Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

cazier auto stergere


123456789

Postări Recomandate

  • Members

buna ziua,am avut permis conducere cat.b din 2002 pana in 2008 cand mi-a fost anulat pentru conducere sub influenta bauturilor alcoolice prin hotarare judecatoreasca definitiva,condamnat la 6 luni cu suspendare si perioada de probare 2 ani si 6 luni,a trecut perioada de probare fara incidente si cazierul judiciar s-a curatat,intre timp am obtinut alt permis de conducere cat.B,C,CE, vreau sa lucrez ca sofer profesionist,la angajare m-i se cere cazier auto in care imi apare incidentul din 2008,singurul de altfel din cazier,persoana de la eliberari cazier auto mi-a zis ca dupa noile reglementari si acest cazier se curata dupa o perioada de 5 ani de la savarsirea faptei(in cazul meu doar una),deci 2008-2013 suntem in 2014 deci cazierul auto ar trebui sa fie curat dar nu este,motivul care m-i la dat este unul de ordin tehnic,softul care il au momentan nu le permite stergerea datelor si sa mai astept ca poate anul viitor o sa-si actualizeze softul si atunci o sa poata sterge.intrebare:exista vreun demers prin care pot obtine un cazier curat pana isi actualizeaza ei softul?s-a mai lovit cineva de situatia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Da,angajezi un avocat,poate fi unul eftin ,tinerel,si in instanta ceri stergerea,sau prescrierea,mai corect,a faptei cu decizia te duci la caziere si e obligat de lege sa iti curete cazierul,drumuri bune

Ha ha ha ha... gluma zilei.

Că în realitate cazierele astea sunt doar niște hârtii cu niște înscrisuri pe care oricine le poate manevra după bunul plac, nu?