Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 479
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Anonymous

la kim camioanele se schimba in locuri fixe unde au cazare.cu banii sunt corecti.se ia in jur de 1400.dar dupa  4/6 luni poti lua mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la kim camioanele se schimba in locuri fixe unde au cazare.cu banii sunt corecti.se ia in jur de 1400.dar dupa  4/6 luni poti lua mai mult

pana la urma sa ne spuna si noua un coleg .... e BUN sa nu la kim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

nu mai este salariul "maricel"..Acum 2 sapt eram in Padborg sa viu acasa si mai skimbam barfe cu colegii..acum au 1200-1300 sunt seriosi la bani adik nu ti taie de aiurea nu ti cauta motive aberante DAR...fata de alte firme de prin DK SL NL sau alti vecini de ai lor daca ai gresit o singura data ti au dat papucii...au fost cazuri in care iau aruncat in parcari pur si simplu...in rest...in general se lucreaza cu aeroporturile se mere in program si gabarit, daca scoti min 740km intr un program nu te suna nimeni de aiurea...iar de caratul bagajelor nu i bai acum ca s a incalzit si incape totul intr o valiza incluziv butelia :)

Drumuri line fara capre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

740 de km intr-un program de 9 ore inseamna sa  mergi cu viteza medie de 82 km/h  daca ai limitator la 90 de km cum reusesti sa faci atitia km intr-un program ?  ....masinile le iei in primire de fiecare data adica , te uiti la rezervor , cit are , la incarcatura , daca e cit scrie in acte sau pur si simplu mergi pe increderecum procedati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

colegule cadydyu,

Daca i ti zic ca am facut 820 intr un program ma crezi? daca treci sau ajungi prin DK pe la Taulov/Federicia la Dan Cargo sau in Verona la Holland Service(sunt si romani acolo la rampa) intreaba de George "dereglatu" sau "margarina" si or sa ti confirme si ei..Bine , capul tragea cu pana la 91 era semiautomata, inainte de rampa treci pe manual sari in in 9 direct (kiar daca se tureaza cadreq) si ai sa vezi ca scoti o medie cu mult mai mare...la vale...o lasi sa "curga" si daca nu esti out din  tonaj si ai greutatea bine asezata pe axe nu esti kiar un pericol..bine sunt multe de zis dar nu vreau sa para ca si cum eu  a si fi un expert si dau sfaturi..dar este posibil sa faci si mai mult de 720-740 intr un program..

Drumuri line fara capre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Se poate face cit spui tu , dar nu cred ca poti sa faci zilnic peste 750 de km , mai sint zile cind nu mergi numai pe autostrada, mai stai la incarcare , la descarcare si nu te mai incadrezi in timp.........dar nu mi-a raspuns nimeni la intrebarile de mai sus ......cum preluati masinile cind se face schimbul de soferi sau le luati pe incredere si nu te intereseaza daca marfa e intacta , motorina e in rezervor daca lipsesc echipamente de pe masina (stingatoare,  roti de rezerva sau altele)...  daca puteti , dati ceva detalii, ar fi de folos....  va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

aaa...pai binenteles ca nu faci atati km in fiecare zi..nci nu trebe de altfel  pt ca daca repeti faze de genul asta zilnic or sa zica ca se poate mai mult si ramai in baremul ala..se pot face numai in anumite cazuri si anumite trasee, aici sunt perfect de acord cu tine...iar la celelalte intrebari pot sa ti zic ca atunci cand se mai skimba masinile(mai rar ,mai ales atunci cand se pleaca sau se vine de acasa)se mai dau masinile si pe incredere referitor la cat ai in rezervoare...Dra de obicei se face plinul impreuna la Shell sau IDS Padborg(acolo se schimba de obicei soferii), intre timp se incep cateva acte ca Predare/primire cap tractor, ce are ce nu are cum arata, inclusiv daca e curat sau nu.Apoi se face cecking trailer(Raport) la fel cum arata rotile daca are rupuri noi prelata sa fie trecute si cele veki din predarea anterioara , iar cursa se continua pe acelasi KosselRaport..cam asta ar fi..

Haidi pa si mai vb!!

Drumuri line fara capre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut colegii,

dupa citirea intregului topic am ajuns la concluzia ca lucrurile se mai schimba la aceste firme,uneori chiar in bine,iar noi trebuie sa facem niste sacrificii pentru a ne atinge scopul,acela de a face mai multa experienta si de a spera intr-un viitor mai bun.

drumuri bune tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Salutare!Imi poate da si mie cineva mai multe detalii despre testaraea care se da in Danemrca?In ce consta? Care sunt exigentele? Ce sanse sunt sa pici testul? Etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Mai baieti, eu nu va inteleg. Acest topic este destul detaliat si cu destule informatii si totusi veniti cu intrebari de clasa a doua! Testarea, fir-ar mama ei de testare consta in parcurgerea unei distante cu capul tractor cat si cu remorca cuplata apoi gararea acesteia intre doua trailere(binenteles cu spatele)! Atat. Daca chiar va e frica si intrebati in stg si in dr. despre acest lucru minor inseamna, scuzati-ma ca nu aveti experienta cu un ansamblu de mare tonaj si recomandarea mea cat si a celorlalti colegi este sa incepeti de jos, furgonete, camioane de tonaj mic, ca apoi sa accedeti catre nivelul superior! Este foarte important sa urmati pasii si sa nu sariti peste aceste etape: dacia papuc, dubita, caminon 7,5 t, autotren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut colegi , vad ca toti stiti cite ceva de kim, acum va intreb care ati lucrat la kim sau inca mai lucrati si care ati plecat de la kim de ce ati plecat .... dupa cum vad eu la kim e ca o scoala de soferi de tir sau ca o rampa de lansare spre alte firme care platesc mai bine ???.... sper sa nu se supere cei care mai lucreaza inca la kim...toata stima pentru toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Mai baieti, eu nu va inteleg. Acest topic este destul detaliat si cu destule informatii si totusi veniti cu intrebari de clasa a doua! Testarea, fir-ar mama ei de testare consta in parcurgerea unei distante cu capul tractor cat si cu remorca cuplata apoi gararea acesteia intre doua trailere(binenteles cu spatele)! Atat. Daca chiar va e frica si intrebati in stg si in dr. despre acest lucru minor inseamna, scuzati-ma ca nu aveti experienta cu un ansamblu de mare tonaj si recomandarea mea cat si a celorlalti colegi este sa incepeti de jos, furgonete, camioane de tonaj mic, ca apoi sa accedeti catre nivelul superior! Este foarte important sa urmati pasii si sa nu sariti peste aceste etape: dacia papuc, dubita, caminon 7,5 t, autotren.

salut colegii,

nu stiu cati ani ai sau cata experienta dar incearca sa fi mai constructiv si mai modest.

nu mai lansa sfaturi in stanga sau in dreapta,eu de exemplu am peste 800000 km pe un 3,5to si vreo 120000 pe 7,5to si tot ma declar incepator in ale tir-ului,si nu ma lansez in a da sfaturi cu toate ca experienta si varsta mi-o poate permite.ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ideea e ca daca vii si intrebi in ce consta o proba de lucru in cadrul acestei companii in conditiile in care firma are in dotare ansambluri normale( cap tractor si remorca) si pe deasupra mai vii si cu o bogata experienta in spate, atunci da-mi voie sa spun ca intrebarile de acet gen mi-se par de-a dreptul copilaresti ! Daca experienta recomanda un sofer atunci in opinia mea acel sofer nu ar avea nici o problema in  a trece acest "test" chiar daca acesta implica decopertari-copertari, legarea unor chingi, asigurarea marfii, incarcarea corespunzatoare , cuplarea-decuplarea de cap tractor cat si manevrarea ansamblului in spatii inguste sau deopotriva largi ca sa nu mai vorbim de rularea pe drumuri publice! Eu nu am zis ca e o regula sa urmezi pasii dar e bine sa nu se sara niste etape fiindca la fiecare etapa inveti lucruri noi , acumulezi experienta si toate astea la un loc te ajuta sa iti faci treaba la cel mai inalt nivel si cu maxim de profesionalism si sa nu iti faci probleme cu privire la un eventual test de lucru in conditiile unui interviu! Aici inchei off topicul si sper sa ne axam pe informatii si detalii despre aceasta companie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Hristos a Inviat!

       

        Urmeaza sa plec pe 10 mai la KJ si pentru ca sunt incepator in aceasta meserie, adresez rugamintea de a mi se raspunde la cateva intrebari, care nu au ca scop sa deschida Cutia Pandorei, ci doar sa ma puna in tema cu lucruri pe care nu am de unde sa le stiu, decat daca le aflu de la romanii care au trecut pe acolo si care considera ca pot sa-si prezinte in mod obiectiv si dezinteresat experienta profesionala acumulata cel putin la firma pentru care a fost deschis acest subiect.

      As vrea daca se poate, sa lasati la o parte consideratiile subiective asupra firmei si sa oferiti colegilor mai noi si mai putin experimentati o mana de ajutor la modul concret.

      Cu sigurata, va veti aduce astfel o contributie demna de luat in seama la o mai buna imagine a romanilor de la KJ. Pe de alta parte, ati putea contrazice acea parere aproape unanima(si care din pacate este confirmata foarte des in viata de zi cu zi, deci uneori si aici pe forum) ca romanii au devenit egoisti, rai, lipsiti de omenie, gata de hartza la cel mai mic inconvenient).

Deci iata ce as vrea sa aflu:

1. Cat de stricta este examiarea la proba de indemanare; ce accepta si ce nu accepta?

2. Am citit in comentariile anterioare ca sunt foarte exigenti; care sunt lucrurile pe care nu le accepta?

3. Remorcile se preiau incarcate gata de la expeditor sau asisti incarcarea, arimezi si asiguri incarcatura, etc.?

4. Ti se acorda o perioada de acomodare, esti insotit la primele curse de altcineva din firma?

5. Cum sunt organizate locurile de cazare pentru soferi: camere cu unul sau cu mai multe paturi?

6. In locurile de cazare se fura din bagaje cand lipsesti(chiar si pentru putin timp - baie, cumparaturi, etc.)?

7. Trebuie sa imi iau GPS de acasa?

7 bis. Trebuie sa iau de acasa ceva scule de mecanica(chei, patent, ciocan, surubelnite, etc.)?

8. Un minim de lucruri pe care ar trebui sa le pun in bagaj;

9. Ce ar trebui sa mai stiu si nu m-am priceput sa intreb?

        Intrucat raspunsurile (pe care sper din tot sufletul sa le primesc) pot fi ample si ar putea depasi cumva regulile de utilizare al forumului, ii rog pe aceia care sunt dispusi sa dea o mana de ajutor sa imi trimita mesaj privat sau mail la alex_c_vasiliu@yahoo.com

Drumuri bune!

Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

pt colegu alex63.daca vrei sa stii sigur cum e incearca sa iei legatura cu mamitzoiu,el poate sa ti raspunda exact.eu pot sa ti spun doar atat,daca nu ai condus niciodata un tir sunt sanse  f mici sa iei proba de angajare,daca nu vorbesti bine engleza iar iti spun ,nu te duce,as vrea sa te intreb ,pleci  cu B.A.C?ai intrebat de conditii de cazare,camerele sunt 3pe 2m,au un pat si o masa,nu au asternuturi,de furat se fura si becurile asa ca ia ti tu un bec sa ai,remorcile le iei incarcate sau le bagi tu la incarcat,nu asisti la incarcare,gps ia ti ca aia nu ti dau acolo,ar fii bine sa stii sa umbli bine pe el fiindca o sa ai mare nevoie,vezi sa ai programul cel mai nou ca aia fac sosele cam repede si nu mai bat programele. si cel mai important,ia ti cel putin 500 coco la tine.daca nu iei proba sa ai cu ce te intoarce acasa,si daca iei proba iti trebuie ca mancarea e f scumpa si aia nu ti dau avans . .inainte sa pleci fa rost neaparat de nr.lu mamitzoiu si vorbeste cu el ,poate te ajuta el si te ia la kurt beier,ca tot esti in dk.poate iti pune o vorba buna .ia si adresa de la "students agency"ca s ar putea sa ai nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

pt alex.un sfat. angajeaza te o luna -doua ca sofer pe tir in romania ,fa ti mana putin apoi dute in dk.ai scris ca esti incepator in meseria asta,nu te baga daca nu ai un minim de experienta,am inteles ca mai nou se da proba cu un politai si te tranteste daca nu esti pregatit.si daca iei proba o sa fie greu ca nu se lucreaza in echipaj.stiu  colegi care au gresit f.putin si i au dat afara imediat.ori daca nu ai mai facut comunitate nu ai cum sa rezisti.aia lucreaza mult cu flughafen.urile si acolo sunt curse cu deadline si daca te ratacesti....pleaca avionu ,si pleci si tu de la k.j sigur.nu vreau sa te dezamagesc dar gandeste te si tu putin,de ce crezi ca firma aia angajeaza tot timpul soferi?pe toate siturile sunt locuri pt danemarca la...KIM binenteles,crezi ca pleaca multi de bunavoie?sunt "ajutati sa plece.si vin altii.si nu te gandi ca sunt numai in ro ofertele pt dk,sunt si la polaci,cehi,bulgari,estonieni.doar nu crezi ca au mii de camioane si au nevoie de mii de oameni,nu?probabil te au "aburit"firmele de recrutare.citeste ce  au scris colegii de firma asta  inainte sa pleci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

pt alex.un sfat. angajeaza te o luna -doua ca sofer pe tir in romania ,fa ti mana putin apoi dute in dk.ai scris ca esti incepator in meseria asta,nu te baga daca nu ai un minim de experienta,am inteles ca mai nou se da proba cu un politai si te tranteste daca nu esti pregatit.si daca iei proba o sa fie greu ca nu se lucreaza in echipaj.stiu  colegi care au gresit f.putin si i au dat afara imediat.ori daca nu ai mai facut comunitate nu ai cum sa rezisti.aia lucreaza mult cu flughafen.urile si acolo sunt curse cu deadline si daca te ratacesti....pleaca avionu ,si pleci si tu de la k.j sigur.nu vreau sa te dezamagesc dar gandeste te si tu putin,de ce crezi ca firma aia angajeaza tot timpul soferi?pe toate siturile sunt locuri pt danemarca la...KIM binenteles,crezi ca pleaca multi de bunavoie?sunt "ajutati sa plece.si vin altii.si nu te gandi ca sunt numai in ro ofertele pt dk,sunt si la polaci,cehi,bulgari,estonieni.doar nu crezi ca au mii de camioane si au nevoie de mii de oameni,nu?probabil te au "aburit"firmele de recrutare.citeste ce  au scris colegii de firma asta  inainte sa pleci.

[/]"quote

Multumesc mult pentru raspunsuri si poate iti mai amintesti si altceva.

Stau bine cu engleza si franceza si incepator in spaniola, italiana si germana.

Am condus ocazional "TIR" si nu ma tem de mersul inainte ci de parcarea cu spatele pe care nu o stapanesc prea bine.

In tara toti vor experienta , iar daca nu ai experienta primesti 50 euro pentru fiecare cursa pe extern pana te recomanda titularul ca te-ai putea descurca si singur. Daca faci 3 curse intr-o luna, trebuie sa mai iei de acasa macar 200. Dupa ce pleci singur nu ai cum sa ajungi la 500 pe luna, deci muncesti apropape degeaba. Am vazut "fluturas" de la Transcar pe care toti banii la sofer de mana a I-a, alergat ca un caine de nu dadea pe acasa cate trei luni desi venea la fiecare cursa in tara, erau aproape 800 de euro.

Sunt la curent cu situatia lor pentru ca urmaresc de ceva vreme discutiile despre ei.

flughafen.urile si acolo sunAt curse cu deadline.." te rog detaliaza un pic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

kim lucreaza pt aeroporturi(flughafen).sa ti dau un exemplu.iei o remorca incarcata de la puttgarden(germania,de la un coleg care nu mai are program)si trebuie sa o duci la  aeroportul frankfurt am main.pe cmr ai un termen limita maxim (data si ora)la care marfa trebuie sa ajunga la aeroport.(deadline).pe cmr scrie aeroportul,firma,ce marfa ai si alte detalii.tu daca nu ai mai fost nu stii ca aeroportul frankfurt este impartit in center(nord)si damstatd(sud) iar pe cmr nu prea scrie treaba asta,si sa zicem ca gresesti si nu nimeresti din prima.si ai ajuns cam la limita aproape de deadline.daca nu te descurci repede si depasesti deadline avionul pleaca fara marfa.iar aia de la kim iau cursele cam la limita de timp.plus ca tr.sa bagi magnetu la greu.iar in dk te pune sa scoti cardu.doar in germ.respecta programul.da mi adresa de mess si iti spun mai multe,e greu sa pleci asa,iti dau dreptate cu firmele din ro ca muncesti degeaba dar afara trebuie sa fii cu adevarat bun ca sa rezisti,mancarea e cam scumpa,amenzile uriase, nu vreau sa te dezamagesc dar e f greu la kim pt un incepator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.