Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Adrian T

Members
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Adrian T

  • Dată Naștere 11/17/1964

Profile Information

  • Locatia:
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    adriant6421

Adrian T's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Te contrazic colegul cornell 41.Nu aveai salariu fix 1100 euro+750 lei ci 35euro/zi de cand ieseai din tara +50 lei/zi lucrata pe tara+740lei/luna salariu.Vezi ca mai sant unii pe aici care te cunosc si i-si mai aduc aminte ce vorbeai prin parcare.Nu mai acuza de hotie pe colegii care te-au ajutat cand ai plecat cu remorca decuplata si ai rupt cablurile electrice si strambat picioarele.Datorita lor nu ti-au oprit turcii banii pe reparatie.Stii ca in curte la Heppenheim au fos cazuri cand s-au gasit busoanele de la rezervoare sparte peste noapte.Intradevar Nelu (fost sofer la Dumagas) in ciuda vocabularului e baiat bun .Dar ai uitat sa spui cum erai tratat de Yusuf sau cheliosul din depozit!Sau poate tu ai fost de acord sa pleci al descarcat la 500 km in Germania doar cu CMR-ul fara niciun alt act.Sau poate erai multumit de conditiile de igiena din bucatarie unde cateodata mancai in picioare pt ca turcii se uitau acolo la meci deci nu gaseai scaune sa stai la masa .Grupul sanitar unde doar la 3 dimineata gaseai apa calda.Sa nu uitam ca turcii au fost nevoiti sa angajeze romani dupa ce au primit amenzi foarte mari in terminalul de la Worms pentru cabotaj.Avand nevoie urgent de multi soferi au angajat la foc automat chiar daca unii nu stiau ce-i ala camion,ei lucrand inainte pe autobuz sau taxi.Pt cine a fost de acord sa sa indure jignirile si bataia de joc a turcilor pt banii astia poate a fost bine.Altii au invatat cu ocazia asta ca nu poti intoarce in autoband sau intersectie daca-ti zice GPS-ul.
  2. Daca era garnitura arsa sufla in vasul de expansiune.Posibil sa fie un inel de la camasiile cilindrului.Verifica termostratul daca nu se incalzeste .
  3. Adrian T

    volvo fh 12 460

    Nu stiu daca a-ti rezolvat problema.Pe partea de jos a cilindrului are un dop care daca i-l desfaceti o sa piarda aer .Daca a intrat apa la supapele de comanda o sa curga pe acolo.Daca nu are apa si problema persista va sfatuiesc sa faceti un test la Volvo .Daca e de vina cilindrul de ambreiaj nu va sfatuiesc sa-l reparati.O sa mearga foarte putin si iarasi o sa inceapa problemele.Riscati sa ramaneti prin vreo intersectie .Puteti incerca fie cu alt cilindru SH sau nou dupa buget.Pretul unuia nou era la Volvo undeva la 1300 euro +tva,iar unul SH 350-400 euro.Si dupa ce-l schimbati musai trebuie sa treceti pe la Volvo sa-l calibrati.
  4. Incearca sa faci o proba cu alte cauciucuri.Am avut acum vreo 5 ani o problema asemanatoare la un Volvo F 12 .Am pus 2 cauciucuri noi Kormoran pe fata, mergeau bine pana se incalzeau iar la franare, peste 70 km/h trepida volanul.Am schimbat tot :pivoti,capete bara,bara longitudinala,saboti,tamburi,toate noi si nu turcisme.La sfatul unui prieten am schimbat si cauciucurile si abia atunci am rezolvat.
  5. Am schimbat recent placutele de frana la un VOLVO FH12 model D12 C . In momentul cand au incercat sa faca calibrarea unitatea centrala EBS s-a defectat. Diagnoza spune ca trebuie reprogramata memoria unitatii EBS dar cei de la Volvo spun ca exista riscul sa platesc softul si totusi sa nu mearga.Se poate ca memoria calculatorului sa fie prea incarcata din cauza ca am circulat cca 6 luni cu un senzor ABS defect?Puteti verifica daca se poate repara in cazul ca este defecta?Multumesc.
  6. Supapele EBS se pot repara daca sant defecte la partea electronica?
  7. Deci sa-l schimb sau este posibil sa-l verific?
  8. Am schimbat filtrul de aer acum 3 luni.Il curat la cel mult 1 luna.Am facut testul de compresie la Volvo Buc si rezultatul a fofst 99% pt toti cilindrii.Folosesc ulei Mobil 10W40 pe care-l schimb la max 45000.Despre consum de motorina ;Am o duba frig si am plecat in PL cu 4,5 to m-am intors cu 21 to consumat cca 36% dupa calculele mele .Calculatorul de bord arata 41%. Am cutie automata GEARTRONIC 2 care teoretic este mai economica dar mai lenesa daca conduci in modul automat.Poate influenta consumul si puterea senzorul de turbo de pe admisie?
  9. Are 1100000Km.De cca 1 an nu mai trage si consuma cam mult.Nu scoate fum Porneste foarte usor.Am schimbat duzele la injectoare in GR. Testele la turbo , intercooler si compresie au iesit foarte bune atat la Volvo BUC cat si in GR dar nimeni nu-mi poate spune de ce nu trage bine si consuma cam mult.Indicatorul de presiune de la turbina in sarcina maxima nu trece decat foarte putin de zona verde ,se opreste pe la 1,7-1,8.Presiunea din instalatia de alimentare este de 2,5 bar in la 600 rot/min.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.