Ce pot sa zic despre arimare din experienta personala..treaba nu e atat de simpla pe cat pare, conteaza forte mult tipul de marfa care il transporiti, daca ai asistat sau nu la incarcare,tipul de vagon, ect.
Si acum o sa dau catteva mici exemple:
1 Colete foarte multe care sunt fragile si nu ai cum sa pui chingi pe ele pt ca e in zadar, nu ai cum sa le strangi si oricum chingile se slabesc. Dar ce te faci cand ai o asemenea incarcatura si tr sa tranzitezi elvetia e clar ca daca te opreste la control si te-a prins fara ai pus-o de o amenda mica. ( Stiu ca cei care stiu cu ce se mananca tir-ul o sa imi ziceti ca tipul asta de marfa nu se care la prelata ci la duba..dar din pacate tot voi stii ca am dreptate, pe transportatori ii doare in ciocan...ei ar transporta si lichide cu prelata numai sa castige bani.
2 Sunt foarte multe cazuri in care tr sa iei o remorca cu sigiliu pe ia sau iei o remorca gata incarcata total aiurea..in cazul asta e mai complicat stiu ca o sa ziceti ca daca are sigiliu nu-i tr mea , e rasponsabilitatea celor care au incarcato...dar nu e chiar asa..cine vrea sa aibe evenimente neplacute in loc sa stea linistit si sa isi faca treaba.
O sa enumar si celelante aspecte ca sunt multe de zis pe tema asta dar mai tarziu acum nu am timp sunt presat de timp.