Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

radu tiberiu

Members
  • Număr conținut

    41
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre radu tiberiu

  • Dată Naștere 05/02/1978

Profile Information

  • Locatia:
    iasi

Contact Methods

  • Yahoo
    tiberiu_rd

radu tiberiu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. eu unul sunt de parere ca profesorul (instructorul) e important. asa ca am cautat si am gasit pe situl politiei romane un "clasament" al instructorilor dupa promovabilitatea elevilor elevilor. si asa am ajuns sa fac scoala la Jordache. Nea Dinu (cred ca inca e acolo) un om special, nu prea 'sociabil', dar profesionist. Tot respectul pentru el. Cu Jordache am facut D-ul. e simpatic, sociabil, vorbaret, te incurajeaza, are placerea de a te invata, iti lasa si libertate de "exprimare". nu pot spune ca stiu cum sunt alti instructori, cu exceptia celor "repartizati" de scoala de atestate, dar nu am facut cu ei decat 1 sedinta, asa ca nu comentez in cunostinta de cauza. insa daca ar fi sa o iau de la capat, tot la Jordache as merge, numai ca as cere, daca s-ar putea, sa fac cateva ore pe camion cu Jordache, si ultimele 3-4 sedinte cu Nea Dinu.
  2. stiu ca se leaga de orice pentru a-ti refuza acordarea permisului de munca, insa multumita unor colegi bine informati, s-au mai schimbat unele lucruri, ma rog, pe unde au fost ei. Adica pentru post de sofer profesionist se considera ca fiind munca calificata si nu se mai acorda 'prioritate' celorlalti europeni, suntem macar aici pe picior de egalitate. In schimb se dau refuzuri pe alte criterii, salar prea mic fata de media pietei, neacordarea (lipsa) din contract a unor drepturi sociale, etc. Si cum refuzul/acordul vine la angajator... acesta iti transmite ca nu a fost nici o motivare. Ar fi culmea sa iti spuna ca "nu ti-au dat, pentru ca lor li se pare ca te-am luat de fraier si iti dau prea putini bani". De aici si anunturile cu "plata conform planului tarifar".
  3. am fost azi la Furerscheinstelle Bonn si m-au lamurit acolo. nu trebuie schimbat nici un act. (sunt europene si deci valabile). nici macar dupa 6 luni.regula celor 6 luni e pentru permisele din afara zonei euro. mi-au dat o foaie ce cuprinde art. 28 din legea circulatiei la ei. pe contractul de munca, semnat si stampilat, a scris ca "valabil cu incepere din prima zi de luni de dupa acordarea dreptului de munca".
  4. Salut. vrei sa spui probabil ca refuzul a fost transmis direct angajatorului, si acesta nu ti-a mai spus tie motivul refuzului. din ce am intalnit pana acum, refuzul este intotdeauna motivat, nu vine doar hartia cu un NU mare pe ea... e insotita de o explicatie, o trimitere la legea si paragraful cu care ei motiveaza refuzul. si daca nu esti de acord, nu ti se pare corect, poti merge la ei si discuta, contesta. in general nu obtii nimic, dar sunt si care au reusit. dar sa speram ca nu e cazul. totusi, tu stii ceva de chestia ca nu poti lucra daca nu ai permisul si atestatele schimbate in germania? ai mai auzit de asa ceva?
  5. sunt in germania de o luna, mi-am inchiriat o locuinta, mi-am facut anmeldung, am gasit si un angajator dispus sa astepte pana primesc permisul de munca, am depus si actele, adica contractul de munca si cele 2 formulare ce trebuiesc completate de angajator. si astept sa vina permisul... astazi intru pe "consilierjuridicgermanoroman.com" si gasesc acolo ca daca nu am actele (permis, atestate, card tacho) germane, nu mi se acorda permisul de munca. ca sunt cazuri cand asa a fost motivata respingerea permisului de munca.insa sunt si cazuri care nu au avut aceasta problema. e cineva care ma poate lamuri? eventual din propria experienta?
  6. deci vehiculele ce se incadreaza la 561 art. 3, echipate cu tahograf, se folosesc cu tahograful trecut pe "out of scope", cu cardul soferului introdus, sau...?
  7. din pacate, la ora asta, cand ma uit eu, "atasamentele au fost sterse din cauza vechimii". le mai are cineva?
  8. in astfel de situatii inspectorii sunt invatati sa verifice "istoricul" soferului, si daca reiese ca e o practica frecventa a acestuia, nu e de bine. daca esti pe card, e o chestie simpla, il citeste tot ( de cand il ai) si te-ai ars.
  9. ce se stie despre ea? cand o folosim? cat de utila ne este? cum o armonizam cu celelalte optiuni? am vazut-o mentionata in alte topicuri, dar necomentata...
  10. la cata inversunare e in paginile astea intre angajati, fosti angajati, doamna de la birou, aia de vor sa se intoarca, aia de nu se mai suporta, etc., firma e buna dar are o problema cu cei care fac angajarile... habar nu au sa formeze un colectiv. Scuze de off topic, parca nu ma incadrez in peisajul emotional al acestuia
  11. Am primit intradevar astazi incarcatorul. Multumesc. O sa ii fac proba maine, sa vad daca nu se arde si asta . Sa ne auzim de bine.
  12. radu tiberiu

    IFPTR Raspunde

    laudabila si sper ca si sincera initiativa, iar putina reclama nu strica nimanui. dar ca fost elev al institutului, as prefera un pic de ordine in "curtea" voastra: -prezenta la cursuri obligatorie pentru un minim de ore, -o programa un pic mai riguroasa -formatori un pic mai dedicati si competenti. Sa nu uitam ca scopul este de a invata o parte a unei meserii destul de complexe, si nu doar promovarea unui examen peste 3-4 zile. Examenul trece, te bucuri ca l-ai luat, dar apoi iesi pe strada cu suficiente lacune ca sa faci o dandana suficient de mare, ca sa nu mai zic de faptul ca ce nu inveti si aplici te mai costa odata, si destul de usturator la prima intalnire cu angajatii ARR. Si la a 2, 3, 4,... pana inveti tot ce nu s-a insistat la institut. Scuze de atac, dar nu mi-a placut de loc cand la 2 intrebari adresate formatorilor, acestia mi-au raspuns: ai manualul, cauta pe net legislatia, si te lamuresti. daca nu, o sa vezi cum fac colegii, cand te angajezi. Autodidact e bine sa fii, dar nu sa ti se impuna de la o scoala pe care o platesti.
  13. ca sa fiu scurt, are 2 softuri cu harti pentru camioane, unde poti seta dimensiuni gabarit, ADR, timpi de conducere, ofera rute alternative, calculate diferit: rapid, scurt, economic si simplu(alege o ruta medie ca si consum+timp, dar cu cat mai putine intersectii/viraje-buna pentru incepatori)afiseaza o multitudine de alerte: depasiri de viteza, restrictii, indicatoare de pericol, camere de semafor, radare fixe si mobile(cred ca locurile unde stau amicii la vanat) cantare, ARR, si POI de te saturi:banzinarii, parcari, magazine, chioscuri, hotel/motel, tool colect, vignete, etc. Un coleg experimentat la drum, ce mai... diferenta intre cele 2 softuri, mai notabila, e ca unul e mai stufos, si te implica mai mult in setari, iti ofera mai multe optiuni, da mai multe informatii, dar te cam tine ocupat, vorbeste cam mult... celalalt e mai morocanos, nu palavrageste vrute si nevrute... Se poate seta si alt vehicol, autobuz, autoturism, pieton, etc. Autonomie acumulator cred ca undeva la 2 ore... Cam asta am inteles eu din ce am butonat la el. Performanta? Inca nu as putea da o nota, nu l-am folosit pe o cursa in care sa am nevoie de el, dar as avea incredere. Oricum, ochii tre' sa ii ai la tine. Cum spunea cineva mai devreme, conteaza comunicarea intre cei ce furnizeaza informatiile si cei ce fac hartile, adica eroarea umana poate rasari cand ti-e lumea mai draga.
  14. Am reusit sa il 'pipai'. are manuale de utilizare electronice, le-am gasit cand l-am conectat la laptop, fiecare soft de navigare cu manualul lui, usor de inteles, chiar daca in principiu nu ai nevoie de ele decat daca esti la primul GPS. deci se poate sterge minusul asta.
  15. Salut. Eu am lansat comanda ieri, in jur de ora 15 si azi la ora 11il aveam in mana, in Iasi. Inca nu m-am apucat de pipait la el, dar imediat ce imi fac o parere o expun pe forum... Momentan dau un singur minus: nu are un manual de utilizare. Dar poate are ceva in soft... Inca nu stiu. Daca nu are nici in soft, ramane sa pipai... sau face domnul Cristi un tutorial din care sa aflam limitele jucariei.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.