Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

TRACTIONIST PENTRU CARRERAS SPANIA


Postări Recomandate

  • Members

TRACTIONIST PENTRU CARRERAS SPANIA

CAUTAM TRACTIONIST DETINATORI DE CAPETE TRACTORE PENTRU A LUCRA IN ZARAGOZA SPANIA

FIRMA SE NUMESTE CARRERAS GRUPO LOGISTICO.

CAUTAM FIRME DE TRANSPORT INTERESATE SA LUCREZE CU BAZA IN ZARAGOZA SPANIA.

CURSE SPRE GERMANIA, FRANTA, BELGIA, ELVETIA, PORTUGALIA, ITALIA.

1 SOFER 14000-16000 KILOMETRI PE LUNA

2 SOFER ECHIPAJ. 18000-21000 KILOMETRI PE LUNA

PLATA PE KILOMETRU TRANSFER LA 30 DE ZILE DIN DATA FACTURII

Interesati:

Alejandro López Otero

+34 642 043 022

+40 773 043 022

alejandro.lopez@grupocarreras.com

http://www.grupocarreras.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna.

Pretul platit de noi este de 0.80 euro/kilometru pentru un cap tractor. 0.87€/km in caz de un ansamblu complet.

Avem benzineria la baza in Zaragoza pentru masini noastre si masini colaboratorilor la un pret de 1,17€ TVA inclus.

Exista posibilitate sa va oferim cardurilor de motorina si autostrazii daca este nevoie.

Service se poate face la noi la baza in Zaragoza. Va gasim incarcare pentru Romania o data pe an sa vina camionul la ITP.

Az ca a trecut jumatate din luna iulie, masini cu un sofer au facut majoritate peste 7000 de kilometri. Masini cu doi soferi au depasit 9000 de kilometri aproape toate.

Sunt angajat direct a firmei din Spania nu intermediar. O sa fiu in Cluj inca o luna pentru contracte. Daca cineva e deja in Spania si e interesat o pot trimite la sediul nostru din Zaragoza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut.

Vorbeam exact de prime 15 zile aceasta luna. Un sofer face usor peste 14.000 pe luna. Si echipaj de 2 soferi ajung la 20.000 de kilometri aproape in fiecare luna.

La noi se lucreaza tot anul, si august si de sarbatorii, nu scade volum de lucru nicio luna.

Daca cineva e interesat puteti sa ma sunati si putem stabili o intalnire. Eu am birou in orasul Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Daca cineva e interesat sa incepe de la 1 septembrie ar fi moment acum de semnat contracte ca sa putem cere aparate Viapass, Multibox Toll Colect si carduri UTA si CEPSA.

Astept interesati sa ma contacteze. O sa fiu in Cluj inca 2 saptamani, dupa care o sa plec inapoi in Zaragoza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut.

Tuneluri sunt platite de noi daca departament de trafic cere la sofer sa mearga pe un anumit tunel.

Ferry nu se prea merge (nu facem Anglia). Cateodata trimitem o remorca din Italia in Spania sau din Belgia in Spania cu barca si tot noi o platim.

Celelalte taxe de autostrazi sunt incluse in pret de 0.80€/km si platite de firma colaboratora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna! parerea mea este ca mai bine este sa lucrezi sofer angajat la aceasta firma, pt ca atunci cistigi mai mult decit sa sa lucrezi cu camionu propiu , lund in calcul Elvetia la ce taxe au la drum ,sigur trebuie sa mai duci bani de acasa , pe linga tariful oferit de firma contractoare . o seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna ziua,

Totusi, in Elvetia avem foarte foarte putine curse si numai cateva dintre soferii nostrii fac acest curse pentru ca sunt ceva procedure vamale si alte care nu cred ca trimitem nicio data la un colaborator in Elvetia.

Totusii, calcule mele, sunt alte. Din 0.80€/kilometru, aproximativ 0.50€ sunt cheltuiele de autostrada si motorina.

La 15000 de kilometri facute intr-o luna, iti ramane aproximativ 4.500 euro. Daca trebuie platit soferul atunci cam 3000 euro ar fi "castig".

In caz in care soferul este si propietarul camionul atunci cam 4500 de euro ar fii bani care le intra.

Pe langa acest bani, colaboratorul din Romania se mai recupera TVA aferent al cheltuielii (aproximativ 20% de media din 7500 Euro de cheltuielii= inca 1.500 euro)

Si se ajunge la un total de 6000 de euro lunar pe camion. Bineinteles ca de acolo se mai platesc asigurarile, intretinere, contabilitate, etc...

Eu cred ca e foarte bine sa lucrati la noi in aceste conditii.

Daca este nevoie va dam cardurii daca nu aveti posibilitate de a lucra pe banii dumneavoastra (alea 7500 euro pe luna)

Probabil ca dumneavoastra aveti alte calcule, dar in mare cam asa ar trebui sa va ganditi.

O zi buna si cum am scris mai sus astept ca cine o sa fie interesat sa incepe in luna septembrie sa ma contacteze deja sa ne putem incadra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Frumoase socoteli stimabile domn , dar ..... Vorba lunga sărăcia omului , se vede ca undeva scapati din vedere un lucru important ( normal , atât timp cat amenzile sunt pe firma , ca logistica nu aveţi nici-o răspundere si la o adică va permiteti ) 15 mii kilometrii / luna / sofer depaseste cu mult limita legala si tin sa reamintesc ca depasirea timpilor de munca si / sau reducerea timpilor de odihna sunt infractiuni si se sanctioneaza cu in cel mai fericit caz jumate din suma calculata de dumneavoastră . Sau mizati pe factorul ,, amabilitatea agentilor ,, ? La un calcul sumar dupa restrictii ( in vara testrictiile estivale sunt importante ) orare clienti ( incarcari / descărcări ) păstrarea cu sfintenie a timpilor de munca si odihna dau o cifra aproximativa de 12.500 kilometrii 10.500 in perioada estivala si paste / craciun / an nou .

Toate cele bune !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Sunt lunii mai bune si mai rele.

De exemplu ultima luna, iulie, a avut practic 5 saptamanii de lucru si s-au facut multe kilometri.

Sunt amenzi, sunt resctrictii....dar acest amenzi si aceste restrictii sunt comune pentru orcine lucreaza in domeniul transport.

Pe langa aceste fapte, la noi se fac la departament de international multe schimburi de remorci ca sa obtinem un randament bun la toate masinii.

De exemplu soferii ajung in Zaragoza, lasa remorca la baza, lasa remorca incarcata cu care bine din Germania si pleaca inapoi cu alta remorca incarcata care asteapta la basa.

Noi avem departament national si international, si masinile care fac international (comunitate cum se zice), chiar sunt bine conduse de la departament de trafic si se incearca sa nu pierdem timp.

Aceste sunt avantajele de a lucra cu firme mare cum e si Carreras, unde procedura de lucru e bine stabilita si majoritatea dintre angajati si colaboratorii sunt foarte multumiti.

Si avand in vedere ca lucram cu clienti deozebiti de importanti, unde marfa nu poate sa intarzie, nu ne riscam NICIODATA ca politia sa ne opreasca si sa ne blocheze o masina, si marfa sa nu poate ajunge la destinatia la moment cerut de client. Deci la noi se lucreaza legal, pentru ca nu riscam sa intarziam la client.

Acum, imi cer scuze ca folosesc acest forum pentru a cauta colaboratorii. Eu me gandesc ca fac un bine sa ajung la mai multe soferii si firme de transport. Sunt sigur ca multi au auzit de Carreras, sau au facut curse de Carreras lucrand cu alte firme in subantrepriza.

Se poate lucra foarte bine cu noi. Dispecerat in limba romana (suntem 2 care vorbim romana la departament de trafic), avem statia de combustibil in Zaragoza la baza, unde pret la motorina este de 1.16€/litru cu tot cu TVA. Avem service unde un colaborator poate sa faca intretinere la masina daca este nevoie. Avem preturi bune la consumabile (ulei, filtre...) Noi cumparam mii de cauciucuri pe an, si avem preturi foarte bune. Daca cineva care colaboreaza cu noi are nevoie de cauciucuri le dam noi la pretul nostru.

Firma nu are nicio problema financiar, deci plata se face la ziua respectiva ca ceasul.

Cu tot respect, mai zic inca o data...daca cineva vrea sa lucreze ca tractionist intro firma mare si sa aiba de lucru o vremea lunga de timp si siguranta la platile, Carreras este loc potrivit. In caz de nevoie, oferim la colaboratorii si cardurile de combustibil si autostrazii...Practic daca ai un cap tractor Euro V si un sofer se poate lucra la noi.

ce se mai zic?

O zi buna in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Am uitat sa mentionezi ca multe dintre remorci tractate de noi sun FRIGO cu marfa perisabila, unde restrictii de circulare sunt cu tot alceva si numar de kilometrii facute automatic creste fara depasire program de condus. Una e sa te opresti la granita intre Spania si Franta sa astepti pana duminica la ora 22 sa pornesti si alta e sa conduci exact din moment in care ai terminat pauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna! Cu tot respectu apreciez lucru acesta pe care il faceti dumneavoastra,postind pe acest forum, oferte de munca pt toti colegi care detin autotractoare, si remarc un lucru foarte bun,, la care si DV faceti referire , si anume ca este bine sa lucrezi subt acoperirea unei firme mari care detine si o Flota propie de camioane,pt ca atunci riscurile de neplata pot fi zero. Dar poate stiti ,sau puteti afla de pe acest forum ,cum uni tractionisti RO au fost inselati chiar de cofrati nostri Romani,de aceia oameni care detin 1/2 capete tractor a devenit asa retecienti. eu sper ca dv nu sunteti unul dintre acei intermediari,, si daca este asa cum spuneti dv ,ca sunteti angajatul firmei CARRERAS si contractele se fac direct cu firma spaniola cred ca este un lucru foarte bun,dar cu toate acestea pretul / km este cam mic . parerea mea este daca ati mai ridica putin pret/km0,87e,pt cap tractor sau varianta,0,35e/km pt euro 5 . si 0,32e/km pt euro3 .taxa de drum +motorina sa fie oferite de firma CARRERAS? Cred ca foarte multi ar fi interesati sa lucreze la aceasta firma. cu deosebit respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Re: TRACTIONIST PENTRU CARRERAS SPANIA

Mesajde anghel_ghi » 02 Aug 2014, 21:42

Buna! Cu tot respectu apreciez lucru acesta pe care il faceti dumneavoastra,postind pe acest forum, oferte de munca pt toti colegi care detin autotractoare, si remarc un lucru foarte bun,, la care si DV faceti referire , si anume ca este bine sa lucrezi subt acoperirea unei firme mari care detine si o Flota propie de camioane,pt ca atunci riscurile de neplata pot fi zero. Dar poate stiti ,sau puteti afla de pe acest forum ,cum uni tractionisti RO au fost inselati chiar de cofrati nostri Romani,de aceia oameni care detin 1/2 capete tractor a devenit asa retecienti. eu sper ca dv nu sunteti unul dintre acei intermediari,, si daca este asa cum spuneti dv ,ca sunteti angajatul firmei CARRERAS si contractele se fac direct cu firma spaniola cred ca este un lucru foarte bun,dar cu toate acestea pretul / km este cam mic . parerea mea este daca ati mai ridica putin pret/km0,87e,pt cap tractor sau varianta,0,35e/km pt euro 5 . si 0,32e/km pt euro3 .taxa de drum +motorina sa fie oferite de firma CARRERAS? Cred ca foarte multi ar fi interesati sa lucreze la aceasta firma. cu deosebit respect.

Buna ziua.

Probabil ati observat ceva greselii gramaticale in scrisul meu. Eu sunt de nationalitate spaniola. Vorbesc limba romana pentru ca am locuit in Romania multi ani (am facut un an de facultate si am si lucrat in Romania pentru alte firme de Spania). Am primit comanda sa fac acest lucru, sa cauti tractionisti sau firme de transport din Romania.

Stiu ca au mai fost romanii care au avut probleme in Spania dar aici nu va fi caz. Trebuie seriositate si din partea colaboratorul.

Oferta de pret din pacat este care este, si nu putem oferi mai mult. Avantajele sunt multe si garantia de plata si de seriositate este. Poate in alta firma platesc mai mult pe kilometru, dar poate dupa 3 luni vreti sa plecati ca nu se fac kilometri sau ca ne scade din factura din tot felu de motive....etc...

Remorci noi sunt toate noi sau puse la punct asa cum trebuie.

Preturi oferit de noi este de 0.80€/km in caz de capul tractor care lucreaza cu remorcii nostri sau 0.87€/km pentru cine lucreaza ansamblu complet.

In acest pret trebuie sa va platiti si taxe de drum si motorina. Putem sa va oferim cardul de alimentare la noi la baza in Zaragoza unde pret este de 1.17 TVA inclus care e un pret foarte bun.

Luam numai masini Euro V(am uitat sa scriu acest lucru). Din pacat nu vor clienti nostri sa lucram cu masini Euro 3, deci numai daca aveti Euro V se poate lucra la noi.

Daca cineva vrea sa vorbeasca personal cu mine, pana vineri o sa fiu in Cluj. Sambata am avion catre Zaragoza si nu prea o sa ma mai intorc. Dupaia numai telefonic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutare tuturor ! Mario Bandit are perfecta dreptate . Pe de alta parte , daca era asa frumos si avantajos (depinde pentru cine !!!) veneau spaniolii cu masinile lor sau cautati mari firme din vecinatatea Spaniei , nu trebuia sa cautati in Romania . Sa nu-mi spuneti acum ca de dragul romanilor cautati firme din Romania !

Drumuri bune si sanatate tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Aceas principiu economic ca la alte afacere care se dezvolta in Romania. De ce au facut germani de la BOSCH o fabrica la Cluj?

sau alte sute de exemple de firme din strainatate care dezvolata afaceri in Romania.

Dar pentru persona care lucreaza important e sa le intre salar la sfarsitul fiecare luna.

daca la propietariul firmei de transport le ies socotelii in fiecare luna atunci seamna ca e bine.

Nu merge nimeni la lucru in Spania daca nu ar fi meritat.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Aceas principiu economic ca la alte afacere care se dezvolta in Romania. De ce au facut germani de la BOSCH o fabrica la Cluj?

sau alte sute de exemple de firme din strainatate care dezvolata afaceri in Romania.

Dar pentru persona care lucreaza important e sa le intre salar la sfarsitul fiecare luna.

daca la propietariul firmei de transport le ies socotelii in fiecare luna atunci seamna ca e bine.

Nu merge nimeni la lucru in Spania daca nu ar fi meritat.

Numai bine.

Nu suntem, inca, o republica "bananiera" dar vom fi in curand, cu asemenea atitudine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Members
Aceas principiu economic ca la alte afacere care se dezvolta in Romania. De ce au facut germani de la BOSCH o fabrica la Cluj?

sau alte sute de exemple de firme din strainatate care dezvolata afaceri in Romania.

Dar pentru persona care lucreaza important e sa le intre salar la sfarsitul fiecare luna.

daca la propietariul firmei de transport le ies socotelii in fiecare luna atunci seamna ca e bine.

Nu merge nimeni la lucru in Spania daca nu ar fi meritat.

Numai bine.

Am facut un calcul de profitabilitate pentru a vedea toata lumea de ce este nevoie de transportatori romani:

La 12.000 km/luna incasezi: 0.80 X 12000 = 9600 euro ( 12000 km/luna cred ca e mai rezonabil ).

Cheltuieli in mare: - motorina 32% X1.17 E/litru = 37 centi/km = 4440 euro brut ( 3700 E net ).

- taxele de drum in medie 20 centi /km ( EX Franta 27 centi/km ) = 2400 euro.

- soferul minim 1500 euro

Deci din 9600 E - 3700 E - 2400 E - 1500 E = 2000 euro.

Din 2000 euro trebuie sa platesti rata la camion sa platesti asigurari (CMR,RCA,CASCO) sa platesti reparatii si revizii.

Concluzia o trage fiecare daca merita sa lucrezi la acest tarif "moca" sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Buna, defapt motrina e ceva mai scumpa... ofera ei la acest pret, dar alimentezi doar daca acesti acolo. Daca se primesc curse lungi..de ex ramai fara motorina in Italia. si alimentezi cu 1.57eur...ce te faci? Sau mai ajungi si prin Elvetia sa platesti taxa de drum 0.67 eur/km!! iar consumul poate este de 0.32 daca patronul e pe camion...altfel...!!!

adica din aia 2000 eur ramasi mai scadeti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.