Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Introducere initiale tari


Andrei1l

Postări Recomandate

  • Members
Aceeasi problema am avut in Germania in 2009.Numai ca amenda a fost doar 15 euro.Este inadmisibil ca in Romania sa fie asa mare avand in vedere ce salarizare au soferii din tara noastra.

si eu tot 15 euro am luat de la BAG si m-am invatat minte,dar am dat peste alta problema,intr-o seara pe A 22 in Italia in drum spre Austria toate parcarile erau pline “asa cum sunt mereu dupa ora 18 pe respectiva autostrada“opresc cu ceva timp inainte de terminarea programului ma parchez mai neeortodox din lipsa de optiuni si inchid programul.La nici 5 minute un coleg ceh ma obliga practic sa mut masina pe motiv ca nu poate sa treaca cu toate ca avea loc mai mult decat destul,ideea e ca eu plec din parcarea respectiva,ma duc in urmatoarea la vreo 15 min distanta,ma parchez tot asa intr-un colt ,iau calculez sa nu incurc prea tare pana a doua zi si inchid programul din nou.Asadar am inchis de doua ori programul,mentionez ca mai aveam program de condus si prima data si a doua.Cam cat de grav ii???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members
apoi oameni buni....nu mai stiu care e adevarul...eu in franta am luat amenda tocmai pentru ca incepeam si terminam program cu introducere de tara.

Deci...incepusem programul in italia la aosta cu directie franta.

Dupa ce am intrat in franta la vreo 5 ore deja conduse,am fost oprit pentru control.Ok.Dau sa scot cardul pentru control si surpriza!!!domnul jandarm imi zice ca trebuie sa ma amendeza deoarece nu am introdus pozitia geografica la schimbarea tarii.Bine,zic eu,dar inca nu am terminat programul.Nu are a face,imi spune el.Begin contry inseamna automat out tara care era.

Apoi logic,asta tot domul jandarm imi explica,el ca si autoritate franceza,cum pote sa imi faca mie control si in caz ca gaseste nereguli de viteza ,spre ex.,sa imi dea amenda ,daca eu figurez ca sunt in alta tara,italia cum eram eu introdus la inceputul programului.

Cred ca aceasta e o alta chichita inca nefinisata pentru a gasi motiv de amenda.

introduci incepere program...ai gresit ca figurezi in franta cu masina si tu de fapt esti in olanda,sau vorba colegului,cum sa termini de 5 ori programul daca tranzitezi 5 tari intr-un program?

Oare chiar ai fost amendat in Franta ? Nu cumva erai in Burkina Faso ? 3:-O

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Aceeasi problema am avut in Germania in 2009.Numai ca amenda a fost doar 15 euro.Este inadmisibil ca in Romania sa fie asa mare avand in vedere ce salarizare au soferii din tara noastra.

si eu tot 15 euro am luat de la BAG si m-am invatat minte,dar am dat peste alta problema,intr-o seara pe A 22 in Italia in drum spre Austria toate parcarile erau pline “asa cum sunt mereu dupa ora 18 pe respectiva autostrada“opresc cu ceva timp inainte de terminarea programului ma parchez mai neeortodox din lipsa de optiuni si inchid programul.La nici 5 minute un coleg ceh ma obliga practic sa mut masina pe motiv ca nu poate sa treaca cu toate ca avea loc mai mult decat destul,ideea e ca eu plec din parcarea respectiva,ma duc in urmatoarea la vreo 15 min distanta,ma parchez tot asa intr-un colt ,iau calculez sa nu incurc prea tare pana a doua zi si inchid programul din nou.Asadar am inchis de doua ori programul,mentionez ca mai aveam program de condus si prima data si a doua.Cam cat de grav ii???

O nimica toata , intre 65 si 450 ! :-j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

O nimica toata , intre 65 si 450 ! :-j

Control vosa la doua saptamani de la eveniment,absolut nicio sanctiune!!!

 

 

  Baieti buni !   

 

  ( pe mine, nesansa , m-au controlat Olandezii chiar in frontiera cu Germania si au cautat pana si,, alte activitatii" si ,,ciocanele" si coduri de tara si deschidere /inchidere activitate si CMR si toate...)  Baieti rai! ( norocul meu e ca nu au gasit ce cautau....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

Salutare colegii. Vreau sa ma lamuriti si pe mine daca puteti ca regulamentu sincer nu m-a lamurit cum vreau eu. Astazi am fost am luat o remorca de la Krone din Germania  si dupa ce am terminat cu actele si toate cele m-am bagat in parcare pentru un repaus de 9 ore.  A fost oleaca zapaceala si  somnoros m-am bagat la somn si am.uitat sa dau tara de final Germania.  M-am trezit  dupa 4 ore speriat si am dat intr-un final tara de final . Problema e ca eu dupa ce am terminat repausul de 9 ore a trebuit sa ma duc la incarcare. Acuma cat de mare e buba ? Eu repausul l-am facut complet, am dat tara de final inainte de depasirea celor 15 ore de amplitudine  dar nu mai iese 9 ore de repaus de cand am dat tara final pana am.dat tara initial . Iese decat vreo 5  ca 4 le-am dormit inainte. E asa grav? Se poate trece cu vederea. Nu am nici o secunda depasire in ultimele 28 de  zile . V-as fi recunoscator pentru un raspuns la subiect sau un articol de lege sa ma lamuresc mai bine. O seara placuta

 

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Regulamentul 165/2014 Articolul 34

(7) Conducătorul auto introduce în tahograful digital simbolul țării unde își începe și cel al țării unde își încheie 
ziua de lucru. Un stat membru poate totuși să impună conducă­torilor de vehicule care efectuează un transport în interiorul teritoriului său adăugarea la simbolul țării a unor specificații 
geografice mai detaliate, cu condiția ca statul membru să fi notificat Comisiei specificațiile geografice detaliate respective înainte de 1 aprilie 1998.
Introducerea informațiilor menționate în prima frază a primului paragraf de către conducătorii auto nu este necesară dacă tahograful înregistrează în mod automat datele de localizare în 
conformitate cu articolul 8 . 

Ziua de lucru , incorect redata in 165 /2014 reprezinta perioada de lucru ,/munca , repet incorect pentru ca ziua de munca  reprezinta atat perioada  de munca cat si repausul zilnic care inchide ziua de munca . 

Aceste introduceri , exclusiv la inceput si sfarsit perioada de serviciu ( repet atentie la termen ) marcheaza si confirma locul ,ziua si ora unde incepi si sfarsesti munca ,  declari ca oficial un moment de inceput si sfarsit munca , desi practic cum.ai procedat ..iese altceva , chiar daca  ai adunat 9 ore , nu ai un repaus zilnic redus , ci doua pauze .... Una de 4 ore pana in momentul introduceri simbolului prin care declari sfarsitul perioadei de munca si una de 5 ore pe care ar fi trebuit sa o duci la minimul unui repaus zilnic redus , cum nu ai 9 ore din momentul sfarsitului muncii ( declarat ca atare ) LEGAL nu ai un repaus zilnic suficient ....... , 

Acum vezi.si tu , cruciulite , acatiste , scuipat in san , doar doar sa dai de agenti amabili, repet LEGAL , restul sunt povesti de parcare . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.