Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

bavine

Members
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre bavine

  • Dată Naștere 08/24/1965

Profile Information

  • Locatia:
    Heillbron

bavine's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Va salut .De acord cu cico_3504 , oldtrucker si tuturor celor ce gandesc la fel ca ei .Si eu lucrez ca sofer din 1982 si culmea,m-am descurcat fara atestat,gps ,etc.si am completat CMR si carnet TIR la indigo,pe vremea cand arr nu exista.concluzia ? fiecare intelege ce vrea.Drumuri bune tuturor.
  2. Sal Ionut. Poate sa fie nou nout,in RO trebuie sa platesti din nou ca sa obtii atestat.Gratis nu ti-l schimba.
  3. Este filiala RO a Cooperativei Lavoratori Trasporti Ravenna,Italia. Firma din RO este condusa de d-l R.de profesie zootehnist ajuns administrator la societate de transport .Acest domn stie sa calculeze doar asa : 9 ore de condus x90 km / ora = 800 km. Si la finalul discutiei decreteaza :Ar trebui sa ajungi! La finalul celor 9 H conduse ,te suna ,afla ca n-ai ajuns si te ia la intrebari gen...da ce s-o intimplat ?? unde ai stat?? etc.etc.El inca n-a aflat ca prin EU nu esti singur pe autostrazi sau pe rute nationale,ca un camion nu dezvolta 90 km/ora din momentul plecarii de pe loc si nici nu zboara ca sa poti ajunge la destinatie comform calculelor d-lui. Contract de munca nedeterminat nu exista la ei. Esti doar sezonier,pt 3 luni,apoi daca ei cred ca te ridici la nivelul asteptarilor lor iti face contract pr 6 luni,apoi pt 1 an si daca schiopatezi cumva ,te trezesti din nou cu contract pt 3 luni sau te lasa acasa , asa cum le place lor sa spuna. Magnetul este piesa principala ,camionul este secundar si soferul este o piesa fara valoare la ei La incarcari si descarcari este regula sa pui magnetul si esti obligat sa mergi si pe strada la mai toate punctele lor de inc / desc pt ca la angajare d-soara C.te va informa cu glas dulce ca la aceasta firma nu se intrerup pauzele ca se foloseste regula de un minut si bla bla bla. In realitate BATE SAUA SA PRICEAPA IOBAGUL. Adica tre sa stii sa folosesti magnetul.Se munceste ca in lagarele de exterminare , adica ,dupa 9 sau 10 H de condus intri la descarcat in acel iad (punct de descarcare) si timp de 5,8,10 si mai multe ore chiar ,tu soferul esti sub cazan si bati cu un ciocan in peretii cisternei dedesubt sa curga negrul de fum,este descarcare prin cadere,rudimentara,antica si de demult.Daca ramane mizerie in cist,esti dat afara la urm incarcare si normal,esti lasat acasa urgent.Dupa descarcare(pe taho ai pauza dar tu,sofer/sclav esti mort de oboseala) o iei de la capat,pleci la drum ca doar ai facut pauza.Muncesti aprox 300 / 350 ore pe luna,parcurgi in medie 17/18000 km pe luna pt aprox 2100 euro total.Credeti ca se merita sa lucrati in asemenea conditii Periodic angajeaza,pt ca cei care gasesc de munca altundeva,parasesc "pomul laudat".Nu angajeaza decat soferi cu experienta,vorbitori de limbi straine,rezistenti la stres , conditii vitrege si maleabili,daca se poate fara coloana vertebrala.Soferi care doriti sa fiti bogati,mergeti la Carbon Logistic.Bafta.
  4. Sal stimati colegi.Cunoaste cineva firma Codifava din Italia,zona Mantova ??
  5. La multi ani tuturor.Obsev ca VT880 are un vocabular foarte< civilizat> la adresa primului ministru al Romaniei .Probabil un ex . de urmat pt ceilalti utilizatori.Nu e nimic personal,dar candva se referea la adresa mea utilizand cuvinte gen,atunci cand ,poate am gresit.Dar eu nu sant . Este doar o observatie sa nu interpretati altfel. Merci. Comentariu off topic.In plus comentariul tau este deplasat.
  6. Salutare . Problema pt profesionistii de pe forum: drum in panta cu zapada si linie continua.Pe dreapta carosabilului,o baba. Ce calcam??? ...linia continua , babaaa?? sau frana ?
  7. Pt valysoferulbr Buna ziua. e simplu,angajeaza ca sa aibe soferi de rezerva la momentul cand unul sau mai multi soferi din firma evadeaza din cauza "traiului bun si a retributiei ""CORECTE"". Ca din aceasta cauza parasesc oamenii locul de munca.Stima.
  8. Sal Dodo. La modul cum ai abordat problema,tind sa cred ca nu esti inca pregatit sa lucrezi la o firma care transporta doar marfuri periculoase.Bafta si noroc.
  9. Sal. Concluzia mea ,dupa ce am vizualizat acest subiect este ca Gongy a salvat industria a doua tari ,iar Guvis este devotat trup si suflet firmei unde lucreaza.Gresesc??
  10. Gongy,ma bucur ca ai inteles ca pauza se face cu cam oprit.Dar se pare ca e singurul aspect pe care l-ai inteles din tot ce scrii tu pe aici. In rest produci multa ''ceata'' si derutezi pe multi membri ai acestui forum cu niste articole expirate pe care le copii de pe net.Opreste-te si studiaza ceva legislatie europeana actuala ,nu legi RO sau HU care sant facute special sa jupoaie pielea de pe oameni.Intelegi??? Nu intru in polemica aici cu nimeni,dar hai sa dam dovada ca santem profesionisti ,daca santem.Daca nu,sa incercam sa devenim,asa cum sustii tu.Drumuri bune .
  11. Mario bandit,lauda de sine nu miroase a bine. PROVERB ROMANESC,NU SPANIOL.
  12. Pt Achim Claudiu. La nemti nu merge cu spaguta si sant total de acord cu ei.Si daca patronul tau nu stie ce-i aia "Fisa de liber '' ,e de rau.Cel mai bine e sa respecti programul AETR si nu vei fi nevoit sa pui intrebari"profesionale" si nici nu esti expus sanctiunilor drastice care se aplica in asemenea cazuri in toata Europa,nu doar in Germania.Bafta.
  13. Diana,la ce firma ,,impresariezi,, tu soferi ?? Ca vreau sa lucrez sub coordonarea ta.Daca santem amandoi avantajati.Ms.
  14. Salut aceasta initiativa ,dar sant sigur ca majoritatea soferilor stiu ca plata la KM este interzisa prin lege,dar traim in Ro si angajatorii nu o respecta din multe motive:inflatie de soferi,preturi proaste in transport sau pur si simplu pt ca nu vor.Atata timp cat regula impusa de angajatori si acceptata de toti,adica salariu minim pe economie,si ceva maruntis pe km,nu mai vorbim de salariu pe ramura unde un sofer cu gestiune in spate de aprox 100000E si marfa de aprox ....multe mii de euro este platit mai prost decat omul de la poarta Asociatiei agricole........nu cred ca putem vorbi de schimbare.Sant de acord cu initiativa,dar cum comenta un coleg mai devreme,avem o calitate balcanica negativa.Si datorita unor inconstienti s-a ajuns sa se lucreze pe comunitate cu aceleasi preturi romanesti de r...t si in conditii foarte umilitoare. Ma alatur voua si va sustin.
  15. decat sa lucrezi la hindelang-compact-popa sibiu,mai bine faci orice altceva.minciuna este cuvantul de ordine. bani n-o sa vezi decat daca esti neam cu popa-directorul,nu preotul.la angajare ti se promit multe dar.....atat.seriozitate si profesionistm zeroooo.Firma e in pom si pomul in aer. succes si noroc bun,ca va trebuie.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.