Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

DucuHD

Members
  • Număr conținut

    266
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

DucuHD a câștigat ziua ultima dată pe Ianuarie 20 2017

DucuHD a avut cel mai apreciat conținut!

Despre DucuHD

  • Dată Naștere 01/21/1989

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Pe drum

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

DucuHD's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Reputație Comunitate

  1. Intresant....in link-ul de mai sus scrie doar responsabilitati si cerinte dar nu si ce se ofera. Ma intrebam daca a inceput si Norbertul sa ofere plata la zi ca toate firmele sau a ramas tot in ilegalitate....
  2. Mersi mult pentru informatii. Drumuri bune sa ai si weekend placut!
  3. Colegii, ce curse se fac la Essers? Am vazut ceva containere si friguri dar si ceva prelate....M-ar interesa ce tari se tranziteaza, sunt curse lungi sau coletarie/grupaje? Se ajunge pe la garaj des sau mai rar?? La astea ma refer in comunitate nu pe tara sau tur-retur.Multumesc drumuri line
  4. Ce se mai aude colegii despre vestitul Edy in ultima vreme?? am vazut de curand vreo 2 masini de la ei prin Anglia....Ar fi posibil sa renasca?? Mai sunt colegi pe aici care lucreaza la Edy sa ne spuna cum se mai desfasoara activitatea in firma?? Drumuri line tuturor!
  5. DucuHD

    Pret/km

    Colegule, asa e ai dreptate, nu ti-am spus sa mergi direct sa ceri dublu, tradu-l si tu cum poti si daca poti, si nu uita: o intrebare nu a omorat pe nimeni. Intreaba, cere, trage-l de limba si daca se poate bine daca nu asta e daca vrei accepti cum spune el, dar macar ai incercat. Insa tipic romanesc eu sunt sigur ca multi din soferi, la un interviu, dupa ce i se explica conditiile pe un ton ferm din partea angajatorului, se pierde cu firea si uita ce a vrut sa intrebe sau pur si simplu se 'micsoreaza' si nu mai intreaba nimic, accepta cum o fi. Aici conteaza si de mentalitatea fiecaruia si poate de unpic de tupeu. Bineinteles ca mai exista si problema ca unii sunt atat de agramati incat nici nu pot purta o discutie cu respectivul patron, apoi sa mai negocieze. Oricum ar fi eu am invatat pe propria piele ca nimic nu e imposibil. Acum ceva timp mi-aduc aminte ca la o firma reusisem sa negociez 15 euro in plus la cursa si avans de cursa de fiecare data. Nu e mult poate dar la final de luna tragi linie si ai scos o parte din tigari, sau cafelele. Deci daca vrei se poate.....am vazut insa multi colegi sau mai bine zis pretendenti la un job care a intrat in birou, nici nu si-a dat jos basca din cap desi erau si doamne in biroul ala, a ascultat cuminte ce i-a spus respectivul, a incuviintat continuu din cap si la final ala la intrebat " Ai ceva intrebari?" si a raspuns ca nu. Mai departe e No Comment.... PS Si eu sunt in situatia ta, refuz comunitate pe maruntis, mai bine ceva local pe bani putini, si linistit, seara acasa, ca nu mananc cu 10 guri.
  6. DucuHD

    Pret/km

    Si uite asa...tu accepti, altul accepta si viata merge mai departe, noi ne chinuim sa platim cheluielile si sa ne intretinem familia in timp ce patronii isi plimba fundul in A6 si fac concedii cu familia prin Dubai.....Trebuie inteles ca acest sa-i spunem 'exces' de bani al patronilor care se vede prin masinile pe care le conduc, casele in care stau, concediile care le fac, si facultatile copiilor din strainatate, vin DIRECT din buzunarul tau. Deci in momentul in care 'uneori' cum spui tu trebuie sa accepti aceste chestii trebuie sa te gandesti ca nevasta, copii si toata familia respectivului patron o va duce unpic mai bine de pe urma ta. Asa trebuie pusa problema. De ce nu ceri de exemplu o diurna de 35e/zi + un 200 de euro salariul de incadrare in tara?? Asa mi s-ar parea PERFECT cum spunea un coleg mai sus. PS Retineti dragi colegi si nu uitati si incepeti sa aplicati NEGOCIEREA salariului si a diurnei!!! Eu zic ca gandind asa si aplicand aceste minime reguli ne vor face pe toti sa ne simtim mai bine in pielea noastra si sa fim platiti corect. Drumuri line tuturor!
  7. An Nou Fericit tuturor colegilor de pretutindeni, la lucru, acasa sau in vacanta. Un An Nou imbelsugat, plin de impliniri, ferit de necazuri si cu sanatate si putere de munca. Drumuri uscate, line si cat mai bine platite! La Multi Ani!
  8. Pai am inteles ca se face ceva curs, sau ceva de genu, citeste pe acolo pe topicul ala sau intreaba colegii pe acolo vezi in ce consta probele. In rest e decizia ta....daca crezi ca locul unde esti acum e 'caldut' si inca nu te simti pregatit....mai ramai. Oricum ar fi, drumuri line in noul an!
  9. Citind presa ieri am dat peste urmatorul articol http://www.realitatea.net/tanarul-de-35 ... .html#view. Eram curios sa ne mai spuna colegii de la Cartrans care mai e viata pe acolo. Sa ne spuna daca e pe bune stirea. E adevarat ca au trecut la plata diurnei zilnice si nu la kilometru? Ar fi un pas mic pentru trasnporturi un pas urias pentru soferi.
  10. Daca te-ai hotarat sa pornesti singur si cu experienta doar 5 luni in echipaj, eu zic ca cea mai buna optiune ar fi Waberer's la Miercurea Ciuc. Nu e o plata extraordinara, e la kilometru, ai limita de consum dar macar ai ocazia de a invata sa conduci economic, sa faci experienta singur pe cabina, se fac curse peste tot in Europa, deci poti invata multe trasee, autostrazi, nationale, am facut pauze cu multi colegi de la Waby, unii se plangeau, altii se plangeau mai putin....nimeni nu era foarte multumit dar...asa e la inceput. Un alt avantaj ar fi ca daca atingi masina sau remorca, sau orice distrugi (daca se intampla, desi nu-ti doresc) nu iti inputa tie nimic. Vorbisem cu un coleg de la Waberer's mai demult care spunea ca a reusit chiar sa se rastoarne si nu a fost acuzat de nimic. Pentru mai multe info poti citi aici viewtopic.php?f=172&t=4202&hilit=+Waberer%27s&start=1335
  11. Pai eu zic ca ai 2 variante: ori via Polonia cu ferry Gdynia-Karlskrona, ori via Germania si ferry din Germania: Puttgarten, Travemunde. Eu personal as alege traseul via Germania cu ferry Puttgarten-Rodby(DK). Drumuri line
  12. Algebra curata baga baiatul ala! Pasionati mari de schimbatoare si de schimbat viteze americanii astia. Ca sa vezi, in Europa aproape ca s-a renuntat complet la transmisii manuale, si ei incep sa adauge la leviere p-acol prin cabina.
  13. Buna, si in primul rand vreau sa iti doresc multa bafta in noua activitate. Desi e o piata dura, piata transporturilor, cauta sa investesti si sa cresti cu timpul, parerea mea. Evita imbogatirile peste noapte cum isi doresc toti, in ziua de azi trebuie sa vezi lucrurile mai altfel decat restul ca sa reusesti intr-un business. Eu personal as prefera o firma gen LKW Walter cum ti-a recomandat colegul. Castig mai putin, dar sigur si stabil. Ca si masini sincer.....decat MAN mai bine DAF ( spun asta daca as fi in situatia ta si nu ca sofer) dar decat cele doua mai bine un Volvo...repet e parerea mea, insa eu consider ca Volvo chiar e un camion pe care te poti baza, un camion cu care sa incepi o afacere, si de ce nu, mai tarziu poate o flota. Ia exemplul firmelor cu traditie in domeniu, dar care totusi se respecta, foarte multe au flote de Volvo. Ti-as recomanda sa il cauti sa fie suedez si nu belgian. Hranit "sanatos" si la timp, exploatat de un profesionist adevarat, te-ai ales cu un camion pe viata. Oricum ar fi eu iti doresc succes si curse cat mai bune!
  14. DucuHD

    foto

    Si mie la fel, doar scrisul imi apare la ultimele 3 poze.
  15. Sunt curios....oare mai exista undeva in alta tara membra UE aceste norme??? Intreb pentru ca pur si simplu nu stiu daca astfel de reguli mai sunt valabile pe undeva??. Oricum total deplasat si anormal. Azi maine ramane sa ne dotam si turismele cu tahografe digitale si bicicletele cu diagrama. Ridicooool!
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.