Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Gongy

Administrators
  • Număr conținut

    1.044
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    34

Activitate reputație

  1. Like
    Gongy a primit reputație de la voodoo0903 în Demisie cu preaviz   
    Sunt doar sofer ca si tine. Noi toti vrem sa fim respectati, dar cand trebuie sa respectam la randul nostru ce facem ?
  2. Like
    Gongy a primit reputație de la voodoo0903 în Demisie cu preaviz   
    Nu conteaza.
     
    Tu ai trecute in Contractul de munca 5 zile de munca pe saptamana a cate 8 ore. Cand ai semnat ai fost de acord, acum ce faci, o dai la intors ?
  3. Like
    Gongy a primit reputație de la voodoo0903 în Demisie cu preaviz   
    20 de zile lucratoare. adica 5 zile pe saptamana !
     
  4. Like
    Gongy a primit reputație de la mamitzoiu în Are cineva cap tractor la lkw walter?   
    cei care lucreaza cu ei, le este rusine sa spuna pentru cati bani lucreaza.
    in orice caz din cate stiu, sunt seriosi cu banii doar ca ofera cel mai mic pret de pe piata.
  5. Like
    Gongy a primit reputație de la andrei mihai în dynafleet volvo   
    Lasa-l in pace mai bine .
    Cauta un alt post mai bine platit.
  6. Like
    Gongy a primit reputație de la Shindae în Viata de sofer in cateva cuvinte.   
    1- putin dus cu pluta !
    2- dornic de aventura !
    3- nu-i place munca fizica !
    4- sta perfect cu psihicul (altfel se urca pe pereti) !
  7. Like
    Gongy a primit reputație de la bliviu în Curse de pe bursa   
    uite cum face omul sa nu mai investeasca in masini !
     
  8. Like
    Gongy a primit reputație de la mamitzoiu în Are cineva cap tractor la lkw walter?   
    cei care lucreaza cu ei, le este rusine sa spuna pentru cati bani lucreaza.
    in orice caz din cate stiu, sunt seriosi cu banii doar ca ofera cel mai mic pret de pe piata.
  9. Downvote
    Gongy a primit reputație de la Mario Bandit în SSDB,Drumuri-Bune   

  10. Like
    Gongy a primit reputație de la kasyry în Atestatul ...o gaselnita   
    Ntz. Trebuia sa fii sofer profesionist in primul rand.
     
  11. Like
    Gongy a primit reputație de la ionut1987 în Amplitudine 27ore,conducere echipaj   
    Abatere foarte grava. Pe Romania- Diminuarea cu 2 ore sau mai mult a perioadei de repaus zilnic in cazul conducerii in echipaj; 4000-6000 
    28 de zile calendaristice.
  12. Like
    Gongy a primit reputație de la Nsilviu în Cum sa supravetuiesti la o firma de transport?   
    supravietuiesti la orice firma de transport , daca esti serios !
    s-a cam terminat de mult cu magariile, trebuie sa intelegem cu totii asta.
    parerea mea !
  13. Like
    Gongy a primit reputație de la Haisan în Cite perioade ?   
    reg 561, art.8:
    6) Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător auto trebuie să efectueze cel puțin:
    — două perioade de repaus săptămânal normale sau
    — o perioadă de repaus săptămânal normală și o perioadă de repaus săptămânal redusă de cel puțin douăzeci și patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârșitul celei de-a treia săptămâni care urmează săptămânii în discuție
    trebuie neaparat sa se raspunda la o intrebare de gradinita ? 
  14. Like
    Gongy a primit reputație de la Nsilviu în Cum sa supravetuiesti la o firma de transport?   
    supravietuiesti la orice firma de transport , daca esti serios !
    s-a cam terminat de mult cu magariile, trebuie sa intelegem cu totii asta.
    parerea mea !
  15. Like
    Gongy a primit reputație de la Mery în Soferitele   
    am avut colega pe camion articulat inca din 1982.
     
  16. Like
    Gongy a primit reputație de la Petrovici în La inceput de drum   
    la cate firme sunt in craiova tu mergi la dracu` in praznic
     
  17. Like
    Gongy a oferit reputație lui CECOR în Tahograf sau nu ,pentru transport necomercial .   
    Inteleg ca este vorba de o persoana fizica care detine un autovehicul cu MTMA ≤ 7,5 to si care efectueaza transporturi necomerciale.
    Doriti sa gasiti raspuns la doua intrebari:
    1- este nevoie de o autorizare a acestui tip de transport?
    2- se respecta prevederile Regulamentului 561/06?
    Raspunsuri:
    1.     Nu este nevoie de o autorizare, avand in vedere ca  în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (5) lit. a) din Regulamentul (CE) nr. 1.071/2009, prevederile privind accesul la ocupaţia de operator de transport nu se aplică transporturilor în interes personal efectuate de către persoane fizice, cu vehicule rutiere deţinute de acestea, indiferent de capacitate; (OG 27/2011, articolul 11, litera m)
     
    2.     Asa cum si alti colegi au mentionat in postarile anterioare, Regulamentul 561 nu se aplica in acest caz, avand in vedere prevederile articolului 3, litera h)- vehicule sau un ansamblu de vehicule cu o masă maximă autorizată care  să  nu  depășească  7,5  tone  utilizate  pentru    transporturi  de mărfuri în scopuri necomerciale;
    Avand in vedere ca principala activitate a conducătorului auto nu este cea de conducere a vehiculului, si avand in vedere ca tipul de transport este “in afara domeniului” Regulamentului 561/06, tinand cont de dispozitiile Notei de Clarificarea nr. 5 a Comisiei (nu trebuie inregistrate activitatile efectuate in totalitate in afra domeniului), nu este nevoie de a se respecta prevederile Regulamentului 165/2014, articolul 36 ( dovada activitatilor pentru 28 zile) datorita faptului ca aceste inregistrari au rolul de a se putea verifica respectarea Regulamentului (CE) nr. 561/2006, dar situatia in cauza este exceptata pe toata durata ei dar si anterior/posterior desfasurarii.
  18. Like
    Gongy a primit reputație de la sxn în Repaus saptamanal normal /redus ( recuperari )   
    raspunsul este negativ !
  19. Like
    Gongy a primit reputație de la masteriasi în Placute noi !   

  20. Like
    Gongy a primit reputație de la Driver-ul în Caut de munca   
    Sofer Profesionist, caut firma din Romania care face curse tur-retur, ofer seriozitate si cunostinte avansate in domeniu si si cer in schimb salariu mediu pe economie + diurna negociabila.
  21. Like
    Gongy a primit reputație de la cryploy în Noutati din franta   
    Introducerea legislatiei privind interzicerea efectuarii odihnei saptamanale normale in cabina camionului de catre Franta la 10 iulie 2014 a creat dubii intre operatori. Ministerul francez al Transporturilor a emis o circulara care raspunde la intrebarile venite din partea transportatorilor.

    Una dintre primele intrebari la care raspunde documentul ministerului este despre obligatiile soferilor si angajatorilor. Ministerul insista asupra faptului ca nu se aplica nicio sanctiune pentru conducatorii auto, in timp ce pentru angajatori se va aplica o amenda de pana la 30.000 de euro si o pedeapsa penala de pana la un an de inchisoare. Textul clarifica faptul ca regula se aplica conducatorilor de orice nationalitate care conduc un vehicul de bunuri cu o greutate totala mai mare de 3.5 tone. In schimb, interdictia nu se aplica conducatorilor auto care sunt proprietari ai vehiculelor de transport.

    In ceea ce priveste controalele, circulara clarifica si modul de stabilire a elementului material ce demonstreaza incalcarea legislatiei prin simpla prezenta a conducator auto in cabina camionului in perioada de repaus saptamanal normal. In toate cazurile, controlul se refera la momentul controlului nu la o perioada anterioara.

    Legat de raspunderea penala a detinatorului companiei de transport, circulara spune ca „pedeapsa cu inchisoarea poate fi impusa numai in ultima instanta in cazul in care gravitatea infractiunii si autorului necesita o astfel de pedeapsa si daca orice alta sanctiune este inadecvata”.

    In privinta unitatii de cazare, circulara spune ca aceasta trebuie sa fie decenta „pentru a asigura conditii adecvate de igiena si confort”. In plus, in cazul unei unitati de cazare colective, compania de transport trebuie sa comunice numarul si datele persoanelor cazate, primeriei de care apartine unitatea de cazare.

    O alta problema majora pe care circulara o clarifica se refera la paza vehiculului pe perioada odihnei. Avand in vedere ca soferul nu va fi langa vehiculul, decat in situatia in care parcarea de camioane are si unitate de cazare, intreaga raspundere a pazei vehiculului intra in atributia companiei de transport.

  22. Like
    Gongy a primit reputație de la ROUMAN în Salariul minim obligatoriu poate reduce evaziunea fiscala din sectorul transport din Romania   
    Articol preluat din Infotrucker
    În cadrul Conferinței Interanaționale pe Transport, comisarul european Violeta Bulc a declarat că susține impunerea salariului minim pentru toți șoferii profesioniști din spațiul comunitar.
    Momentan, totul stă într-o declarație făcută de comisarul european pe transport, dar care dar de anul acesta ar putea deveni o acțiune concretă a Comisiei împotriva dumpingului social în transportul rutier, profitând de „Pachetul de drum”, care va fi prezentat chiar înainte de sfârșitul anului 2016.
      Prin urmare, pachetul de reglementare în sectorul de trnasport rutier ar putea conține norme specifice împotriva dumpingului social, acceptând faptul că unele țări, precum Germania și Franța, au pus deja în aplicare într-un mod autonom, impunerea unui salariu minim pentru conducătorii auto comunitari.
    Aceste reglementări sunt valabile mai ales pentru cei care fac cabotaj și își detașează șoferii pentru o lungă perioadă de timp în străinătate.
    Plecand de la propunerea impunerii unui salariu minim obligatoriu pentru soferii profesionisti la nivelul Uniunii Europene venita din Italia, ne-am gandit ca este momentul sa ne exprimam punctul de vedere cu privire la un aspect ce a tinut capul de afis la sfarstiul anului trecut, impozitarea diurnelor soferilor profesionisti cu scopul de a reduce evaziunea fiscala din sectorul transportului din Romania. Aparent cele doua subiecte nu au nicio legatura, insa, in esenta lucrurile vizeaza acelasi aspect, cel economic.
      Dupa cum stiti, propunerea de impozitare a diurnelor soferilor profesionisti a venit din partea ANAF, care, in cadrul unui program pilot a efectuat controale la mai multe companii de transport, perturband activitatea acestora. Mai mult, ANAF dorea ca aceata impozitare sa fie facuta retroactiv, pe ultimii trei ani, ceea ce ar inseamna falimentul intregului sector de transport. Si nu disparitia companiilor de transport ar fi o problema cat numarul mare de someri rezultat. Intr-un final lucrurile s-au calmat dupa ce ANAF, a suspendat controalele pe aceasta tema, pentru a putea face o analiza.Statul roman, in goana sa nebuna si continua de a aduna bani la buget a „mirosit”, lucru ce este evident de mai mult timp, ca prin acordarea diurnelor catre soferi, o mare parte din firmele de transport „sifoneaza” bani, fentand astfel plata taxelor catre stat. Evidentele in aceste cazuri merg pana intr-acolo incat, orice patron de transport cu 5 camioane, isi permite luxul unei masini personale de peste 50.000 de euro in conditiile in care acesta se plange continuu ca este greu. Pai daca este greu, mergem cu Loganul, nu cu
    Mertzanul.
  23. Like
    Gongy a primit reputație de la Constantin7 în Am atins sasiul daf-ului in sasiul semiremorcii   
    ridici semiremorca din perne si eventual mai lasi motrica jos.
     
     
  24. Like
    Gongy a primit reputație de la ROUMAN în Salariul minim obligatoriu poate reduce evaziunea fiscala din sectorul transport din Romania   
    Articol preluat din Infotrucker
    În cadrul Conferinței Interanaționale pe Transport, comisarul european Violeta Bulc a declarat că susține impunerea salariului minim pentru toți șoferii profesioniști din spațiul comunitar.
    Momentan, totul stă într-o declarație făcută de comisarul european pe transport, dar care dar de anul acesta ar putea deveni o acțiune concretă a Comisiei împotriva dumpingului social în transportul rutier, profitând de „Pachetul de drum”, care va fi prezentat chiar înainte de sfârșitul anului 2016.
      Prin urmare, pachetul de reglementare în sectorul de trnasport rutier ar putea conține norme specifice împotriva dumpingului social, acceptând faptul că unele țări, precum Germania și Franța, au pus deja în aplicare într-un mod autonom, impunerea unui salariu minim pentru conducătorii auto comunitari.
    Aceste reglementări sunt valabile mai ales pentru cei care fac cabotaj și își detașează șoferii pentru o lungă perioadă de timp în străinătate.
    Plecand de la propunerea impunerii unui salariu minim obligatoriu pentru soferii profesionisti la nivelul Uniunii Europene venita din Italia, ne-am gandit ca este momentul sa ne exprimam punctul de vedere cu privire la un aspect ce a tinut capul de afis la sfarstiul anului trecut, impozitarea diurnelor soferilor profesionisti cu scopul de a reduce evaziunea fiscala din sectorul transportului din Romania. Aparent cele doua subiecte nu au nicio legatura, insa, in esenta lucrurile vizeaza acelasi aspect, cel economic.
      Dupa cum stiti, propunerea de impozitare a diurnelor soferilor profesionisti a venit din partea ANAF, care, in cadrul unui program pilot a efectuat controale la mai multe companii de transport, perturband activitatea acestora. Mai mult, ANAF dorea ca aceata impozitare sa fie facuta retroactiv, pe ultimii trei ani, ceea ce ar inseamna falimentul intregului sector de transport. Si nu disparitia companiilor de transport ar fi o problema cat numarul mare de someri rezultat. Intr-un final lucrurile s-au calmat dupa ce ANAF, a suspendat controalele pe aceasta tema, pentru a putea face o analiza.Statul roman, in goana sa nebuna si continua de a aduna bani la buget a „mirosit”, lucru ce este evident de mai mult timp, ca prin acordarea diurnelor catre soferi, o mare parte din firmele de transport „sifoneaza” bani, fentand astfel plata taxelor catre stat. Evidentele in aceste cazuri merg pana intr-acolo incat, orice patron de transport cu 5 camioane, isi permite luxul unei masini personale de peste 50.000 de euro in conditiile in care acesta se plange continuu ca este greu. Pai daca este greu, mergem cu Loganul, nu cu
    Mertzanul.
  25. Like
    Gongy a primit reputație de la ROUMAN în NUME SOFER PARBRIZ LEDURI   
    cine vrea placuta cu soferii.ro sa se uite dupa mine pe drumurile europei, si daca raspunde corect la o intrebare din legislatie o primeste pe loc.
    o fi greu
     
     
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.