• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Giani Grecu

Members
  • Număr conținut

    265
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    36

Giani Grecu last won the day on April 24

Giani Grecu had the most liked content!

2 Urmăritori

Despre Giani Grecu

  • Rang
    Sofer
  • Dată Naștere 16.05.1971

Profile Information

  • Locatia:
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    [email protected]

Vizitatori Recenți Profil

995 citiri profil
  1. Bună ziua. Îmi permiteți să mă așez lângă dumneavoastră ? Zilnic, am mai multe interviuri decât un star de cinema... Mă încăpățânez sa refuz in continuare folosirea mijloacelor de manipulare a tahografului ( inclusiv la încărcare/descărcare ), plata la km sau bani de biserică. Dacă nu ar fi șoferi care acceptă asemenea condiții, probabil că mi-aș găsi mai ușor și eu ceva de muncă...
  2. Keo 75, din punct de vedere legal, tu te-ai deplasat din Austria in Ungaria în interes de serviciu, deci ai muncit. Orice activitate prestată în folosul firmei angajatoare este considerată muncă - nu doar condusul. În situația asta, e ca și cum ai fi făcut o pauză în rampă, cu cardul scos, în timp ce încărcai/descărcai. Având în vedere prevederile legii - nu rastalmacirile legii - și faptul că aici nu se promovează " mânăreala ", eu zic că nu poți... Când, după 9 ore o să introduci cardul, și o să setezi " țară inceput " - Ungaria, - deci alt camion, altă țară - o să confirmi de fapt deplasarea în interes de serviciu. De aici încolo, cum îți este norocul, și cât de porniți o să fie agenții, la un eventual control.
  3. Bună ziua. Am - și eu - câteva nelămuriri. 1) SISTEMUL DE LUCRU : Dacă fiecare partener Romex Transport Logistic SRL, va acționa doar in interiorul județului de domiciliu, cum se diminuează timpul de livrare (trebuie transbordată marfa ) ? Nu întotdeauna se transportă în județe limitrofe. Această succesiune de transportatori,, nu va complica/îngreuna facturarea ? Poate Romex să garanteze un preț tonă/km, care să acopere costurile suplimentare de manipulare/depozitare ? Cu ce mă " încălzesc " prețurile din Europa, dacă eu stau acasă ? De ce mi-aș limita singur aria de operare ? Cum poate crește volumul de marfă transportată într-un județ mai sărac, unde puterea de cumpărare este mai mică ? Cum poate fi controlată/limitată aria de operare la un singur județ, împiedicată " migrarea " către " locurile de pescuit " mai bune ? Care este mecanismul care îmi va proteja portofoliul personal de clienți ? De ce aș risca să pierd un client, pentru lipsa de profesionalism a unui transportator din județul terț ? Care sunt criteriile după care se apreciază viabilitatea portofoliului de clienți ? Număr intrisec, plus valoare înregistrată ? Având în vedere că în interiorul unui județ, posibilitățile de transport sunt inferioare numărului posibil de transportatori, cum va fi protejat accesul la piața destinată, având în vedere că vor fi transportatori care nu vor adera la sistem ? 2) LOGISTICĂ : Practic se impune ca fiecare transportator membru al sistemului, să devină o micro casă de expediție. Ce capacitate ar trebui să aibă depozitul ? Este de ajuns sa transform garajul personal din spatele blocului, sau trebuie să închiriez un spațiu destinat, cu toate cheltuielile suplimentare derivate de aici ? Deci, ce volum de marfă - estimativ - garantați că va fi prelucrat săptămânal ( vorbim de coletărie ) prin sistemul oferit de Romex - conform studiului de piață efectuat ( presupun că aveți date concrete ), pe fiecare județ în parte ? De aici, rezultă următoarea întrebare : flota de minim trei mașini, poate conține trei Dacia Papuc, trei " șeptici " sau trei ansambluri tandem/articulate cu MTMA 12t-40t ? Nu înseamnă aceiași bani, nici ca investiție inițială, nici ca și costuri de exploatare, nici ca timp de recuperare a investiției. Deci, vindem mașina nevestei, sau ipotecăm locuința familiei ? 3) GARANȚII / OBLIGAȚII : Am înțeles cu ce participă transportatorul : flotă de minimum trei autovehicule + șoferi, depozit pentru prelucrare/grupare/distribuire/colectare, portofoliu activ de clienți, minimum 2 ani experiență. Plus, ceva personal suplimentar, inerent diversificării activității. Cu ce vine Romex ? De ce Romex, și nu ceilalți ? Că agendă de telefon are toată lumea. Și acces la internet, deci la x site-uri de tip bursă transport. Poate garanta accesul exclusiv pe un anumit segment de piață ? Ce, care, unde, cum, cât ? După câte știu, cam tot este dat, și la prețuri de biserică. Nici nu se pune problema de " prețuri avantajoase ". Firmele de curierat au cam luat totul, inclusiv transferul de " fracții " între lanțurile de magazine, plus că deja au " închiriații " lor, care folosesc facilitățile de bază : depozit, expediție, portofoliu, dispecerizare, sistem informatic de gestiune. Adică, au un " agregat " și un telefon. Multinaționalele din retail, lucrează cu casele de expediție, care distribuie mai departe prin x intermediari. Transferurile în interiorul lanțului, se fac de către propria logistică, care are prioritate la încărcare/descărcare - ieftin și rapid. Transferurile de piese/subansamble între diferitele entități de producție din industria pe orizontală, sunt tabu, și vizează doar un număr limitat de județe, cu industrie. Dacă intervine Romex - sau altcineva - în ecuație, va fi doar un intermediar in plus, deci o cheltuială in plus pentru transportator, care se va reflecta in salariul șoferului... În concluzie : ce oferiți concret ? La obiect, și cu cifre, vă rog... Mulțumesc anticipat.
  4. Exercițiu de imaginație... Sa zicem că aș fi transportator, interesat de piața coletăriei...Eu mă întreb de ce să stau pe Vaslui, Călărași sau Teleorman, și să nu duc Cluj, Timiș, Arad, București - Ilfov, unde este " bătaia peștelui " ? Că nu putem vorbi de un volum de marfă transferat/schimbat, reciproc avantajos. Adică de ce să " trag targa pe uscat " in loc să mă învârt unde este " păpică " mai multă și mai bună ? Și nu văd unde este noutatea ? În schimb, eu văd că cineva îmi pune la dispoziție un program, unde să-i descarc portofoliul meu de clienți...Parcă vorbim de sistemul practicat in frizerii, unde se închiriază scaunul din locație, și meseriașul vine cu clienții.
  5. Bună ziua domnilor. Aș avea nevoie de informații mai " proaspete " despre firma KLACSKA - divizia de gaze ( criogenice ). Mă interesează tot ce este de știut : mod de lucru, curse, timpi de lucru, atmosferă, legatura birou - cabină, starea tehnică a camioanelor, dacă se impun " compromisuri ", etc. Vă rog, cât se poate de obiectiv, cu bune și cu rele. Mulțumesc anticipat.
  6. Bună seara domnilor. Colegul " catais ", se pot obține mult mai ușor date personale despre cineva anume. Pe aici, cel mult, pot să " spioneze " angajatorii, sau sifonarii lor. Dar asta era acum câțiva ani, când " aruncau cheile ". Mossad-ul sau MI6, nu cred să fie interesați de noi, pentru hackeri suntem prea săraci. Puțin probabil -spre deloc - ca aceste informații să fie folosite împotriva noastră, într-o campanie prezidențială. Părerea mea, că este un minimum de respect față de această comunitate profesională să-ți asumi o identitate reală. Până la urmă, nu suntem un grup de puști, pe un site de socializare.
  7. Foarte asemănător anunțul - ca să nu spun identic - cu un anunț de pe OLX. Am avut un schimb de mesaje, din care a reieșit că e vorba doar de un alt " outsider ", care habar nu are despre ce este vorba, dar a auzit el că se poate câștiga niște bănuți din bijnițărirea forței de muncă a șoferilor profesioniști români. Arunca cu cuvinte: " sediul din Montreal, 5000 de camioane, OUG XYZ ". Când l-am băgat în colț, am primit răspunsul - cont inexistent. Dar înainte de asta, mi-a trimis un ultim mesaj, in care spunea că este " mândru că nu este român " - până atunci era, că noi românii nu ne pricepem la nimic...
  8. Exact Cico, de asta este nevoie : de solidaritate. Nu de povești, precum că suntem o mare familie, etc. Pur și simplu, avem nevoie unii de alții. În situația ta, am fost și eu - ultima dată, in noiembrie anul trecut. Dar, dacă vorbim de sindicat, atunci implicit vorbim de oameni, chiar dacă aplicam " ecuația Lăpușneanu ".
  9. Bună seara domnilor. Un subiect bun, care merită aprofundat. Mit, ceea ce ai scris despre intențiile U.E. in legătură cu transporturile, este crâncen. Personal, cred că nu se poate lucra in felul ăsta, în momentul de față. Acum 20-25-30 de ani, da ! Dar, erau 20% din numărul de camioane de acum pe drum. Și dacă veneai dintr-o cursă de o luna, 10 zile, nu te băga nimeni în seamă, și erai acasă, nu în cabină ! Făceai o săptămână până în Italia. Asta ar însemna să schimbe radical întreg conceptul și legislația actuală. S-ar încuraja plata la km. S-ar facilita evaziunea fiscală legată de plata contribuțiilor. Cu legislația actuală și e dezastru pe drum. Ce-ar fi atunci ! Oricum, o reacție ORGANIZATĂ trebuie să vină și din partea șoferilor români. Și aici, ajungem la ce a spus Cri5tian : ca să convingi oamenii, trebuie mai multă agresivitate, și mai ales lucruri concrete, palpabile, simple, pe care sa le perceapă orice șofer. Părerea mea : in domeniul ăsta, trebuie să fii capabil să vorbești " și cu primaru și cu pândanru' ". Nu merge, că dacă iei o palmă, întorci și obrazul celălalt. Câteodată te înțelegi frumos cu toată lumea, câteodată trebuie să te dai jos cu levierul. Pe partea asta, sindicatele românești sunt deficitare. Oamenii vor să vadă lideri, care nu merg pe mediere ci pe " smardoială ". Până acum din mediere, nu a ieșit nimic bun pentru ei. Nici eu nu cred că este vorba de 10 lei sau de 50 de lei cotizație. Pot sa existe intenții bune, dar contează cine si cum transmite lucrul ăsta. Nu poți să te bazezi doar pe contactul on-line cu oamenii. Trebuie să le vorbești direct. Poate prima dată, vor fi doar 10-20, dar a 10-a oară poate vor fi 500, 1000, sau 10000. Asta depinde de cine/ce/cum vorbește. Dacă atunci când v-ați dus la discuții, pe lângă olandezi, aveai lângă tine și câteva sute de șoferi, cred că ieșea mai bine. În Ministerul Transporturilor sunt niște " țăruși " care nu înțeleg ce înseamnă ca reprezentanții unui sindicat din străinătate, să se întoarcă nemulțumiți acasă. Pentru că în România nu funcționează sistemul democratic. Păduchii aia, au ajuns acolo pe relații și șpagă, iar dacă te duci sa reclami, te duci la " antrenorii " lor, deci n-ai rezolvat nimic. Rămân la părerea mea : drepturile sindicale se câștigă în stradă. Reprezentanții sindicatelor din străinătate pot să susțină ideea, dar nu pot sa vină și să ne facă treaba. Și mai este o problemă : masa de susținători. Eu știu că pe forum, pe grupuri, marea majoritate suntem " stranieri ", dar nu cred că trebuie să fie ignorați cei care " joacă în liga națională ". Pentru că au probleme asemănătoare, pentru că s-ar putea să ajungem și noi acasă, și dacă o sa fie nevoie de susținere în stradă, nu poți să te aștepți să vină cei de pe comunitate. Tot cu cei de aici o sa faci treabă. O seară bună în continuare, și weekend plăcut.
  10. Bună ziua domnilor. Cristian, nu ai cu cine... , băieții ăștia vin din afara " circului pe asfalt ". Vor să bijnițărească, nu să intermedieze. Vezi - dacă ai timp - și " oferta " lui Alin Cauneac, mai ales partea cu ADR-ul. La 10.000 de km " pedalați ", ai posibilitatea să câștigi suplimentar 200 de euro, ca tractionist !
  11. Bună ziua domnilor. Dacă avem în vedere plafoanele de cazare practicate în Uniunea Europeană, adică minimum 100 euro la clasa A, și minimum 200 euro la clasa B ( plafonul 100-200 este valabil pentru Bulgaria, Croația, - pentru Anglia, Franța, Germania, este 150-300 ), și faptul că diurna nu are legătură cu indemnizația de cazare ( dar nici salariu nu este ), avem o imagine de ansamblu cu sumele " sifonate " cu acoperire " legală " din contabilitatea firmelor de transport. Apropo, și acea diurnă minimă de 35 euro/zi ( oricum nu cred că mai lucrează nimeni pe atât ) este valabilă pentru categoria I-a, la a II-a, este minimum 56 euro. Deci loc de negociere este berechet, și mai ales pe partea cu salarizarea, care nu trebuie acceptată la nivelul de minim pe economie. Nu suntem necalificați, nu lucrăm 8ore/zi - 40ore/săptămână, nu efectuăm întotdeauna repausul săptămânal redus/normal la sfârșitul săptămânii ca orice angajat normal, pentru această profesie este prevăzut în lege nivelul de studii II, etc. Deci , fără minim pe economie, mai ales dacă de lucrează pe ansambluri de tonaj mare, in trafic internațional, câteodată și ADR-uri sau agabaritice.
  12. Bună seara domnilor. Doar o întrebare pentru colegul Tehnococo : cum Dumnezeu ai suportat acel sistem de sclavagism modern, atâta timp ? Chiar mă interesează un răspuns concret, pentru că pentru mine este de domeniul S.F.- ului ce aud - și văd - câteodată. Crede-ma, nu este nici urmă de ironie in întrebarea mea, doar vreau să mă lămuresc. Mulțumesc, și drumuri bune !
  13. Buna seara. Domnule C_O_C, inainte de a face observatie cuiva, asigurati-va ca, in primul rand dumneavoastra stapaniti gramatica si sintaxa limbii romane. Corect, se scrie " invata ", nu " anvata " - se aplica regula cu litera " i " la inceputul cuvantului. Cuvantul " anagramat " - folosit de dumneavoastra - un derivat al cuvantului " anagrama "- , care este o specialitate rebusistica, si care presupune schimbarea ordinii literelor unui cuvant, pentru a forma alt cuvant. Daca doriti sa caracterizati incapacitatea cuiva de a se exprima in scris si/sau vorbit, corect din punct de vedere gramatical, cuvantul destinat este " agramat ". Atentie, de asemenea, la semnele de punctuatie. In concluzie, hai sa nu procedam la fel ca in parcare, unde toti suntem " profesionisti ", dar, doar pana la proba contrarie. O seara buna va doresc, in continuare. P.S. - am vorbit doar in numele meu, - ca simplu membru al acestui forum -, departe de mine gandul sa ma erijez in avocatul cuiva.
  14. Colegule, dupa doi ani nu vedeai international, decat daca te chema Ceausescu. In primul rand trebuia stagiul militar satisfacut, familie, membru de partid. Daca erai dibaci, te invarteai sa lucrezi 5-7 ani prin Libia sau Irak pe bascula, pe urma puteai sa incerci pe la ITIA sau ITBN. Pentru CARPATI, trebuia mai mult. Acolo erau baietii care carau coniac cu cisterna la Paris, nu congelate in Iordania. Iar cum se completeaza o scrisoare CMR, nu invata nimeni la " fabrica de atestate ".
  15. Ciobanii de la untrr ( nu merită " respectul " literelor mari ), uita ca pana la atestat, ca să-i angajeze, " strainezii " trebuie să aibă viza de muncă, si viza de ședere. Iar pentru a angaja extracomunitari, amgajatorul trebuie să mai îndeplinească niște condiții. Nu există nici o criză de șoferi profesioniști. Doar că nu mai vor să muncească gratis. Iar orice tugulan, cu trei cazane euro 3, cumpărate din banii obținuți din vânzarea turmei de capre, viseaza să-și facă concediul la Monaco, să conducă cel putin un Porsche Cayenne, sa mănânce la Kempinsky, si sa se distreze la Pascha ! Există ac de cojocul lor : reclamatii, peste reclamații la toate organele de control. Sa-i coste amenzile si spaga, cât nu face. Si proteste organizate. Sper ca de data asta măcar, să văd un comunicat al vreunui sindicat. Indiferent dacă este de stat sau privat.