• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Turistul

UNTRR incepe sa isi bata joc de Romania!!!

5 posts in this topic

Buna dimineata.Nu este suficient faptul ca suntem tratati ca niste sclavi si platiti ca niste necalificati,cei din patronate vor sa ne injoseaca total.Unii ar spune ca ne a venit si noua randul la aceasta injosire,la fel cum au fost altii cand noi  ne am angajat in alte tari pe salarii mai mici  si muncind  mai mult.Fratilor nu e chiar asa daca v ati gandit la asta.Multi dintre noi si au obtinut calificarile si au sustinut examene de obtinere a diferitelor atestate profesionale in lmba oficiala a tarii respective.Ce vor acum cei de la UNTRR este doar de a  angaja  soferi din afara spatiului comunitar,care vor lucra pe bani putini,in felul asta incercatile noastre de a obtine un salariu decent in raport cu meseria noastra fiind eliminate din start.Deoarece legislatia romaneasca permite sustinerea examenului pentru obtinerea permisului de conducere si in alte limbi de circulatie internationala,domnii patroni de la UNTRR s au gandit sa ceara guvernului sa legifereze obtinerea sustinerea si in alte limbi de circulatie internationala a  Atestatelor de pregatire  profesionala.In acest fel vor putea ,,importa''forta de munca si mai ieftina decat au momentan.Pentru mine asta inseamna injosire si imi da de gandit sa emigrez definitiv din Romania..Daca nu ne unim si nu devenim o forta de luat in seama de patronatele romanesti vom ajunge ori sa emigram toti in alte tari,ori sa luam atitudine impotriva acestor legi aberante.
Pentru conformitate aveti detalii in linkul  urmator;

https://www.untrr.ro/comunicate-untrr/comunicat-de-pres-01-12-2016-untrr-solicita-autoritatilor-romane-asigurarea-cadrului-necesar-examinarii-in-limba-engleza-a-conducatorilor-auto-profesionisti-straini-din-afara-ue-conditie-necesara-pentru-angajarea-legala-a-acestora-in-romania.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Bună ziua domnilor. Păduchii untrr-isti ( cu litera mică! ), au terminat cu dumping-ul social în străinătate, așa că se apuca să facă același lucru și acasă. Se vede că asociația este formată în mare parte din inculti semianalfabeti si foști crescători de capre. În primul rând, marea masă de șoferi profesioniști români, au invadat piata de muncă din Europa, după aderarea României la UE. Deci aveau - a priori - niște drepturi garantate si asumate de U.E. Cam 85% dintre aceștia au fost trimiși chiar de firme untrr-iste. Înaintea de acest moment, procentul - în comparație cu alte meserii - era neglijabil. Pentru un cetățean din afara spațiului comunitar, lucrurile se complică din start. În afară de asta, mai depinde si de noi, cum o să știm să facem front comun, pentru a face viața amară patronatelor. Cu ajutorul sindicatelor. Sau, pur si simplu sa boicotam activitatea. Cu 100% cetățeni extracomunitari,  nu pot să funcționeze. Acum, NOI SUNTEM ACASĂ ! Acum, noi suntem " mai egali " decât alții ! Acum, nu mai suntem noi cei tolerați ! Apropo, sunt curios câtă școală are concurența, că pe la noi s-au schimbat lucrurile. Si poate sunt necesare și niște diferențe. Poate sistemul lor de învățământ nu este complementar cu standardele U.E. Exemplu concret : stiu precis că în Armenia, un permis de conducere cu toate categoriile se obține în max 48 ore, contra sumei de 1000$ ! Metode de apărare există, doar că nu putem să facem asta individual, trebuie să o facem organizat. Avem mai multe șanse împreună, decât separat. Drumuri bune, bine plătite - LEGAL !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vi se pare ca e o bataie de joc de Romania si de soferii romani?

 

COMUNICAT DE PRESĂ, 01.12.2016: UNTRR solicită autorităților române asigurarea cadrului necesar examinării în limba engleză a conducătorilor auto profesioniști străini din afara UE, condiție necesară pentru angajarea legală a acestora în România

01.12.2016

COMUNICAT DE PRESĂ

 

UNTRR solicită autorităților române asigurarea cadrului necesar examinării în limba engleză a conducătorilor auto profesioniști străini din afara UE, condiție necesară pentru angajarea legală a acestora în România

 

Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România – UNTRR a solicitat Guvernului român să asigure cadrul necesar examinării conducătorilor auto profesioniști în limba engleză și franceză, condiție necesară pentru angajarea acestora în contextul actualei crize de șoferi profesioniști cu care se confruntă piața transporturilor rutiere din România și din UE.

Deși legislația europeană prevede posibilitatea angajării de conducători auto străini din afara UE în Statele Membre UE, cu toate acestea în România nu există  posibilitatea susținerii examinării conducătorilor auto profesioniști în limbile engleză sau franceză pentru obținerea atestării profesionale obligatorii conform legislației naționale și europene, chiar dacă proba teoretică pentru obținerea permisului de conducere în România poate fi susținută într-o limbă străină.

Precizăm că un conducător auto străin din afara UE poate fi angajat legal în România de un operator român de transport rutier de mărfuri care deține o licență comunitară, pe baza Atestatului de conducător auto prevăzut de Regulamentul european nr. 1072/2009 privind accesul la piața transportului rutier internațional de mărfuri.

De asemenea, precizăm că atestarea profesională a conducătorilor auto profesioniști, respectiv deținerea unui certificat de calificare profesională inițială (CPI), care trebuie actualizat periodic printr-un Certificat de calificare profesională continuă (CPC) este o condiție obligatorie pentru a-şi putea exercita ocupația, în România și în orice Stat Membru UE, pentru toți conducătorii auto titulari ai permiselor de conducere corespunzătoare transportului rutier profesionist de mărfuri și de persoane.

În același timp, salutăm faptul că procedura de examinare pentru obținerea permisului de conducere, stabilită de MAI, prevede că proba teoretică se poate susține, la cerere, în limbile engleză, franceză sau germană.

În acest context, UNTRR solicită Guvernului României să realizeze de urgență toate demersurile necesare pentru asigurarea posibilității angajării legale în România de conducători auto din terțe țări conform Regulamentului european 1072/2009, prin stabilirea cadrului necesar susținerii probelor teoretice și practice pentru obținerea atestatelor CPI/ CPC pentru conducătorii auto profesioniști de transport marfă și persoane, în limbile engleză și franceză.

Considerăm că această măsură vine în sprijinul operatorilor români de transporturi rutiere de marfă și persoane, în contextul crizei de șoferi profesioniști de pe piața românească și europeană. Reamintim că la începutul acestui an, UNTRR a semnalat criza acută de șoferi profesioniști, care afectează competitivitatea transportatorilor români, solicitând să fie tratată ca o prioritate națională, prin măsuri care să asigure formarea vocațională a tinerilor de la vârsta de 18 ani ca șoferi profesioniști –măsuri care, de asemenea, solicităm să fie adoptate cât mai urgent.

***


Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) este o organizație profesională și patronală, neguvernamentală, independentă, apolitică, fondată în 1990 pe principii democratice, care promovează și apără interesele transportatorilor rutieri pe plan intern și internațional, înregistrând de la înființare până în prezent peste 14.000 membri - operatori care efectuează transporturi interne și internaționale de marfă și persoane.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciobanii de la untrr ( nu merită " respectul " literelor mari ), uita ca pana la atestat, ca să-i angajeze, " strainezii " trebuie să aibă viza de muncă, si viza de ședere. Iar pentru a angaja extracomunitari, amgajatorul trebuie să mai îndeplinească niște condiții. Nu există nici o criză de șoferi profesioniști. Doar că nu mai vor să muncească gratis. Iar orice tugulan, cu trei cazane euro 3, cumpărate din banii obținuți din vânzarea turmei de capre, viseaza să-și facă concediul la Monaco, să conducă cel putin un Porsche Cayenne, sa mănânce la Kempinsky, si sa se distreze la Pascha ! Există ac de cojocul lor : reclamatii, peste reclamații la toate organele de control. Sa-i coste amenzile si spaga, cât nu face. Si proteste organizate. Sper ca de data asta  măcar, să văd un comunicat al vreunui sindicat. Indiferent dacă este de stat sau privat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now