• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Mario Bandit

Administrators
  • Număr conținut

    3.291
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Mario Bandit last won the day on December 30 2016

Mario Bandit had the most liked content!

4 Urmăritori

Despre Mario Bandit

  • Rang
    Sofer Profesionist
  • Dată Naștere 25.09.1985

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Madrid ( E ) / Valcea (Ro)
  • Varsta:
    30

Contact Methods

  • Yahoo
    xxlmgm21

Vizitatori Recenți Profil

3.078 citiri profil
  1. Pe cont propriu am inceput acest ghid , urmeaza videouri interesante .
  2. Exista un proiect de lege de modificare a regulamentului 561/2006 CE , deocamdata amanata discutia modificarii din cauza crizei refugiatiilor si a terorismului islamic , prin care , atentie , tarile vestice cer ca odata la 28 zile atat camionul cat si soferul sa faca un repaus saptamanal normal la sediul societatii sau domiciliu sofer in tara de origine !! . Repet , neaprobat nimic inca .!! Procesul verbat te rog ..
  3. APU (Air-Processing Unit) este un aparat multifuncţional, ceea ce înseamnă o combinaţie a mai multor aparate. Este inclus în această unitate un uscător de aer cu regulator de presiune, în funcţie de variantă cu sau fără încălzire, inclusiv o supapă de siguranţă şi un racord de umflare pentru pneuri. Flanşată la acest uscător este o supapă de siguranţă multicircuit cu una sau două supape de limitare a presiunii integrate şi două supape de reţinere integrate. pagina 20 http://inform.wabco-auto.com/intl/pdf/815/00/03/8151100033t1.pdf
  4. Va rog sa pastrati un dialog amical si curat , indiferent de cine este si ce face tabara adversa .
  5. Xpo a cumparat norbert . Tot grupul se numeste xpo
  6. Buna seara , am despartit subiectul , interesanta discutia , intrebarea mea ar fi , registrul acela nu are si el o alarma o chestie acolo care sa nu permita plata minimului pe economie unui muncitor calificat ?
  7. Cu placere , daca mai ai alte neclaritati spune , iar daca vrei si poti , pune cateva zile de munca aici sa dezbatem practica asfel la randul tau poti sa dai exemplul maii departe . Multumesc de atentie .
  8. Da , din pacate sunt multe studii de caz sau intrebari gresite , la cativa ani se schimba sau se modifica putin continutul pentru a nu fi invatate ,, mecanic ,, fara a prinde logica . Sunt scoli care merg mai departe de metodologia generala care fac propriile culegeri si pot gresi , unde ai gasit studiul ?
  9. Salut , cand paraseti camionul cu tahograf analog iei diagrama cu tine ( impreuna cu celelante din urma ) daca de exemplu schimbul dureaza 10 minute treci pe spate pe chenarul introducerilor manuale 10 minute pe alte munci intre ora de parasire camion - extragere diagrama si ora de introducere card in tahograful noului camion . La introducerea cardului refuzi introducerea datelor manual ( manual entry , alegi no si apesi ok ) pentru ca ai deja activitatile inregistrate pe diagrama si iti continuii munca . Tahograful digital nu iti permite sa faci introduceri manuale pe perioade de timp alese , le faci de la ultima extragere , timp in care tu ai inregistrari pe diagrama si nu merge sa zici x pe card si y pe doagrama . La fel vei refuza si introducerea simbolului tarii unde iti incepi perioada de serviciu , ai facut -o deja prin localitatea de pornire pe diagrama , pentru ca atunci e momentul 00 . Cand apare functia dai sageata inapoi . Atentie , calculeaza bine si respecta durata de conducere inceputa pe diagrama si ( perioada de munca -cele 6 ore ) , tahograful digital nu va sti cat ai condus si va incepe una noua , Sa zicem ca vei munci alte 6 ore pe acest camion , ai terminat munca si mergi acasa vei extrage cardul si acum vei introduce simbol tara sfarsit perioada de serviciu A doua zi daca vei prelua un camion cu tahograf digital vei introduce cardul si vei accepta introducerea datelor manual , justificand asfel timpul acesta ca repaus zilnic ( plus simbol tara inceput perioada de serviciu ) sau daca vei porni cu un camion cu tahograf analog , pe verso diagrama muncita ieri , de la ultima introducere manuala ( acelea 10 minute cu alte munci ) pana cand termini munca pe digital tragi o linie in afara chenarului si vei scrie card , in continuare linie pana la ora de pornire pe rubrica ,, h ,, pentru a justifica repausul zilnic . Daca de exemplu ai inceput ziua de munca azi la 08.00 si maine incepi la 12 , dupa cum ( ar trebuii sa ) sti nu poti folosi diagrama pentru o perioada mai mare de 24 ore , asfel vei introduce manual pana la 08.00 si vei lua alta si iara manual de la 08 la 12 , o vei pastra cu celelante iar daca in decursul zilei de munca vei prelua un camion cu tahograf analog aceasta va fi cea pe care o vei folosi , dupa ce subliniezi munca pe card si vei nota ora preluarii camionului in casuta corespunzatoare .
  10. Salut . Nu poti face introduceri manuale in numele tau ca nu ai card introdus . Problemele legate de descarcare card se produc in general din cauza firmelor care blocheaza descarcarea pe firma , prin cardul firmei , ca altcineva in afara de autoritati sa nu poate scoate date de pe card /tahograf . E posibil ca la o firma anterioara sa fie blocata descarcarea iar la noua sa nu poti descarca , nefiind scoasa blocarea . Le fel e posibil sa fie o eroare de aparat sau card , greu de dedus . Articolul 29 Regulamentul 165/2014 Cardurile de conducător auto furate, pierdute sau defecte (1) Autoritățile emitente țin evidența cardurilor de conducător auto emise, furate, pierdute sau defecte pe durata unei perioade cel puțin egale cu durata valabilității. (2) În caz de deteriorare sau funcționare defectuoasă a cardului de conducător auto, conducătorul auto returnează cardul autorității competente a statului membru unde își are reședința curentă. Furtul cardului de conducător auto face obiectul unei declarații oficiale adresate autorităților competente ale statului unde s-a produs furtul. (3) Pierderea cardului de conducător auto face obiectul unei declarații oficiale adresate autorităților competente ale statului membru emitent și autorităților competente ale statului membru de reședință curentă a conducătorului auto, dacă acesta este diferit. (4) În caz de deteriorare, funcționare defectuoasă, furt sau pierdere a cardului de conducător auto, conducătorul auto solicită înlocuirea acestuia, în termen de șapte zile calendaristice, autorităților competente ale statului membru unde își are reședința curentă. Autoritățile respective furnizează un card de înlocuire în termen de opt zile lucrătoare de la data primirii unei cereri detaliate în acest sens. (5) În circumstanțele prevăzute la alineatul (4), conducătorul auto poate continua să conducă fără cardul de conducător auto timp de maximum 15 zile calendaristice sau o perioadă mai lungă dacă acest lucru este necesar pentru întoarcerea vehi­ culului la locația sa de bază, cu condiția ca conducătorul auto să poată proba imposibilitatea de prezentare sau utilizare a cardului în această perioadă Legea spune ca nu se poate conduce un camion echipat cu tahograf digital fara a fi posesor de card valabil si al folosi , deci articolul de mai sus trebuie inteles intodeauna ca un caz de forta majora cand pe perioada cursei se defecteaza , se pierde /fura cardul iar interpretarea lui este , dupa cum se observa , de intoarcere , nu o pornire in cursa , cu probarea nefolosiri lui . Asta e forma legala , restul de interpretari sunt rastalmaciri incorecte , nu poti incepe o cursa noua , de vei face asta e riscul tau . Repet interpretare legala . Forma de declarare furt /pierdere , defect si eliberare e definita destul de clar si usor de inteles . Ce trebuie sa faci : Articolul 35 Foile de înregistrare și cardurile de conducător auto deteriorate (2) În caz de deteriorare, funcționare defectuoasă, pierdere sau furt al cardului de conducător auto, conducătorul auto: (a) la începutul traseului, imprimă informațiile detaliate privind vehiculul pe care îl conduce și introduce pe documentul imprimat: (i) informațiile detaliate care permit identificarea conducă­ torului auto (numele, numărul cardului de conducător auto sau al permisului de conducere), inclusiv semnătura sa; (ii) perioadele menționate la articolul 34 alineatul (5) litera (b) punctele (ii), (iii) și (iv); (b) la sfârșitul traseului, imprimă informațiile privind perioadele de timp înregistrate de tahograf, înregistrează toate perioadele consacrate altei munci, perioadele de disponibi­ litate și de repaus efectuate de la imprimarea informațiilor la începutul traseului, atunci când aceste informații nu au fost înregistrate de tahograf, și marchează pe document detaliile care permit identificarea conducătorului auto (numele, numărul cardului de conducător auto sau al permisului de conducere), inclusiv semnătura sa. Daca mai sunt neclaritati .... ??
  11. Dau astia legi parca in ciuda untrr -ului .... Guvernul austriac a extins începând cu 1 ianuarie 2017 aplicarea salariului minim pentru transportul rutier de marfă şi aplicarea directivei privind detaşarea lucrătorilor pentru toate tipurile de transport transfrontalier/internaţional din şi înspre Austria. La fel ca în cazul Franței și Germaniei, excepţie face doar traficul de tranzit. Certificat de detaşare în cazul transportului internațional de marfă şi a operaţiunilor de cabotaj. Înaintea începerii lucrului în Austria, pentru şoferilor de camion care efectuează curse internaţionale din şi înspre Austria precum şi operaţiuni de cabotaj, trebuie trimis un certificat de detaşare către platforma pentru detaşări a Ministerului Federal al Muncii, Afacerilor Sociale şi Protecţiei Consumatorului din Austria. Şoferul trebuie să pună la dispoziţie certificatul din momentul intrării pe teritoriul Austria. http://www.infotrucker.ro/austria-a-introdus-salariul-minim-in-transporturi/
  12. Atentie mare ce promovati pe aici , ca una este a se avertiza si alta , a se explica cu intentia de a scuza pacatele comise , forumul nu promoveaza si nici nu sustine manipularile tahografului asa ca insist pe idea de a ne limita doar a semnala !! Iar pentru manuitorul de volan , barbosul cu barba ingrijita ca atat sa obosit sa scoata in evidenta printre ce a batut campii pe aici , te retragi tu sau te dau afara ? Ce de misto si mistocari sunt satul !!Si nu rade de incepatori ca habar nu ai de tine .... a te tine de volan nu implica sa gandesti !! O demonstrezi ... Unde e firma asta , ca pe anul asta inca nu am reclamat nimic , iar daca tot s-au obosit italieni sa treaca fraudarea tahografului ca delict , de ce sa nu le dam de lucru !!
  13. Exact la acest lucru ma refeream , prezenta a cat mai multora , ceva organizat , o adunare amicala ... Erea doar o idee . Ce aveti in plan ? Unde , activitate ceva , etc etc .
  14. Ce introduci sunt datele pentru tine , faptul ca autotractorul a fost folosit sau nu , nu te impiedica cu nimic . De exemplu daca ai extras cardul luni si introduci miercuri , tahograful cere sa faci aceste introduceri pentru tine ca sofer intre acesta perioada , chiar daca camionul a fost folosit si luni si marti si miercuri , sau deloc . Problema la tine e ca nu ai o perioada de munca anterioara de care sa te legi ,( luni , saptamani , zile in urma ) deci nu poti pune manual aceste zile ca repaus , desi sunt tahografe ( foarte putine ) din prima serie care recunosc momentul executiei cardului si verificarii , altele nu cer si sar pasul acesta , recunosc prima introducere operativa . Daca o face norocul tau !! Dar totusi , declaratia tot iti trebuie ca sa intaresti afirmatia ! O alta optiune ar putea fi 28 diagrame cu numele tau si zilele aferente , pe verso in dreptul casutei pauza / repaus sa tragi linie de la 00.00 la 24.00 pe fiecare . Desi , la fel , declaratia iti intareste afirmatia . Legat de repausul de minim 9 h la preluarea camionului , acesta in cazul tau nu e obligatoriu inainte de a porni in cursa , fiind o preluare camion de la baza sau domiciliu , acest repaus se face doar la preluarea din deplasare . Ps : te rog sa folosesti dex ul de specialitate , nici nu ai inceput si deja ai captat ideile prost , e diferenta enorma intre o pauza si repaus ( odihna ) .
  15. Salut , ce ziceti de luna aprilie , fiind si pastele pe 16 , ar fi mai multa lume pe acasa , ... o saptamana dupa ar merge ... Atunci as fi si eu prin zona , desi ,, undercover ,, ca sunt destui patroni care ma cauta sa imi ureze de bine