Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

 

buna ziua, numele meu este Vasil, am experienta 2 ani pe tara lor de trifoi, scuzati limbaju. Sunt de la Republica Moldova si doresc sa ma angajez printre fratii mei romani . Cunosc "schinduca" dialect irlandez, respect si pentru fratii mei de peste Prut. Vasil 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

 

am lucrat la lea, am avut renault din 2014, iar in ultima perioada am vazut ca aveau si ultimele modeluri de renault , iar despre sunatul pe telefonul tau personal, total adevarat, dar daca nu stii sa-i rapsunzi in engleaza , accepti injuratura si tu injuri in romana sau tii in tine . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

E vai mama lor, toata flota e varza si esti tratat ca o carpa de spalat pe jos. Organizarea e zero, cerinte foarte multe si la banii astia nu merita deranjul. Puteti sa va convingeti singuri si mai ales daca vreti sa vedeti Irlanda si sa veniti inapoi pe banii vostri, puteti incerca. Multi colegi au ajuns si s-au intors a doua zi inapoi  cand si-au dat seama de greseala lor. Firma este in faliment si de aia patronii angajeaza numai straini, pentru ca irlandezii nu accepta mizeriile lor. In Irlanda, firmele bune si cinstite  platesc soferii cu o diurna de minimum 130 euro/zi, asa ca puteti socoti foarte simplu despre ce este vorba... . Este adevarat ca pentru cei care nu au vazut in viata lor 1900 euro in mana, li se pare ca l-au prins pe Dumnezeu de un picior,  si ca Lea Trans intr-adevar poate fi o rampa de lansare pentru incepatori sau pentru cei care au devenit "soferi de tir" din soferi de taxi, dar asta nu este valabil si pentru cei care cunosc cum se mananca aceasta meserie. Asadar, cei care optati pentru Lea Trans (Alcatrans), deschideti-va  bine  mintea, ochii si urechile inainte de a a face aceasta alegere. Drumuri bune!        

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

E vai mama lor, toata flota e varza si esti tratat ca o carpa de spalat pe jos. Organizarea e zero, cerinte foarte multe si la banii astia nu merita deranjul. Puteti sa va convingeti singuri si mai ales daca vreti sa vedeti Irlanda si sa veniti inapoi pe banii vostri, puteti incerca. Multi colegi au ajuns si s-au intors a doua zi inapoi  cand si-au dat seama de greseala lor. Firma este in faliment si de aia patronii angajeaza numai straini, pentru ca irlandezii nu accepta mizeriile lor. In Irlanda, firmele bune si cinstite  platesc soferii cu o diurna de minimum 130 euro/zi, asa ca puteti socoti foarte simplu despre ce este vorba... . Este adevarat ca pentru cei care nu au vazut in viata lor 1900 euro in mana, li se pare ca l-au prins pe Dumnezeu de un picior,  si ca Lea Trans intr-adevar poate fi o rampa de lansare pentru incepatori sau pentru cei care au devenit "soferi de tir" din soferi de taxi, dar asta nu este valabil si pentru cei care cunosc cum se mananca aceasta meserie. Asadar, cei care optati pentru Lea Trans (Alcatrans), deschideti-va  bine  mintea, ochii si urechile inainte de a a face aceasta alegere. Drumuri bune!        

 

Buna ziua,

Nu incerc sa le iau apararea celor de la Leatrans, sau sa critic postarile soferilor, fiecare are opinia sa si o respect.

Incerc doar sa nu existe dezinformari sau informatii nereale.

 

1. Leatrans nu este in faliment, la fiecare 3-4 luni sunt cumparate 4-5 camioane noi.

2. 70% dintre soferii ajunsi aici au si ramas, asa cum este firma mai rea dupa unele opinii, mai buna din partea altora.

3. Organizarea este asa cum si-au construit-o ei, eu am incercat sa-i influentez cu unele pareri si pot spune ca au acceptat multe lucruri bune din partea mea. Incerc sa nu le fac eu managementul intrucat nu mi s-a cerut acest lucru.

 

Sa nu uitam ca ei sunt in vestul Europei, noi in partea cealalta, exista totusi diferente. Sunt diferente intre mine si Ken, patronul Leatrans dar incercam sa le rezolvam. 

Va doresc tuturor drumuri sigure.

 

Cu stima,

 

Alin Cauneac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Hai sa fim seriosi, cei care lucreaza la Leatrans si nu numai,si care isi vad de treaba ,nu au timp si nici nu posteaza pe net .Astia care arunca cu noroi in diverse firme fara sa aiba niste probe clare cu care sa si sustina afirmatiile,sunt de fapt niste soferi slab pregatiti care odata ajunsi acolo nu au facut fata cerintelor angajatorului .Sunt foarte multi din pacate care habar nu au cu se asigura o marfa,cum sa si gestioneze timpii de conducere ,respectiv pauzele,care pur si simplu au mers acolo la noroc sperand ca vor invata din mers .Nu e deajuns sa stii niste propozitii in limba engleza sau niste termeni banali in domeniul asta,trebuie sa aveti experienta ca in momentul in care ajungeti acolo sa nu fiti luati prin surprindere etc etc.Mie sa nu imi spuneti ca daca iti vezi de treaba executi toate ordinele primite,daca informezi in timp real(nu dupa ore intregi) despre situatia incarcarilor descarcarilor,probleme tehnice etc,esti tratat ca o carpa,astea sunt povesti de adorit copiii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Uitati-va dragi colegi si dragi cititori ai acestui forum,ce mesaj primesc eu in privat ,de la utilizatorul  AlexRo  cel care a postat inaintea mea si care a aruncat cu noroi in firma LeaTrans : 

 

''ESTI TARE IDIOT BA ANIMALULE, HAL DE TINE ATI STRICAT TREABA PRIN EUROPA, TI-AS TAIA CAPUL ALA SI TI-AS MAI PUNE UN PIC DE CREIER, TAMPITULE. IN IRLANDA SE LUCREAZA CU O DIURNA DE 130 EURO PE ZI MINIMUM, STIAI? ASA CA NU MAI ACCEPTA SA FII SCLAV PENTRU 50 EURO/ZI, CA DE AIA NU LUCREAZA NICIUN IRLANDEZ LA EI, BAI HANDICAPATULE, DACA TE-AS INTALNI IN REALITATE TE-AS BATE PINA CAND AI MURI! NU LE MAI ADUCE OMAGII PT CA EI ISI CUMPARA MASINI SCUMPE CU BANII TAI! BOULE TREZESTETE!'''

 

 

Atentie cei care citesc acest topic,astfel de oameni nu fac altceva decat sa induca in eroare.omul asta daca se poate numi asa,a lucrat la ei,ati inteles? el ne spune noua sa nu acceptam astfel de oferte...dar tu de ce ai acceptat mai naivule ? 

Mereu se fac comparatii intre noi si alte natii,fratilor,mutati va in tarile respective faceti va acte tot ce trebuie apoi va angajati acolo doar in felul asta o sa fiti tratati din punt de vedere salarial la fel ca ei .

 

recunosc ,ca m ai facut sa rad citind mesajul tau infect.Moderatorii daca considera ca nu trebuie lasat acest mesaj ii rog sa elimine acest mesaj ,dar vreau sa arat tuturor cum vorbeste un sofer cu pretentii ...nu va mai mirati de ce unii sunt trimisi acasa dupa o saptamana  :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

20152015 nu te supara pot sa ti zic doar atat..dadac nu stii exact despre ce i vorba macar nu te baga!

Este jignitor intr adevar modul de exprimare al lui Alex,dar l am cunoscut personal si nu inteleg "iesirea" lui,este un sofer bun,un om dintr o bucata fara multe "fetze".

Iar despre Irlanda nu incerca sa i ridici in slavi ,pentru ca i si bat joc de toti outside erii,mai putin de polaci(din 8mil.cat are ie 2mil sunt polaci).Am vazut cu ochii mei cand "domnul" Ken l a aruncat pur si simplu din cabina pe un ungur si s a repezit cu ranga la el.Am vazut in realitate mesajele trimise de Brian pe Transics,limbajul lui vulgar si incestuos de taran alcoolist irlandez,am simtit pe pielea mea ce inseamna sa fii in trafic jam pe nationale,cand "roscatii" grabiti din contrasens i ti spulbera oglinzile si mai si rad din mers(binenteles ca nu opreste unul).

Cei care raman sau au ramas sunt in proportii mici 25% poate cei care vor si incearca sa mai reziste un contract sa mai faca un ban si cei care nu au treaba cu meseria "neam" dar daca intotdeauna pleaca capul umili spera sa mai reziste un sezon..Iar ceilalti sunt turnatorii,cei care strica piata de lucru,cei care si omoara ficatii(inca s tineri stai sa i vezi dupa 40 ani daca mai pot face asta).

Cum poti tu mai incepatorule sa i lauzi pe Irlandezi si in special pe Lea Trans?!!!

Ai uitat cum faci pauza de odihna la ei?Ajungi la ferry te pui pe pauza de 11h,star ora 23,45(de exemplu).la ora 02.30 ai plecarea ferry deci la ora 01.00 incepe inbarcarea.Ai pana acum o ora de somn da?!Pe barca te apuci sa mananci la ora 03.30-03.45(asta daca esti norocos si te ai imbarcat macar printre primii ca sa apuci sa faci un dus rapid si sa cobori la masa).La ora 04.00-04-15 ai terminat masa si fugi la camera sa finalizezi curatenia corporala(barbierit,tuns daca este cazul si ai cu ce..sau ce :)  taiat unghii etc)la ora  04.30.05.00,termini tot si te bagi fuga in pat sa mai prinzi o ora de somn(asta in cazul fericit in care esti singur in cabina si nu ai unul care sa te sforaie ca Jurassic Parc,sau sa ti ocupe patul de jos iar sus e imposibil sa dormi dupa dus,ca pe TTline,Scandiline sinca cateva barci aerul conditionat e blocat pe rece si pe ventilatie mare,si te ai scos cu o raceala).

La ora 06.00 cobori din barca dar NUUUU!! Nu poti sa ti continui pauza ci tre sa fugi sa depasesti indiferent de trafic sau conditii meteo sa ajungi in 29 min la prima descarcare si sa faci abia acolo pauza in rampa.

ajungi la descarcare la limita (deseori sari peste 29 min cate 4-9 min chiar)te pui in rampa si te bagi in pat sa mai prinzi ceva somn.Mai pupi 1 ora de somn (acum sunt 3 deja nu?) ca la ora 09.00 blonda idioata de Melissa sau malformatul de Brian incep sa te sece cu mesaje pe transics genul de  "au inceput sa te descarce?:"mai dureaza mult?"

S a facut ora 11.00 si deja tu ai 3 ore de somn in 24 ore(adica socotesti orele de cand ai inceput programul de ieri dimineata inainte de ferry)si in sfarsit au terminat aia sa te descarce,vrei sa ramai in rampa asa cum ti au promis cei de la office de la Lea ca poti sa ramai sa continui pauza acolo,dar este imposibil ca vin alte camioane si nu s decat 3 rampe deci valea.

dar NU din nou ,nu poti sa muti masina (nu te lasa cu magnet sau ...)asteapta pana vine "cutare" alt coleg sa ti mute masina cu cardul lui afara din depozit,in strada si termini pauza acolo.

Colegul ala ajunge in 60 min,tu "mai furi 30min" somn,ti ascos "utilajul" afara este ceasul ora 13.00 si vrei sa ti continui somnul cu chiu cu vai..Dar la ora 14 suna telefonul(al tau personal ca ei sunt prea zgarciti sa ti dea telefon de firma) sau mesaj pe transics cu noul program(pentru ca tu ai facut toate "orele de somn" si esti apt de un nou program.

Mai fanfaronule( ca sa nu folosesc alte apelative si sincer ma abtin de la a avea alt vocabular,din respect pentru toti colegii adevarati soferi care sunt pe site ul asta),cum poti tu sa i lauzi cand tu dormi cate 4 -6 ore la 32-48 ore si te rogi la Dumnezeu sa te tina sanatos pana la weekend sa te odihnesti cum trebuie?!

  Personalitati ca tine au stricat treburile peste tot la angajatori!!

Mai este unul la Lea(al ytrebui sa l cunosti ca ti seamana leit,adica va plecati in fata office ului ca mulsulmanii catre Mecca)Dan i i zice din SV.Un singur aspect sa numai intru in amanunte si sa termin cat de repede..

A venit la garaj Limerick a inceput pauza de 45h.Dar NU! din nou ...lasa dany cardul in Volvo pe pauza si ia nene DAF ul asta E3 cu diagrama si fata "te rog" incarcari descari pe la Dublin,Cork sau Galaway ca nu s soferi frate.

Si prostul se duce face treaba fine la 36 ora de "pauza" facute si ce sa mai contiunue ca avea program dimineata cu Volvo ,se pune pe impletit la vin si bere sa nmai treaca 2 ore,se odihneste 3 si i gat de munca.

Ca el fac multi!!! Si cum dumnezeu sa ma mai vada pe mine cu ochi buni angajatorul(pentru eu chiar daca s bun fara falsa modestie,dar "gura la fel de mare" si zic tot in fata)cand are ":gaste" din astea mai ieftine si destule!!

Mai asta 20152015 am muncit si pe 1200euro la luna acum 4-5 ani special ca sa ma conving de cele spuse aici pe site de catre altii.

dar nu mai nenicutza daca nu stii cu ce se mananca soferia asta mai bine dute la agricultura ca se dau subventiile acusica si lasane pe noi soferii adevarati sa ne facem treaba

Ca sa fii sofer colegule nu inseamna sa stii sa dai cu covrigul si sa stii cate chingi ttre sa ai si cum /in ce mod sa ti arimezi marfa!!

Ca sa fii soferi sa te consideri sofer trebyuie in primul rand sa fii OM si COLEG!!

Hai bashti si sa ai drumuri line acolo la patronii tai faini  mo!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutare,George tu esti unul din putinii care au scris aici cat mai aproape de adevar si te respect pentru asta,nu le iau apararea celor de la Leatrans dar nici nu pot sa fiu de acord cu denigrarile unor postaci gen Alex care zice cum ca firma e in faliment :luna trecuta au adus vreo 10 remorci noi,,cerinte foarte multe:pai cu cat vrei sa castigi mai mult cu atat ar trebui sa si muncesti mai mult nu?nu iti da nimeni pe lumea asta bani nemunciti sau cel putin nu mia dat mie nimeni pana acum,,inapoi pe banii vostri:sunt aici de 6 luni si pana acum nu am auzit sa fii plecat cineva acasa pe banii lui,Alex daca tu ai plecat pe banii tai chiar te rog sa ne zici si noua ca sa stim la ce sa ne asteptam si noi,,organizare zero:nu este deloc asa ,organizarea este facuta pentru firma si foarte rar vei face pauze mai mari decat trebuie repet foarte rar,eu pana acum am avut 2 curse in care cand am coborat de pe vapor la Dublin am mers direct in rampa si am terminat ``pauza`` acolo dar dupa ce am terminat aceasta ``pauza``am fost trimis in parcarea``noastra``din port si aici am inceput o alta pauza,intradevar cea mai mare problema sunt aceste pauze facute cu vaporul in care nu te odihnesti cum trebuie si mai ales condusul de noapte iar din discutiile cu multi colegi am ajuns sa ne punem intrebarea daca se merita sa faci aceste eforturi pentru cei cativa banuti in plus pe care i luam ,eu pana acum nu am avut probleme cu ei,am avut o discutie civilizata cu brian in ianuarie si cu ken acum 2 saptamani,chiar inainte sa vin acasa,leam spus care sunt problemele si chiar cred ca am gasit deschidere din partea lor,Alex nu ai dreptul  sa judeci pe nimeni pentru lucruri care tie nu ti se potrivesc,daca totusi crezi ca si eu sunt unul din cei care am stricat treaba ta prin Europa te as ruga sa mi spui acest lucru in fata si nu prin mesaje pe privat,nu de alta dar de papagali am podul plin,sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

mai 2015,tu ai mai lucrat pe undeva sau la astia ai deschis ochii?eliminat nu mai umfla ciocoii ca din cauza unora ca tine a ajuns meseria noastra o bataie de joc si mai ales natia noastra.chiar nu ai un pic de coloana vertebrala?iti place asa sa molfai tot ce iti dau unii si altii din patroni?ro sau irl?

Editat de cico_3504
limbaj necorespunzator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

 

 

 

 

Tunetule,te bagi si tu in seama din cand in cand ? :)) lasa ne cu raspunsurile tale obosite,invidiosule , in fine Leatrans international e cea mai tare firma pentru cei care isi vad de treaba (profesionisti adevarati si care nu comenteaza ) si care executa sarcinile fara sa puna prea multe intrebari.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

da eliminat,eu ce zic,pentru roboti fara coloana e numai buna.inteleg ca e cea mai tare,doar am fost si eu pe acolo dar eu nu ma aplec  si nici nu imi place sa o smotocesc ,asta ...asa ,ca sarcina executata si fara comentarii..in rest iti doresc multa,multa... bafta.decat o suta de ani  cioara mai bine 50 vultur.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

imi cer scuze moderatorilor si tuturor colegilor daca comentariile mele deranjeaza .iubesc meseria asta,o practic de aproape 28 ani,am lucrat in orice conditii si cu nenumarati oameni buni sau rai si am invatat ca trebuie sa ne respectam mai mult si sa avem grija de noi si sanatatea noastra.consider ca aceste comentarii pe care le facem trebuie sa reflecte realitatea subiectului .candva am spus,leatrans este o firma corecta cu platile fata de salariati si doar atat.pentru acesti bani sunt necesare eforturi destul de mari iar acest lucru nu se reflecta in castigul soferului.pentru ceea ce doresc platesc putin si asta din cauza unora care fac acest compromis din diverse motive.bineinteles ca totdeauna se vor gasi doritori si oamenicu probleme si nevoi sa lucreze pentru ei dar,repet ,si ma bucur ca ,colegul mamitoiu a scris despre modul de lucru de acolo cei care doresc o informatie si citesc acest topic trebuie sa cunoasca lucrurile cat mai reale.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Tunetule,te bagi si tu in seama din cand in cand ? :)) lasa ne cu raspunsurile tale obosite,invidiosule , in fine Leatrans international e cea mai tare firma pentru cei care isi vad de treaba (profesionisti adevarati si care nu comenteaza ) si care executa sarcinile fara sa puna prea multe intrebari.

 

 

    Mai tataie ..ietete ca ma bag si io p'acilea .  Pai mai tataie ...tu cautai  oarece carca acum doua luni si acum ai ajuns sa dai lectii ?  Eu te ,,citesc " si ma minunez ...zau asa. E frumos  asa ? Parerea mea e ca... daca  tie iti place sa nu bagi cheia in contact decat daca-ti iei cateva bice pe spate , ca doar masochismul nu e ilegal ,...altora nu le convine !  Vezi-ti de amaraciunea ta,la firma ta unde ti-e bine  si nu mai propavadui sclavia !  Pai ...toti sunt nebuni si numai tu  oblu?  Eu vad ca acei care au fost printre primii pe acolo , timp in care probabil tu cautai ARR-ul sa intrebi cum se face CPI-ul , s-au cam saturat !  Ce zici ....il inveti pe taica'tu sa faca copii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

si ca sa mai zic ceva...Apropos de Lea ca e firma "serioasa" si ca nu se leaga de bani,ca i dau la timp,etc.Am fost primul sofer de la Leacare a fost "ars" la bani..Motivul nu l prea stiu cei din Alcatrans,dar cert este ca un motiv ar fi cel ca "am gura prea mare".

Nu inteleg,pentru ca am fost printre putinii care nu a busit masina in 8 luni de zile,dar eram cel care "instigam" mai intotdeauna..

Deci cei care zic ca nu se leaga de bani s o lase balta mai bine cu laudele..Si ar mai fi multe de zis dar sincer,imi trezesc amintiri neplacute Lea si Irlanda,asa ca ma abtin de la alte comentarii..

Usor usor se va duce la "vale" drept dovada si demisia lui Phil(cel mai bun dispo de la ei si singurul sofer adevarat de la office)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

offtopic.....aveti grija sa nu ''deraiati'' nu as vrea sa intervin in disputa care a inceput

 

 

ontopic =duminica trecuta in serviceul todington de pe m1[intre j11-j12] am vazut vreo 10 tiruri care aveau capete tractor noi,mercedes ,rosii.As fi dorit sa aflu direct de la cei implicati cum sta treaba...din pacate erau numai polonezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Buna ziua as dori sa stiu pentru Echipaj e nevoie ca ambii soferii sa detina ADR ? o zi buna

Din moment, ce se cere ADR, inseamna: Se cara marfa chimica sub incidenta ADR. La cursele cu ADR, amindoi soferii trebuie sa aiba permis ADR. In cabina nu are voie sa se urce a 2-a persoana, daca nu are permis ADR,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Dragi colegi, citesc aici si nu îmi vine sa cred ce vad. Sunt tânăr, la început, dar stiu cândva aceasta breaslă a șoferilor era cea mai tare, erau renumiți cum se ajuta intre ei, dar acum nevoia de bani si condițiile greu de acceptat aduc ceartă si frustrare intre noi. O idee îmi macină capul, ca pana ce nu o sa se alinieze toate tarile la o salarizare corecta către șoferi, oriunde o sa vedem discuții de genul acesta. Sunt "n" motive care poate sa facă un șofer sa demisioneze de la o firma, si la fel de multe motive sa facă un șofer sa muncească pe 1200-1500. Eu cred ca nu e cazul sa ne certam intre noi, si ar trebui sa ne unim la fiecare firma sa ne cerem drepturile. Doar uniti o sa avem câștig de cauza. Nu o sa poată sa renunțe la 30-40-100 de șoferi, ar fi o gaura prea mare pentru orice angajator. Probleme de genul acesta sunt la orice firma. Va salut cu respect pe toți colegii, drumuri line si fara incidente.

Editat de aduy89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Buna ziua,


 


Intrucat au fost multe cereri de angajare din zona de sud a tarii am decis ca odata pe luna sa ne deplasam la Ploiesti pentru selectii de soferi.


Joi si Vineri 16 si 17 Iulie vom fi in sala de conferinte a hotelului Vigo, B-dul Independentei nr.28


Ca si regula cred ca va vi a 3- a saptamana din luna, joia si vinerea.


 


Cu stima,


 


Alin Cauneac


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.