ai inceput programul la 20:20 si l-ai terminat la 18:11----adevaeat ????/daca ai inceput programul la 20:20 trebuia sfarsit program la 17:20 ziua urmatoare,dupa cum se vede ai depasit cele 21 de ore de lucru in echipaj si nu te mai incadrezi cu cele 9 ore pauza in arcul de 30 de ore
la inceputul programului------tara initial(tara de unde pleci in ziua respectiva) iar la sfarsitul programului ------tara final ( tara unde te-ai oprit la acel moment )....un exemplu :tara initial I (ITALIA)----tara final H (ungaria )
eu merg de doi ani in echipaj4>30 sofer 1 + 4>30 sofer 2 + 4>30 sofer 1+4>30 sofer 2 + 1 ora sofer 1 +1 ora sofer 2.de retinut ::programul de 10 ore ;;de 2 ori pe saptamana.
daca ai cheie cu cip,s-ar putea sa se fi miscat cipul inauntrul cheii.desfa cheia si incearca sa tii ti cipul pe cheie,ma gandesc ca poate ti-a cazut cheia pe jos. multa bafta! sa ne zici si noua cum ai rezolvat
in primul rand acvaplanarea apare atunci cand viteza este mare,dar aici mai intervine si nivelul de uzura al anvelopelor,profilul lor dar si nivelul apei de pe suprafata de rulare .in mare parte din cauza vitezei.