Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Mario Bandit

Administrators
  • Număr conținut

    3.404
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    144

Mario Bandit last won the day on October 13 2017

Mario Bandit had the most liked content!

8 Urmăritori

Despre Mario Bandit

  • Rang
    Sofer Profesionist
  • Dată Naștere 25.09.1985

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Madrid ( E ) / Valcea (Ro)
  • Varsta:
    30

Contact Methods

  • Yahoo
    xxlmgm21

Vizitatori Recenți Profil

5.009 citiri profil
  1. SSDB,Drumuri-Bune

    Da un telefon CONTACT ADRESA: Str. Onisifor Ghibu, Nr.1, Sibiu, Romania. Tel: (+4) 0746855926 / (+4) 0744838591 / (+4) 0741366161 E-mail: [email protected]
  2. Volvo E6

    Se schimba automat configuratia cutiei si regimul motorului cand selectezi P sau D din maneta schimbatorului de viteze , cu regimul a / eco / eco plus nu sunt sigur daca la toate modelele si motorizarile ca nu am condus mult timp modele volvo dar din putina practica cu ele am observat chestia cu pilotul automat la cateva modele de 500 cp ....
  3. conectare receiver satelit la laptop

    Ai ce vedea la tv ca sa merite investitia ?? Recomand o carte .... eventual un sah ... yoga .... stai departe de tembelizor ...
  4. SSDB,Drumuri-Bune

    Vezi aici : http://ssdb.drumuri-bune.ro/sample-page/
  5. Volvo E6

    Pilotul automat In Eco merge cu 83 -87 in power merge cu 90 , asa e setat din fabrica ,
  6. Repaus saptamanal normal , in deplasare , la hotel ?

    Pozitia oficiala a ISCTR -ului cu privire la repausul saptamanal normal , punctul 8 articolul 8 din regulamentul 561/ 2006 CE pe teritoriul Romaniei .
  7. ATESTE PROFESIONALE Ordinul 42-2006

    Ordinul Nr.459 din 24.04.2017 pentru aprobarea Normelor privind eliberarea, înlocuirea, schimbarea, înnoirea şi retragerea cardurilor de tahograf ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 337 din 09 mai 2017 http://www.arr.ro/files/tahograf-digital/legislatie/ORDIN 459 24-04-2017.pdf
  8. Repaus saptamanal normal , in deplasare , la hotel ?

    Astazi 20 / 12 / 2017 s-a dat sentinta de lamurire si de unica interpretare a articolului 8 punctul 8 din reg 561/2006 , asa cum a fost gandita in forma initiala si rastalmacita de patronate si soferii complici , un repaus saptamanal normal nu se poate efectua in cabina camionului .... asa cum de la inceput nu a fost permis !! HOTĂRÂREA CURȚII (Camera a zecea) 20 decembrie 2017(*) „Trimitere preliminară – Transporturi rutiere – Perioadă de repaus a conducătorului auto – Regulamentul (CE) nr. 561/2006 – Articolul 8 alineatele (6) și (8) – Posibilitatea efectuării perioadelor de repaus zilnic și a perioadelor de repaus săptămânal reduse departe de baza de staționare a vehiculului și la bordul vehiculului – Excluderea perioadelor de repaus săptămânal normale” În cauza C‑102/16, având ca obiect o cerere de decizie preliminară formulată în temeiul articolului 267 TFUE de Raad van State (Consiliul de Stat, Belgia), prin decizia din 4 februarie 2016, primită de Curte la 19 februarie 2016, în procedura Vaditrans BVBA împotriva Belgische Staat, Pentru aceste motive, Curtea (Camera a zecea) declară: 1) Articolul 8 alineatele (6) și (8) din Regulamentul (CE) nr. 561/2006 al Parlamentului European și al Consiliului din 15 martie 2006 privind armonizarea anumitor dispoziții ale legislației sociale în domeniul transporturilor rutiere, de modificare a Regulamentelor (CEE) nr. 3821/85 și (CE) nr. 2135/98 ale Consiliului și de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 3820/85 al Consiliului trebuie interpretat în sensul că un conducător auto nu poate să efectueze la bordul vehiculului său perioadele de repaus săptămânal normale vizate la articolul 8 alineatul (6). 2) Examinarea celei de a doua întrebări nu a evidențiat niciun element de natură să afecteze validitatea Regulamentului nr. 561/2006, având în vedere principiul legalității în materie penală, astfel cum este enunțat la articolul 49 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene. http://curia.europa.eu/juris/document/document.jsf?text=&docid=198071&pageIndex=0&doclang=RO&mode=lst&dir=&occ=first&part=1&cid=503862
  9. Restrictii N-uri pe Spania .

    Buna ziua soferite si soferi . Va aduc la cunostinta o restrictie de circulatie tonaj ,, greu ,, (vehicule sau ansamble de 4 sau mai multe axe ) care au intrat in vigoare pe 2 decembrie 2017 . N124 intre Brińas ( pk 45.990 ) si Gimileo ( pk 39 ) si N232 intre Gimileo ( pk 446, 710 ) si Alfaro ( pk 330, 875 ) pe ambele sensuri cu deviatie pe AP 68 exceptie facand cei care au ca punct de incarcare / descarcare localitati in zona , reparatii, sedii firma sau domiciliu soferi printre altele . Amenda se estimeaza la 500 euro ( alte surse estimeaza 600 ) pentru vehiculele straine cu plata pe loc . Pentru cei care folosesc aparate de taxare ,, Via T ,, se face reducere de 75 % din pretul de utilizare . N340 ( vehicule sau ansambluri egal sau superioare a 7,5 tone mma ) intre Nules ( pk 957 ) si Oropesa ( pk 997 ) pe ambele sensuri cu deviatie pe AP 7 sau fara plata pe Cv 10 /13 -A7 In continare se mentine restrictia de pe N2 intre Fornells de la Selva ( pk 709 ) si La Jonquera ( pk773) in ambele sensuri pentru vehicule sau ansambluri egale / mai mari de 26 tone sau 4 / mai multe axe cu deviatie pe AP 7 intre iesirea 8 si 2 , execptie facand cei care au ca punct de incarcare / descarcare localitati din zona , reparatii, sedii firma sau domiciliu soferi printre altele
  10. Tu chiar il crezi ?? A fi profesionist nu tine de religie sex etnie ...
  11. Legal .....sau ..... ilegal ?

    Un mic rezumat Directiva 15/2002 / H 38/ 2008 Articolul 3 Definitii In sensul prezentei directive: `timp de lucru` reprezinta: in cazul lucratorilor mobili: perioada de la inceputul pana la sfarsitul timpului de lucru, in timpul caruia lucratorul mobil se afla la postul sau de lucru, la dispozitia angajatorului si in exercitiul functiilor sau activitatilor sale, adica: perioada dedicata tuturor activitatilor de transport rutier. Aceste activitati sunt, cu precadere, urmatoarele: conducerea autovehiculului; incarcarea si descarcarea; ajutorul acordat pasagerilor la urcarea si coborarea din vehicul; curatenia si intretinerea tehnica; toate celelalte activitati vizand asigurarea sigurantei vehiculului, a incarcaturii sale si a pasagerilor sau indeplinirea obligatiilor legale sau de reglementare direct legate de operatiunea de transport aflata in desfasurare, inclusiv supravegherea incarcarii si descarcarii, formalitatile administrative legate de politie, vama, serviciul de imigrare, etc.; perioadele de timp in care acesta nu poate dispune liber de timpul sau si i se cere sa fie la postul sau de lucru, gata sa intreprinda activitatea sa normala, indeplinind anumite sarcini asociate serviciului, in special in timpul perioadelor cand asteapta sa se faca incarcarea sau descarcarea, daca durata previzibila a acestora nu este cunoscuta dinainte, si anume fie inaintea plecarii fie chiar inaintea inceperii efective a perioadei in chestiune, sau in conditiile generale negociate intre partenerii sociali si/sau in conditiile legislatiei statelor membre; in cazul conducatorilor auto independenti, aceeasi definitie se aplica perioadei cuprinse intre inceputul si sfarsitul lucrului, in timpul careia conducatorul auto independent se afla la postul sau de lucru, la dispozitia clientului sau exercitandu-si functiile sau activitatile altele decat activitatea administrativa generala care nu este direct legata de operatia de transport respectiva aflata in curs de desfasurare. Perioadele de pauza la care se face referire la art. 5, perioadele de odihna la care se face referire la art. 6 si, fara a aduce atingere legislatiei statelor membre sau acordurilor dintre partenerii sociali care prevad ca aceste perioade ar trebui compensate sau limitate, perioadele de disponibilitate mentionate la lit. prezentului articol, sunt excluse din timpul de lucru; perioade de disponibilitate` reprezinta: perioadele, altele decat cele de pauza sau de repaus , in timpul carora lucratorului mobil nu i se cere sa ramana la postul sau de lucru, dar trebuie sa fie disponibil sa raspunda la orice apel de a intreprinde o calatorie sau a relua conducerea vehiculului sau de a efectua o alta munca. In special aceste perioade de disponibilitate includ perioadele in timpul carora lucratorul mobil insoteste un vehicul care este transportat cu feribotul sau cu trenul, precum si perioadele de asteptare la granita si cele datorate interdictiilor de circulatie `post de lucru` reprezinta: locul unde se afla sediul principal al intreprinderii pentru care persoana respectiva care efectueaza activitati mobile de transport rutier indeplineste anumite sarcini, impreuna cu diversele sucursale ale intreprinderii, indiferent daca acestea sunt situate in acelasi loc cu sediul social sau sediul principal; vehiculul utilizat la indeplinirea sarcinilor de catre persoana care efectueaza activitati mobile de transport rutier si orice alt loc unde se desfasoara activitati legate de transport; Deci situatia e desul de clara , intentia ,, firmei ,, e acea de a nu platii orele de prezenta la punctul de lucru , considerand ca daca tot nu faci ,, nimic ,, in sensul productiv ( insasi prezenenta si asteptarea reluarii muncii e o activitate fara a dispune liber de timpul si spatiul tau ) sa nu fi platit , dupa cum se observa se zice clar , pauza , repausul si ( adevarata ) disponibilitate nu se considera timp de munca / lucru si nu pot fi platite asta pentru ca vagabonteala din transport ii face si pe ei sa nu reclame aceste ore de ,, stand by ,, ( doar am clarificat , nu ii scuz , ) si iara se observa ca ultimul in ,, lantul slabiciunilor ,, e soferul . Din partea unui care la fel tine sa ii fie respectata si platita munca , te felicit !!
  12. Legal .....sau ..... ilegal ?

    Nu se vede poza ( sau cel putin eu nu o vad ) Explica putin situatia ....
  13. FIFI.EXE Giroc

    @Alexexandru Cico e moderator forum , iar aici avem prostul obicei de a detalia situatia , sa intelegem ce sa intamplat ... degeaba intra unu si altu zicand nu plateste , tzeapa daca nu ne prezinta situatia .... si daca ne raportam la precedent avem exemple de oameni nu tocmai seriosi , de ambele tabere , care au prezentat situatia intr -un fel ca mai apoi situatia sa fie invers .... deci ca sa judecam situatia si sa tragem concluzii ne trebuie detalii , asfel pierdem timpul ..... Te atentionez ca tot ce scrii cade in raspunderea ta si daca persoana contrarie se simte lezata / amenintata / etc forumul fiind spatiu public vei raspunde acuzatiilor , pana acum de blesteme nu sa plans nimeni dar hai sa folosim un ton relaxat , chiar daca situatia sau persoanele nu merita , vorba dulce mult aduce ..... Iar daca te vei intreba cine sunt , Mihai Gheorghe administrator forum , azi ma trezi bine dispus , dar nu forta nota .... regulamentul forumului se respecta nu e o optiune , ok ?? Deci , ce sa intamplat ??
  14. senzor presiune sistem racire

    luni seara o sa intreb prin logistica , daca prind vreun volvo .....
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.