Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Colegu da de curind am facut oescapada la ei jale!!la cluj ti se promite una la zara e alta de mentionat am fost in echipaj cu sotia ;in mare ajungi la baza la zaragoza 1;te uita in aeroport,,,ajungi daca te descurci si cum te descurci,,2;ai ajuns te preia a doua zi o doamna cristina sau virginia care iti promite ca te ajuta in ori ce probleme ai avea dar cind ai o nelamurire si suni niciodata nu are timp de tine iti arunca in brate echipamentu si pe la orele 15ai cursa dupa ce aproape nu ai inteles nimic asta e si scopu.3;de mers se merge cam 70% pe nationale si esti platit la km ar mai fi de spus dar intru la condus daca aveti intrebari le astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

multumesc mult,marius80, ai mentionat niste lucruri esentiale de un real folos chiar nu suna frumos ce aud despre ei, nu mai merg la ei , nu sunt incepator si am mai avut experiente urate si nu mai vreau sa le repet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutare colegilor ma bucur ca am reusit sa va dati seama ca o asemenea firma nu merita sa-si mai bata joc de noi care plecam de acas pentru ca nevoia ne impinge sa o facem.ma intrebai de bani colegule,nu stiu cit de seriosi sunt cu bani,noua ar trebui sa ne intre in 15,iunie bani asa ca ramine de vazut.dar si la bani te platesc la km si nu cei de pe bordul masini ci dupa cea ce le iasa lor dupa curse traseu si programul lor invechit,de ex la o cursa zarag dijon mie mi-au iesit 1060 km si lor lea iesit 1020 km deci 40 km din start furati,deci decizia este a voastra daca se merita.salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Spaniolii ii platesc si pe ai lor la km. Insa au nomina(1000-1200€) si restul la km, min 9-10centi pe km. La 10.000 km ai 2000€ asigurati, dar asta doar cu contracte de spania.

Editat de sorinelil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri