteau să dormim în corturi ! Și care au făcut lobby pentru tragerea la răspundere a șoferilor profesioniști pentru ìncălcarea timpilor de conducere ! Ce s-au gândit ei : hai să dăm o mână de ajutor contabililor din firmele de transport... Din toate problemele șoferilor, SSDB-ul este preocupat de responsabilitățile contractuale ale...patronilor !? Vezi Doamne, de aceea sunt nevoiți să încalce șoferii Reg. 561/2006. Prostii ! Un șofer care lucrează legal, nu face 13-14 în cabină...el este plătit ! Nu așa stau treburile cu " viteziștii " plătiți " cu ruptu' ", dar...ei sunt cei vinovați ! Dar, acum înțeleg de ce vorbește/decide UNTRR-ul în numele șoferilor...Și cum se lăuda SSDB că a declinat invitația patronatelor la nu știu ce congres/simpozion... Pe urmă, Domnul Virgil Purcărescu, declara în TirMagazin, că trebuie schimbat Codul Muncii, ca să corespundă...Reg.561/2006 !!! Adică modifici o lege ( singura care mai apără cât de cât interesele salariaților ) pentru a corespunde unui regulament ! O aberație din punct de vedere juridic ! E ca și cum ai opri trenul la barieră, să dai prioritate autovehiculelor. Pe urmă, același Domn Virgil Purcărescu lăuda activitatea ISCTR-ului !? Care controlează șoferii, dar niciodată sediul firmelor " grele "...Care nu văd zecile de anunțuri de muncă în care firmele de transport declară cu subiect și predicat salarizarea per km ! În concluzie, este adevărat : " istoria se repetă " !
  8. AJUTOR MAN TGA

    Sau încearcă cu lichid de frână. La fel, lasă-l o zi/două să " lucreze ". Dacă nu-l poți ține cumva scufundat, cel puțin încearcă să prelingi cât mai bine pe lângă zona de culisare. Partea cu barosul, nu o recomand : centrarea unui cardan, este o operație destul de costisitoare...
  9. Alcatrans

    Ce s-a întâmplat în Romania cu salariile și diurnele, " datorită Alcatrans " ? Parcă suntem la " Cântarea României " ! " Cel bun, cel drept, cel mare, cel viteaz..." Mai lipsește icoana " făcătoare de minuni a sfântului Alin Cauneac "....
  10. marianm45, dumneavoastră confundați responsabilitatea cu răspunderea ! Din punct de vedere legal/juridic, sunt lucruri total diferite, cu implicații total diferite. Dacă un șofer, din neatenție/oboseală/stress/condiții improprii, etc, agață o scară/bară, într-o benzinărie, nu înseamnă că este iresponsabil. Citez " Ok, camionul și remorca au asigurare, dar... ". Nici un " dar " ! Exact pentru astfel de situații există sistemul de asigurări ! Și încă ceva : o eventuală decizie de imputare, trebuie să aibă la bază o sentință judecătorească, care reglementează ce/cum/cât...Nu decide angajatorul ! Iar ca bază de calcul se ia în considerare exclusiv salariul - adică, în multe cazuri, acel " minim pe economie " trecut în CIM...PS - exercitarea de presiuni de către angajator/superior ierarhic asupra angajatului, pentru determinarea acestuia să recunoască/achite contravaloarea unei eventuale daune - arbitrar/părtinitor, constatată/stabilită - este infracțiune, și se pedepsește conform Codului Penal. Are cam aceeași greutate ca acțiunea " de recuperare " a unei pseudo-datorii, rezultată din activitatea de cămătărie...Și se pedepsește " den grossen " ! În instanță, faptul că " a semnat " este egal cu zero ! Este probă în favoarea acuzării ! Iar judecătorii nu sunt deloc încântați, când un păduche de neica-nimeni, se erijază în organ de anchetă, în instanță de judecată, și în sistem punitiv.
  11. Caut transport pentru utilaje agricole

    Bună seara domnilor. Nykk, postează te rog și dimensiunile tractorului, și greutatea utilajelor. Și cât este de urgent ?
  12. Repaus saptamanal normal , in deplasare , la hotel ?

    Exact, dacă scapă de 2 ori, în parcare va spune că a fost de 10 ori...ascultătorii, vor povesti mai departe că " au auzit ei că...de 20 de ori ". Și pe urmă, vin și plâng pe forum...Veșnica poveste : românului spune-i ce vrea să audă ! Dacă nemții ar fi spus că șoferul care efectuează repausul săptămânal normal la hotel, beneficiază de un carton de bere gratuit, nu mai interesa pe nimeni nici de camion, nici de marfă...
  13. Repaus saptamanal normal , in deplasare , la hotel ?

    Greu ( imposibil ) de convins nemții, că nu cunoaștem o prevedere, dintr-un regulament aflat în vigoare din 2006...
  14. Perioada de initiere fara plata diurnei

    Bună seara. Nu pierde timpul cu ITM și Inspecția Muncii. O șleahtă de incompetenți corupți ! Instanța de judecată este sfântă !
  15. Văd că metoda se folosește și între " patroni ". Credeam că este valabilă doar pentru ofertele de angajare. Postăm o mizerie de anunț, fără nici o informație, și cine se aruncă la așa ceva, sigur este pradă ușoară ! Ce bine ar fi dacă românul ar avea coloana vertebrală rigidă, și i-ar lăsa să aștepte până le expiră cartela...că ăștia nu au abonamente.
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.