Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

CDS Labour Spalding Anglia = TEPARI


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

TEPARI Firma de recrutare CDS Labour Ltd din Spalding Anglia.

Pentru cei ce vor sa vina in Anglia atentie mare veti fi dusi cu presul vi se vand gogosi inainte sa ajungeti si gasiti mamaliga.

Aici nu va angjeaza direct firma pentru care veti lucra sunteti angajat la firma de recrutare si ei va inchiriaza la diferite firme au ajuns soferii sa lucreze pe salarii de mizerie fiindca sunt mintiti.

Esti mintit cu o nesimtire crasa se promite zeci de ore de munca 4-500 lire pe saptamina plus 17-18 lire pe noapte dormita in masina daca te prinde in cursa iar cand ajungi acolo constati ca esti inselat faci eforturi sa ajungi acolo sa castigi un ban pentru familie te mai si imprumuti si ajungi acolo bataia da joc a unor romani mana in mana cu patronii englezi sau de alta nationalitate.

Dupa ce ajungi iti spun ca de fapt trebuie sa platesti transport de acasa la firma pentru care urmeaza sa lucrezi ,pentru 5mile te taxeaza 8 lire dus intors cand de fapt acel transport costa 2-3 lire maxim daca ai program de 9 ore pauza de 45 min nu ti se plateste daca ai program de 10 ore una din pauze nu se plateste se taie din orele luctate in fiecare zi cate putin muncesti in 5-6 zile pentru 5-6 firme si pe 5-6 masini si trailere diferite practic iti dau de lucru ce nu le covine englezilor daca nu ai GPS nu e problema te ajuta ei si il platesti din salariu in 3 rate dar ei il cumpara cu 50-60 lire si ti-l dau cu 150 lire nu iti dau de munca decat sa iti platesti chiria bine inteles casa fiind a lor.transportul bine inteles fiind masina lor.datoria catre ei daca ei gps iti mai face capul mare ca mai ai si taxe de plata ca nu iti zic la inceput ca ti se opresc din cele 8 lire 20% taxe si daca iti raman de mancare esti cineva nu iti dau de lucru decat cat sa iti platesti cheltuielile au ajuns soferii bataie de joc un lucrator intr-un depozit castiga mai bine ca un sofer de tir zis lory driver.

Si nu numai cei de la aceasta firma de recrutare isi bat joc de oameni majoritatea practic esti ca un sclav vandut cu ziua se incaseaza pe tine 16-20 lire pe ora si tie iti dau 8 din care iti mai iau si 20% taxe. Oameni buni plecam de langa familii sa muncim nu sa cersim sau sa ne vindem ate tie mare daca vreti in anglia cereti detalii si nu la telefon cereti scris oficial veti vedea ca evita sa va dea scris nu vor sasi asume raspunderea sunt soferi care nu mai au bani sa se intoarca acasa raman fara bani si cazare nu credeti in gogosi.

Acolo daca ajungi si vrei direct la o firma daca nu ai acte permis ful uk ,national insurance ,cont in banca sa vorbesti engleza nu esti primit sau daca te primesc ei putin mai bine ca la o agentie daca vrei de la 14-15lire in sus pe ora trebuie sa fii selfenploye.

zis persoana fizica autorizata ca sa poti taia factura .Deci oameni buni nu va vindeti si nu va lasati inselati daca nu ei un min 600 lire pe saptamana din care scazi cheltuielile nu se merita sa te duci sunt reguli stricte care le respecti altfel muncesti sa platesti amenzi iar dupa ce faci 6 puncte pe permis nu te mai primeste nimeni poti pleca acasa sau lucrator prin fabrici.La 12 puncte ti se suspenda permisul pe 2ani camere si radare nici nu va imaginati cate sunt.Daca alegeti anglia nu mrgeti fara 600 pe saptaman e minimul ca mai ai cazare etc.etc mai bine ramaneti pe europa pentru .1500 euro in mana si nu aveti atatea reguli . Daca aveti o oferta serioasa este altceva ramane sa va ganditi la stresul ce urmeaza ca nu prea sunt parcari fara plata si nu vi se platesc parcarile si altele ganditiva foarte bine inainte de a merge in anglia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Atentie colegi agentie de recrutare CDS Labour din Spalding Anglia sunt tepari aduc oameni in anglia li se promit multe si dupa ce ajungi acolo nu platesc taie din ore nu dau de munca decat cat sa platesti chiria ca e casa lor sa platesti transportul de acasa la firma ca au vanul lor te si altele sunt niste excroci au lasat oameni fara bani esti vandut ca sclavul cu ziua se incaseaza pe spatele tau 15-16 lire pe ora tie iti dau 8 lire pe ora din care iti iau si taxe 20% bataie de joc castigi ca sofer mai putin decat un lucrator intr- un depozit. Atentie mare la toate agentiile de recrutare pt Anglia cereti scris act oficial cu conditiile de lucru nu vor sa dea scris evita ca sa nu isi asume responsabilitati dau detalii numai telefonic. Si multe altele deci CDS Labour Ltd din Spalding sunt tspari treceti in lista neagra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Multumim, colegule. Asta este valabil si pentru firme de plasament din Romania. Recent, am fost contactat de catre un domn de la o firma din Bucuresti, care imi spunea ca va avea loc un interviu pe Skype cu angajatorul din UK. Nefiind eu foarte lamurit despre oferta exacta a firmei, I-am trimis e-mail domnului respective, in care imi exprimam atat nelamuririle, cat si semnele de intrebare in legatura cu aceasta. Poate ca intrebarile mele deranjau, caci, in loc de lamuriri, raspunsul a fost tacerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

asta e comentul dupa ce ai luat teapa[cum zici tu]...ce nu intelegi este ca TU ai acceptat sa lucrezi la o agentie care te plateste putin...si care nu are de munca pentru toti.

Nu le i-au apararea dar cred ca atunci cind ai plecat spre ei stiai ca vei lua 8 lire pe ora,apoi..poti sa iti inchiriezi singur o camera...nu e nevoie de casa intreaga...dupa..cine nu te lasa sa iti iei o masina sau bicicleta sa te duci la munca...Taxele le platesti ..cred ca ei ti-au facut ltd sau selfemployer...Asa ca problema e putin diferita...ai acceptat un salariu si dupa ce ai ajuns in uk ai constatat ca e slabut...si dintr-o data ce era frumos s-a transformat in ceva rau...Fii corect cu tine insuti si imi vei da dreptate..nu de alta dar stiu inca vreo 30 soferi veniti pe 1200 lire...stiau de la inceput pe ce vin..asa ca...

Vrei sa vorbim si despre taiatul orelor..?? nu le taie ei ci cei care confirma..Iar la asta vorbesti direct atunci cind iti semneaza de confirmarea shiftului...daca confirma 10 ore...10 ore ies...si tot 10 ore te platesc..Nu te intereseaza cu cit te inchiriaza el la o alta companie...pe tine te intereseaza cu cit ai acceptat tu sa lucrezi...de munca se gaseste destula in perioada astaProblema e mentalitatea....stii..aia cu capra vecinului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Am unit subiectele cu cele 2 mesaje ale tale de inceput...uite ca incepem sa ne trezim..ajungi la vorba mea..totusi ca sa te luminez cit de cit...pe anglia cei care lucreaza cu contract sunt platiti mai putin pe ora decit unul care lucreaza prin agentie,esti platit indiferent ca stai la incarcat sau descarcat sau in aglomeratie pe motorway..la ora...nu la kilometru..

Regulile sunt cele care deranjeaza...de aia ziceam de mentalitate...trebuie sa le respecti ..respectindule si conducind corect nu ai de ce sa te temi..nu ti se iau puncte..nu primesti radare..si tot asa...Nu pun in ecuatie faptul ca printre noi sunt destui care nici un program nu stiu sa il faca.

Faptul ca tu inainte te-ai bucurat la 8 lire/ora si apoi ai realizat ca e putin e o alta problema....pretul normal pleaca de la 9-15 lire...depinde de ce munca faci...Iti dau un alt exemplu al unui roman venit de curind in uk...prima lui zi..prima lui intrebare...Se fura motorina??..Asa ca daca exista mentalitatea asta.si.a magnetului..mai bine stati pe europa,se poate veni pe uk si lucra corect..cu bani luati corect si platiti la timp..dar trebuie sa nu va lasati pacaliti si sa alegeti din ofertele bomba care apar,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

nu este vorba despre un gest facut doar de mine...oricine din utilizatorii acestui forum poate deschide un topic la rubrica despre firme de transport pune titlu si apoi fiecare spune despre ce firma stie ca da ''rateuri''..simplu si eficace...de fapt ideea care ma bintuie de ceva vreme pe mine e legata de ''lista neagra firme''....ar fi ceva mai frumos...dar venit cu date corecte si cinstite..nu baliverne

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

buna idee ai avut, multumim de avertizare

eu am tot citit povesti de-astea, cat esti in tara iti promit marea cu sarea, luna de pe cer etc... cand ajungi acolo constati ca de fapt e o mare teapa...

si eu vroiam sa plec,dar pana nu sunt sigur ca gasesc o firma serioasa, prefer sa raman aici

in fine, daca astia de la firma promit bani multi si de fapt primesti doar cat sa supravietuiesti tot e ceva... am auzit si de cazuri cand firmele de intermediere luau comisionul si apoi dispareau in ceatza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Imi pare rau de ceea ce i s-a intamplat colegului JonDoe. Cred insa, ca, din dorinta de a avea un castig cat mai bun pentru el si pentru familia lui, a uitat cateva lucruri esentiale: sa se informeze despre legislatia din UK, despre viata unui sofer in UK, si in general de nivelul de plata care se practica in UK pentru aceasta meserie. Sunt unii colegi, care, semneaza orice hartie care l-i se pune in fata, numai ca sa obtina acel post de sofer, cu gandul ca dupa o perioada petrecuta la prima firma, i-si vor gasi altceva. Cateodata, iese treaba asta, cateodata , nu, si te trezesti ca trebuie sa vii cu bani dde acasa.

Nu doresc sa iau apararea firmei care l-a dus in UK, dar cred ca o parte din vina o are si colegul nostru.

Imi pare bine ca cico s-a implicat in acest subiect, explicand ceea ce se intampla, in mare, acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

trebuie sa citesti cu atentie orice hartie inainte de a o semna... sa nu te trezesti ca ai probleme mai tarziu, indiferent ca e contract de munca sau altceva. Iar daca nu intelegi limba, mai bine iei pe cineva care sa iti traduca.

eu zic asta din experienta, am facut si eu destule prostii de astea la viata mea si stiu cum e :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Eu lucrez chiar in Spalding dar nu prin CDS, ci prin alta agentie. Ideea e ca in Anglia pauzele nu se platesc nicaieri, asta e regula si se aplica tuturor, nu doar romanilor. Daca nu ai tu mijloc de transport pina la firma agentia iti inchiriaza masina pe care bineinteles trebuie sa o platesti, cine iti da masina gratis? De angajat mai angajeaza doar firmele mari dar nu va recomand, salariul e mai mic si esti legat de ei. Eu am LTD, adica sint self employed, asa sint majoritatea soferilor profesionisti in UK, am contract cu o agentie si aia imi dau de lucru. Daca la un moment dat nu imi mai convine agentia, o schimb. Daca azi nu vreau sa muncesc, nu muncesc. Nu ma da nimeni afara, nu ma obliga nimeni sa muncesc. E mult mai bine prin agentie, nu vad care e marea problema. Plata porneste de la 8 lire pe ora, poate ajunge pina la 16 pe ora pentru soferii cu experienta in UK, dar daca agentia nu e buna, cistigi putin ca faci ore putine. Eu de ex fac in medie 70 de ore pe saptamina, dar stiu si soferi care fac 30, 40... Ideea e ca in Anglia cheltuielile sint mari. De ex eu platesc chirie 560 lire, pentru ca sint cu familia. Daca eram singur luam o camera si plateam doar 320 lire cu tot cu facturi. Asa, ajung cu tot cu facturi la 1000 de lire pe luna. Dezavantajul ca self employed e urmatorul: daca te imbolnavesti, ala esti: nimeni ni iti da concediu de boala. Adica stai acasa cit vrei, dar nu iei nici un pound. Cei care vreti sa veniti, tineti cont de astea. In plus: daca nu vorbesti cit de cit engleza, esti mort. Agentiile in disperare te iau si daca nu prea stii engleza, dar daca nu te descurci la livrari (si credeti-ma ca trebuie sa vorbesti si sa te certi la firme, ca sa te descarce la timp sa te incadrezi in program, sau daca ceva nu e in regula cu incarcatura trebuie sa te lamuresti cu ei) firmele la care te-au inchiriat agentia nu te mai iau. Ca sa iti faci LTD ai nevoie de dovada de adresa si cont in banca, iar astea nu-s usor de obtinut. Nu e usor sa ajungi in Anglia, dar eu zic ca merita. Insa multora nu le place Anglia ca tara, si chiar daca cistiga bine, dupa 1 an pleaca pe Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Si inca ceva: permisul trebuie schimbat, desi legal poti conduce un an cu ala romanesc, pentru ca nu fac contract cu tine firmele daca nu ai permis de UK. Deci pina iti schimbi permisul dureaza ceva, si stai pe dreapta. Ca sa vii in UK pe cont propriu iti trebuie o rezerva de banisori pina rezolvi toate astea: permis, cazare (legal cu contract, nu la pretenu x), cont in banca, sa iti faci LTD, sa gasesti o agentie buna. Agentiile care va ofera de lucru cit voi sinteti inca in Romania e normal sa nu fie cele mai bune agentii, alea foarte bune nu aduc soferi din Europa, le cauta soferii pe ele. Astea care va aduc in UK trag maxim posibil de pe un sofer, sau nu au cele mai bune contracte ca sint noi, dar e un inceput si asta, atita timp cit ei iti rezolva cazare, cont, LTD, etc. Dupa ce faceti vechime va mutati voi la alte agentii mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Salut, am si eu câteva întrebări șoferilor care lucrează deja acolo:

- cum procedați cand doriți veniți acasă gen vacanța , trebuie sa anuntați va dau ei un termen pentru revenire la munca sau plecati si reveniti cand vreți ( pentru cei ce lucrează LTD )?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Am mai inteles ca o data permisul schimbat e ca si cum ai acea dovada de adresa si imediat ce lai schimbat e ca si cum ai avea dovada de adresa si poti merge linistit la banca si deschizi cont , totodata am mai auzit ca daca ai pașaport te ajuta mai mult spre deosebire de buletin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

daca schimbi permisul in unul de uk ai o dovada de adresa,corect..numai ca iti trebuie si un ''bild'' -o plata la ceva[lumina,apa,gaze] pe aceiasi adresa sau un contract ...depinde de banca si de omul pe care il prinzi in fata ta la interviul pentru deschiderea contului,pot sa spun ca si pentru conturi e poate deosebita cererea de acte doveditoare..una este contul personal si alta contul de firma[bussines account].E mai usor de utilizat cu pasaportul dar poti folosi fara probleme si CI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...
  • Members

Eu lucrez la CDS Labour Ltd in clipa aceasta si as vrea sa lamuresc cateva aspecte:

 

  • am inceput munca pe 1 Iunie 2015, nu stiu cine a facut recrutarile inaintea mea si ce a promis, insa eu nu am mintit pe nimeni, am sute de e-mailuri cu care pot dovedi ca ce am spus a fost exact ca in realitate.
  • Multe din lucrurile care sunt spuse aici, sunt ADEVARATE. Da, sunt lucruri care nu merg bine, dar nu neaparat fiindca nu se vrea, ci fiindca sunt probleme MAJORE legate de limba Engleza.
  • Munca ar fi, insa clientii nostri vor soferi care pot vorbi limbe engleza, ori noi primim soferi care abia stiu cateva cuvinte. Cum poate acel om sa comunice cu sefii de depozite sau cu manipulantii sau portarii ?
  • Salariul este mic intr-adevar, este un lucru care l-am adus la cunostinta sefului meu de "N" ori. Insa fiecare sofer care l-am angajat eu personal a stiut din prima zi ce bani v-a lua. Iar in momentul in care a semnat contractul de munca , practic si-a dat acordul asupra salarizarii.
  • Inainte sa incepeti munca efectiv, trebuie sa treceti un test de condus. Nimeni nu iti da un camion de 60-70.000 de lire pe mana si marfa de 20-30.000 de lire fara sa fie sigur ca stii sa conduci.
  • Multi soferi ignora indicatiile noastre si cand merg la testul de condus se cred in Italia sau pe comunitate in general. Nu este nimic asemanator ca in Italia, dragilor. Conduceti pe partea stanga, altfel va incadrati, altfel luati curbele, altfel dati prioritate, si aici CHIAR TREBUIE sa folositi oglinzile, nu sunt doar pentru decor.
  • Plus ca sunt soferi care au 2-3 ani experienta pe comunitate, vin fara sa cunoasca o boaba de Engleza, nu au condus in UK o zi macar dar vor salarii egale sau mai mari ca a soferilor experimentati. Nu se poate asa ceva.
  • Sunt perioade cand NU este de munca, chiar nu este. Din 15 Ianuarie pana in Martie, din Octombrie pana la sfarsitul lui Noiembrie nu prea este de munca. Avem posibilitatea sa bagam soferii intr-o fabrica sa lucreze temporar pana incep iar munca ca soferi. Stiti ce raspunsuri primesc? "Eu sunt sofer de TIR, nu muncesc in fabrica!"

Nu iau apararea companiei, v-am spus, multe din ce au reclamat domnii mai sus sunt adevarate, dar sunt si multe neintelegeri care din pacate nu sunt rezolvate din cauza ignorantei sefilor, sau a lipsei de intelegere a soferilor sau pur si simplu din cauza imposibilitatii de comunicare intre sofer si director. Noi incercam sa ajutam dar suntem 2 romani la atatia soferi, si nu facem fata. Eu personal sunt jumatate de timp plecat pe teren cu soferii care dau testele de condus si nu vorbesc engleza.

 

Cine vrea sa imi raspunda, il rog sa o faca pe adresa mea neoficiala: ionut.cds@gmail.com , cu un limbaj civilizat, va rog. O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Domnule guku, povestea cu limba engleză la nivel de Eton, e abureala, pentru a " justifica " salariile și condițiile de mizerie. Șoferul vorbește mai mult doar atunci când se plictiseste sau daca trebuie să repare prostiile făcute de incapabilii din birou. V-o spun după o experiență de 22 de ani de plimbat prin Europa și Asia. Extra- dorintele clienților, mă interesează foarte puțin, spre deloc. U.K. nu este pe lună. De acord, e puțin peste mâna 1-2 zile, dar cine știe pe continent, știe și pe insulă. Dar oamenii care " știu " nu vin pe doi lei, să " acumuleze " experiență la Doi Degeaba Limited. Când mă angajez să fac ceva, nu vreau să fac altceva. Un șofer adevărat nu o să accepte niciodată să lucreze în fabrică. Nu pentru ca este înjositor. Totul este diferit, începând cu relațiile cu colegii/superiorii, mediul de lucru, activitatea propriuzisa. Prăpădiții ăștia nu pot sa asigure de muncă respectând calificarea de bază a oamenilor, plătesc foarte slab, dar pretenții cât cuprinde. Un sfat gratuit: să angajeze zilieri băștinași, absolvenți la Oxford, Cambridge. Nu mai sunt probleme legate de limba engleză, poate ei accepta să conducă camioane, să dea cu mătura, să facă operații estetice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

este imbucarator faptul ca doriti sa discutati aspecte legate de firma aceasta aici...cred ca toate neintelegerile pleaca de la limba engleza...urmeaza disciplina..si regulile..daca firma se doreste una buna..de ce angajeaza soferi care nu au cunostiinta de limba engleza..?? de ce angajeaza soferi care nu trec testele de condus..?..simplu..soferul care nu corespunde nu il luati..in schimb cel care indeplineste conditiile merita remunerat mai bine...numai ca seful dvs stie destul de bine asta..sunt ceva ani de cind angajeaza cu salariu pe ora mic...ridicati stacheta si la cerintele de angajare si la salarii..veti observa imbunatatiri..

 

ps=las la o parte atitudinea soferului roman..fost comunitar..care e depasit de faptul ca trebuie sa respecte legi..reguli..clacheaza de multe ori si vrea inapoi pe comunitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Domnule guku, povestea cu limba engleză la nivel de Eton, e abureala, pentru a " justifica " salariile și condițiile de mizerie. Șoferul vorbește mai mult doar atunci când se plictiseste sau daca trebuie să repare prostiile făcute de incapabilii din birou. V-o spun după o experiență de 22 de ani de plimbat prin Europa și Asia. Extra- dorintele clienților, mă interesează foarte puțin, spre deloc. U.K. nu este pe lună. De acord, e puțin peste mâna 1-2 zile, dar cine știe pe continent, știe și pe insulă. Dar oamenii care " știu " nu vin pe doi lei, să " acumuleze " experiență la Doi Degeaba Limited. Când mă angajez să fac ceva, nu vreau să fac altceva. Un șofer adevărat nu o să accepte niciodată să lucreze în fabrică. Nu pentru ca este înjositor. Totul este diferit, începând cu relațiile cu colegii/superiorii, mediul de lucru, activitatea propriuzisa. Prăpădiții ăștia nu pot sa asigure de muncă respectând calificarea de bază a oamenilor, plătesc foarte slab, dar pretenții cât cuprinde. Un sfat gratuit: să angajeze zilieri băștinași, absolvenți la Oxford, Cambridge. Nu mai sunt probleme legate de limba engleză, poate ei accepta să conducă camioane, să dea cu mătura, să facă operații estetice.

 

Vedeti, asta este problema soferilor, voi cunoasteti ce este in cabina la voi, si aveti impresia ca le stiti pe toate. Nu este vorba daca are sau nu nevoie soferul sa vorbeasca limba engleza, important este ca o cere clientul nostru. "Clientul nostru, stapanul nostru" va spune ceva, el plateste, el va da voua salariul, el are si pretentii. Daca el cere soferi care vorbesc limba Engleza, asta trebuie sa le dam, fiindca el PLATESTE. Daca soferii nu vor sa lucreze in alta parte, ok, sa vina cu lectia invatata de acasa, sa stie engleza, sa aiba experienta pe TIR si va incepe imediat munca. Dar daca el vine la mine si imi spune ca are 10 ani experienta, si la testul de condus nu stie sa cumpleze-decupleze un trailer, pai ce vreti sa fac eu? Alta varianta nu are decat training, care este foarte costisitor. Altineva a spus ca de ce angajam fara experienta. Fiindca ii putem invata sa conduca daca vor, pe cheltuiala lor, insa soferii stiu tot timpul costurile, deci nu se face nimic pe ascuns. Iar celor care au ceva de obiectat la ce scriu eu acum, le recomand sa incerce sa lucreze ei la o firma de recrutare si vor vedea ca nici un sofer incapabil sa conduca un TIR si care nu vorbeste limba Engleza, nu v-a recunoaste acest lucru, fiindca este mai usor sa dai vina pe altii, decat sa recunosti ca nu esti bun ca sofer. Sunt probleme si la noi in firma, le cunosc, insa nici soferii nu sunt niste sfinti. Ca idee, oferim o sansa de inceput tuturor, cu sau fara experienta, dupa care daca vor pot sa se mute in alte firme, nu ii tine nimeni cu forta. O zi buna, acesta a fost ultimul post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Aia costa , nu vin pe pomana ....

Vad ca tot se da vina pe soferi , dar im mod sigur acestia nu intra in firma de capul lor , parcurg un proces de selectie , de care e responsabil cel care ii probeaza sau alege , si cine face compromisul lipsei experientei si a comunicarii e responsabil si de probleme sau esecuri.

Daca aleg un pantof mic la numar evident care ma strange si decid sa il port , daca imi face rani nu dau vina pe producator eu fiind responsabil de alegerea facuta , nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.