• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Mario Bandit

Administrators
  • Număr conținut

    3.373
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    131

Mario Bandit last won the day on March 15

Mario Bandit had the most liked content!

8 Urmăritori

Despre Mario Bandit

  • Rang
    Sofer Profesionist
  • Dată Naștere 25.09.1985

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Madrid ( E ) / Valcea (Ro)
  • Varsta:
    30

Contact Methods

  • Yahoo
    xxlmgm21

Vizitatori Recenți Profil

3.584 citiri profil
  1. Salut , ceva poze ar fi de ajutor ... Daca lovitura nu e intr -un punct de structura ai luat in calcul taierea / decuparea punctului de impact si refacerea lui ? Desi poate nu se compara cu lovitura in discutie , am luat o barza ( cred ,) ... a trebuit sa decupez capitonajul si sa imping tabla , cei de la daf si -au facut ,, fantezii ,, cu desmontare cabina , tras la linie etc etc ... in 3 minute am rezolvat -o
  2. Crit' Air , nivel poluare Paris . Pentru cei care fregventeaza zona metropolitana ( inclusiv A86 - periferic exterior ) in caz de nivel inalt de poluare aceaata incadrare dupa emisi euro camion , va permite sau nu accesul in zona Paris-ului . www.certificat-air.gouv.fr http://www.developpement-durable.gouv.fr/certificats-qualite-lair-critair
  3. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32017R0548&from=RO REGULAMENTUL DE PUNERE ÎN APLICARE (UE) 2017/548 AL COMISIEI din 23 martie 2017 de stabilire a unui formular standard pentru declarația scrisă referitoare la îndepărtarea sau ruperea sigiliului unui tahograf (Text cu relevanță pentru SEE)
  4. Buna ziua soferite si soferi , se cauta lamuriri despre arestul lui Panican Tiberiu sofer la LeaTrans Irlanda , se pare ca a fost gasit cu emigranti in semiremorca si nu se mai stie nimic de el . Daca il cunoasteti sau ii cunoasteti cazul va rog dati amanunte . Va multumesc pentru atentie .
  5. http://bookshop.europa.eu/en/cargo-securing-for-road-transport-pbMI0614080/downloads/MI-06-14-080-RO-N/MI0614080RON_002.pdf?FileName=MI0614080RON_002.pdf&SKU=MI0614080RON_PDF&CatalogueNumber=MI-06-14-080-RO-N
  6. Problema va fi limita de minute si Giga pe abonamente , cum o dejasesti si ba scade viteza ba se intrerupe linia , va creste cerinta .... sper sa nu creasca si ei cotele de abonament .
  7. Salut , introducerea simbolului de tara unde se incepe si unde se termina perioada de serviciu se face pentru fiecare sofer in parte , fiecare pentru cardul lui . La schimburi nu este necesara aceasta introducere , se evita prin sageata stanga .
  8. https://youtu.be/LJYmVg5f5o8
  9. si ce facem ?? ii invatam noi ( soferii ) cum se face sau ... ??
  10. Adi nu da ideii la agenti , hi hi hi Da se poate lua punctul p ca si o posibil incadrarea generala care sa acopere mai multe nerespectari , neintroduceri simboluri sau date manual cand se detecteaza mai multe intr-o perioada de timp bagate la un loc , dar pe o nerespectare specifica luata ca individual ( probabil ) e potrivit litera ș fiind si o incadrare aparte . Inca nu am primit nici -o lamurire nici de la VDO nici de la TahoScan , nici de la Isctr .
  11. Cam asa ceva , softul isctr se numeste TachoScan , tu pui la dispozitie inregistrarile soferului / camionului si se verifica respectarea dispozitiilor regulamentelor . Se supune a fi un soft de control omologat pe treaba asta , putin mai ,, dichisit ,, decat un soft de gestiune de pe piata , inregistrarile arhivate le pui la dispozitia lor si le verifica , se evite o ,, fisa de contraventii ,, si uite in cazul asta , softul nu vede simbolurile , repet facute de sofer corect vezi pozele de la imprimari .
  12. Pe scurt ... soferul face introducerile corect , i se descarca cardul / tahograful corect , se arhiveaza inregistrarile corect iar dupa aproximativ 5 luni diferenta luni simbolurile dispar , nu le mai reda nici tahograful si nici nu le vede softul , partea cu tahograful o puteti verifica fiecare , daca sunteti siguri ca le faceti . Cico , soferul face aceste inregistrari , garantez eu pentru el , descarcarea cardului se face corect la maxim 28 zile / tahograful la maxim 90 din aceasta privinta nu exista probleme Pe langa chiar a pus dovada unei imprimari din luna octombrie , un tichet pe care il avea prin cabina pe care la repetat in data de 1 martie , sa verifice ... rezultatul il vedeti . Nu apar . La un control la firma , activitati sofer / camion se pot sanctiona incalcari ale regulamentelor pe maxim un an in urma , indiferent ca au trecut 28 zile plus cea in curs ca in cazul controlului in strada si se sanctioneaza dupa caz , sofer sau firma sau amandoi .. Deci atentie mare legat de acest aspect . Controlul se face pe data de x ( la firma ) dar procesul verbal e emis la sediul Isctr teritorial in data y , exact ca in cazul unui radar fix , poza iti vine acasa cu procesul dupa x zile nu imediat , ca radarul nu emite amenzi si le trimite in plic , vine proces verbal cu emitere in data de c ca indata y ai depasit viteza , iar perioada de plata sau recurs se calculeaza din momentul instiintari , nu a pozei . Art 8 din OG 37 /2007 ( actualizata prin og 8/2015 ) (4) Următoarele fapte reprezintă încălcări minore ale dispoziţiilor Regulamentului (CE) nr. 561/2006, ale Regulamentului (UE) nr. 165/2014 şi, după caz, ale Acordului AETR şi constituie contravenţii:ş) simbolul ţării nu este introdus în echipamentul/ aparatura de inregistrare . Art. 9. - (1) Contravenţiile prevăzute la art. 8 se sancţionează după cum urmează: h) cu amendă de la 250 lei la 500 lei, care se aplică conducătorului auto pentru faptele prevăzute la art. 8 alin. (4) lit. n)-ş); Tahograful integistreaza si reda tot , cel putin asa reiese din anexa regulamentului 165/2014 CE , pana la urma ne trezim ca ,, fura ,, din ore conduse sau repausuri , dar unde e problema importanta , daca exista o regula sa zicem de usurare date pentru priorizare informatii de ce nu se tine cont de ea la un control , sa zicem ca dupa 90 zile se omit din informatii ( simboluri si evenimente ) si se redau doar timpii de munca si odihna , de ce la control se amendeaza peste limita asta , si chiar e o problema mare care ne poate afecta pe toti in ritmul asta . Raspunsurile inca intarzie sa apara , iar astia 2 / 3 care ne dam cu presupusul suntem putini , restul fac gargara pe facebook .
  13. Da , descarcate ... dispar si in memoria taho , si nici softul nu le vede dupa inregistrarile pastrate la firma . Eu am pus pe notebook windows 10 si softul nu ruleaza , il aveam pe W7 , nu pot studia problema din punctul de vedere al softului ( TahoScan exact ce are Isctr ) dar ieri am stat cateva minute si am vizionat inregistrarile pe afisare activitati sofer , nu imi apar pe octombrie , am intrebat printre diferiti cunoscuti sa vedem o fi vreo problema la vreo serie de taho r 1.1 r1.2 r1.3 etc etc .... pana la r2.1 care il am eu , toate fac la fel . Pe softul de gestiune al firmei colaboratoare , ori nu a inteles fata unde sa se uite ori sunt ascunse , nu apar nici acolo ... Ce ma necajeste , o treaba atat de importanta care ne poate afecta pe toti , vezi amenzile , si soferii nimic , da de caterinca e plin facebook de ei ... o opinie , o intrebare pe la firma o chestie ....
  14. Nu sunt acolo !! Am incercat ieri o sa vad pentru diferite zile din octombrie si nu apar pe afisare activitati sofer , imprimari nu am facut ca nu are rost sa stric hartia degeaba .... incercati si voi sa vedeti ...