Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

denison

Members
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre denison

  • Dată Naștere 07/19/1974

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    ialomita

denison's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. Eu nu anteleg ce penalizare ? Nu-i de ajuns ca pleci pe banii tai ? Daca nu treci testul cheltui 300 euro eu zic ca asta e penalizare
  2. Red si eu am vrut navon initial dar am reusit cu bani mai putini 200 lei sa am un gps cu 2 softuri instalate (igo primo si navigon care au si profil de camioane ) si daca vrei o comparatie intre ele uite : Wayteq procesor 500 MHz + amplificator 250 MHz DSP , canale 64 , rezolutia 800x480 pixeli iar Navon procesor 500 MHz , rezolutia 480x272 pixeli , receptor 40 canale .
  3. Procesorul de 600 MHz este un lucru bun ,in schimb rezolutia 480x272 este slaba . Display 4,7 incs era bun de 5''la camion . Receptor mesaje trafic pt blocaje circulatie asta e bine . Eu unul am ales sa cumpar un gps wayteq ieftin 350 lei pe care am instalat igo primo si navigon care au si profil camion plus un card de 4gb si m-a ajuns la 500 lei l-am testat in comunitate si pot spune ca sant multumit . De folosit am folosit mai mult igo primo pe gps meu la concurenta cu garminul colegului si tomtomul firmei (care nu aveau profil de camioane ) s-a dovedit mai bun .
  4. Cu toate comentariile pro si contra s-au ocupat foarte repede locurile la Vlase .
  5. Eu nu inteleg cum te-ai dus in dk sa dai proba fara sa incerci macar cateva parcari pe aici pe undeva ! Daca reuseai parcarea erai angajat pacat cred ca ai cheltuit si ceva bani .
  6. Stai linistit ca am condus si eu saviem si raba nu zi de zi doar cand aveam nevoie sa-mi transport sculele.
  7. Nu stiu ce ai inteles Kristache dar aici nu e vorba de turisme , cand faci scoala pe un camion cu remorca nu faci la examen parcarea in rampa sau parcarea din 90 de grade pe stanga ,astea sant manevre care se fac cu ansamblul cap tractor + semiremorca (in Germania spre exemplu) . Despre viteze ce pot spune eu am facut scoala pe un Mercedes pe impulsuri vechi de 25 ani .
  8. Atat timp cat legea ati permite sa faci scoala de soferi profesionisti in doua trei luni nu vad care e problema ta . Daca ai facut o scoala profesionala de un an jumate de profil auto foarte bine pentru tine poate ca ai avut ocazia . Ce sa facem cu cei care au facut scoala in armata ? sa-i luam in balon ,eu nu as face asta . Problema este de fapt alta : se face scoala pe camion + remorca pe un tip de masina iar la angajare ajungi sa dai proba pe cap tractor + semiremorca .
  9. Atunci ce sa facem toti incepatorii sa ne impuscam ? oricum nimeni nu are nevoie de noi in tara , nu te baga nimeni in seama . Eu cred ca atat timp cat ti se ofera o sansa , fie ea chiar foarte mica trebuie sa crezi in ea .
  10. Pai acuma ne arunci pastila si ne lasi in ceata poate le luam de aici ca-s ceva mai ieftine ..
  11. Colegul Sooky este modest si recunoaste ca a avut si putin noroc , te apreciez pentru asta , asa am auzit si eu ca multi soferi cu experienta reusesc parcare cu spatele din mai multe incercari la un astfel de test deoarece motivatia principala ar fi lungimea remorcii sau vagonului difera de la caz la caz (fiecare s-a obisnuit cu ce a muncit) . Ar mai intra in discutie si pe ce masina se da testul , daca este hidramata sau manuala , etc... Daca te pune sa pachezi cu spatele pe dreapta deja e ceva mai greu
  12. Toata stima pentru cei care incearca sa ne ajute pana la urma cred ca asta ar fi scopul acestui forum . Sa invatam de la cei care au mai multa experienta in meserie dar si in relatiile contractuale cu firmele de transport . Putem invata din experienta pe care au trait-o colegii nostri la diferite firme de transport . Cred ca asta ar fi un mare avantaj sa stii in ce te asteapta in momentul in care ajungi la o anumita firma . Observam cu totii ca se profita mult de pe urma noastra a celor care incercam sa ne gasim un job dar nu gasim alternative ,in tara asta spaga (comision cum ai zice) e la loc de cinste ,cred ca ar trebui legiferata macar s-o impoziteze statul .
  13. Asa o fi dar ce sa facem trebuie sa incep de undeva ,eu am 37 ani am permis de profesionist de 3 ani (de amator de19) si am facut cateva curse la privat la negru cu saviem si raba pe ruta Constanta - Bucuresti -Ploiesti. Sincer nu m-a interesat sa ma ocup de soferie ,traiam din altceva dar acum n-am alta cale . Pe aici se spun lucruri multe despre aceste firme insa stiu sigur ca colegul cu care trebuie sa discut este multumit acolo ,asa ca astept sa vorbesc personal .
  14. Asa am auzit si eu dar sa discut cu baiatul care trebuie sa vina ,parinti lui n-au stiut sa-mi spuna exact la ce firma este ,ei doar mi-au confirmat cateva lucruri de pe forum . Ce sa zic din pacate ca incepator nu ai multe variante de ales . O varianta ar fi si Hartl Trans dar ma rupe treaba cu cardul de sanatate am de platit bani multi din urma la Casa de Sanatate .
  15. Zilele acestea am aflat de cineva care munceste la una din firmele astea doua ,urmeaza sa vina acasa pentru doua saptamani ,atunci sper sa aflu multe si vreau sa vad daca se confirma sau infirma ce am citit pe forum despre conditiile de munca .Asta pentru ca si eu as vrea sa plec acolo n-am incotro ,asta-i viata .
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.