Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

cri5tian

Members
  • Număr conținut

    873
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    111

cri5tian last won the day on August 21

cri5tian had the most liked content!

4 Urmăritori

Despre cri5tian

  • Rang
    Sofer profesionist
  • Dată Naștere 18.05.1979

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/cri5tian.p
  • Yahoo
    puscasu.cristi4n
  • Skype
    cri5tian1979

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Petroşani (HD)
  • Varsta:
    Toată treaba'i din proțap.. și din roțile din față!!!

Vizitatori Recenți Profil

1.943 citiri profil
  1. De ce tot insistați să-mi răstălmăciți cuvintele?!! Întâi Phraeudian, acum și Cico... Oameni buni, în condițiile astea (cu mici diferențe și în mai bine și în mai rău) lucrez de 1 an și 8 luni și nu m-a forțat nimeni să fac asta. Am spus odată, am venit aici pentru o femeie, dar dacă n-a mers, eram liber să fac ce vreau. Și de bunăvoie și nesilit de nimeni, am decis să rămân să muncesc aici. Nu mă leg de ceva anume, nu există o situație/lege/regulă sau obicei care să mă determine să plec, e vorba de toate în ansamblul lor. Din capul locul am spus că UK nu e pentru mine iar lumea a sărit fie să-mi spună că fac o greșeală dacă plec, fie să-i laude... iar eu am spus clar și la obiect cum stau lucrurile în realitate. Nu mai faceți afirmații aiurea și când vă dau replica să-mi spuneți că mă plâng. Eu nu mă plâng, eu doar vă trântesc realitatea în nas... ''A cincea mare economie a lumii'' este doar o bulă fără nici o consistență și s-a văzut după căderea lirei de pe bursă; ''Munca plătită corect și la timp'' este doar o minciună, inclusiv voi, cei care iubiți Anglia, ați avut momente în care a trebuit să interveniți, nu?; ''Normele de siguranță și protecție a muncii''... când pui cală la roată, tragi frâna de parcare la vagon, scoți și blochezi alimentarea cu aer și IEI CHEILE DE LA ȘOFER, se cheamă că ești un retardat, nicidecum preocupat de siguranța celor din jurul tău. Apropos de asta... că mi-am adus aminte Cum e posibil să iei un sistem gata inventat și omologat ca atare, perfect funcțional de zeci de ani și dovedit a fi infailibil și să-i adaugi o chestie complet inutilă ca ulterior să poți spune: ''Acum da, acum poate fi folosit în siguranță!!!'' Vorbesc de acea găurică din mânerul siguranței de la rala de cuplare a semiremorcii. Sistemul ăla, ''a cincea roată'' cum mai este el cunoscut, și-a dovedit fiabilitatea cu siguranța aceea simplă cu care a fost inventat, pe bază de arc, dar nuuuu... în imensa lor înțelepciune englezii au zis ''Nu, nu e bine. Atât siguranța cât și mânerul pot fi acționate simultan, deci e posibil să se întâmple și-n mers, să se agațe de ceva, deci trebuie modificat'' Și au venit cu tâmpenia asta... au găurit mânerul și au decis că trebuie băgată o carabină acolo. Deși statistic, sistemul original n-a avut niciodată problema pe care au văzut-o englezii, soluția propusă de ei s-a dovedit tâmpenia secolului... adică este imposibil să decuplezi, dacă din orice motiv nu ajungi ''cu mâinile'' să scoți carabina aia. Dealtfel și practica asta cu luatul cheilor de la șofer este una complet greșită. În caz de vreo urgență ceva... mucles, nu-ți poți salva camionul că deh a sunat alarma și ăla de la birou a fost primul care a fugit. ''Slujbe și condiții bune'', un alt argument oferit. Cico, ție nu mai trebuie să-ți spun că tu cunoști firma la care lucrez Dar vă spun celorlalți. IN YOUR DREAMS!!! Nu e nici pe departe o regulă, așa cum o spuneți voi. Este exact ca și pe comunitate, sunt firme cu camioane noi și firme cu vechituri, sunt firme cu muncă de femei gravide și firme de te cocoșează, deci... Și mai departe, reducând aria la situația mea. Cico îmi zice că e de vină locația unde stau. O fi, dar culmea că și alții au aceleași probleme ca și mine, respectiv: Dartford, Wellingborough, Saint Yves, Northampton, Hull, Coventry, Rugby... sunt localități unde am prieteni care de-a lungul timpului au fost reclamați din motive, pe lângă bizare și neadevărate. Dacă mie mi-au furat tomberonul, unui cunoscut i-au furat mașina (la Coventry), altuia i-au intrat în casă și i-au luat TV și o trusă de scule iar unei prietene i-au furat geaca din vestiar LA MUNCĂ! Ca să concluzionez... Cei care doriți să prezentați argumente PRO Anglia, indiferent că o faceți ca să-mi oferiți un motiv de a rămâne, sau ca să arătați că-i iubiți, vă rog să prezentați argumente reale, argumente adevărate. Singurul cu care sunt de acord sunt banii, dar alt motiv serios eu unul nu văd. Și cum am spus, am 20 de luni aici.
  2. De ce plec de la £4000 lunar la 2000€? 1. Pentru că NU totul se rezumă la bani. 2. Pentru că vreau să-mi pot parca mașina unde vrea mușchiu lu' meu. 3. Pentru că vreau să-mi arunc gunoiul când vreau eu. 4. Pentru că vreau să fac un grătar la garaj, cu băieții, fără să se uite nimeni ciudat la noi și să cheme poliția. 5. Pentru că vreau să-mi iau adeverință de la medicul de familie în câteva secunde și în orice moment. 6. Pentru că nu trebuie să cer scrumieră când mă duc la terasă. 7. Pentru că vreau să-mi pot cumpăra un sul de hârtie igienică la 3:00 dimineața fără să mă duc cu mașina pe autostradă. Sau o sticlă de vin la 2:00 noaptea atunci când mă cheamă o ''creștină'' la ea ad-hoc. 8. Pentru că vreau să-mi bată la ușă copii din cartier, să mă colinde de Crăciun. 9. Pentru că vreau să fur mirese când mi se însoară prietenii. 10. Pentru că vreau să am iar bani la CAR. 11. Pentru că micii și sarmalele le voi mânca întotdeauna proaspete. 12. Pentru că vreau să merg super atent noaptea, de frica căruțelor. 13. Pentru că dacă mă rătăcesc, cineva e treaz și binevoitor în orice colț de țară. 14. Pentru că weekenduri la cabană, la 2000+ de metri... 15. Pentru că gălăgia copiilor în fața blocului... [...] ∞ . PENTRU CĂ SUNT ROMÂN MÂNDRU!
  3. După toate răspunsurile ce le-am postat, asta ai înțeles tu, nu? Că mă vait de condiții... Bună treabă Nu știu de ce te-ai mai băgat în seamă, pe bune... Suntem amândoi de mult pe aici, ar trebui să știi deja că am stat drept în mai multe situații în care lumea s-a aplecat cu pantalonii în vine. Și am spus și în subiectul ăsta că am probleme de adaptare la prostie. Iar tu ai concluzionat că-mi trebuie statuie! N-am ce referire să mai fac vis-a-vis de oarece așteptări de la tine... nu mai e cazul. Când o să te saturi de purtat masca omului împlinit și o să-ți fie dor de românismele natale,și bune și rele, atunci să-mi spui dacă a meritat. Hai... succes și drumuri bune.
  4. Da, păi deh... e și asta o treabă, ce pot să zic. Nu-i de-ajuns că trag eu ce trag pe aici, mai târâi și femeia cu mine... că vorba aia, vrem să ne intre pluta la fund :))) Fericiților ce l-ați prins pe bărbos de picior... nu mai încercați să parfumați un ''rahat'', căci tot un rahat va rămâne. Parfumat, dar tot rahat. Ce vă tot îndreptați spinarea pe-aici și vă etalați coloana vertebrală, că voi nu acceptați și n-ați acceptat și că sunteți tratați corect și bla, bla și bla bla... Păi eu unde am fost în ultimele 20 de luni?! Nu tot aici am fost?! Ce tot îmi băgați mie aburelile astea că voi așa și pe dincolo... sunteți exact ca restul lumii!!! N-ați venit voi aici cu dedicație și nici poleiți cu aur nu sunteți, deci n-o mai polișați atâta că voi aveți și faceți și primiți. Serviți și voi aceleași gunoaie zilnic ca orice român în țara asta... Toată lumea știe cât de curve sunt englezii și cum mocnește rasismul în ei că și mâine ne-ar da foc și voi îmi vindeți mie gogoși că pe voi vă respectă și o să vă facă și statuie... mai lăsați-mă. Ați văzut 2 bani și nu mai știți cum să vă gudurați de fericire, doar, doar uitați de frustrarea că n-ați fost în stare să vă descurcați în țară... A fost nevoie de 2 pentru o mașină de 25k acu' 3 ani! Numai că am uitat eu să specific (dacă vrei să ne batem în averi): Renaultul cu livrare peste 3 zile este a 4-a mașină la 0 km (a 2-a în ultimii 2 ani). Plus 2 apartamente și un garaj. Eu nu fac bani doar de 1 an și 8 luni, în UK, tu ce-ai înțeles? Și nu fac bani doar din șoferie...
  5. @CristiYMP Eu sunt și proprietar de apartament în România, și din 24 luna asta (deci peste 4 zile) voi fi și proprietar de autoturism (0km, atenție! Cu 5 ani garanție!!!)deci: Apă = 11 lei/lună; Gaz = 106 lei/lună (abonament, fără regularizare); Curent = 67 lei/lună (cu regularizare bi-anuală); Internet + TV = 55 lei/lună; Impozit = 0 deocamdată, până în 2022. Plată în compensație de la primărie pentru un garaj dărâmat. RCA = 559 lei/an, Casco = 170 lei/lună; Țigări = 450 lei/lună. Și dacă mă bag la maxi-taxi local, iau în medie 3000 lei/lună (în mână). Și hopa... raportul salariu vs. cheltuieli este brusc mai bun în RO decât în UK. Și nu-mi fură nimeni ghena de gunoi și nu-mi bate poliția locală la ușă că dorm cu TV aprins și etc și etc. Și dacă am ceva de cărat, inevitabil o să aud ''Hai să te ajut vecine!'' Și am timp liber berechet (se muncește 48 de ore în 5 zile), o grămadă de prieteni și viață socială activă... Da, România e muuult mai ok decât mirajul englezesc. Eu am venit în UK pentru o femeie (cumva, cam cum a zis colegul mai sus... adică de prost :D) și dacă n-a mers cu duduia, am zis să încerc să văd ce și cum e cu munca. M-am lămurit acum, după 1 an și 8 luni...
  6. Pentru că: 1. Chirie = £600/lună; 2. Council Tax = £120/lună; 3. TV Licence = £32/lună; 4. Apă = £18/lună; 5. Gaz = £121/lună (+ regularizare anuală); 6. Curent = £90/lună (+ regularizare anuală); 7. Parking permit (la mine pe stradă) = £23/an; 8. Road Tax = £13/lună (2.0L diesel, euro 4); 9. Asigurare = £131/lună (full comprehensive, fără minciuni declarate. A fost £213/lună tot anul trecut, acum a scăzut); 10. Motorină = £75/lună (2 plinuri, rezervor de 60 de litri); 11. Virgin Media (internet + TV) = £64/lună; 12. SIM Lebara = £15/lună (operatorii naționali sunt jalnici la semnal și abonamente sub £20/lună nu există); 13. Comision business account = £7,5/lună; 14. Soft contabilitate = £35/lună; Până acum £1321,5 lunar. La care adaugă: țigări (£5,5/pachet/zi în cazul meu), mâncare și cheltuieli ''administrative'' (cam £60/săptămână) + micile extra cheltuieli (o cafea (de fapt poșircă) pe autostradă e £2,49 cea mai ieftină)...și te apropii lejer de £2000 bani dați doar ca să trăiesc pentru a merge la muncă! În fiecare vineri dimineață la 6:00-6:30 trebuie să fiu prezent în fața casei când vine mașina de gunoi, căci lăsat tomberonului afară s-a dovedit a fi o greșeală. Mi l-au furat și a durat 3 săptămâni până mi-au adus altul. Apropos... să predai personal sacii nu merge, nu ți-i ia, că deh... înțelepciunea Angliei! Vrei la doctor? = programare. Vrei la bancă? = programare. Vrei acolo, sau dincolo? = programare. Nu te-ai prezentat la programare, ghici ce? = altă programare!!! Vecinii te reclamă/cheamă poliția dacă: - nu-ți cureți și nu-ți tai boscheții din fundul curții (curte interioară, să ne înțelegem); - nu ai adunat gunoiul aruncat de un bulangiu în ''prispa'' casei tale, CÂND TU ERAI PLECAT LA MUNCĂ!!! (dezavantajul de a locui pe o stradă principală); - stai până la 4:00 dimineața la TV (au crezut că mi-e rău?!!); - parchezi în fața casei UNUIA CARE NU ARE MAȘINĂ!!! (din cauză că pe locul meu parcase altul); Deși este aproape zi lumină cel puțin unul din vecini afară, în fața casei lui, nimeni n-a văzut când: - mi-au agățat și distrus oglinda la mașină? - furat tomberonul; Nu s-a oferit nimeni să mă ajute să bag un ditamai TV în casă, o saltea și o canapea și am fost refuzat când am întrebat dacă poate primi un colet pentru mine (deși eu m-am trezit cu 2 plicuri și un colet, fără ca nimeni să-mi spună ceva. Au venit la ușă să și le ia când mi-au văzut mașina...) Am 32 de km de acasă până la locul de muncă (pe sens) și bag o medie de 12h/noapte. O oră deplasare dus-întors, încă una cu pregătirile și vreo 6 de somn. Sunt liber doar luni și marți (alegerea mea), dar luni de obicei îmi recuperez somnul. Deci înțelegi cam ce viață am eu (căci tot ce am scris este situația mea). Care vrea, e liber să vină în locul meu... mai ales ăștia care vedeți doar câini cu covrigi în coadă pe aici! P.S. Câștig în medie £ 4000 lunar, dar am uitat să adaug plata TVA-ului la fiecare 3 luni (10% din valoarea facturilor/trimestru).
  7. Salariu șofer profesionist

    Nu m-aș încurca. Mi-aș lua oameni ''după chipul și înfățișarea mea'' ca să fiu sigur că fac bani. Ca să fiu sigur că nu fac nimic, aș lua pe oricine.
  8. Da?! Ai uitat ce povesteam cu tine la telefon? Și ce am postat și aici, pe forum? De unde atâta corectitudine, când eu am 4 note de credit la 4 agenții, de peste 230 de lire în total. După nici măcar 2 ani de UK... Nu e o avere, dar eu am muncit pentru acei 230 de lire, ești de acord cu mine? Și să nu mai zic că speranțe să mai văd banii ăia... aproape 0 (DHL-ul cel puțin nici nu mai răspunde la mail...) Dacă tu ești de X ani cu aceeași agenție și în afară de Eddie Stobart n-ai văzut nimic, atunci abține-te de la afirmații generaliste. Mai suntem care am încercat mai mult decât Eddie Stobart (despre care, apropos, îți mai amintești ce ți-am povestit?) De ce crezi că a te îndatora CEL PUȚIN 150.000 de lire ar fi ceva bun?!! Și când o să-mi arăți pe cineva PROPRIETAR al unei mașini la 0 km, atunci da, o să-l felicit și eu. Imaginile astea de ''succes'' sunt complet false Cico... mașinile sunt 99% second-hand-uri luate în leasing operațional, cu limită de km și interdicție de a o spăla la spălătorie automată, iar mortgage-ul e rețeta sigură ca să nu mai ai viață deloc. Rata la casă e puțin mai mică decât chiriile, e adevărat, dar ce nu spun ''fericiții'' ăștia sunt și costurile adiacente statutului de proprietar (impozit, Council Tax, TV Licence, utilități etc etc). Și când reușești în sfârșit s-o achiți... realizezi că ai 81 de ani!!! Dar realitatea este că oamenii sunt retardați. La propriu și fără să exagerez. Nu am spus că m-ar deranja normele de protecția muncii, mă deranjează prostia obsesivă în aplicarea lor. Nu mă deranjează părerea lor despre români, mă deranjează că sunt falși (dacă nu mă suporți, ( ELIMINAT ) spune-mi în față, sau cel puțin nu-mi zâmbi... ignoră-mă). Nu mă deranjează că economia lor e vraiște, mă deranjează când e pusă în cârca mea și a ta (care în realitate muncim cinstit) și altele și altele.
  9. Nu numai pentru tine. Te urmez și eu, undeva prin 22 septembrie. Mai rău e că UK va deveni istorie... pe bune. Se ocupă Merkel & Co...
  10. @Phraeudian Deschide ochii bine colegule și las-o mai ușor cu ridicatul UK-ului în slăvi. Să-ți spun de ce: 1. Până la investiția imensă a companiei Apple de anul trecut, economia UK a stagnat (fie 0 creștere economică, fie deficit mare); Rapoartele sunt publice, poți verifica singur. 2. ''A cincea mare economie a lumii'' are consistența unei pițipoance de cartier... arătoasă pe din-afară din cauza fardurilor, dar găunoasă și plină de boli pe dinăuntru. Și e normal când raportul dintre producție și servicii este anormal de disproporționat (vorbesc de faptul că întreaga economie se bazează pe servicii). Ori așa ceva nu este deloc în regulă, iar dovada este lipsa imensă de specialiști/profesioniști în aproape toate domeniile (situație gravă, dar trecută cu vederea din cauza apartenenței, încă, la UE și a acordurilor privind liberul acces pe piața muncii). 3. Minunatul și inteligentul stat englez și-a vândut cele mai de preț ''assets'' pe care le avea și și-au mințit cetățenii că au privatizat active valoroase. De aia râde acum BMW cu gura până la urechi iar Merkel se întreabă dacă Bell Helicopters ar putea îngloba o linie de producție pentru motoare Trent. Și poți să fii sigur că nemții își vor lua TOATE jucăriile în curtea lor, în 2 timpi și 3 mișcări. Spre comparație, ''falimentarul'' stat român a vândut Dacia... mai exact o uzină amărâtă. Marca este în continuare proprietatea statului român, care ghici ce... își ia dreptul de șmecher pentru fiecare mașină vândută! 4. Și nu în ultimul rând... oricâtă glorie a avut cândva minunăția asta de Anglie, din păcate a apus de mult. Comisia Europeană o să le fie călăul, iar semnele există deja. Să nu ignorăm faptul că la un an de la referendum, lira n-a crescut aproape DELOC. Iar din cauza asta gigantul Amazon suge bani ca un miel cu 7 guri. Iar banii ăia pleacă definitiv din UK... împreună cu cei ai imigranților, care nu sunt puțini deloc. În concluzie... ce e de admirat?! Producție cu aport de sub 5% la PIB? Active decimate, aproape inexistente? Scurgeri de bani pe toate găurile posibile? Lene cronică la nivel național? Un sistem de asistență socială ajuns exemplu de ''Așa nu''? UK este exemplul viu că mândria și prostia cauzează dureri fizice. Au întârziat la punerea în aplicare a fiecărei reglementări adoptate de UE, au cerut clauze speciale doar pentru ei, s-au plâns de numărul tot mai mare de imigranți care le trec pragul, dar nici până în ziua de azi, la interviul pentru N.I.No nu te întreabă nimeni: ''How the fuck did you get here?'' și etc și etc și etc... Nu e nici România vreo fruntașă a Europei, dar în comparație cu UK (și destui alții dacă tot vorbim) suntem oameni muncitori. Iar furturile de care ne tot plângem nu fac nici o diferență, din nici o poziție. Mica creștere economică pe care o avem noi (pe primul loc până acum, în 2017), este o creștere sănătoasă. Foarte mare parte din banii produși la noi... rămân la noi. P.S. Nu mai credeți chiar orice știre din orice fițuică de pe net. Până una alta, orice străin, din afara UE, ce vrea să muncească la noi în România, are nevoie de permis de muncă. Și alea nu se dau așa ușor cum ar vrea patronii să ne sperie pe noi că rămânem fără locuri de muncă.
  11. Întrebare isctr

    Păi problema nu este la trecerea de la un card la altul. Problema este că ai schimbat permisul și AI CONTINUAT să folosești o cartelă tahografică cu altă serie, deși cunoști prevederile legii și ești la curent cu obligativitatea concordanței între documente. Între data emiterii permisului și data în care ai introdus noua cartelă taho, ai fost în ilegalitate. La fel cum nu ar fi trebuit să te afli în posesia a două cartele taho funcționale, simultan. La fel cum operațiunea de preschimbare a cartelei taho (și a celorlalte documente relevante) ar fi trebuit făcută odată cu preschimbarea permisului. Reg. U.E. 165/2014 e pentru proști, șoferii ăștia de carton știu ei mai bine. Numa' că mai pun și ei întrebări de grădiniță din când în când...
  12. La program de conducere sau nu?

    Citește art. 3 din Reg. C.E. 561/2006, vei găsi răspunsul acolo.
  13. Într-o lume perfectă, nimeni nu ți-ar cere să lucrezi ilegal. Dar suntem departe de o lume perfectă așa că din păcate te vei întâlni cu fel și fel de situații, mai mult sau mai puțin normale. Totul depinde de tine până la urmă, de coloana ta vertebrală... Locuri de muncă în branșa asta sunt și vor fi mereu, deci din start argumentele pentru a accepta ''mizerii'' sunt inutile. Pe de altă parte, nivelul de profesionalitate cerut în branșa asta, exclude din start anumite chestiuni... cum ar fi, de exemplu, cele de ordin tehnic pe care le-ai expus. Adică patronii vor șoferi profesioniști, dar ei nu sunt capabili să întrețină un utilaj, sau cum?!! Profesionalism numai de o parte... restul sunt scutiți?!! Nu există așa ceva!!! Orice problemă de natură tehnică iese din discuție... adică dacă ți se oferă un tomberon cu care să muncești, tu în secunda 2 faci stânga-mprejur și te duci departe de acea companie. Un cauciuc uzat pe motrică, pe o rampă de ieșire de pe autostradă ceva mai strânsă, dă cu tine în parapet efectiv într-o fracțiune de secundă, deci... Și singurul martor din bord care are voie să se aprindă ''pe tura ta'' este cel de la nivelul lichidului de spălat parbrizul. Ideea este că starea tehnică a ansamblului nu ar trebui să fie subiect de discuție, pur și simplu camionul trebuie să fie în regulă. Și dacă ajungi la un posibil angajator și te lovești de așa ceva, fugi!
  14. Da! Cartela taho și atestatele au aceeași serie ca și permisul și orice schimbare a permisului presupune schimbarea tuturor celorlalte. În cazul unui control tocmai concordanța dintre documente se verifică, iar ce ''nu bate'' va fi reținut în vederea preschimbării. Plus un premiu de consolare.
  15. SSBB in Actiune : Operatiunea ,, VAMA ,,

    O să se zgâiască 6 ore degeaba la webcamurile vămii Sunt efectiv foarte multe camioane în tranzit, de aia se fac cozi. Era ceva analiză făcută care arăta că dacă un camion ajunge în vamă la fiecare 4 minute și ceva și cu 3 benzi deschise și controale de câte 5 minute la fiecare în mai puțin de 6 ore coada e de câteva zeci de camioane... deci...
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.