Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Mirel007

Oferta contract transport marfa pentru 3.5T - prelata!

Recommended Posts

Firma de transport T.C.S. Forwarding din Craiova ofera contract pentru 3 autoutilitare de 3,5 tone (masa totala) in urmatoarele conditii:

 

  • 0.29 euro/km+TVA, plin-gol;

  • intre 16-20.000 km /luna, in functie de sofer si de numarul de zile ale lunii; (cu titlu de exemplu, media lunara realizata pana acum, pe 2015, este de 18.100km/luna)

  • o medie de 2 incarcari si 2 descarcari /zi

  • tari tranzitate: Franta, BENELUX, Germania, Austria, Italia, Spania, Anglia; Elvetia

  • oferim carduri de motorina;

  • plata bilunara, la 30 de zile din momentul primirii documentelor originale. Astfel platile aferente documentelor primite in perioada 01-15 ale lunii in curs se vor efectua pe data de 15 luna urmatoare, iar cele aferente documentelor primite intre 16 si ultima zi a lunii in curs se vor efectua in ultima zi a lunii urmatoare;

  • situatia curselor se actualizeaza in timp real si poate fi accesata in permanenta de catre subcontractor  (trasee, numar de km, CMR receptionate, etc)

 

Cerinte:

 

 

  •  autoutilitarele sa aiba prelata si sa se prezinte in stare buna tehnic si estetic, cu reviziile la zi
  • capacitate de incarcare minim 1000Kg si minim 8 europaleti
  • lucrul pe comunitate fara intrerupere minim 1 luna;
  • echipament de monitorizare GPS (va oferim detalii la cerere)
  • asigurare CMR
  • certificarea ADR nu este obligatorie dar reprezinta un avantaj
  • experienta in transportul international si cunoasterea unei limbi de circulatie internationala reprezinta un avantaj.

  

Pentru orice alte informatii va rugam sa ne contactati la nr. de tel 0723544794 sau adresa de mail [email protected]

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum ar veni:

 

16.000 km x 0,29 euro/km = 4.640 euro/luna

16.000 km x 12/100 (consum) x 1 euro/l (fara TVA) = 1.920 euro/luna

16.000 km x 0,06 euro/km (sofer) = 960 euro/luna

 

aprox 170 euro taxe pe salariul soferului

aprox 250 euro revizia pe luna ( cam 300 euro la 20.000km)

 

In total la 16.000 km ar fi 4.640 (venit) - 1.920 motorina - 960 sofer - 170 taxe slariu - 250 euro revizia lunara = 1.340 euro.

 

Teoretic pare ca ar trebui sa ramana macar 1.000 de euro, cu conditia ca masina sa fie achitata si sa se faca minim 16.000 km. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consumul la o carosata ar fi bine de calculat la o medie de 14 -16 chiar si 18 .

Salariul , daca intrati in patronat pe carca soferului mai bine o lasati balta , tudor 02 nu te mustra constiinta pentru aia 6 centi pe kilometru ?

nu tu salar de incadrare nu tu diurna , nimic , las ca merg prosti pe centi ....

,, utilul ,, la o carosata ,, bate ,, la maxim 800 kilograme

taxele de drum , mai putine , dar sunt asa ca trebuie luate in calcul .

Recomand pastoritul , e mai rentabil .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Anuntul este pentru prelate de 3.5 tone.

 

Masinile noastre consuma intre 10 si 13l/100km, in medie (Fiat Ducato, Sprinter, etc). Peste 13l/100km nu am intalnit pana acum, vorbind de media lunara. Sunt momente cand consuma mai mult de 13l/100km, dar media lunara este intre 10 si 13l/100km.

 

Utilul la aceste prelate este intre 1000 si 1300kg (sunt frecvent cantarite, deci valorile sunt cat se poate de reale).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mario, eu sunt sofer de camion si lucrez angajat pe comunitate. Ma intereseaza subiectul doar pentru ca m-ar bate gandul sa imi iau un Spriter pe care sa il conduc eu si frate-meu. Din cate m-am interesat consumul mediu la Sprinter (plin/gol) poate fi tinut si sub 11%, in functie de modul de condus. De asemeni tot din auzite, de prin parcari, am inteles de la colegii care lucreaza pe Sprinter ca sunt platiti intre 4-6 cent/km, de aceea am calculat 6 centi, adica maximul. Pe mine personal nu ma prea intereseaza aspectul salariului deoarece am de gand sa imi conduc singur masina cand voi fi in stare sa mi-o cumpar.

 

In orice caz, in situatia de fata totul este sa se face acei km promisi. Pentru  ca la majoritatea firmelor cu ai caror soferi am vorbit nu prea se sare de 12.000km/luna... Ba am auzit si de 7-8.000, e drept, platiti cu 0,32 euro/km insa la numarul asta de km atat de mic  ies mai prost socotelile si daca s-ar plati cu 35 de centi/km. Din cate m-am interesat eu in general, la 3,5 tone, problema cea mai mare e ca nu se prea fac kilometri suficienti si de aia ziceam ca daca s-ar face macar 16.000/luna nu ar fi chiar asa rau...

 

 

Numai bine!

Editat de cico_3504

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua .

1. Mma si ,, util ,,

Jumper /Ducato / Boxer Master sunt masini firave , sasiu /suspensie slabe ,instabile , torsiune sasiu mare , comportament de ,, barca ,, si castiga la ,, util ,, fata de celelante din cauza tractiunii , propulsia prin cardan/ grup chiar si roti jumelate scad utilul . deci o masina firava si cocosata .

Crafter /Sprinter/ Daily /Tranzit , sasiu robust , suspensie corespunzatoare , propulsie , stabilitate . Un dezavantaj la ,, util ,, dar un avantaj la buzunar cand vine vorba de amortizoare , suspensie , bucsaraie , tren rulare etc .

2 ) Echiparea .

Zona de incarcare , cu cat este mai mare /lunga cu atat mai grea plataforma , tipul structurii , cati stalpi intermediari , cate si din ce sunt barile dintre stalpi , tauliner /semitauliner , tavan culisabil sau nu , lateral pe role sau nu , usi , oblon , prelata , grosimea si materialul podelei .

De la +4 m / 8 paleti / 18 mc3 la 5 m / 10 paleti / 24 mc3 e o diferenta care se transforma in kilograme la masa proprie .

Volumul ca suprafata in miscare , pe langa greutate influenteaza la consumul de combustibil prin rezistenta la inaintare carosesia are o aerodinamica comparativ cu un zid , adica cat mai mult spre zero ,.ce reuseste sa ,, taie ,, cabina se opteste in colturile caroseriei .

Lada / lazile de depozitare si unde e cazul trusa adr , stingatorul omologat ( mult mai mare ) pana si placile atarna la masa proprie . Cricul hidraulic fata de cel manual la fel . Lanturile o trusa de scule ( minima ) etc etc .

Cusca de porumbei ( dormitorul ) ,undeva muncitorul trebuie sa se odihneasca .Sau NU ??

Pe langa greutatea proprie , ofera o aerodinamica slaba .

Motorizare / Cutie viteza .

Un motor mic plus cutie in 5 +1 e mult usor decat unu mare cu 6+ 1 , si aici vorbim de 2.2 /2.3 /2.5 cm3 fata de +3 cm3 care ofera prestante mult mai bune , una e sa ai 110 alta 190 cai , un motor ,, stresat ,, contra unuia ,, relaxat ,, si in cuplu de ,, jos ,,

Diferenta , atarna la masa proprie , deci influenteaza atat ulilul cat si consumul .

Bagajul si silueta soferului nu mai are rost sa discutam .

In cursa avem doua variabile .

Relieful - conditiile meteo si traseul

cu platile aferente tranzitului .

Daca tonajul transportat face jumate din consumul de combustibil , restul graba si evitarea autopistelor cu plata

Una e sa te bata vantul ( reamintim aerodinamica slaba ) una e sa mergi constant cu 120 si alta sa mergi pe potecile frantei de exemplu , una e 1700 km in 24 ore si alta e in 12 ore , una e 3000 km Ro -Nl si alta Ro -E ,

Pentru cei care se viseaza patroni , nu e doar x kilometrii inmultit cu 29 centi , rezultat y .

din bilantul lunar trebuie scazut cota parte lunar casco , cota parte luna asigurare cmr , cota parte revizii , impozit vehicul , inspectie tehnica etc etc

rata vehicul

plata corecta sofer

taxe tranzit

combustibil

etc etc etc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Pentru colegul Tudor.Am lucrat 2 ani(2009-2010) pe Sprinter 315 furgon,7 paleti,modelul xxl,curse Ro-E tur-retur.Consum sub 10/100,tinut de drum buna,masa utila 1050 kg pe cantar,fiabilitate,o masina buna.Daca vrei sa intri pe 3,5 to ca afacere incearca sa nu mergi cu prelata(desi acolo sunt alte avantaje,la incarcari spre exemplu).Drumuri bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mario, tu calculezi ca un sofer profesionist, si ca un OM!. Ei calculeaza putin altfel. Cele trei " frantuzoaice " si " italianca " sunt mai ieftine, deci sunt mai bune. Lucruri precum siguranta rutiera si un plan de afaceri pe termen lung, sunt notiuni nerentabile - in opinia lor. Lazi de depozitare, trusa de scule, cric hidraulic, trusa ADR, lanturi - o gramada de lucruri nefolositoare. Dormitorul, la fel. Daca nu poti dormi pe scaunul din dreapta, sau pe bancheta - caz fericit -, inseamna ca nu esti suficient de obosit, deci mai bagi niste kilometri, pana semul " oprirea interzisa ", incepe sa capete forma patrata. Un motor mai mic, este mai ieftin, deci mai bun - in opinia lor. Un sofer bun nu are bagaj, mananca cat mai rar si cat mai putin, pentru  a nu influenta tinuta de drum a masinii si implicit consumul. Mancatul din mers nu este recomandat, pentru ca distrage atentia de la sofat. In plus, daca nu mananca, poate pune niste banuti deoparte, cu care sa ajute firma, in perioadele de " jena financiara ". Se accepta, vorbitul la telefon cu persoane din cadrul desfasurarii activitatii, butonatul GPS-ului, consultarea de harti si documente. Vantul bate din fata sau lateral, dealurile exista, exclusiv din vina soferului. Daca nu este capabil sa circule doar la vale si cu vant din spate, trebuie sa plateasca diferenta de carburant. In felul asta, o sa invete sa circule pe unde trebuie. Este interzisa folosirea instalatiilor daunatoare sanatatii - si consumatoare de carburant suplimentar -aer conditionat, climatizare, incalzire stationara. Poti rezolva problema astfel: plimbatul prin magazine, asteptatul cu capul pe masa in expeditii, impinsul autoutilitarei in trafic aglomerat, intre doua semafoare. Ultima solutie ajuta si la mentinerea conditiei fizice. Tranzitul se poate efectua si pe trasee fara taxe de drum, nu conteaza ca dureaza mai mult, si asa nu are ce face. Rata la vehicul nu se plateste, se poate achizitiona ceva la a saptea mana, deselata pe santierele patriei si/sau distributie urbana, cu bani proveniti din vreo mostenire. Reviziile se fac in colt, la nea' Gica, mai pune mana si soferul, ca doar el castiga painea familiei cu ea, el o uzeaza. Oricine se poate descurca si fara Casco, este o cheltuiala absolut inutila. Plata corecta sofer ? Sa zica multumesc ca are un loc de munca, nu se plictiseste acasa cu familia, are ocazia sa viziteze depozite si expeditii din Europa, gratuit. Nici nu stii ce bronz frumos se poate obtine in parcare, fara sa arunci banii - tot nu sunt - prin statiuni, ca sa nu mai vorbim de bronzatul din mers pe mana stanga. Pentru mana dreapta se recomanda un loc de munca pe UK. Alt avantaj, ai sansa sa te mentii in forma, in timpul operatiunilor de incarcare/descarcare, fara sa mai arunci banii si fara sa pierzi timpul la sala. O multime de " avantaje " pentru soferi - nerecunoscatori ca intotdeauna pentru situatia privilegiata in care se afla. Toate acestea, duc la situatia de a avea o afacere de succes, cu investitii  gen Romanica. Daca dam chix cu transportul, prindem sezonul la pepeni, la vara, imediat vine sezonul la brazii de Craciun. Daca nici cu asta nu merge, ne apucam de agricultura, sau facem un studio video-chat. Drumuri bune si succes in afaceri tuturor. P.S. - acum trebuie sa intelegem ca si ei au cheltuieli: leasing la Porsche, rata la " rezidential ", un telefon mobil de ultima generatie, " intalniri de afaceri " la carciuma, pantofi pentru " piti ", etc.  

 

Si inca ceva, am uita sa discutam despre impozitul pe venit/profit/forfetar. Deci, pentru orice eventualitate, e bine sa avem in familie, o persoana cu un salariu care sa  sustina cheltuielile curente, si care eventual sa asigure diferenta de bani, pentru a avea un bilant pe zero, macar. Rog un moderator, sau un admin, sa uneasca aceste doua posturi. Multumesc anticipat

Editat de cico_3504
unit comentarii

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

precizez ca acum 6 ani am facut si eu un astfel de bussines a fost foarte profitabil cu acea "italianca " in speta ducato maxi de 16 m3 la vremea aceea,585000 km fara mari probleme iar diferenta  de pret de 7 sau chiar 10 mii euro in achizitie la vremea aia era enorma comparativ cu mercedes ford vw si iveco iar sarcina utila bate tot (un mare avantaj tinand cont ca pe extern nu poti incarca peste 3.5 t mmta) .tin sa precizez ca am lucrat doar eu,consum sub 10 cu un mers pana in 120km/h iar pe tur retur doar curse de pe bursa si ceva clienti formati ulterior ramaneau bani buni (suficient cat sa nu fiu nevoit sa dorm in duba si sa imi platesc rate si viata de zi cu zi ) acum regret ca am 40 t iar tur retur greu  program , pret/km restrictii taxe de drum etc etc m -as intoarce oricand la un 3.5 t dar duba nu prelata

Editat de cico_3504
ortografie

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Revin cu doua precizari.

In primul rand, garantam prin contract un numar de minim 15.000 kilometri pe luna, pe care ii platim la pretul din contract, 0.29 euro + TVA / km.

Putem oferi plata la 21 zile de la primirea facturii insotita de documentele originale, subcontractorilor care nu doresc cardul de motorina.

 

Pentru alte detalii, va rog sa ma contactati prin email sau telefon: [email protected] , 0723544794

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As avea cateva intrebari:

1) Oferta este valabila exclusiv pentru prelate 3.5 to sau se poate si cu duba 3.5 to (din-aia lunga)?

2) Cursele sunt Romania-Strainatate si retur sau numai intre tari straine?

3) Ce vechime maxima poate sa aiba masina? Exista vreo conditie in acest sens?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Contractele pentru autoutilitare de 3.5T cu prelata s-au modificat incepand cu data de 1 mai 2017. Cardurile de motorina nu mai sunt in oferta noastra iar pretul pe kilometru se negociaza in functie de numarul de masini si perioada lucrata. De asemenea, termenul de plata este de 45 zile de la primirea documentelor in original. Celelalte conditii au ramas neschimbate.  

Pentru orice alte informatii va rugam sa ne contactati la 0723544794 sau adresa de mail [email protected]

 
Editat de cico_3504

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incepand cu luna august 2017, oferta noastra de contract pentru autoutilitare de 3,5 tone (masa totala) a fost imbunatatita, dupa cum urmeaza:

- garantam un minim de 17500 km;

- posibilitate card motorina

- oferim dispecerizare gratuita;

- o medie de 2 incarcari si 2 descarcari /zi;

- tari tranzitate: Franta, BENELUX, Germania, Austria, Italia, Spania, Anglia, Elvetia;

- situatia curselor se actualizeaza in timp real si poate fi accesata in permanenta de catre subcontractor (trasee, numar de km, CMR receptionate, etc.).

- pretul se negociaza cu fiecare subcontractor in parte, in functie de numarul de masini si perioada lucrata pe comunitate


Pentru orice alte informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0755544794 sau la adresa de e-mail [email protected]

Editat de cico_3504

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.