Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Giani Grecu

Members
  • Număr conținut

    302
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    43

Giani Grecu last won the day on March 27

Giani Grecu had the most liked content!

2 Urmăritori

Despre Giani Grecu

  • Rang
    Sofer
  • Dată Naștere 16.05.1971

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti
  • Varsta:
    46

Contact Methods

Vizitatori Recenți Profil

1.958 citiri profil
  1. Act aditional diurna

    Cri5tian...Am terminat cum- necum, o facultate de drept... Soția mea, fost inspector ITM, are o firmă de HR...Cu firme de pază în portofoliu, cu firme de transport, cu firme de construcții... Știu exact când ceva nu este in ordine ! Iar Legea 16/2017, art. 2, literele " g " și " h ", spune ceva despre obligativitatea întocmirii actului adițional pentru diurnă...
  2. Act aditional diurna

    Up date. Am renuntat la o eventuala colaborare cu Carpat Cargo Shipping SRL. Ei au pus problema asa : ori pleci fara act aditional pentru diurna, ori deloc...am preferat ultima varianta. Nu am incredere in genul asta de oameni/firme. Mai ales ca in CIM-ul pe care nu am vrut sa-l semnez, era trecut la punctul " Locul de.munca ", in felul urmator : " activitatea se desfasoara la alt loc de munca organizat al angajatorului Carpat Cargo Shipping SRL ". Adica, ca si cum eu acceptam sa ma mut in alta localitate/tara, si sa lucrez intr-o alta locatie al acestui angajator... Situatie, in care eu nu aveam dreptul la diurna ! Oricum, Domnul Barbu, cu care am sustinut interviurile si care mi-a predat camionul, mi-a spus ca - atunci cand l-am intrebat - " alt loc de munca organizat ... " nu exista !?!? Aici e smecheria ! Ultima " gaselnita " din domeniu... In concluzie : aveti grija ce semnati, cum plecati ! P.S. -ce ma mira este faptul ca totusi, nimeni nu a postat un act aditional...nimeni nu are nimic de.spus...
  3. Act aditional diurna

    Buna ziua. Pentru ca in Romania nu se poate lucra legal, trebuie sa plec din nou in " pribegie "...deci, comunitate... Toate bune, am gasit un angajator, ne-am inteles cu privire la durata deplasarii, salarizare, camion, diurna...aici o mica problema...am solicitat act aditional la CIM cu cuantumul diurnei...angajatorul - de buna credinta - solicita acest lucru contabilei. Buun...aceasta incepe sa-mi debiteze la telefon o gramada de ineptii, precum ca, daca, imi face un asemenea act... diuna este supusa impozitarii ?!?! (35%). Am ramas " interzis " ! Toate argumentele mele legale, toate trimiterile la normativele in vigoare, Codul Muncii,etc...au fost.egale cu.zero ! Deci..., cine lucreaza pe baza unui asemenea act/ document, il rog sa-l posteze aici. Sa vada si " Doamna Specialista " despre ce este vorba. Eu am epuizat toate argumentele...ma trimetea sa ma adresez la ANAF... Multumesc anticipat. Drumuri bune si bine platite !
  4. atestate cpi

    Examen de rutină, exact. Poate pentru mine este mai greu să înțeleg...de ce unii nu pot să înțeleagă. De aceea am și renunțat repede, la job-ul de instructor. Dar, ajută-mă tu, să înțeleg eu : te panichezi - conform afirmațiilor tale - la un examen de rutină...Și când o să vezi că vine un bezmetic spre tine, pe contrasens, și tu ești pe o porțiune de drum național îngust - să spunem în " S "-ul dintre Teișani și Izvoare, înainte de pod -, atunci cum o să reacționezi ? Crede-mă că ai mult mai puțin timp de reacție la dispoziție, decât la examen ! Și cu foarte puține șanse, să ai posibilitatea unei repetări... Hai acum să încerc să te fac să înțelegi tu despre ce este vorba : ai dat examen de trei ori, de trei ori " mai trage o dată "... În loc să încerci să înțelegi unde greșești, și să remediezi situația, ai încercat să treci " printre bariere "...noroc că te-a oprit Mario. Nu te-am criticat...ești puțin prea sensibil pentru circul ăsta numit șoferie profesionistă. Repede, ai " dat-o în story ", cu " profesioniștii " cu 20 de ani de experiență - ghilimelele îți aparțin. Nu ei au căutat - cel puțin, nu aici - subterfugii pentru a fenta examenul ! Așa că lasă-i pe ei, și încearcă să te concentrezi pe problema ta ! Dacă ai ceva întrebări, aici - pe Forum - vei primi răspuns, care să te ajute să-ți rezolvi problema LEGAL ! Acum, părerea mea personală : examenele, sunt o glumă proastă ! Întrebări repetitive, intuitive, în proporție de 90%. Cei mai mulți le învață papagalicește, chiar și pe cele cu răspuns greșit, dar care apar ca răspunsuri bune, în setul de întrebări pentru examen ale ARR-ului. Dacă ai memorie vizuală bună, e floare la ureche. Și încă ceva : în setul ăla de materiale pe care l-ai primit de la școală, în secțiunea " studii de caz ", ai niște răspunsuri greșite, formulate așa cu intenție. 99,9% dintre cursanți, nu încearcă să înțeleagă despre ce este vorba, memorează variantele enunțurilor, și la revedere pa ! Dacă nu ai greșeli, și la variantele viabile, promovezi și așa...Dar asta nu înseamnă că știi ! Doar că promovezi un examen de doi lei...
  5. atestate cpi

    Te panichezi când este vorba de un examen de rutină, dar vrei să conduci un camion pe drumurile publice...și bineînțeles, imediat " TIR ", și comunitate...
  6. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    Să lămurim un lucru: nu am de gând să schimb transportul agabaritic, pe dubă...Dar, ca șofer, văd colegii de pe dube ( sprinterii ), cam ce îndură ! În concluzie : un tarif care să le permită să trăiască omemește ! Să nu trebuiască să muncească 20h, din 24...Sunt convins că nici Dumneavoastră nu o faceți ! Taximetriștii, care se învârt în oraș, și dorm/mănâncă acasă, merg pe un tarif mai mare, decât ce oferiți Dumneavoastră ! Toată lumea vrea să bijnițărească mumca altora. Cu o investiție de un laptop, și un telefon...
  7. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    Deci..., mai puțin decât tariful la taxi ! În condițiile în care cheltuielile lor, sunt mult mai mici.
  8. Zburlit rau de tot....

    Mamăăă, câtă generozitate din partea lui...poți să dormi în cabina camionului, fără să plătești chirie ! Plătești doar motorina consumată de încălzirea staționară...și curentul de la baterii...și apa din bidonul de pe șasiu. Baftă curată, asemenea loc de muncă. Cred că e coadă la angajare... Ăștia cred că trăiesc în altă galaxie, de nu văd ce se întâmplă în jurul lor.
  9. Urâtă atitudine din partea lor. Ai pierdut timp și niște bănuți, dar mai puțin decât dacă rămâneai " amanet " pe afară... Poate tot răul, spre bine. Am pățit-o și eu - de două ori -, dar m-am deplasat puțin. Ultima dată, interviu, prezentare condițiile contractului, ne înțelegem la bani, a doua zi urma să perfectăm actele, și să preiau camionul. Mă prezint, nimeni la birou, nimeni nu răspunde la telefon. Furios, am plecat acasă, am " încălecat " telefonul " și net-ul, am găsit altă firmă, în ziua aia, și de atunci sunt acolo. Pe o scară de la 1 la 10, este de 9... A, nu sunt români.
  10. In atentia celor care cauta Job-uri bune si bine platite!!

    Bună seara Domnilor. Am urmărit cu mare atenție părerile celor " două tabere "...Una peste alta, discuția -deși în contradictoriu - a fost constructivă - cine vrea și este capabil să înțeleagă, va avea un punct de referință în această discuție. Cine nu, se va văita pe forum... Acum, cu permisiunea colegilor de forum, voi emite și eu o părere. Nu sunt un " specialist " în U.K. ! În 24 de ani de extern, cred că am călcat acolo, maxim de 30 de ori ! După prima tură, nici nu mai voiam, dar deh...serviciul. Totuși, mi-am făcut o idee de cum stau lucrurile acolo. În concluzie : nu aș trăi, nu aș munci acolo, pentru nimic - și nimeni - pe lumea asta ! Mizerie, înghesuială, totul duhnește a putred, a hoit, exact precum " sir " - i, din Evul Mediu, cu perucile pline de păduchi, unși cu parfumuri scumpe, care nu puteau acoperi duhoarea de nespălat. De aceea, tot mai mulți " băștinași " părăsesc insula, și se mută în Franța sau Spania. P.S. - Phraeudian, în U.K. nu rulează nici un film de acțiune... S-a văzut la referendum. Cel mult, o tragicomedie de serie B, cu actori înbătrâniți, într-o " sală " pe jumătate goală... Și cel mai important : pentru care nu mai " plătește " nimeni ! În privința României, ai dreptate : film de groază ! Cu casa închisă !
  11. Sofer de tir tanar

    Prietene, șoferia de cursă lungă înseamnă deplasare în interesul serviciului. Nu călătorie ! Și cu atât mai puțin drumeție ! Dacă nu puteai negocia cu un client din postura de agent de cãlătorie, la un interviu cu un potențial angajator, eśti " victimă sigură ". Meseria asta s-a schimbat foarte mult în ultimii ani...și nu în bine. Cândva îți asigura o anumită libertate față de strungarii, tâmplarii, croitorii, etc, care pontau dimineața și stăteau tot programul în ochii superiorilor ierarhici ( iar acum, au devenit, peste noapte, " profesori de șoferie " ). În prezent, cu sistemele de supraveghere instalate pe camioane, telefoanele mobile de serviciu, este același lucru. Tu ai o viziune foarte...romantică despre șoferie, dar total greșită. Dacă nu vrei să înveți, găsește-ți ceva de muncă, cu un program care să- ți permită să și " trăiești ". Crede-mă, anii trec repede și ireversibil. Între timp, poți să te mai interesezi despre realitatea din domeniu. Partea cu " bunăciunile " care fac autostopul, sau cu chelnerițele din parcările de camioane, lipsește complet. Să stai la o bere cu " prieteni de parcare " o să ai ocazia, mai ales dacă tu ești cel care plătește. Dacă nu duci la băutură, a doua zi o să constați că " amicii " de ieri, te-au făcut la motorină. În patru-cinci ani, nu o să ai o firmă mică, ci unu - doua epave de camioane, după urma cărora nu o să- ți rămână nici un salariu de șofer. Iar banii pentru ele, o să-i strângi eventual, privându-te de toate plăcerile tinereții, ani la rând care nu se mai întorc. În concluzie, eu zic să te mai gândești la această alegere. Pune cap la cap ce ai citit aici - este realitatea, nu poveștile de pe rețelele de socializare -, și ia o hotărâre în cunoștință de cauză. Având în vedere vârsta ta, ai timp suficient la dispoziție să analizezi.
  12. Oferta colaborare comunitate

    Aceeași tactică de la anunțurile de angajare : postează un anunț fără niciun detaliu, dacă cineva sună la așa ceva, înseamnă - în opinia lor - că " e în foame "...
  13. Am ìnțeles ce vrei să spui...Trebuie refuzat din start aranjamente gen " la cursă ", " pe km " ! Indirect te obligă la " mânăreală ". Ai calculat acei 150 de euro la numărul de ore lucrate efectiv ? Și când stai pe scaun alături muncești...Nu dai cu sapa, dar sunt o mulțime de alte profesii unde oamenii stau pe scaun, eventual se uită/supraveghează ceva, și câștigă bani din asta ! Iar scaunele lor nu se mișcă cu 90km/h, printre alte scaune de 40t, care se mișcă și ele cu 90km/h ! Adaugă și orele " de buton ", plus faptul că - pe baza celor spuse de tine - 25% spor de noapte...canci ! Dacă faci un calcul, un salahor pe șantier, iese mai bine ! Faptul că ai renunțat, este un lucru bun. Faptul că ai avertizat colegii, este un lucru și mai bun !
  14. Colegule, pe cursele de tur- retur, este cea mai mare boschetăreală ! Toate sunt plătite la km, sau la cursă. Nu există cursă tur-retur fără " mânăreală " tahograf. Și asta din cauza unor neica-nimeni, precum colegul tău, care acceptă rahaturi de doi lei, pe bază de " așa e peete tot "... Nu ar fi nicăieri așa, dacă nu ar accepta !
  15. Daf xf 95

    Adică ? Ceva detalii, să înțelegem și noi ce dorești mai exact ?
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.