Sari la conținut

Recommended Posts

Sunt destul de seriosi fata de alte agentii de pe la noi. Cel mai mult conteaza pentru ce firma te aduce in anglia si pentru ce locatie. Ce tine de ei ai tot suportul gen te iau de la aeroport te plimba peste tot te ajuta sa cauti casa te tin la hotel pana treci assesmentul . Ca si minus ar fi cei 500 de zloti care tii opresc de fiecare data cand pleci acasa pe care tii inapoiaza cand te intorci la munca (cred ca asta e un fel de comision mascat, dar merita). Success daca vrei sa pleci cu ei!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cum comision mascat daca iti opreste 500 zloti si iti da inapoi cind te duci la munca tot 500 zloti.....???..uitate pe tabelul ala si citestel mai bine...nu ti se ia nici un comision..nici real..nici mascat...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

important e ca isi respecta cuvintul dat si se ocupa indeaproape de ajutorul candidatilor..ulterior angajatilor...de aceea au si conditiile de selectare putin mai ''selective''...cel care a intrebat poate rasfoi forumul..sunt citeva subiecte in care se discuta de ei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fiind vorba de o firma de plasare forta de munca ar trebuii separat subiectul pe doua idei , 1 ) procesul de selectie si ce anume se cauta /ofera ; 2) comportamentul de mediere , cat si cum apara drepturile muncitorilor la locul de munca destinat . 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cautati pe facebook ca au si pagina in romana..au deschis o filiala la Ploiesti... vi se raspunde rapid..parca era o fata Alina..

procesul de selectie e selectiv in sensul in care ti se da o testare in limba engleza....o testare de conducere si accepta candidati cu minim 1 an de experienta internationala..si care au condus masini uk..[ era 2 ani odata..acum din ce am inteles de la unii colegi veniti prin ei au luat si cu 1 an..de aceea am zis 1 an..] Engleza ceruta e macar engleza medie...nu vorbit 2-3 cuvinte..asta deoarece se lucreaza doar in uk nu in europa..

Plata se face la ora..se pleaca la contract.[ saptaminal]...un mare avantaj fata de altele..asta deoarece orele care se depasesc se adauga la plata iar daca nu faci cumva orele din contract esti platit la orele contractate...sa nu mai zic ca ora platita inseamna de cind incepi programul pina il termini..deci indiferent ca incarci..descarci..stai..sau .stai in aglomeratie..trebuie sa respectati toti timpii..nu merge cu magneti sau alte prostii ca sunteti controlati zilnic si banati daca aveti probleme.. 

Nu stiu cum se procedeaza acum dar in trecut ei plateau pentru cazare si masa pe perioada trainingului din RO..sau din Polonia...datorita neseriozitatii candidatilor romani au schimbat acest lucru..

Dupa testarea din tara se pleaca in uk...depinde de contract....acolo se face un alt training de 3 zile cu cei din anglia..in cele 3 zile ti se prezinta ce ai de facut si cum trebuie sa te comporti tu acolo...adica ''pe unde ai voie sa mergi''...''ce ai voie si ce nu sa faci''..''cum sa vii la munca imbracat..incaltat..''..foarte importante astea deoarece romanii zic ca de ce sunt ei obligati sa poarte vesta reflectorizanta..bocanci bot fier..etc...dupa cum stiti noi suntem  ''cei mai tari''...ulterior se face un test scris..parca 60 intrebari cu 1 raspuns exact bazat pe circulatie..timpi..etc..ulterior daca treci acest test urmeaza un   test eliminator de conducere [volan pe dreapta] Daca il treci si pe asta incepi munca..te trimite o zi doua cu un alt sofer sa vezi efectiv ce ai de facut si cind iti da ala ok-ul pleci singur pe traseu...Nu ai masina stabila..orele de incepere a muncii sunt diferite..la fel si zilele..Foarte corecti la ce spun si salarizare..eventuale erori de ore neplatite se rezolva rapid..soferul raporteaza managerului paracros..acesta ia legatura cu englezii si ok totul...Pe uk cele 3 zile de inceput erau platite de polonezi la cazare..nu mai stiu acum...ulterior te asista in cautarea locuintei...O sa mai caut subiecte si le aduc aici daca este..sa mai discutat pe marginea acestei firme...cind o sa am ceva timp

Numai ca acum a intervenit si problema cu actele englezesti...putin mai complicat ...oricum daca intrati in legatura cu reprezentanta firmei vi se explica detaliat ce aveti de facut

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Testarea se va da cu masini englezesti...volan pe dreapta...asta deoarece veti lucra pe anglia..nu pe comunitate...va fi ceva de genul pleci dimineata la munca si seara te intorci acasa, nu se sta pe cabina..foarte rar e posibil sa prinzi vreun night out si atunci esti platit cu 20-25 £,depinde de companie...;D    uite link cu pagina de facebook a lor...vad ca cer tot 2 ani experienta ...viziteazo si iti faci o idee mai buna direct de la sursa..

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100007145355379&fref=nf

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am citit cu atentie acest subiect. Nu inteleg un lucru. Rugamintea mea este, daca cico are rabdare sa mi explice, de a intelege unde sunt angajat: Polonia sau UK. Se vorbeste de zloti aici si sunt intr o mare ceata. Se cere ltd dar de plati vad ca se vorbeste in zloti. E adevarat ce am inteles pana acu?

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ai inteles corect..esti angajat polonez cu detasare uk.[teoretic..]platit conform uk...cu contract ferm...deci.tu esti platit via polonia...in cont..nu cash....dar deoarece legislatia s-a schimbat [in uk ]trebuie sa iti faci ltd..esti ajutat de catre ei la asta..acesta este si motivul..deschiderea pietei uk romanilor pentru care eu am plecat de la ei..in caz contrar si acum as fi fost tot acolo...daca iei legatura pe filiala romana iti explica fata care se ocupa acum ..cind ma reintorc voi lua legatura cu cei care lucreaza inca prin ei si voi adauga lamuriri necesare daca e nevoie..

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de info. Am dedus pana acu urmatoarele: asigurare de santate este in PL, perioada de cotizare pentru pensie tot in PL, pe care trebuie sa mi o procur pentru dosar in RO, recalcularea taxelor se va efectua in PL(cazul in care se face ), in caz de concediere care imi va fi pusa in mana , am sa fiu nevoit sa merg in PL sa ma adresez serviciului in cauza pentru drepturile somerilor(cotizatia fiind platita in PL) .

Cu munca pe UK speram sa beneficiez de aceleasi drepturi ca si un sofer britanic. Nu doar sa am aceleasi responsabilitati ca si ei. Daca aplic pentru aceasta societate nu cred ca se pot intruni conditiile. 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Interesul meu e cat e salariul si cat e diurna!  Vezi cazul muncitorilor detasati in Finlanda. Nu ma incanta venitul lunar. Sau saptamanal cazul uk. Ma gandesc ca nu au mutat firma pe PL ca e mai sexy acolo. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

lucimarco ai spus ca ai citit...atunci trebuia sa observi ca eu nu am zis nimic de diurna..asta inseamna ca nu primesti diurna..tu nu faci comunitatea..tu stai numai si numai pe uk..rar poti dormi in camion si asta doar daca nu te incadrezi in timpul maxim de program..ala de 15 ore...altfel pleci la munca si te intorci acasa...ca in RO..numai ca esti pe uk..asta inseamna ca tu vei avea si cheltuieli personale platinduti cazarea...te-am rugat sa o suni pe fata de la filiala romana a firmei .Ea iti va raspunde tuturor intrebarilor.. incepind cu 2014 eu nu mai activez in cadrul firmei....asa ca Alina iti va prezenta datele de ''azi''...[asa parca stiu ca o cheama..]

ps Contract inseamna ca tu ai ore garantate.sa zicem 45 ore....daca muncesti sub acele ore esti platit 45 ore conform contractului...daca muncesti 55 ore atunci esti platit 55...ma repet..plata este la ora..la fel ca un angajat englez...uneori ajuta foarte mult acest lucru..nu de putine ori..mai ales ianuarie ,februarie..soferii de pe agentii engleze nu aveau de munca decit 1...2 zile saptaminal..pe cind cei cu contract munceau toata saptamina...

ps2....Dupa toate aceste intrebari pot sa iti pun si eu una..ai experienta pe anglia..? ai tranzitat pe uk...ai condus cu volan pe dreapta..?..cum stai cu engleza..?? nu de alta dar in uk faci un training de 3 zile apoi vei da un test de 60 intrebari din legislatia din domeniu..[indicatoare,program,etc]..dupa ce treci acel test vine un altul eliminatoriu de conducere cu masina de uk..Nu de alta dar daca nu ai acestea vorbim degeaba si toate xplicatiile mele pentru tine nu au sens..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns. Aveam aceasta nelamurire si tocmai de aceea am scris la acest subiect. Am scris nefiind interesat pe moment de aceasta oferta. Dar nu se stie pe viitor. Totusi, cine mai curseaza pe uk are oricand posibilitatea de a se informa(daca are si nivelul de limba suficient de bun) direct la sursa , piata neducand lipsa de oferte. 

A. Si cred ca gresesti cand spui ca nu poate fi vorba de diurna. Intr unul din raspunsurile de mai sus, spui citez"ai inteles corect..esti angajat polonez cu detasare uk."

Editat de lucimarco

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.