Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

sxn

Moderators
  • Număr conținut

    716
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    11

sxn a câștigat ziua ultima dată pe Martie 15 2020

sxn a avut cel mai apreciat conținut!

1 Urmăritor

Despre sxn

  • Dată Naștere 11/17/1966

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Cluj Napoca

Contact Methods

  • Yahoo
    sorinir@yahoo.com

Vizitatori Recenți Profil

2929 citiri profil

sxn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Prima saptamana in comunitate Rare
  • O lună in comunitate Rare
  • Un an în comunitate Rare

Recent Badges

65

Reputație Comunitate

  1. sxn

    Clima tgx

    E normal sa se infierbinte compresorul, conducta de refulare a compresorului, filtrul, si circuitul radiatorului de condensare pana la supapa de expansiune. Agentul refrigerator se comprima si cedeaza caldura pentru a se lichefia. Ai undeva pe circuitul expus o eticheta cu atentionarea " Nu atinge!" tocmai pentru ca e fierbinte.
  2. De ce ai tine cardul in tachograf in perioada cand nu esti la munca ? Pe tura ta il folosesti normal iar cand ti se termina tura il scoti.
  3. Buna! Te incadrezi linistit. Ai 41 ore repaus in saptamana cu duminica libera. Repaus redus, minium 24 ore. Tu ai 41de ore si mai ai de recuperat 4 ore in urmatoarele 3 saptamani. In saptamana cu duminica +luni libere ai 65 ore de repaus. Repaus normal minim 45 ore. Se compenseaza si cele 4 ore lipsa de saptamana trecuta. Am facut calculul strict la perioada zilnica de lucru 7-14.
  4. PROGRÁM, programe, s. n. 1. Plan de activitate în care sunt stabilite (în ordinea desfășurării lor) etapele propuse pentru o perioadă dată; desfășurare a activității (individuale, dintr-o instituție) după un astfel de plan. 2. Expunere (scrisă) a principiilor, scopurilor etc. unei organizații politice, sociale, culturale etc. 3. Programă. 4. Ordinea după care se desfășoară o emisiune de radio sau de televiziune, un spectacol etc.; ansamblul părților unei asemenea emisiuni, ale unui spectacol etc. ♦ Foaie de hârtie, publicație, broșură în care este prezentat un program (4). 5. Ansamblu de instrucțiuni codate, folosit de un calculator pentru rezolvarea unei probleme. – Din fr.programme. Sursa : DEX (dicționar explicativ)
  5. sxn

    Discuții!

    Putem avea acesta discuție în privat. Nu are rost să discutăm politică aici.
  6. sxn

    Discuții!

    Să fii fericit SashaTulcea!
  7. De ce nu? Ai 2500 de euroi in job la o luna si jumătate de trăit în conserva. Jumătatea de lună următoare nu ai nimic sau doar 1200 Euroi. Asta este venitul șoferului pe comunitate. Salariul e undeva la 1500 Euro ,net la 175 ore /lună. Restul e diurnă sau normă de masă zilnică dată de legislația țărilor în care munciți!
  8. sxn

    Salariu

    https://www.avocatnet.ro/forum/discutie_265307/contract-colectiv-de-munca-transporturi.html'
  9. sxn

    Discuții!

    Să răspund întrebătorului. Da, îmi e rușine să lucrez și să stau în România. Am încercat până la 51 ani. Nu mai am timp și răbdare de Românica. Îmi pare rău !
  10. sxn

    Discuții!

    Și oare de ce au plecat, Sashatulcea? Pentru că până în 2011 aveam un contract colectiv pe ramură care ne asigura un salariu decent cu perspective căt de cât avantajoase . De atunci avem doar salariul minim, la fel cu necalificații. Cum să nu pleci la o ofertă salarială mai bună și cu o perspectivă de retragere, cel puțin decentă.
  11. Conform codului muncii exista o procedura de anchetare si imputare a pagubelor produse de catre angajati. Iti recomand sa contactezi un avocat specializat pe legislatia muncii.
  12. Poti folosi cu incredere functia " Cauta " din pagina principala a forumului inainte de a posta , sau poti da clic pe link ul de mai jos. http://forums.soferii.ro/index.php?/search/
  13. Nu selectezi inchidere pe tachograf.la schimbarea soferilor la volan.Deschiderea si inchiderea perioadei de munca zilnica se fac in termenii subliniati de catre cri5tian. Aceste lucruri ar trebui sa fie clare de acum dar vad ca tot in ceata suntem. Cred ca asta se datoreaza faptului ca suntem superficiali in ceea ce priveste obligatiile si drepturile noastre de muncitori cu rezervele date de munca desfasurata in domeniul transporturilor, a superficialitatii in tratarea contractelor de munca, a fiselor postului a contractelor colective pe ramura sau pe agent economic., a normelor date de comisia europeana .....etc.
  14. Incearca la Carrion Expedition S.R.L.. Lla nivel declarativ, in 2009, atunci cand au venit in Romania erau ceii care angajau soferi cu posibilitatea asta.Dupa o anumita perioada de munca la ei in companie, te evaluau si iti incredintau un astfel de contract Era oferta undeva la 8000 Euro ca si avans si posibilitatea de a plati leasingul muncind cu contract direct la divizia comerciala a lor (casa lor de expeditii). Iti asigurau contracte de transport suficiente pentru plata ratelor, cheltuielilor curente a societatii tale, precum si un beneficiu multumitor. Presupun ca mai e valabila oferta. Cel putin eu nu am auzit sa se fi renuntat la ea.
  15. Eu as complecta la raspunsul lui "cico_3504", ca daca se ofera din start salariu de necalificat, nu poate fi o companie serioasa. Daca iti spuneau, de exemplu, ca se acorda un salariu minim ca si muncitror calificat, cu sporurile si deducerile de rigoare (adica 150% din salariu minim pe economie+ sporurile de ore suplimentare, de noapte, etc.) si se va renegocia salariul dupa evaluarea activitatii in perioada de proba, cred ca era ok. Asa cum ai primit raspunsul eu zic sa uiti de ei. Diurna cu care va tot amagesc acesti "stapan si vanzatorii de scalvi", si de multe ori o ofera ca si salariu, nu e plata muncii depuse, e doar indemnizatie de deplasare+ cazare (+transport) a lucratorilor care isi desfasoara activitatea departe de sediul companiei o anumita perioada de timp.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.