• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

VT880

Administrators
  • Număr conținut

    1.802
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    4

VT880 last won the day on May 1 2016

VT880 had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre VT880

  • Rang
    Sofer profesionist
  • Dată Naștere 21.06.1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://truckpasssion.webs.com/
  • Yahoo
    tn528218

Profile Information

  • Locatia:
    Trento-Italia
  • Varsta:
    Volvo Truck !

Vizitatori Recenți Profil

533 citiri profil
  1. Misterul a fost elucidat .Respectivul " Marculescu " este nici mai mult nici mai putin decat Cristi " Kinderu" dupa cum l-am botezat cu ani in urma . Comportamentul sau pe forum a deviat la un moment dat motiv pentru care a fost exclus din randurile noastre in mai multe randuri , dar se vede ca ne iubeste asa mult incat incerca sa intre cu alte identitati . Pina la stabilirea adevarului ...altul decat cel pe care il invoca personajul respectiv . propun sa fie suspendat / blocat pe termen limitat . In mod democratic are la indemana adresa de mail a forumului unde isi poat expune punctul de vedere .
  2. Probe ptr sustinerea acestor acuze ? Rezultate analize , expertiza ? Acuzatiile sint foarte grave si vrem sa avem dovezile necesare , altfel postarea dvs nu are acoperire .
  3. „Bogăţie câtă vreţi, Sănătate pentru toţi, Iar la anul care vine Să vă fie şi mai bine. Să vă fie casa, casă, cu bucate noi pe masă, Moş Crăciun cu sacul plin, drumu-n viaţă cât mai lin.”
  4. Pace voua ! Daca nu va potoliti , va aranjez eu cate o vacanta . Aveti incredere , va trimit acasa pe termen lung !
  5. 1 Salariul groazei . 2 Il bestione ( A rulat in Romania sub titlul " Camion de cursa lunga " ) . 3 Cursa .
  6. Simplu ca buna ziua , au trucat sistemul electronic de inregistrare date ale camioanelor( tahograf ) , fiind prinsi in flagrant de catre politie .Camioanele au fost sechestrate iar soferii fiindca nu aveau rezidenta in Germania au platit cautiune pentru eliberarea lor .Acum asteapta decizia judecatoriilor !
  7. Prin amabilitatea domnului Aurel Sarbu , va prezentam cateva probleme cu care se confrunta soferii la firma mai sus amintita JS TRANS ALVERINGEM . " 1 Daca nu pui magnetul,iti cauta ceva si.ti opreste din bani 2 Belgia - Anglia,zi de zi,nu sti cind e duminica ,sau marti,mergi si a 7.a zi,,vapor zile pina la 20 ore .cu asteptat vapor tren mai rar,cind ai frig cind prelata,mesaje...telefoane daca ai oprit la toaleta,omeneste 15.min..te suna ca ai venit,,turist,,si altele...ce am cautat am gasit...din respect si asa ne chinuim,pe aici,sa nu mai mearga.si alt coleg,am fost al 20.lea care nu a stat mai mult de o luna... "total a oprit si 500.euro.ca nu am anuntat..dar cind aintrat primul salariul si mia oprit 200 eu,ca de ce nu am pus magnetul la inc,desc,bagaj,,camionul in curte cu marfa,am chemat un coleg,,si dus am fost.. " Din total a oprit si 500.euro.ca nu am anuntat..dar cind aintrat primul salariul si mia oprit 200 eu,ca de ce nu am pus magnetul la inc,desc,bagaj,,camionul in curte cu marfa,am chemat un coleg,,si dus am fost.." " Un idiot din Mures il invatase,daca i mai pune 200.el face drege,,si mai sunt baieti 5 acolo,care asteapta bani,si au fugit.."
  8. Greu cu legile astea , cum dreq nu le fac astia pentru intelesul tuturor ... ca soferii inteleg una , dispecerii alta si patronul mai nimic el nefiind in masura sa calculeze decat bani care vin in contul curent , ca de aia este patron ... a investit bani si timp , deci trebuie sa recupereze cu varf si indesat . Inapoi la scoala bre , cu totii , sau predati insemnele de soferi / dispeceri si cautati un loc de munca in agricultura ... ca la dat cu sapa nu trebuie carte !
  9. N ATENŢIA OPERATORILOR DE TRANSPORT RUTIER / ÎNTREPRINDERILOR DE TRANSPORT RUTIER ÎN CONT PROPRIU ŞI CONDUCĂTORILOR AUTO În conformitate cu prevederile art. 34, alin. (3), lit. b, teza a 2-a din Regulamentul (UE) nr. 165/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 4 februarie 2014 privind tahografele în transportul rutier, de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 3821/85 al Consiliului privind aparatura de inregistrare în transportul rutier și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 561/2006 al Parlamentului și al Consiliului privind armonizarea anumitor dispoziții ale legislației sociale în domeniul transporturilor rutiere „statele membre nu impun conducătorilor auto o cerința de a prezenta formulare care sa ateste activitățile lor în intervalul în care s-au aflat departe de vehicul”. Având în vedere prevederile menţionate anterior, în cadrul controalelor efectuate de inspectorii din cadrul ISCTR, nu se vor solicita formulare care să ateste activitățile conducătorilor auto în intervalul în care s-au aflat departe de vehicul, pentru activitatea efectuată începând cu data de 2 martie 2015, dată de la care intră în vigoare art. 34 din Regulamentul (UE) nr. 165/2014. Precizăm faptul că, în conformitate cu prevederile art. 34, alin. (3), lit. a şi b (teza 1) din Regulamentul (UE) nr. 165/2014 al Parlamentului European și al Consiliului „atunci când, datorita îndepartarii de vehicul, un conducator auto este în imposibilitatea de a folosi tahograful montat la bordul unui vehicul, perioadele de timp menționate la alineatul (5) litera ( punctele (ii), (iii) și (iv): (a) daca vehiculul este echipat cu un tahograf analogic, se înscriu pe foaia de înregistrare manual, automat sau în orice alt fel, lizibil și fara a murdari foaia de înregistrare; ( daca vehiculul este echipat cu un tahograf digital, se înscriu pe cardul de conducator auto cu ajutorul funcției de introducere manuala oferite de tahograf.” Perioadele de timp menţionate la art. 34, art. (5) litera ( punctele (ii), (iii) și (iv) din Regulamentul (UE) nr. 165/2014, sunt: alta munca, disponibilitate, pauzele sau repausul
  10. Nu puteti si voi sa purtati un dialog ca doi oameni civilizati , si sa renuntati la provocari ?
  11. Extras din TRACE / Trace transport regulators align control enforcement Explicații privind Regulamentul (CE) nr. 561/2006 în sprijinul punerii în aplicare armonizate a controalelor rutiere " Prin autorizarea începerii unei perioade de repaus săptămânal reduse (24 ore) într-un vehicul echipat în mod corespunzător, regulamentul pare să excludă posibilitatea luării unor perioade de repaus săptămânal normale la bordul unui vehicul. În realitate, această dispoziție este rareori pusă în aplicare având în vedere că regulamentul nu exclude de la această concesie nici perioadele de repaus care cuprind o perioadă de repaus săptămânal redusă plus compensații pentru ultima perioadă de repaus săptămânal redusă. " Deci pina acum toata lumea a stiut aceast lucru , numai ca nu prea a fost luat in seama : Transportatorii vestici nu reprezentau un pericol pentru UE , dar prin introducerea noilor membrii din Est si metodele lor " neortodoxe " de a munci legal , au inceput sa puna in aplicare prevederile legale , care prevederi sint de partea soferului . Numai ca soferul nostru intelege mai greu acest lucru , vazand aplicarea acestui regulament , recte 561/2006 si legea franceza priviind repausul saptamanal ca pe o amenintare directa , ceea ce este total gresit . El are indatoriri catre firma angajatoare , dar si drepturi , drepturi care nu sint respectate de catre angajator .
  12. http://jurnalmm.ro/doi-morti-si-mai-multe-tir-uri-au-fost-mistuite-de-flacarilanga-paris-tragedie-provocata-de-un-maramuresean-video-foto/ Tragedie provocata de un maramuresean pe autostrada A1 Lille – Paris. In accident au fost implicate trei autotrenuri si un autocar cu turisti britanici. In urma impactului in cateva secunde toate vehiculele au fost cuprinse de flacari si au ars ca niste torte. Doi oameni au murit, unul dintre ei – cetatean roman din judetul Bistrita Nasaud, si cateva au suferit leziuni corporale, inclusiv soferul din Maramures. Accidentul s-a petrecut vineri seara in jurul orei 19.30.Un sofer din Strambu Baiut, judetul Maramures, circula cu un autotren iar la un moment dat i s-a defectat ceva la motor. A oprit pe banda 1 a autostrazii, cat mai aproape posibil de parapet, pentru ca nu era in zona respectiva refugiu. Mai mult, maramureseanul a stins un inceput de incendiu la propriul vehicul iar apoi a fugit la SOS pentru a anuntat incidentul. Cand s-a intors la masina, un alt autotren a lovit in in spate iar cele doua masini s-au aprins. Un autocar cu copii din Marea Britanie care mergea spre Disneyland a acrosat cele doua vehicule. In spatele acestuia un alt autotren ce apartine unei firme din Bistrita Nasaud a intrat in coliziune cu ei. In doar cateva secunde toate vehiculele au fost cuprinse de flacari. 50 de pompieri francezi si zeci de echipaje de prim ajutor au intervenit pentru salvarea persoanelor implicate in accident. Din pacate, pentru doi dintre ei a fost prea tarziu. Au murit arsi de vii. Este vorba despre soferul celui de-al doilea camion dar si despre cel de-al doilea sofer al autotrenului romanesc care era in momentul impactului pe scaunul din dreapta fata. Barbatul, din judetul Bistrita Nasaud, sat Parva, a murit carbonizat. El lucra pentru o firma din Beclean (judetul Bistrita Nasaud). Soferul din Maramures, cel caruia i s-a defectat autotrenul, a suferit leziuni la nivelul capului, coastelor si a membrele inferioare, insa a scapat cu viata. Firma pentru care lucra maramureseanul este din Baia Mare. In urma accidentului autostrada A1 spre Paris a fost blocata pana sambata la ora 12.00. Sincere condoleante familiilor indurerate de pierderea celor dragi . Staff Soferii.Ro
  13. La multi ani , sanatate si numai impliniri ! Gongy (55), inaeg (46), Geotrayler (41), motzy (40), aurdriver (39), Gabriel78RO (36), BINU (36), marian83 (31), soferul roman (30), valy_stelistu (29), gicanuboss (27)
  14. Citesc si raman uimit , sa inteleg ca in Romania legile sint interpretate dupa " mintea luminata " a fiecarui utilizator .
  15. Nu transformati acest topic in arena , aveti la dispozitie alte mijloace pentru a dezbate pro sau contra legislatia in domeniu . Primul si ultimul avertisment !