Identifica unde este montat siroco-ul si vezi ca are o parte pe unde ventilatorul aspira aer(acolo vezi sa nu fie obturat de ceva),si una pe unde sufla aer cald,daca nu ai nimic care sa obtureze incearca sa sufli cu aer dinspre partea care sufla aer cald ,posibil din cauza prafului sa se fi format pe ventilator un fel de crusta.Aceasta ar fi una din multele cauze,sper sa-ti fie de folos!Bafta
Te rog detaliaza mai bine:
1-Pleci vineri la ora 08 fara remorca(out of scope) si ajungi la Oradea la ora 20:30 unde agati remorca si formezi echipaj ?
2-Unde efectuezi repausul (autoutilitara este dotata cu cabina de dormit cum spune in regulament)?
3-In care zi conduci out de la 16 pana la 18?
4-Daca incepi sa conduci(chiar in out) duminica la ora 05 la ce ora te opresti sa efectuezi repaus zilnic daca ajungi luni la ora 14 cum relatezi tu?
Domnule Curios ATENTIE daca te incadrezi la ce spune aici:
(7) Orice perioadă de repaus luată în compensaţie pentru reducerea unei perioade de
repaus săptămânal trebuie alipită unei alte perioade de repaus de cel puţin nouă ore.
( În cazul în care un conducător solicită acest lucru, perioadele de repaus zilnic şi
perioadele de repaus săptămânal reduse departe de baza de staţionare a vehiculului pot fi
efectuate la bordul vehiculului, cu condiţia ca acesta să fie dotat cu cabină de dormit
corespunzătoare şi să fie în staţionare.
In functie de cat timp dureaza deplasare si cu ce te deplasezi, inregistrezi deplasarea manual pe spatele diagramei sau in cazul cand ai tahograf digital introduci prin functia manual durata deplasarii.Acum depinde cat dureaza deplasarea calculezi daca mai poti conduce sau trebuie sa efectuezi un repaus zilnic de minim noua ore cu diagrama sau cardul in tahograf dupa care poti incepe sa conduci.