Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

johanis72

Members
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre johanis72

  • Dată Naștere 09/10/1972

Profile Information

  • Locatia:
    bucureti

Contact Methods

  • Yahoo
    johanis72

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

johanis72's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. johanis72

    Chestionar pentru soferi

    asta este un fel de "cainii latra, ursul merge". numai sofer roman sa nu fi. subscriu balas tudor. spune-mi calin, pe tara esti platit la km daca mergi gol? sau daca pleci spre italia (ex), km se calculeaza de cand ai miscat camionul sau doar de la iesirea din tara? pe mine cam asa m-au obisnuit patronasii nostri (romani). oricum, sunt foarte dezamagit de felul cum sunt tratati soferii in romania, si inclin sa parasesc munca pe camion. e prea mare bataie de cap, pentru cati bani se castiga.
  2. orice roman are dreptul de a munci sezonier, 6 luni de zile, fara dreptul de munca aprobat. daca nu ai belele, dreptul de munca este refuzat de cele mai multe ori cu motivatia ca exista cetateni germani care adera la postul pe care vrei tu sa lucrezi. adica nemtii au prioritate pe postul respectiv. pentru asta, patronul la care muncesti, trimite o adeverinta prin care motiveaza angajarea ta, pentru ca nu sunt abonati cu cetatenie germana la postul respectiv. permisul, asa cum a spus un coleg mai sus, este valabil ca in orice alt stat european. drum bun!!
  3. @maramu - esti ofensat prea tare ca sa porti un dialog. presupun ca tu n-ai lucrat cu vreun service mobil, din moment ce ai impresia ca trebuie sa astepti cu zilele la cabina. daca nu stii, vezi de palinca ta si de fratii tai. daca am spus ca ma feresc de romani, nu inseamna ca nu vorbesc cu nici unul. din experienta stiu ce baieti buni sunt majoritatea romanilor si nu degeaba ii evit.stiu sa-mi port de grija si nu trebuie sa-mi spui tu ce si cum sa fac. uite-te la topic si vorbeste despre subiect, nu mai face pe grozavul, ca la sfaturi vad ca esti inaintas. eu stiu ce-am spus, dar problema e ca nu intelegi tu. din cate stiu, mandria voastra prin maramu este horinca si nu palinca. dar si aia e alcool. povestea cu medicamentul, e pentru copii ca sa nu bea si ei din el. si daca tu bei palinca sa te incalzesti, esti intr-o mare eroare. pune mana pe o carte si citeste despre efectele alcoolului ca n-are nici pe departe efectul incalzirii, decat daca ii dai foc. nu mai avea tu grija mea, in fine. calatorului ii sta bine cu drumul, asa ca te las sa reflectezi la ce-ti mai trebuie in lada. nu ma refer la o lada de scule, dar tu n-ai de unde sa sti daca pedalezi vreun 3,5 t. scuze de offtopic. avea dreptate un coleg mai sus, care zicea ceva de inchiderea topicului.
  4. @ginoxxx nu cred ca exista "indicatoare unde interzice depasirea daca in spatele tau se formeaza coloana". ce naiba numai eu am mers p-afara? si in alta ordine de idei, flash am spus la faza lunga mai putin de o secunda. oricum am povestit despre mersul pe autostrada, iar in unele tari depasirea este interzisa autovehicolelor care transporta marfuri, in perioade orare specificate aditional si nu despre drumurile nationale. cand setez pilotul automat, personal il pun la viteza maxima la care e limitat camionul (de obicei). cine stie cunoaste si nu debiteaza ineptii doar de dragul de a zice si el ceva. scuze anticipat.
  5. ac si ata, ca poate se rup manusile cu care alimentez si nu toate benzinariile au manusi de plastic si/sau prosoape de hartie....si sarma la greu, sa am pentru legat toba, ca a ruginit suportul cu care e prinsa si atarna urat. s-a dus vremea cand o lada era plina cu camere uzate din care mai taiai cate un petic sa faci o pana. ar trebui acum sa ai si o cheie pneumatica cu reductie, ca sa schimbi o roata? ca deh, experienta ne invata. nu va contrazic in ale voastre, era doar parerea mea. scuze daca v-am aprins. asa sunt eu, mai ipocrit. e adevarat ca trebuie sa ai una si alta la tine cand pleci in cursa, dar unii prea exagereaza. asta a fost tot. nu am nimic cu nimeni, ci doar subliniam un aspect. adica, trebuie sa ne schimbam mentalitatea.
  6. deocamdata nu mi s-a reprosat niciodata ca am chemat service sa schimbe un furtun de apa. si raman la parerea mea ca n-am ce face cu o lada de scule oriunde as pleca. service-ul mobil, asa cum am mai spus nu vine din romania pana in irak. ele exista peste tot. trebuie sa sti cum si cu cine sa vorbesti. multumesc pentru sfaturi si pentru invitatia la palinca, dar nu beau alcool si ma cam feresc de romani prin parcari. drum bun tuturor!
  7. comentariu eliminat , formul incearca sa ofere informatii utile si proceduri legale , .
  8. intr-adevar, vorba unui om cu experienta. intru totul de acord cu tine. bafta si drumuri bune!
  9. furtunul nu se rupe daca ingrijesti asa cum trebuie masina. filtrul nu se infunda daca e schimbat la timp si nu alimentezi pe camp, la fel cu orice piesa sau subansamblu care ar ceda. chiar si pentru asta exista service mobil, pe care firma il plateste. nu trebuie sa vina service-ul de acasa din romania pana in elvetia. daca nu cunosti astfel de fapte.... nu regret ca parerea mea este alta decat a ta. lada plina cu scule si suruburi se practica doar in romania plina de soferi cu "experienta". asfalt uscat!!
  10. conform DEX: - PROFESIONÍST, -Ă s.m. și f., adj. (Cel) care exercită o profesiune; (cel) care exercită o artă, un sport etc. pe baza unei pregătiri profesionale și fiind remunerat pentru aceasta. - PROFESIONÍST ~stă (~ști,~ste) 1) Care ține de profesionism; propriu profesionismului. 3) și substantival (despre persoane) Care exercită o anumită profesie. - Profesionist ≠ diletant. - intre ghilimele cred ca ar fi de luat in calcul, ultima varianta.
  11. @maramu. experienta m-a invatat ca "lucru amestecat, miroase a c..at". din cauza asta a ajuns patronul sa-ti ceara sa faci "te miri ce". ca intodeauna o sa existe un "sugaci" care sa faca treaba mai bine, scutind firma de o factura catre service. inca ceva: daca sti ca ai cursa in irak, nu pleci pana nu cureti filtrele de aer (nush daca intelegi). dar cand voi plecati la drum fara macar sa verificati daca mai e acid in baterii, e bine sa umpli locul cu sarma,suruburi si cu piulite, decat cu un borcan de ciorba. drumuri bune!
  12. de fapt, un sofer de tir roman cu mentalitati neschimbate. asa trebuia sa sune topicul. din pacate romanii impinsi de saracie si-au format obiceiul de a-si carpi ei singuri masina, pe marginea drumului. in realitate n-ar trebui sa ai la tine mai mult decat, cu ce e dotat camionul standard. pentru remedierea oricaror defectiuni exista service. nu ma intereseaza ca unuia sau altuia, i-ar fi mila de mine ca am ramas in pana. eu nu sunt sofer ca sa zica lumea ce tare sunt eu. pun mana pe telefon si sun service, ca asa cum eu mananc o paine ca pedalez, asa si un service trebuie sa-si achite leasing-ul la scule.
  13. pentru bubele la program se rezolva cu 10 euro la intrare/iesire pe toata granita maghiara. daca esti mai nou in bransa, inveti de la colegii pe care ii prinzi in coada.
  14. johanis72

    B.A.G

    te rog sa ma crezi ca am cunostinte care au lucrat in germania pe trailer, transport local de alimente, si tir-uri mai praf nici in romania nu exista. le au si ei pe ale lor.
  15. inainte era, daca separarea sensurilor nu este facuta de vreo bordura, ai obligatia sa acorzi prioritate. acum e asa: sursa: http://despagubiri-rca.ro/legislatie/discutii-despre-legi/accident-pe-trecerea-de-pietoni/ Obligația conducătorului auto: În lumina prevederilor art. 135 lit.h din HG nr. 1391/2006 privind Regulamentul de aplicare a OUG nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice , conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere pietonului care traversează drumul public, prin loc special amenajat, marcat şi semnalizat corespunzător ori la culoarea verde a semaforului destinat lui, atunci când acesta se află pe sensul de mers al vehiculului. Dreptul pietonilor la traversarea pe trecerea de pietoni: Pietonii au prioritate de trecere faţă de conducătorii de vehicule numai atunci când sunt angajaţi în traversarea drumurilor publice prin locuri special amenajate, marcate şi semnalizate corespunzător, ori la culoarea verde a semaforului destinat pietonilor în conformitate cu prevederile art. 72 alin.(2) din OUG nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, cu completările și modificările ulterioare. Obligațiile pietonilor la traversarea drumului public: Traversarea drumului public de către pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate şi semnalizate corespunzător, iar în lipsa acestora, în localităţi, pe la colţul străzii, numai după ce s-au asigurat că o pot face fără pericol pentru ei şi pentru ceilalţi participanţi la trafic, potrivit art. 72 alin.(3) din OUG nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, cu completările și modificările ulterioare. Se interzice pietonilor şi persoanelor asimilate acestora: să se angajeze în traversarea drumului public atunci când se apropie un autovehicul cu regim de circulaţie prioritară care are în funcţiune semnalele speciale de avertizare luminoase şi sonore, conform art. 167 alin. 1 lit. a) din HG nr. 1391/2006; să prelungească timpul de traversare a drumului public, să se oprească ori să se întoarcă pe trecerile pentru pietoni care nu sunt prevăzute cu semafoare, prevăzut de art. 167 alin.1 lit.c) din HG nr. 1391/2006
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.