Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

cri5tian

Members
  • Număr conținut

    921
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    120

cri5tian last won the day on January 8

cri5tian had the most liked content!

5 Urmăritori

Despre cri5tian

  • Rang
    Sofer profesionist
  • Dată Naștere 18.05.1979

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/cri5tian.p
  • Yahoo
    puscasu.cristi4n
  • Skype
    cri5tian1979

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Petroşani (HD)
  • Varsta:
    Toată treaba'i din proțap.. și din roțile din față!!!

Vizitatori Recenți Profil

2.298 citiri profil
  1. N-ai cu cine @cico_3504. Bate drumul până în Germania pentru 2000€ promiși verbal, descoperă acolo că 3 sferturi din ce i s-a spus la telefon e minciună... RĂMÂNE să muncească totuși aproape 2 luni (timp în care comite benevol și niște ilegalități) și acuma?! Hai fuguța pe forum să anunțăm colegii că firma e țepară! O fi, nu zice nimeni că nu. Dar să nu cumva să îndrăznim să întrebăm detalii, că se bășică lumea imediat. Pe lângă ăla cu o veșnicie de experiență, s-a mai ofuscat încă unul. Deși îmi pare rău de fiecare dată când aud și citesc postări din-astea, realitatea rămâne neschimbată... o meritați! Așa cum puteți vocifera aici și să vă simțiți deranjați dacă cineva v-o spune verde-n față, așa să faceți și la angajatorul care își bate cardanul de voi. Nu stați ca semnu' întrebării pentru vezi doamne 300€ cheltuiți să mergeți acolo. Pot fi și o mie... dacă ceva nu miroase bine... la revedere. Cum spuneam... n-ai cu cine!
  2. Respiră adânc că n-ai cum să te compari cu mine. Și nu despre asta era vorba. Vorba era că dacă tu n-ai fost în stare să vorbești atunci când a trebuit, acuma degeaba latri... caii își văd de drum. Au încercat câțiva și cu mine, dar nu le-a mers, pentru că sunt dintr-o bucată. Cât despre milogeală... nu m-ai nimerit, nici pe departe. Eu mi-am dat demisia în 6 ani de mai multe ori decât ai cuplat tu vagoane în 30, deci, din nou... trage aer în piept. Experimentatule...
  3. ''Prietene''... las-o un pic mai moale. Că te-ai aprins tare aici, văd că tăt, tăt, tăt ești un nevinovat și că ''ăia'' te-au țepuit... Dar ia spune-ne... 1. Cât ai lucrat la ei? 2. De ce nu ai cerut exemplar tradus de contract de muncă? 3. De ce n-ai făcut cale-ntoarsă când ai descoperit minciuna cu facilitățile? 4. Dacă tu ai activități pe card, de ce ai acceptat să-ți taie ziua de muncă? 5. De ce nu ai vorbit cu șeful de personal, sau chiar cu șeful mare? Frigurile alea aveau sisteme de monitorizare prin satelit, oare asta să fie buba?! Te întreb pentru că în terminal la Lubeck mulți colegi de-ai tăi se plângeau, fără nici o jenă, de treaba asta.
  4. Bună seara. Mi-am încheiat socotelile cu U.K. și acum sunt liber de contract. Caut un loc de muncă, de preferat de la care să ies la pensie, într-o companie serioasă. Am 38 de ani, sunt din Petroșani (Hunedoara), experiență de 6+ ani pe comunitate, toate documentele în regulă și caut un loc de muncă în următoarele condiții (obligatorii): 1. Contract Individual de Muncă în România; 2. maxim 6 săptămâni la muncă, urmate de minim 2 săptămâni repaus; 3. muncă de noapte; 4. venit net (salariu + diurnă) de minim 2400€; 5. ansamblu Euro 6; 6. exclus prelată; 7. mă deplasez cu auto personal. Engleză și italiană la nivel avansat, 100% antialcool, curat și cu cunoștințe legislative extinse. Prefer containerele interschimbabile (BDF-uri), indiferent de tipul de ansamblu (tandem sau axă viratoare). Contact: [email protected]; +40740387707 Cristian.
  5. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    @c3zar Cea mai simplă soluție pentru tine, în momentul de față, o văd așa: 1. Să-ți reduci temporar volumul de muncă, adică deocamdată să muncești doar tu, cu o singură mașină. În timpul ăsta, angajatul tău își adaugă categoria necesară pe permis și ulterior își va obține atestatul necesar; 2. Reducerea volumului de muncă îți dă posibilitatea să-ți implementezi un sistem informatizat care să te ajute în munca ta. Și ai astfel timp să-l și testezi în teren. Referitor la sistemul informatizat la care mă refer, o posibilă soluție ar fi așa: o bază de date în Acces care să conțină absolut toate documentele (în alb) de care ai tu nevoie (foi de parcurs, facturi, CMR-uri, contracte de transport... orice). Acces îți va genera documentul de care ai nevoie atunci când îi ceri tu. Pentru Foaia de parcurs, de exemplu... toate sunt la fel, cu excepția intervalelor orare (care la tine e unul generic, practic 8h pe zi) și a contorului de kilometri din bord. Traseul tău e ''local'' în fiecare zi, ai același nume pe permis în fiecare zi... Un simplu click pe ''Generează foaie de parcurs'', programul îți va cere să bagi km... e voila. Ai foaia de parcurs printată în 11 secunde. Și dacă vrei să fii mai catolic decât Papa... nici măcar n-o mai printezi! Umbli cu tableta după tine efectiv (document în format electronic). Orice puști de la un liceu de informatică îți poate face treaba asta... e relativ simplu și-o să te coste mai nimic. O altă variantă ar fi: dacă tu te deplasezi numai la solicitări atunci îți faci doar un ordin de deplasare (în baza solicitării) și pentru fiecare solicitare câte un astfel de ordin, iar la sfârșitul zilei de muncă îți generezi Foaia de parcurs. Și tot sistemul ăsta se poate aplica pentru fiecare document. Ai programul pe tabletă, ai ajuns la fața locului, în 3 minute ai băgat datele clientului, datele cu privire la bunul transportat, locațiile (preluare și livrare) și gata... click și imprimanta din mașină îți scoate factura, CMR-ul, Avizul de Însoțire, Contractul de Transport și ce Dumnezeu mai vrei tu. La destinație, îi întinzi POS-ul, te uiți în altă parte până își bagă clientul pin-ul și jos cu mașina. O strângere de mână și ai plecat mai departe. Și ești legal 100%, servicii de calitate oferite în mod profesional, rapid, confortabil... Numa' bine te înveți cu tableta și toate cele și când angajatul e gata o să-l poți învăța în 2 timpi și 3 mișcări.
  6. Și cam ce ai vrut să spui de ai scris că dacă face repausul în timpul săptămânii rămân doar 3 zile (se subînțelege de muncă)?!? Că nu bate oricum cu ce ți-am explicat eu, oricât de aiurea te-ai exprimat tu. Nu... tu ai avut altceva în cap și acum o dai cotită... Glumețule...
  7. Omul spune că e dispus să lucreze maxim 5 zile pe săptămână și că repausul săptămânal poate fi și în cursul săptămânii. Ca să înțelegi și tu @sashatulcea omul vrea să lucreze continuu, după modelul: 5 zile (calendaristice) muncă, urmate de 2 zile (tot calendaristice) de repaus săptămânal, apoi iar 5 zile muncă și 2 repaus... și tot așa. Evident că timp de câteva săptămâni, zilele de muncă și repaus nu vor coincide în oricare două săptămâni consecutive (nu stau să calculez acum la câte săptămâni se repetă ciclul). Sistemul ăsta de muncă se poate aplica la cursele fixe.
  8. Eliberare atestat

    Pe 18 decembrie cam aia înseamnă... aproape peste tot, nu numai la A.R.R. Tu ai fost un fel de cireașă de pe tort... când toți se pregăteau de concediul mult așteptat, ai apărut tu! Normal că ai încruntat niște frunți pe acolo... Acuma... asta e, nu trăim într-o lume perfectă. Mai ai puțină răbdare și o să-ți vină și atestatele.
  9. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    Depinde cine-l oprește, dar e cu bani mulți din orice parte ai privi. Ca să nu mai zic de ''dosare''...EL = conducere fără permis valid; TU = fals în înscrisuri oficiale (pentru încadrarea în muncă pe un post pentru care nu e calificat); Trage tare singur până în primăvară când termină el cu școlitul și asta e... mai ales că ți-e și licența în joc.
  10. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    Păi sunt aceleași date ca și în CMR!!! După cum ți-am spus și la telefon... ca să fii operativ trebuie să te integrezi cu ''electronica modernă''. Pixul și hârtia se demodează pe zi ce trece, mai ales că sunt mari consumatoare de timp. Caută-ți ceva aplicație în care să bagi datele necesare și să-ți printeze rapid orice ai nevoie (Contract de transport, CMR, Aviz de Însoțire, Proces Verbal, Factură etc). Încoțopenești o imprimantă pe scaunul din dreapta... e voila, servicii electronice la purtător P.S. Pui și-o casă de marcat și-ți iei și-un P.O.S. de la bancă, în așa fel încât să-ți poată plăti oamenii cu cardul, și la revedere sediu fix... te muți cu tot biroul în mașină.
  11. Eliberare atestat

    Salut. Habar nu am cum stă treaba cu introducerea dosarului în sistem, dar pot să-ți spun doar atât. În C.O.R. (Clasificarea Ocupațiilor din România), există și aceea de ''operator introducere date'', meserie care intră și sub incidența legii privind protecția datelor personale. Cu alte cuvinte, refuzul colegilor de a-ți introduce datele în sistem a fost unul perfect întemeiat, de vreme ce ei știu că nu sunt calificați pentru așa ceva. Căci până la urmă vorbim totuși de niște informații care, conform legii, trebuiesc manevrate doar de personal autorizat. În plus, bănuiesc eu, ar putea fi vorba și despre acel cod de utilizator folosit de către colegul lor pentru accesarea respectivului sistem, iar dacă ei ar fi făcut vreo greșeală, colegul lor urma să tragă ponoasele... ceea ce nu e deloc etic. Revenind la problema ta... Treaba cu ''uitatul'' dosarului într-un sertar e cam greu de crezut... tu ai scris data depunerii pe acel dosar, iar normele prevăd e perioadă de timp în care acesta să fie prelucrat, deci e greu de crezut că cineva își riscă scaunul pentru un mizilic de genul ăsta. Iar dovada că datele necesare au fost introduse în sistem este probabil acel număr de ordine atribuit de către sistem la momentul introducerii datelor, numai că... habar nu am cum poți intra în posesia lui, altfel decât mergând la ei și cerându-l. P.S. Totuși, cum ai reușit să te iei în coarne cu A.R.R.-ul pornind de la niște banale întrebări? Căci sincer... dacă le stai în gât de pe acum, de la depunerea actelor... imaginează-ți ce calvar vei avea cu ei pe viitor. Ține cont că toată activitatea ta viitoare va fi supervizată de ei, deci eu zic mai bine să te informezi asupra normativelor legate de procedurile lor și să nu te mai simți deranjat dacă e vreunul mai curios despre ce și cum... În fond, ce e așa mare secret că te-ai plimbat cu cursuri și examene în mai multe județe... erau și ei curioși de ce, probabil.
  12. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    Codul Rutier e una, Codul Muncii e alta. Conform Codului Rutier e suficientă categoria B pentru a conduce vehiculul respectiv. Dar conform Codului Muncii ai nevoie de atestat profesional pentru a munci cu mașina aia, deci aici trebuie să faci tu diferența. Mașina aia se supune legislației din transportul comercial, legislație care, evident, prevede și deținerea atestatului profesional. În cazul tău... ori pui șoferul să-și adauge categoria E pe permis și ulterior îl trimiți la școală să-și ia atestat, ori angajezi persoana potrivită (calificată deja).
  13. Le poți comanda online de pe site-urile tipografiilor (mai avantajos) sau poți umbla din librărie în librărie. Dacă îți comanzi online, câteva sute de bucăți odată, ți se oferă și posibilitatea personalizării lor (gen logo-ul firmei pe fundal, sau dimensiuni preferențiale...). Foaia de parcurs este, în esență, un document care atestă pe de o parte ordinele primite de către șofer de la disponent și de cealaltă parte executarea lor. Uite aici câteva explicații, deși sunt prezentate cam superficial (sună mai mult a reclamă pentru a cumpăra ceva aplicație), dar cred că-ți poți face o idee. Vezi că au și un model generat de aplicația lor. Iar pentru contractul de transport citește Convenția CMR (nu există un format/model impus, obligația este să conțină niște informații obligatorii).
  14. Pe forum nu se promovează sub nici o formă practicile neconforme cu legea. Ai pus niște întrebări, ți-am spus ce ai de făcut. Dacă ''ceilalți din oraș'' știu mai bine, atunci fă cum spun ei... pe banii tăi faci cum vrei tu. DAR... Dacă nu vrei să plătești festinuri și distracții, prin locații ferite și de obicei scumpe, unor costumașe care te-au înghesuit că nu știi legea... mai bine pune mâna și informează-te. E mult, mult mai ieftin. Foile de parcurs sunt documente interne, le semnează coordonatorul de transport (adică tu). Orice bun (marfă) aflat în vehiculul implicat într-o operațiune de transport comercial TREBUIE să fie însoțit de documentele prevăzute de lege. Și ORICE operațiune de transport comercial se desfășoară în baza unui contract de transport. Nu există să pui autoplatforma aia în mișcare fără foaie de parcurs (când ești gol), la care adaugi contractul de transport, atunci când transporți o mașină pe ea. Contractul poate fi unul tipizat, poate fi în format electronic, încheierea lui se poate face prin mijloace de comunicare la distanță etc, etc, etc... legea și normativele în vigoare te învață pas cu pas ce și cum. Și apropos... controlul în trafic urmărește EXISTENȚA unui contract de transport/CMR, nicidecum dacă l-a semnat victima din accident. Cu puțin efort, ai putea afla cum să închei un astfel de contract în secundele imediat următoare unui apel de solicitare. Trebuie doar să citești legea. Baliverne. În primul rând că nu știu CE ai întrebat tu acolo și în al doilea rând, CHIAR PE CMR (modelul acela agreat de IRU) este tipărit, în mai multe limbi, CINE trebuie să semneze, deci ''vrăjeala'' de ți-au turnat-o ''domnii de la ISCTR'' nu ține. Cum spuneam... fă cum vrei tu, dar dacă vrei să lucrezi 100% legal continuă să întrebi aici și pune în aplicare ce-ți spun. Altfel, fă ca ''ceilalți din oraș''.
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.