Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

renault magnum 440 pierde lichid racire!!


kosminell

Postări Recomandate

  • 3 months later...
  • Members

Posibil sa piarda pe la pompa de apa  , racordurile de la retarder ( daca ai) .   Ridica cabina  si vezi daca pierde pe la pompa de apa cu motorul pornit , deoarece este posibil sa piarda numai in miscare iar ventilatorul sa o  imprastie peste motor , astfel ca nu vezi, atunci cand stai pe loc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Nimeni nu spune de camasa crapata ,care baga apa in motor si o evapora ,ar trebui sa pui antiger iarasi la minus 30 ,ca acum banuiesc ca ai apa,atunci pe miros se simte antiger in gazele de esapament ,si iarasi daca intre chiulase nu sufla si aburul nu se vede ,dar daca pui apa ea se evapora fara urme ,daca pui antiger atunci lasa urme pe chiuloasa sau bloc ,bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Daca ai folosit antigel ar trebui sa vezi urme chiar daca s-a evaporat. Pe la pompa de apa e posibil dar ar trebui sa curga si in stationare. 10 litri e mult. Uita-te dupa urme de antigel si pe la racitorul de ulei. Daca ar fi camasa crapata la fel, ai pierde si pe stationare, mai mult, la cantitatea aia de pierdere nu ai mai porni motorul ca se umple cilindrul(ii) de apa si...am vazut motor cu 2 camasi crapate, iti ia foc electromotorul si nu il invarte...Radiatorul de la incalzire l-ai verificat? acela e situat mai sus, nu circula apa decat in mers si...poti pierde mult pe acolo. Tot vine vara, incearca sa-l suntezi si vezi daca mai pierzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nimeni nu spune de camasa crapata ,care baga apa in motor si o evapora ,ar trebui sa pui antiger iarasi la minus 30 ,ca acum banuiesc ca ai apa,atunci pe miros se simte antiger in gazele de esapament ,si iarasi daca intre chiulase nu sufla si aburul nu se vede ,dar daca pui apa ea se evapora fara urme ,daca pui antiger atunci lasa urme pe chiuloasa sau bloc ,bafta

 

  Cand crapa o camase ....bolboroseste apa in vasul de expansiune si da apa afara , plus ca incinge de numa numa si vezi aburi pe esapament ( pui un carton in dreptul esapamentului si vezi ca-l uda ).   Pierderea pe la pompa in mers ....mai greu de observat . Se intampla de regula cand axul pompei are riduri si inca mai tine presetupa. Pierderea in acest caz nu o poti sesiza cu motorul oprit , ci doar cand motorul merge si il turezi , deoarece presiunea interna in pompa creste iar axul se deplaseaza longitudinal si presetupa nu mai,, sta" pe plinul axului , ci pe rid , atunci iese apa pe langa garnitura fixa ( din capac) , insa nu poti sesiza decat apa imprastiata de catre ventilator ( peste motor)  , pe care daca nu o vezi atunci cand este imprastiata ( pulverizata) , motorul fiind cald si evaporand aproape instant perdeaua de apa . Un fenomen asemanator poate fi pe la un furtun superior de la radiator , ori poros ( vechi , cu galama) ori nefixat , situatie mai rara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Daca ai folosit antigel ar trebui sa vezi urme chiar daca s-a evaporat. Pe la pompa de apa e posibil dar ar trebui sa curga si in stationare. 10 litri e mult. Uita-te dupa urme de antigel si pe la racitorul de ulei. Daca ar fi camasa crapata la fel, ai pierde si pe stationare, mai mult, la cantitatea aia de pierdere nu ai mai porni motorul ca se umple cilindrul(ii) de apa si...am vazut motor cu 2 camasi crapate, iti ia foc electromotorul si nu il invarte...Radiatorul de la incalzire l-ai verificat? acela e situat mai sus, nu circula apa decat in mers si...poti pierde mult pe acolo. Tot vine vara, incearca sa-l suntezi si vezi daca mai pierzi.

 Ai dreptate cu  antigelul ...e cel mai bun martor . Chiar ,,uscat" fiid motorul , radiatorul pasajul cabinei , se simte mirosul specific al antigelului si se vede o pojghita ca un lac pe locurile pe unde antigelul a fost improscat.  Daca dai cu mana se simte , si miroase .

  Nu e regula ca pompa sa curga in stationare .....atunci cand curge in stationare , se vede clar , apoi in acea faza pompa e kaput .  In  situatia ca pompa curge vizibil ......te duci la service  , sau daca ai scule , set de reparatie si silicon .....te apuci de treaba. :-j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cel mai probabil pe la garnitura chiulasei compresorului. Poate baga antigelul in instalatia de aer. succes

 

  In cazul in care ai compresor cu racire pe apa !  Daca ai , este posibil sa se intample ce zici , iar primul simptom este ca-ti zapaceste filtrul uscat. Apoi vezi si pe bord ca nu mai face aer asa repede cat facea inainte . Poate fi o cauza de pierdere de lichid de racire !  ( Vezi si cat de repede acumuleaza ,,condens" in butelii)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.