Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Alcars Technik SRL Marghita


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Members

Scuze de intarziere.

Da sunt  de 3.5 to. O precizare am de facut: ramii cu 1000 doar in perioada de varf , adica 2 luni pe an, In rest , ramii cu 800 si ceva . Pe banii astia (aproape ) lucrezi in tara  si esti acasa!  Dar bineinteles nestiind incerci ! niste mincinosi  prefacuti . Iti trag banii pentru orice si lucrezi numai cu suprasarcina. Masinile sunt grele , teoretic poti incarca doar 400-500 kg iar ei te poarta cu 2 to.   Pierzi timpul (cate 1 zi) la politie cu  amenzi de suprasarcina : când te prind cu suprasarcina trebuie sa descarci automat ... Conditiile sunt de rahat ... deci vai si amar.

Cauta firme serioase....asta-i firma CUCU...

Succes pe mai departe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Members

Nu stiu care esti Stavros  eliminat daca tu zici ca ramii cu atatia bani . Eu am lucrat acolo si stiu de ce e vorba . Eram aproape tot primul la kilometri . E o bascalie . Dar cred ca tu tii cu ursu.

 

 

Revizuiesteti atitudinea..nu confunda acest forum cu parcarea..din 3 comentarii deja 2 le ai in pom...citeste regulamentul..

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...
  • Members

Bună. Colegii care vor să meargă la firma ALCARS TECHNIK SRL din Marghita, Bihor, îi rog să-și rupă 5 minute din timpul lor pentru a citi 9 dintre motivele pentru care NU ar trebui să meargă la această firmă... Menționez că am lucrat personal acolo între 19 iulie și 19 august 2017, respectiv nu vorbesc din auzite și toate informațiile pe care vi le voi furniza sunt 100% adevărate.

1. Supraîncărcarea. Deși poți încărca o greutate foarte mică (pe care o voi explica mai jos) aproape fiecare încărcare se învârte în jurul greutății de 2 tone... Mașinile au teoretic în talon 2,5 t, respectiv până la 3,5 t ai mai putea încărca o tonă... Practic însă, mașinile sunt puternic modificate pentru supraîncărcare, respectiv au 7 foi de arc, podeaua lungă de 7 m și lată de 2,5 m (exact ca la un camion) pentru a intra 12 paleți, înălțimea de 3,60 m, roți duble pe spate și așa mai departe. Într-un cuvânt, mașinile cântăresc 3360 kg (mașina + cei 12 paleți, pe care îi ai TOT TIMPUL asupra ta), respectiv mai poți încărca 140 kg ! Adică două cutii... :D Tot ce încarci peste 140 kg este ILEGAL... Având în vedere că toată activitatea se desfășoară pe teritoriul Germaniei, nu mai trebuie explicat ce înseamnă „ilegal” în acestă țară... Respectiv, dacă tu ai 2 tone peste încărcătura legală și faci, Doamne ferește, un accident și care mai este și cu victime, ești arestat pe loc, iar dacă este mortal ești imediat încarcerat, neamțul nu glumește cu așa ceva... Indiferent că îi spui tu că te-a obligat firma, că ai rpimit comandă de încărcare, pe ei îi doare undeva, deoarece legea spune clar: „Șoferul are OBLIGAȚIA să refuze încărcarea dacă consideră că aceasta pune în pericol siguranța traficului, a sa, sau a altor persoane”...

2. Confort șofer = 0... Mașinile nu au climă sau aer condiționat, nimic ! Suntem în 2017, acest lucru este de conceput. Vara, când e caniculă, te prăjești încet în cabină. Bineînțeles că mașinile din ziua de azi nu se mai fac fără climă sau aer condiționat, însă AȘA SUNT COMANDATE, pentru economie... Deși mașinile au două prize de 12 V, acestea sunt legate doar pe contact, nu pe direct. Lipsa prizei directe de 12 V este o problemă foarte mare, se strică bateriile telefoanelor, GPS-urilor, acestea primind șocuri de tensiune la fiecare pornire a motorului.

3. Autostrăzi vezi doar în poze. Având în vedere că tot timpul ești supraîncărcat, absolut toate cursele sunt pe drumuri naționale, pe drumuri județene, chiar și pe drumuri comunale, adică „prin grădini”, cum zicem noi șoferii... Pe autostrăzi mergi doar când mergi să încarci, respectiv câțiva kilometri pe zi. Însă și atunci, doar când e grabă, dacă nu, tot pe naționale mergi și la încărcare...

4. Caracter firmă = 0... Azi ajungi în Germania, mâine pleci deja în cursă. Nu te întreabă nimeni dacă ai vreun ban, dacă ai ce mânca, dacă ai nevoie de ceva, te descurci pe cont propriu până pe 15 ale lunii, când îți intră banii, însă nu la zi, cum ar trebui să intre diurna (că de-aia îi zice diurnă) ci doar banii de pe luna anterioară... Respectiv, dacă ai ghinionul să te angajezi la sfârșitul lunii și să lucrezi, să zicem, pe 30 și 31, pe 15 luna următoare primești doar banii pe cele două zile, deși tu ai lucrat din 30 până în 15 luna asta... Abia a treia lună iei banii de pe a doua integral și intri în normal, deși, cum specificam mai sus, nu interesează pe nimeni dacă ai ce mânca o lună și jumătate...

5. Nu ai internet Wi-fi la garaj... Se lucrează 2 luni cu 2 săptămâni acasă, iar în cele două luni, în fiecare weekend ești la garaj. Din nou mă văd nevoit să repet, suntem în 2017, nu în 1989, când s-a inventat world-wide-web-ul... În ziua de azi, internetul este un lucru vital, mai ales pentru cei care au familie și stau departe de aceasta câte două luni...

6. Lipsa televiziunii... Timp de două luni nu vezi o știre, nu mai știi ce se întâmplă în țară, ești rupt de realitate. O antenă cu un LNB cu 4 ieșiri este undeva 25-30 lei/lună abonamentul la pachetul de bază, echipamentul este gratis. Cazarea este formată dintr-un etaj al casei unde locuiește patronul, respectiv o baie, o bucătărie, loc de servire a mesei și trei camere, două mari și una mai mică. Un televizor în fiecare cameră și unul în bucătărie nu cred că este o cheltuială exagerat de mare, având în vedere că ți se trag 150 € pentru chirie în fiecare lună ! Ajung imediat și acolo...

7. Ai tot timpul 12 paleți de schimb la tine... Pe lângă faptul că au 25 kg fiecare, respectiv 300 kg în total și trebuie să-i muți de colo-colo prin dubă toată ziua, acești paleți mai mult te încurcă... Eu am avut într-o lună 41 de încărcări în total, dintre care 36 au fost containere, paleți de unică folosință, pachete, cutii, utilaje etc, într-un cuvânt nu am avut nevoie de paleții la schimb... Dacă marfa e prea grea și înaltă - trebuie să muți paleții în față, dacă marfa e prea lungă - trebuie să faci pod de paleți, dacă marfa e pe 11 paleți de unică folosință - stivuiește-i toți 12 unul peste altul pe al 12-lea loc liber, după ce descarci - urcă-i iar unul peste altul pe două stive etc...

8. În anunț se oferă 1400  - 1600 €/lună, însă niciodată nu vei lua mai mult de 1400 €. Diurna nu se dă înainte, cum ar trebui, nici măcar la sfârșitul săptămânii când vii la garaj, ci doar pe data de 15 a lunii, cum am specificat. Această toleranță între 1600 € și 1400 € este doar praf în ochi... Bineînțeles, citind anunțul, șoferul se gândește la maximul de 1600 €, pe când patronul se gândește la minimul de 1400 €, pe care, de fapt, îi iei... Tu nu știi niciodată câți bani o să iei, efectiv...

9. Și ultimul punct, dar nu cel din urmă, chiria este prea mare. Ți se trag 150 € pe lună. Eu personal, în fiecare weekend petrecut la garaj, am spălat două ture cu mașina de spălat, să zicem 70-80 lt de apă și am făcut 5-6 dușuri, să zicem încă 40 lt... Dacă un metru cub de apă are 1000 lt și costă undeva la 8-9 €, cu tot cu canalizare, asta înseamnă ca eu am consumat apă de un euro și ceva, hai să zicem 2 €, împreuna cu toaleta și cu apa de la bucătărie cu tot... Am mai consumat curent de 50 de cenți, respectiv mi-am încărcat de două ori telefonul și am aprins de câteva ori becul... Neavând televizor și internet, nu am avut ce curent să consum... Admițând faptul că se gătește la curent și că frigiderele în care îți mai lași niște mâncare merg toată săptămâna și mai consumă, să zicem, de 20 € curent, aia ar mai fi 4 € de căciulă, fiind 5 angajați... Asta înseamnă că un șofer are un consum per weekend de 6 €, hai să zicem cu foarte mare indulgență un maxim de 10 €... La un calcul foarte simplu, înseamnă că un șofer are o cheltuială de 40 €/lună, foarte, foarte departe de cei 150 € reținuți... La interviu, când am auzit că se reține o chirie 150 € de căciulă și că suntem 5 băieți, adică 750 €/lună, într-un sat cu 5000 de locuitori, am presupus că avem o casă întreagă a noastră (nu doar un etaj) cu toate utilitățile, inclusiv, bineînțeles, wireless și TV... 750 € este chiria într-un cartier din München la două camere ! Am auzit de la băieți că, de fapt, chiria se plătește pe tot parcursul anului, nu doar pe lunile în care efectiv se stă acolo... Asta este o jecmăneală ordinară, respectiv șoferii plătesc 750 €/lună x 12 luni = 9000 €, în contextul în care, la un program de două luni la lucru și două săptămâni acasă, se stă 9 luni pe an la lucru, respectiv 38-40 de weekend-uri, perioadă în care cheltuiala este de doar 1800 € ! Hai, fie 2000 €, o lună are 4 weekend-uri, alta 5... Însă o diferență enormă până la cei 9000 € reținuți... Nu știu exact dacă acest lucru este adevărat, după cum am menționat mai sus, eu am lucrat exact o lună și mi s-au tras doar 150 €. Și chiar dacă nu este adevărat și se plătește doar pe lunile când ești la lucru, 750 €/lună x 9 luni = 6750 €, la fel o diferență foarte mare față de cei 2000 € pe care îi au ca și cheltuială TOȚI cei 5 șoferi... Am impresia (și pe bună dreptate, cred) că de fapt șoferii plătesc chiria pe toată casa (respectiv patronul și familia sa stau pe gratis) în loc să stea ei pe gratis, cum ar fi normal, pentru că ei lucrează la firmă, nu firma la ei... Asta e ca și cum ai chema un om să te ajute la săpat în grădină două zile, de exemplu, și să-i promiți 100 lei/zi, însă la urma să-i dai doar 150 de lei, deoarece îi tragi 50 de lei pentru că a dormit o noapte la tine... :D

În încheiere, țin să menționez, după cum am declarat mai sus, că toate aceste afirmații sunt 100% reale. Eu am făcut poză la fiecare CMR, comandă de încărcare, etc, unde se vede clar că se încarcă în jur de 2 tone, după un bon de cântar, unde se vede că mașinile au 3360 kg goale și multe altele, vă stau la dispoziție pe e-mail la angel74dm@yahoo.com sau pe facebook la id-ul Angel Pecica, https://www.facebook.com/angel.pecica pentru a vă pune la dispoziție toate pozele și dovezile mai sus amintite... Înainte de angajare, am căutat și eu firma pe internet, să văd ceva păreri (cum se procedează, de altfel) și am găsit un comentariu în care se specificau câteva din cele amintite mai sus, am făcut print-screen și i l-am trimis pe e-mail patronului, însă am fost asigurat vehement că nici nu se pune problema de așa ceva. La telefon, patronul o să vă spună că este o minciună tot ceea ce am declarat aici (mai puțin chiria, de care trebuie să vă spună, că nu are ce face) însă, după cum am declarat, sunt gata să vă pun la dispoziție tot ce trebuie pentru a vă demonstra contrariul... Dacă totuși vă convinge să mergeți, nu puteți spune că nu ați fost avertizați și puteți să-i trimiteți textul acesta pe mail (chiar vă rog să faceți acest lucru) pentru a avea dovezi, în momentul plecării dumneavoastră din firmă, cum că tot ce am declarat este perfect adevărat și pentru a-i dovedi că nu este un om de cuvânt, cum v-a mințit la telefon.

Cu stimă, Angel.

 

Editat de AngelPecica
Adăugare detalii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • Members

Update octombrie 2017...

Bună ziua. Colegii care vor să meargă la firma ALCARS TECHNIK SRL din Marghita, Bihor, îi rog să-și rupă 5 minute din timpul lor pentru a citi 10 dintre motivele pentru care NU ar trebui să meargă la această firmă... Menționez că am lucrat personal acolo între 19 iulie și 19 august 2017, respectiv nu vorbesc din auzite și toate informațiile pe care vi le voi furniza sunt 100% adevărate.


1. Supraîncărcarea. Deși poți încărca o greutate foarte mică (pe care o voi explica mai jos) aproape fiecare încărcare se învârte în jurul greutății de 2 tone... Mașinile au teoretic în talon 2,5 t, respectiv până la 3,5 t ai mai putea încărca o tonă... Practic însă, mașinile sunt puternic modificate pentru supraîncărcare, respectiv au 7 foi de arc, podeaua lungă de 7 m și lată de 2,5 m (exact ca la un camion) pentru a intra 12 paleți, înălțimea de 3,60 m, roți duble pe spate și așa mai departe. Într-un cuvânt, mașinile cântăresc 3360 kg (mașina + cei 12 paleți, pe care îi ai TOT TIMPUL asupra ta), respectiv mai poți încărca 140 kg ! Adică două cutii... :D Tot ce încarci peste 140 kg este ILEGAL... Având în vedere că toată activitatea se desfășoară pe teritoriul Germaniei, nu mai trebuie explicat ce înseamnă „ilegal” în această țară... Respectiv, dacă tu ai 2 tone peste încărcătura legală și faci, Doamne ferește, un accident și care mai este și cu victime, ești arestat pe loc, iar dacă este mortal ești imediat încarcerat, neamțul nu glumește cu așa ceva... Indiferent că îi spui tu că te-a obligat firma, că ai primit comandă de încărcare, pe el îl doare undeva, deoarece legea spune clar: „Șoferul are OBLIGAȚIA să refuze încărcarea dacă consideră că aceasta pune în pericol siguranța traficului, a sa, sau a altor persoane”...


2. Confort șofer = 0... Mașinile nu au climă sau aer condiționat, nimic ! Suntem în 2017, acest lucru este de neconceput. Vara, când e caniculă, te prăjești încet în cabină. Bineînțeles că mașinile din ziua de azi nu se mai fac fără climă sau aer condiționat, însă AȘA SUNT COMANDATE, pentru economie... Deși mașinile au două prize de 12 V, acestea sunt legate doar pe contact, nu pe direct. Lipsa prizei directe de 12 V este o problemă foarte mare, nu poți lua un frigider cu tine, se strică bateriile telefoanelor, GPS-urilor, acestea primind șocuri de tensiune la fiecare pornire a motorului...


3. Autostrăzi vezi doar în poze. Având în vedere că tot timpul ești supraîncărcat, absolut toate cursele sunt pe drumuri naționale, pe drumuri județene, chiar și pe drumuri comunale, adică „prin grădini”, cum zicem noi șoferii... Pe autostrăzi mergi doar când mergi să încarci, respectiv câțiva kilometri pe zi. Însă și atunci, doar când e grabă, dacă nu, tot pe naționale mergi și la încărcare... Pe unii poate nu o să-i deranjeze foarte tare acest aspect, deoarece pe autostrăzi în general sunt ambuteiaje frecvente, însă treci prin cel puțin 70-80 de localități pline de camere pentru viteză pe parcursul unei luni, așa că probabilitatea de a trece pe roșu (deoarece cu două tone în spate nu mai poți frâna în siguranță la semafor) și de a lua un radar este foarte ridicată, dacă nu chiar de 100%...


4. Caracter firmă = 0... Azi ajungi în Germania, mâine pleci deja în cursă. Nu te întreabă nimeni dacă ai vreun ban, dacă ai ce mânca, dacă ai nevoie de ceva, te descurci pe cont propriu până pe 15 ale lunii, când îți intră banii (deci nu la zi, cum ar trebui să intre diurna, că de-aia îi zice diurnă) însă doar banii de pe luna anterioară, nu de pe cea în curs... Respectiv, dacă ai ghinionul să te angajezi la sfârșitul lunii și să lucrezi, să zicem, pe 30 și 31, pe 15 luna următoare primești doar banii pe cele două zile, deși tu ai lucrat pe 30, pe 31, pe 1, pe 2 șamd, până în 15 luna asta... A doua lună pe 15 iei banii pe restul de zile și abia a treia lună iei banii de pe a doua integral și intri în normal, ca să zic așa, deși, cum specificam mai sus, nu interesează pe nimeni dacă ai ce mânca o lună și jumătate...


5. Nu ai internet Wi-fi la garaj... Se lucrează 2 luni cu 2 săptămâni acasă, iar în cele două luni, în fiecare weekend ești la garaj. Din nou mă văd nevoit să repet, suntem în 2017, nu în 1989, când s-a inventat world-wide-web-ul... În ziua de azi, toată lumea știe, internetul este un lucru vital, mai ales pentru cei care au familie și stau departe de aceasta câte două luni...


6. Lipsa televiziunii... Timp de două luni nu vezi o știre, nu mai știi ce se întâmplă în țară, ești rupt de realitate... O antenă cu un LNB cu 4 ieșiri este undeva 25-30 lei/lună abonamentul la pachetul de bază, echipamentul este gratis. Cazarea este formată dintr-un etaj al casei unde locuiește patronul, respectiv o baie, o bucătărie, loc de servire a mesei și trei camere, două mari și una mai mică. Un televizor în fiecare cameră și unul în bucătărie, nu cred că este o cheltuială exagerat de mare, având în vedere că ți se trag 150 € pentru chirie în fiecare lună, ceea ce este foarte mult... La ultimul punct vă voi explica și acest aspect...

 

7. Ai tot timpul 12 paleți de schimb la tine... Pe lângă faptul că au 25 kg fiecare, respectiv 300 kg în total și trebuie să-i muți de colo-colo prin dubă toată ziua, acești paleți mai mult te încurcă... Eu am avut într-o lună 41 de încărcări în total, dintre care 36 au fost cu containere, paleți de unică folosință, pachete, cutii, utilaje etc, într-un cuvânt nu am avut nevoie de paleți la schimb... Dacă marfa e prea grea și înaltă - trebuie să muți paleții în față, dacă marfa e prea lungă - trebuie să faci pod de paleți, dacă marfa e pe 11 paleți de unică folosință - stivuiește-i toți 12 unul peste altul pe al 12-lea loc liber. După ce descarci - urcă-i iar unul peste altul pe două stive... Este efectiv o muncă de ocnaș...

 

8. În anunț se oferă 1400 - 1600 €/lună, însă niciodată nu vei lua mai mult de 1400 €. Diurna nu se dă înainte, cum ar trebui, nici măcar la sfârșitul săptămânii când vii la garaj, ci doar pe data de 15 a lunii, cum am specificat mai sus. Această toleranță între 1600 € și 1400 , este doar praf în ochi... Bineînțeles, citind anunțul, șoferul se gândește la maximul de 1600 €, pe când patronul se gândește la minimul de 1400 €, pe care, de fapt, îi iei... Salariul se calculează pornind de la o bază de 600 €, la care se adaugă kilometrii pe care-i mai faci, plătiți cu 7 ¢ kilometrul (cu atât mai mult cu cât plata la kilometru este ilegală de la 01. 01. 2015) așa că tu nu știi niciodată câți bani o să iei, efectiv...

 

9. Șoferii stau toți fără anmeldung (fără să fie înregistrați) în Germania, ceea ce este la fel de ilegal, dacă sunteți prinși și acest fapt este dovedit, o să vă alegeți cu o interdicție pe Germania de 3 sau de 5 ani de toată frumusețea și, cum 99% din transporturi tranzitează această țară, nu mai trebuie să vă descriu ce consecințe va avea acest lucru la viitoarea dumneavoastră angajare la o altă firmă de transport...

 

10. Și ultimul punct, dar nu cel din urmă, chiria este extrem de mare, pentru cât timp petreci la garaj și pentru cât consumi... Ți se trag 150 € pe lună, ceea ce pentru Germania nu este mult, însă condițiile lasă de dorit... Eu personal, în fiecare weekend petrecut la garaj, am spălat două ture cu mașina de spălat, să zicem am consumat 70-80 litri de apă și am făcut 5-6 dușuri, să zicem încă 40 litri... Dacă un metru cub de apă are 1000 litru și costă undeva la 8-9 €, cu tot cu canalizare, asta înseamnă ca eu am consumat apă de un euro și ceva, hai să zicem 2 €, împreuna cu toaleta și cu apa de la bucătărie cu tot... Am mai consumat curent de 50 de cenți, respectiv mi-am încărcat de două ori telefonul și am aprins de câteva ori becul... Neavând televizor și internet, nu am avut ce curent să consum... Admițând faptul că se gătește la curent și că cele două frigidere în care îți mai lași niște mâncare merg toată săptămâna și mai consumă, să zicem, de 20 € curent, aia ar mai fi 4 € de căciulă, fiind 5 angajați... Asta înseamnă că un șofer are un consum per weekend de 6 €, hai să zicem cu foarte mare indulgență un maxim de 10 €... La un calcul foarte simplu, înseamnă că un șofer are o cheltuială de 40 €/lună, foarte, foarte departe de cei 150 € reținuți... La interviu, când am auzit că se reține o chirie 150 € de căciulă și că suntem 5 băieți, adică 750 €/lună, într-un sat, am presupus că avem o casă întreagă a noastră (nu doar un etaj) cu toate utilitățile, inclusiv, bineînțeles, wireless și TV... 750 € este chiria la două camere într-un cartier de la periferia München-ului ! Am înțeles de la băieți că, de fapt, chiria se plătește pe tot parcursul anului, nu doar pe lunile în care efectiv se stă acolo... Asta este o jecmăneală ordinară, respectiv șoferii plătesc 750 €/lună x 12 luni = 9000 €, în contextul în care, la un program de două luni la lucru și două săptămâni acasă, se stă 9 luni pe an la lucru, respectiv 38-40 de weekend-uri, perioadă în care cheltuiala este de doar 1800 € ! Hai, fie 2000 €, câte o lună mai are 5 weekend-uri... Însă, oricum, o diferență enormă până la cei 9000 € reținuți... Nu știu exact dacă acest lucru este adevărat, după cum am menționat mai sus, eu am lucrat exact o lună și mi s-au tras doar 150 €. Și chiar dacă nu este adevărat și se plătește doar pe lunile când ești la lucru, 750 €/lună x 9 luni = 6750 €, la fel o diferență foarte mare față de cei 2000 € pe care îi au ca și cheltuială TOȚI cei 5 șoferi... Am impresia (și pe bună dreptate, cred) că de fapt șoferii plătesc chiria pe toată casa (respectiv patronul și familia sa stau pe gratis) în loc să stea ei pe gratis, cum ar fi normal, pentru că ei lucrează la firmă, nu firma la ei... Asta e ca și cum ai chema un om să te ajute la săpat în grădină două zile, de exemplu, și să-i promiți 200 lei/zi, însă la urma să-i dai doar 150 de lei, deoarece îi tragi 50 de lei pentru că a dormit o noapte la tine... :D 

 

În încheiere, țin să menționez, după cum am declarat mai sus, că toate aceste afirmații sunt 100% reale. Eu am făcut poze la fiecare CMR, comandă de încărcare, etc, unde se vede clar că se încarcă în jur de 2 tone, poză de pe un bon de cântar, unde se vede că mașinile au 3360 kg goale plus paleții din dotare, poze de pe toate mesajele primite cu încărcările menționate mai sus și multe altele, vă stau la dispoziție pe e-mail la angel74dm@yahoo.com sau pe facebook la id-ul Angel Pecica, https://www.facebook.com/angel.pecica pentru a vă pune la dispoziție toate pozele și dovezile mai sus amintite... Înainte de angajare, am căutat și eu firma pe internet, să văd ceva păreri (cum se procedează, de altfel) și am găsit un comentariu (cel de mai sus, al utilizatorului Stavros) în care se specificau câteva din cele amintite mai sus, am făcut print-screen și i l-am trimis pe e-mail patronului, însă am fost sunat în secunda următoare și am fost asigurat vehement că nici nu se pune problema de așa ceva ! La telefon, patronul o să vă spună că este o minciună tot ceea ce am scris aici (mai puțin chiria, de care trebuie să vă spună, că nu are ce face) însă, după cum am declarat, sunt gata să vă pun la dispoziție tot ce trebuie pentru a vă demonstra contrariul... Dacă totuși vă convinge să mergeți, nu puteți spune că nu ați fost avertizați și puteți să-i trimiteți textul acesta pe mail (chiar vă rog să faceți acest lucru) pentru a avea dovezi, în momentul plecării dumneavoastră din firmă, cum că tot ce am declarat este perfect adevărat și pentru a-i dovedi că nu este un om de cuvânt, cum v-a mințit la telefon.

 

Menționez că anunțurile de angajare la această firmă le găsiți exclusiv pe OLX, pe best.job etc, deoarece sunt unele din puținele site-uri unde nu poți lăsa comentarii sau review-uri, într-un cuvânt nu te poți informa despre firmă cu alți șoferi care au lucrat acolo sau cu alții care știu despre ce este vorba... În caz că-și schimbă id-ul pe internet, firma se numește ALCARS TECHNIK SRL din Marghita, județul Bihor, strada Trandafirilor 53, e-mail-ul pe care o să comunicați este mircea_scurt@yahoo.com, patron este Mircea Scurt, cu dânsul o să vorbiți la telefon și dânsul o să vă mintă frumos... :D

 

Dacă aveți timp să distribuiți, vă rog să o faceți, ca să ferim și alți colegi de a cădea în plasa acestor patroni de carton, care nu urmăresc altceva în afară de bunăstarea proprie și care nu dau doi bani pe confortul șoferilor, cei care îi aduc bani, de altfel...

 

Drumuri bune !

Cu stimă, Angel Pecica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Domnul cico_3504, în primul rând, dacă mi-am updatat comentariul, înseamnă că am adăugat elemente noi, un paragraf întreg mai exact, nicidecum nu am repostat comentariul anterior... În al doilea rând, a trebuit să fac acest lucru, deoarece site-ul nu permite editarea comentariului după câteva zile de la postare, lucru care mă miră, în mod normal autorul postării ar trebui să-și poată edita comentariul de câte ori este nevoie (poate are o greșeală de tipar pe care nu a remarcat-o inițial, poate a postat că oferă salariu de 10 milioane și trebuie să-l editeze cu 1000 RON, deoarece banii s-au schimbat și se creează confuzii, poate se schimbă numele firmei și trebuie să editeze și el acest lucru etc) însă, din păcate, acest lucru nu este posibil... În legătură cu afirmația dumneavoastră, cum că „sunt singurele două comentarii de pe aici”, mă văd nevoit să vă contrazic, mai sunt încă șase comentarii deasupra celor două ale mele... Eu însumi am fost nevoit să apelez la forumul dumneavoastră, deoarece dacă tastezi pe web „alcars technik srl”, deocamdată acesta este singurul site tip forum care apare pe prima pagină, restul sunt informații oficiale despre firmă, respectiv date de contact, informații financiare, datorii la bugete, dosare în justiție, activitate și așa mai departe... În ziua de azi, nimeni nu se mai angajează la o firmă „no name” înainte de a căuta informații despre aceasta... După cum afirmam mai sus, aceasta a fost și situația mea, însă, la data angajării mele, nu am găsit decât comentariul domnului Stavros, comentariu postat pe data de 6 mai 2016 și pe care îl puteți vizualiza mai sus pe pagină... Fiind singurul comentariu negativ și neavând altă informație, decât discuția cu patronul, care mă asigura vehement că tot ceea ce a postat domnul Stavros pe forumul Comunitatea soferilor profesionisti este o minciună, acest lucru din păcate m-a convins și m-am angajat la dânsul, ca după o lună să-mi dau seama că absolut tot ceea ce a afirmat domnul Stavros este perfect adevărat... Pentru a evita ca alți colegi să pățească acest lucru, am scris în detaliu tot ceea ce este ilegal la această firmă, iar ceilalți colegi, dacă vor vrea să meargă la această firmă, vor citi acest lucru și nu vor mai fi înșelați ca mine și ca ceilalți colegi, deoarece trebuie să vă informez că m-au sunat un număr de 7 posibili viitori șoferi la această firmă, cărora, după cum afirmam în comentariu, le-am trimis în privat poze la fiecare CMR, comenzile de încărcare, unde se vede clar că se încarcă în jur de 2 tone, poză de pe un bon de cântar, unde se vede că mașinile au 3360 kg goale plus paleții din dotare, poze de pe toate mesajele primite cu încărcările menționate mai sus și multe altele... Acești colegi mi-au mulțumit toți că au evitat faptul de a fi țepuiți de acest patron de carton, care nu urmărește altceva în afară de bunăstarea proprie și care nu dă doi bani pe confortul șoferilor...

În încheiere, apelând la statutul dumneavoastră de moderator, vă rog, dacă aveți posibilitatea, să introduceți opțiunea de a edita comentariul ori de câte ori este nevoie și vă mai rog să ștergeți cele două comentarii anterioare, deoarece au intervenit elemente noi și trebuie să postez din nou... Respectivul patron, probabil văzând și el postarea de pe acest forum, și realizând că nu mai vine nimeni la angajare datorită acestui lucru, și-a schimbat numele firmei, sau mă rog, a înființat alta, în vederea rebunțării la Alcars Technik SRL, astfel încât acum se numește SCURT PROCARS UG, din Karlstraße 12, 72141 Walddorfhäslach, Germania...

Vă mulțumesc și o zi bună vă doresc !

Cu stimă, Angel.

PS Puteți șterge și comentariu acesta după ce îl citiți, deoarece vă este adresat exclusiv dumneavoastră.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

la o distanta de citeva luni ai revenit..posibil sa nu fi avut internet..nui bai..insa...nu ai observat ce am spus eu si ai continuat cu alta idee..

Eu am spus ca ''sunt singurele 2 comentarii pe aici''...referindu-ma la tine..nu la alte comentarii postate de alti utilizatori..dupa cum observi...acum sunt 3...altele..ioc..in fine..nui bai..nu esti interesat decit de acest subiect..se subintelegea cind ti-am explicat ca nu putem distribui deoarece nu suntem fb

Referitor la update..poti sa adaugi cele 20% cuvinte diferite intr-un alt comentariu,nu se supara nimeni..tu acolo copiind 80 %....Daca cumva postezi un comentariu si il consideri incomplet atunci ne poti anunta pe noi si ne transmiti ce lipseste..si noi adugam...sau postezi un alt comentariu si spui ca e updatare..solutii se gasesc

Faptul ca informatii reale despre firme gasesti numai aici ne bucura..Asta se datoreaza voua..celor care postati si actualizati sau reactualizati informatiile

Asa ca ori de cite ori cineva are ceva de spus e asteptat aici..Cu cea mai mare placere..

Despre editari ai solutia propusa mai sus,postezi un alt comentariu ca update sau ne spui noua si adaugam..Daca spui ca firma a schimbat numele atunci poti face un alt subiect cu numele noii firme si posta informatii si acolo..Comentariul ramine,nu va fi sters,...succes

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ba am avut net și tot pe web am fost, însă, din păcate, nu am primit nici un e-mail sau vreo notificare cum că cineva mi-ar fi răspuns sau a comentat la topic, iar eu nu am mai intrat pe site să modific ceva, deoarece nu nu a fost nevoie... Într-un final nici acum nu e nevoie de modificări majore, deoarece doar fiul patronului și-a înființat altă firmă, SCURT PROCARS UG, care figurează la aceeași adresă, iar eu am presupus că și-a schimbat numele firmei... Oricum, să nu credeți că e vreo vendetă personală din partea mea, pentru că banii mi i-am luat (chiar dacă doar minimul discutat la angajare) nu am ce comenta la acest aspect, însă postarea are rolul de a avertiza ceilalți colegi despre ilegalitățile ce se desfășoară la această firmă... Chiar dacă ar fi fost vorba de așa ceva, eu mi-am consumat deja ura, deoarece soarta a făcut ca, după reclamațiile mele la ITM, pe site-ul BAG-ului - Außenstelle Stuttgart, precum și pe site la Straßenverkehrsbehörde, firma a primit 7000 € amendă în noiembrie 2017 și 8000 € amendă în ianuarie 2018 pentru cabotaj, respectiv o firmă străină nu are voie să facă mai mult de trei transporturi consecutive pe teritoriul altei țări, al patrulea trebuie să fie în afara granițelor acestei țări... Și, cum domeniul de activitate a acestei firme înregistrate pe România se desfășoară exclusiv pe teritoriul Germaniei, acestea sunt consecințele... Așa că, după cum afirmam mai sus, intenția mea este doar de a avertiza alți colegi despre aceste lucruri, deoarece dacă te prinde neamțul cu 2-3 tone încărcătură, de exemplu, în contextul în care tu poți încărca doar 140 kg, nu va afecta doar firma, ci și pe tine ca șofer, îți trage o interdicție de a intra pe teritoriul Germaniei de 3 sau 5 ani de toată frumusețea și atunci ești în pom, pentru că majoritatea firmelor (dacă nu toate) tranzitează această țară la un moment dat... Dacă intervine ceva nou, voi adăuga, după cum m-ați sfătuit... Succes și dvs. !

Cu stimă, Angel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • Members

Este perfect adevarat ceea ce scrie domnul Anghel mai sus .Am avut „placerea“ sa o aflu pe pielea mea cand am lucrat la ei in 2013.

Inca imi datoreaza domnul Mircea si compania ultimul salariu dar asta e Dumnezeu e sus analizeaza el mai bine da dupa sufletul omului.

Editat de idanielbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

      Salutare tuturor colegilor! Am activat la SC Alcars Technik SRL în perioada 30.01.2022 - 16.12.2022, se lucrează pe teritoriul Germaniei cu camioane Iveco 2018-2019 de 7.2 T, cu tahograf.

Cine are nevoie de mai multă informație, Vă răspund cu drag în privat!

Baftă la toți!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.