Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Mario Bandit

Administrators
  • Număr conținut

    3.456
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    149

Mario Bandit last won the day on September 30

Mario Bandit had the most liked content!

8 Urmăritori

Despre Mario Bandit

  • Rang
    Sofer Profesionist
  • Dată Naștere 25.09.1985

Contact Methods

  • Yahoo
    xxlmgm21

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Madrid ( E ) / Valcea (Ro)

Vizitatori Recenți Profil

6.236 citiri profil
  1. Camion sh

    Legal Nu !! MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI Ordinul 42 din 16 ianuarie 2006 (Ordinul 42/2006) privind conditiile de pregatire profesionala initiala si continua a anumitor categorii de conducatori auto http://www.minden-s.ro/torvenyek/Ordinu ... soferi.pdf
  2. Interpretare bon tahograf

    manualul tahografului dtco 1381 de la vdo
  3. Ore de munca

    Da , societatea de transport ( ea organizează mumca lucrătorului mobil ) de la inspectoratul de munca al statului respectiv .
  4. Condus diagramă si cartela tahograf

    Acum intreb si eu , daca ti s-a zis sa faci introducerea datelor manual pe ,, repaus ,, intre extragere si introducere sa zicem 2 saptamani , cum poti sa introduci manual repaus cand tu ai munca pe foile de inregistrare ?? Pe una zici un lucru pe alta alt lucru , la control cum se suprapun lucrurile cand pe card ai repaus si pe foi munca la greu ?? E adevarat ca daca pierzi / uiti folie de inregistrare cardul te poate acoperii pe perioada acea dar aia nu inseamna ca prezinti lucrurile corect si cumva asta inseamna promovare de manipulare activitati , ai o saptamana nasoala .... arunci foile si te acoperi cu cardul pe ,, repaus ,, ... daca te prind ascuzând activitati o furi original si apoi tot din ai lor te sfătuiesc sa faci la fel .?? ... hmmm deci agentul Anton a fost mutat la capitala .... Bineînțeles aici vorbim de procedeul corect si legal ... cum ar trebuii procedat .... apoi fiecare face cum crede ....
  5. Condus diagramă si cartela tahograf

    Te rog ca in loc de pauze pentru repaus sa folosesti repaus saptamanal si pauza sa fie pauza , intre duratele de conducere pentru ca aia inseamna pauza iar repausul e repaus . 1 ) daca iti inregistrezi manual perioada lipsa ( desi iti repet nu trebuie pentru ca ai totul pe foile de inregistrare , stai 15 minute pauza apoi conduci 1.30 si faci 30 minute pauza tahograful digital cum nu stie ce ai condus inainte ( si nici nu ii poti introduce ce ai condus ) ia in considerare doar a doua bucata de pauza de 30 minute pentru ca litera legii zice ca fractia pauzelor se considera doar intercalate intre perioadele de conducere odata ce ai inceput conducerea .... iar el cum nu stie ce ai facut inainte considera da atunci conduci prima data in ziua de munca , crezând ca o incepi cu el . 2 ) la ce sa inregistrezi pauza pe spatele diagramei daca o faci automat prin tahograf ? O inregistrare paralela nu isi are rost . 3 ) Sper ca nu ai dat de agentul Anton de la Galați ,,,, ?!?!?!? .
  6. Condus diagramă si cartela tahograf

    Salut ... deci a inregistrat timp de 1 an ( sa zicem) manual toata perioada ca repaus apoi a facut 45 minute de pauza ?? Da ... pauza de 45 minute e recunoscuta chiar daca el a gresit cu introducerile manuale , odata ce e efectuată si înregistrată acea pauza e acolo si agentul trebuie sa ii dea importanta , apare dupa grupa introducerilor manuale inregistrata automat chiar daca tahograful a grupat la timpii de pauza / repaus toata perioada asta de 1 an plus cele 45 minute , acela e doar un contor ...
  7. Condus diagramă si cartela tahograf

    Salut . Am facut un video dupa exemplul tau .
  8. Da . Art 8 Regulamentul 561/ 2006 CE , un nou repaus saptamanal incepe pana la sfarsitul a maxim 6 perioade de 24 ore dupa repausul saptamanal anterior .
  9. Condus diagramă si cartela tahograf

    Salut De joi , azi fiind sambata nu a raspuns nimeni ?? Mai sa fie .... Hai sa vedem , in cazul tau iti recomand sa dai prioritate înregistrărilor de pe foile de inregistrare ( diagrame )prin tahograful analog iar cand utilizezi tahograful digital sa refuzi introducerile manuale pentru ca le ai pe foile de inregistrare . Teoria e cam asa : ( ai foi de inregistrare pe zilele cand faci repausul saptamanal ) pe cea de luni faci înregistrări manuale pe spate din repausul saptamanal pe care il termini si o introduci in tahograf la ora 23.30 , bănuiesc ca incarci ...inregistreaza automat alte activitati ... marti la 00.05 pornesti la drum iar la 03.00 schimbi camionul .... in momentul cand trebuie sa introduci cardul in tahograf si te intreaba de introducerile manuale le refuzi pentru ca tu le ai pe foile de inregistrare . Dar atentie mare ... ai aproape 3 ore de conducere ... de care tahograful digital nu are cum sa stie ... la introducerea cardului , dupa schimb de camion ori faci o pauza pe care ar fi bine sa o inregistrezi prin tahograf ori mai mergi maxim o ora jumate si faci pauza . Daca tu nu ti cont de cele 3 ore conduse inainte si te lasi la mana tahografului digital cu ce iti arata el ca poti conduce ajungi la o durata de conducere de 6 ore ( 3 le ai plus 3 la întoarcere ) iar amenda e mare in cazul asta . Cand lasi camionul extragi cardul si acasa .. Daca pornesti cu acelasi camion bagi cardul in tahograf si acum da faci introducerile manuale , perioada de timp de la extragere pana la introducere ca repaus zilnic si la munca ... cand revii pe tahograf analog introduci foaia de inregistrare si continuii munca . In cazul in care iei din nou un camion cu tahograf analog , sa zicem ca la 06.30 ai scos cardul , pe foaia de inregistrare inregistrezi pe spate manual de la 06.30 la 23.00 repausul zilnic si o introduci in tahograf . Pe spatele foilor de inregistrare pe perioada cat tu inregistrezi munca pe digital ar fi bine sa insemnezi acea perioada cu ,, activitati tahograf digital ,, pentru a ajuta agentul sa iti urmărească cronologic activitatile . Toate cele bune .
  10. Ore de munca

    Directiva 15 / 2002 CE ( in Romania o aplica h38/ 2008 ) Articolul 4 Durata maximă a săptămânii de lucru Statele membre adoptă măsurile necesare pentru a asigura următoarele: (a) durata medie a săptămânii de lucru nu poate depăși 48 de ore. Durata maximă a săptămânii de lucru poate fi prelungită la 60 de ore numai dacă media de 48 de ore pe săptămână nu este depășită pe parcursul a patru luni. Cel de-al patrulea și al cincilea paragraf din articolul 6 alineatul (1) din Regulamentul (CEE) nr. 3820/85 sau, dacă este necesar, al patrulea paragraf din articolul 6 alineatul (1) din acordul AETR au prioritate în fața prezentei directive, în măsura în care conducătorii auto respectivi nu depășesc o medie a timpului de lucru de 48 de ore pe săptămână pe parcursul a patru luni; (b) timpul de lucru pentru diverși angajatori reprezintă suma orelor de lucru; angajatorul solicită în scris lucrătorului mobil respectiv să prezinte o situație a duratei lucrate în contul unui alt angajator; lucrătorul mobil prezintă aceste informații în scris. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX%3A32002L0015
  11. Buna seara . Marian va aduce la cunostinta o situatie deloc placuta unde nu intodeauna vorba dulce e soluția , daca va vedeti deranjați de asfel de indivizi nu ezitați sa apelați la autoritati , chiar si de mai multe ori daca e nevoie .... Citez : Numele meu este Marian Tabac .Lucrez pentru o firmă de transport spaniolă. În ziua de 17-06-2018 mă aflam în repaus săptămânal , fiind parcat cu camionul în Centrul rutier din apropierea localității Fronton,Touluse. În jurul orei 15 câțiva indivizi cu motociclete au intrat în parcare și au început să facă un fel de concurs, , facând mult zgomot cauză din care nu puteam să mă odihnesc. După mai bine de două ore de zgomot produs de aceștia în jurul orei 17:30 împreună cu alt coleg am încercat să comunic cu unul din ei ,în aparență copil,dar ne-am lovit de un refuz categoric de comunicare continuat cu insulte,drept pentru care am considerat că putem filma cu telefonul si chema poliția pentru a lua măsurile necesare.Imediat au apărut și alți indivizi deranjați de faptul că filmam si am fost deposedat prin forță de telefon.Văzând ca sunt superior numeric am încercat să mă îndepărtez de ei dar am fost ajuns din urmă și lovit cu bestialitate, la fel și colegul care a reușit să filmeze .Imediat ei au fugit iar colegul a chemat poliția,aceasta fiind prezenta dupa 5 minute in zonă.Am fost trimis de urgență la Spitalul din Touluse pentru ingrijiri medicale,unde am fost diagnosticat cu fractură zigomatică si multiple leziuni ale feții,ochiului drept (tot ce a fost vizibil de către medicul legist în urmatoarea zi). Dupa eveniment am fost adus de urgență in Spania de catre firma angajatoare.Am fost internat in Spitalul Juan XXIII din Tarragona și operat in ziuade 28-06-2018,externarea fiind in 02-07-2018.În prezent sunt in concediu medical cu revizie periodica la spital. Tot-odata, daca printre cei care citesc se afla careva care erea in parcare si a fost martor il puteti ajuta pe Marian cu o declaratie la [email protected]
  12. Buna seara , nu ar fi rau sa treceti totusi si localitatea unde va aflați / cautati , spania e mare ...... ( si la profil )
  13. Acest subiect e pus de mine acolo pe grup la cimpoeru
  14. Teapa diurna Eva Lazar spedition Bragadiru

    Ai fost la ITM / ISCTR ?
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.