Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Amenzi probleme sofer/ firma


Vuin

Postări Recomandate

  • Members

Dacă am văzut o problema la direcție după plecarea un cursa și conduc mai departe (pana la finalizarea termenului) și sunt găsit în trafic cu problema respectiva am vreo răspundere  (adică plătesc eu ceva) sau nu ? Ce ziceți sa mai conduc sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bună ziua domnilor! Prietene, cu probleme la sistemul de direcție sau sistemul de frânare nu ai ce căuta pe drum ! Este în primul rând o problemă de responsabilitate si discernământ, si pe urmă de amendă. Gandeste-te că nu ești singur pe șosea, ca acasă te așteaptă cineva. Pe de altă parte, e foarte greu să convingi pe cineva la un eventual control ca nu ai plecat așa din garaj, așa că  ești vinovat - conform legii ! Si plătești ! Si se lasă și cu suspendarea dreptului de a conduce o perioadă de 90 de zile, nu numai cu amendă ! Plus imobilizarea vehiculului si reținerea certificatului de înmatriculare. Teoretic, ar trebui să știi asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 7 months later...
  • Moderators

din punct de vedere sofer..daca tu ai trecut corect datele si ai respectat intocmai regulamentul nu ai de ce sa iti faci probleme..activitatea ta e inregistrata ,corecta si legala..ce au facut superiorii tai e raspunderea lor...daca nu ai facut corect intrarile manuale..etc..atunci e posibil sa nu iti ajunga rugaciunile si sa se lase si cu ceva sume de bani..

din punct de vedere patron...managerul nu are cum sa faca ceva fara sa stii..si atunci...amindoi la unison raspundeti in fata legii

Sper sa nu fii patronul..ci doar un coleg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bună dimineața. Să începem cu statutul managerului transport : persoana desemnată să conducă efectiv și permanent activitatea de transport ". Managerul transport are dreptul și obligația să supravegheze, controleze, corijeze, sancționeze, activitatea șoferului. Deci, - cum ți-a spus și colegul Cico - dacă ești șoferul, și tu ai completat permanent și corect foile de parcurs, CMR-urile/avizele de expediție, diagrame/înregistrări manuale,etc, nu ai de ce să îti faci probleme. Maximum, în caz că se lasă cu tam-tam, o să trebuiască să răspunzi la niște întrebări și să dai o declarație. Să nu încerci să-i acoperi ! Dacă te știi cu musca pe căciulă, depinde cum o să interpreteze inspectorii neregulile găsite la tine : abateri minore, ai fost coordonat greșit sau ai fost obligat să încalci legea de către superiorul ierarhic, sau ai participat efectiv și benevol la " mânărie "...Oricum, pentru tine cele mai "  periculoase " - ìn caz că nu ești în regulă - sunt diagramele/descărcarea cardului tahograf din ultimele 28 de zile, adică informațiile care încă nu au ajuns la cunoștința managerului transport. Dacă ești patronul/administratorul firmei, statutar, în conformitate cu reglementările în vigoare, răspunzi direct, inclusiv civil...Managerul transport nu a declarat cursele pentru a facilita evaziunea fiscală, de care beneficiază - ghici cine ? În acest caz,  nu avem despre ce discuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Acum 15 ore, chiriacornel a spus:

nu a declarat cursele managerul si am control de la arr la sediu

Eu unul cred că tu ești administratorul. Și cel mai probabil vorbim de transport de persoane ocazional care este singurul tip de transport ce se raportează anterior efectuării lui (șoferii probabil i-ai declarat singur imediat după angajare căci ITM-ul verifică, pentru înlocuire vehicul defect e nevoie de semnătura ta, iar transportul public regulat se declară pe bază de orar)... deci e singura variantă în care cursa trebuie declarată.

Faptul că A.R.R.-ul a pus la dispoziție sistemul online prin care se pot face declarațiile necesare la orice oră, denotă importanța acestor obligații. Indiferent de motivația managerului de transport, TU ești direct răspunzător. Cât despre nereguli, ele pornesc de la simpla neîndeplinire a unor obligații legale și pot ajunge foarte ușor la evaziune fiscală sau constituire de grup infracțional (aceste ultime două fiind infracțiuni penale, apropos).

În afară de rugăciuni (pe care ți le-am recomandat deja), nu prea ai ce să faci și-ți spun și de ce... a nu declara o cursă la momentul potrivit e una (se poate și ulterior, cu o motivație solidă și-o amendă simbolică), dar a nu declara curse... e limpede ca lumina zilei că e ceva intenționat și motivat. Controlul la sediu va impune și verificare tehnică a mașinilor, sper că acolo ești ok. Varianta cu șpaga n-o să meargă, pentru că vor fi prea mulți din prea multe instituții... n-ai tu atâția bani!

''Tatăl nostru care ești în ceruri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.