• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
emanuel2708

( ne) Plata corecta

20 postări în acest topic

Salutare!   Toti facem cate un compromis, asta am facut si eu. Toti punem in balanta anumite avantaje si dezavataje. Pana un alta daca te uiti in ultimele statistici, meseria de sofer este cea care are cei mai multi angajati in Romania si majoritatea cu salariul minim pe economie.  Daca crezi ca m-am vandut ieftin, nu te contrazic, dar in ceea ce priveste calitatea, aici e de discutat. Totusi, ca sa iti faci o parere, am aproape 10 ani de comunitate si Sovtrans este ultima firma la care am lucrat si prima firma romaneasca. Astept sa imi dai un exemplu de vreo firma in care lucrurile sunt perfecte, fara compromisuri, poate ca la tine e raiul.

Mai mult de atat, eu mi-am impartasit pe forum experienta negativa, astfel incat sa nu aiba si altii experiente asemenatoare. 

La fel faci si tu, sper. Fiecare dintre noi cauta pareri inainte de a se angaja. Asta e si unul din scopurile forumului. 

Drumuri bune sa ai!

nely48 și mamitzoiu apreciază asta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Acum 1 oră, emanuel2708 a spus:

dar in ceea ce priveste calitatea, aici e de discutat [...] am aproape 10 ani de comunitate

Irelevant. Cunosc caz în care unul cu permisul încă umed, l-a făcut de râs pe unul cu 20+ de ani de șoferie, deci... Nivelul de cunoștințe specifice și capacitatea de a-ți face treaba în litera legii... astea te fac șofer, nu anii de umblat pe drumuri ''după ureche''. Nu spun că e cazul tău, dar totuși... dacă știi că ești bun, de unde și până cum ''compromisuri''?!!

Pe munca mea și pe cunoștințele mele nu se fac compromisuri, să fie clar. Eu sunt cel care fac bani, în orice firmă m-aș duce. Patronul, coordonatorul de transport și contabilul ar sta cu ochii beliți la cer dacă n-aș fi eu, iar camioanele ar rugini în curte (sau le-ar recupera leasing-ul și le-ar da firmelor care respectă șoferul)... înțelegi ce spun?!! Iar firme are respectă șoferul, spre surprinderea ta, există. În România!

Trebuie doar să le găsești. Cum?!! Ei bine, comoditatea în a afla informații de pe forum despre o firmă, n-o să te ajute, în nici un caz. Trebuie să ieși la vânătoare. Practic... tu ai un set de cunoștințe și aptitudini de vânzare, mai rămâne să găsești un cumpărător pentru ele. Și știi cum e... discuția față în față face diferența.

Situația trebuie văzută așa: la momentul actual patronii plătesc minimul pe economie + o diurnă șoferului, plus taxele către stat. Costurile totale se învârt undeva între 2200 și 2600€. De banii ăștia își ia un mânuitor de volan, cu ceva vechime în domeniu, dar cu minimul de cunoștințe specifice și inevitabil incapabil să se descurce exigențelor (mai devreme sau mai târziu comite câte o nefăcută). Patronul știe ce cumpără de banii ăștia și toată afacerea lui merge bine până la nefăcuta de care vorbeam...

Tu trebuie să-l convingi pe patron să ridice nivelul costurilor totale, iar ulterior ''aranjatul'' acestor costuri în așa fel încât să fie bine pentru toți (mai bine un salariu de încadrare mai mare și o indemnizație de deplasare mai mică, eventual îți asumi plata taxelor către stat pe care le datorezi tu -- la urma urmei sunt taxele tale, etc etc).

În plus, dacă tu și angajatorul respectați toată legislația în vigoare, atât la angajare cât și ulterior (mai ales ulterior), vă umpleți de bani amândoi. Întrebarea este... faci față?!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, cri5tian a spus:

...........Tu trebuie să-l convingi pe patron să ridice nivelul costurilor totale, iar ulterior ''aranjatul'' acestor costuri în așa fel încât să fie bine pentru toți (mai bine un salariu de încadrare mai mare și o indemnizație de deplasare mai mică, eventual îți asumi plata taxelor către stat pe care le datorezi tu -- la urma urmei sunt taxele tale, etc etc).......

DA-DA.... de multe ori "uită" angajatorii să achite toate dările la stat, aşa că îmi este greu să cred că după virarea lefei pe card, stă angajatul prin parcări, când prinde liber, să facă "transfer bancar către stat" ;D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 ore, alin75 a spus:

de multe ori "uită" angajatorii să achite toate dările la stat

Vorbești fără să știi... Te asigur că exact acele taxe n-ai cum să le fentezi. Adică noh... poți încerca dacă ți-e dor de niscai inspectori de la Garda Financiară. Ține cont că Revisal-ul e un sistem electronic în timp real, n-ai cum să-l păcălești. Sistemul e făcut încât să protejeze angajatul în primul și în primul rând, deci nu există ''neplata'' taxelor datorate de angajat și angajator. Imaginează-ți că NU plătești C.A.S.-ul angajatului tău și face ăsta un accident... și-i este refuzat tratamentul de specialitate din cauză că n-are C.A.S.-ul plătit... o să te duci la pușcărie de-o să zici că n-ai fost niciodată liber.

Se mai fentează în contabilitate, în general pentru scăderea bazei de impozitare (mai ales că sunt plăți anuale în unele cazuri), dar cu taxele alea nu se joacă nimeni.

Acum 6 ore, alin75 a spus:

după virarea lefei pe card, stă angajatul prin parcări, când prinde liber, să facă "transfer bancar către stat"

Eu vorbeam de asumarea plăților respective, nu despre efectuarea lor. Nici n-ai cum dealtfel, impozitarea și colectarea de taxe se face la sursă.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 4 ore, cri5tian a spus:

Vorbești fără să știi... Te asigur că exact acele taxe n-ai cum să le fentezi. Adică noh... poți încerca dacă ți-e dor de niscai inspectori de la Garda Financiară. Ține cont că Revisal-ul e un sistem electronic în timp real, n-ai cum să-l păcălești. Sistemul e făcut încât să protejeze angajatul în primul și în primul rând, deci nu există ''neplata'' taxelor datorate de angajat și angajator. Imaginează-ți că NU plătești C.A.S.-ul angajatului tău și face ăsta un accident... și-i este refuzat tratamentul de specialitate din cauză că n-are C.A.S.-ul plătit... o să te duci la pușcărie de-o să zici că n-ai fost niciodată liber.

Se mai fentează în contabilitate, în general pentru scăderea bazei de impozitare (mai ales că sunt plăți anuale în unele cazuri), dar cu taxele alea nu se joacă nimeni.

Eu vorbeam de asumarea plăților respective, nu despre efectuarea lor. Nici n-ai cum dealtfel, impozitarea și colectarea de taxe se face la sursă.

Offtopic! In situatia asta, tu vorbesti fara sa stii. Revisalul nu "lucreaza" online! Orice modificare in REVISAL, corect este sa fie trimisa prin raportare pe https://reges.inspectiamuncii.ro/Cont/Autentificare?ReturnUrl=%2fPreluariRegistre, sau prin depunerea bazei la sediile judetene ITM, dar "uita" si poate fac aceasta raportare peste.... si ma opresc sa nu dau idei! Legat de "accidente" .....

Lumea pe care incerci sa o descri este perfecta, dar nu in ROMANIA. Ma opresc.... maine o sa am nevoie de o angajare!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Frate, una zic și alta înțelegi... a doua oară deja. Și te mai și contrazici aiurea cu mine...

Dacă tot îți place să cauți pe net, ia vezi tu: în timp real este același lucru cu online? Eu am spus că Revisal-ul e un sistem în timp real, adică, orice operațiune se înregistrează instantaneu (adică atunci, la momentul executării).

Exemplu: Du-te la I.T.M. și operează o modificare într-un contract de muncă al unuia dintre angajații tăi și du-te la fisc și declară suspendarea temporară a activității și vezi după aia care operațiune se execută/actualizează prima.

Fii te rog atent la ce scriu și dacă nu înțelegi, întreabă.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si uite asa sovtrans se transforma in baza de calcul....voi sterge ulterior comentariile..ramin doar cele care au legatura cu tema...

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, cri5tian a spus:

Frate, una zic și alta înțelegi... a doua oară deja. Și te mai și contrazici aiurea cu mine...

Dacă tot îți place să cauți pe net, ia vezi tu: în timp real este același lucru cu online? Eu am spus că Revisal-ul e un sistem în timp real, adică, orice operațiune se înregistrează instantaneu (adică atunci, la momentul executării).

Exemplu: Du-te la I.T.M. și operează o modificare într-un contract de muncă al unuia dintre angajații tăi și du-te la fisc și declară suspendarea temporară a activității și vezi după aia care operațiune se execută/actualizează prima.

Fii te rog atent la ce scriu și dacă nu înțelegi, întreabă.

"frate" poate in anumite chestii esti net multora de pe forum, insa in anumite aspecte ..... nu ma cred miez, pot oricand sa accept o greseala! Explica-mi tu ce înseamnă "REVISAL in timp real"! Ai accesat macar o data REVISAL-ul? Ai facut o raportare? In privat pot sa-ti "povestesc" multe! 

Din partea mea se poate sterge... 

Editat de alin75

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Registrul Electronic de Evidență al Salariaților este o platformă electronică administrată de către Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă. Atributul de sistem electronic în timp real se referă la faptul că orice înregistrare/modificare și/sau actualizare a datelor conținute se face instantaneu. Exemplu:

Am un angajat căruia vreau să-i măresc salariul de încadrare. Trimit informația în format electronic la I.T.M. (fie on-line, fie pe dischetă/CD) iar un operator va face modificarea în sistem. La 1 minut după ce s-a operat modificarea, dacă solicit un extras din Revisal, documentul va conține deja modificarea salariului de încadrare (cu data și numărul deciziei).

Asta înseamnă sistem în timp real!

Spre deosebire de, să zicem, Registrul Comerțului. Du-te și depune o aplicație pentru schimbarea formei de organizare de exemplu. Și dacă te duci, chiar și peste 2-3 zile și ceri un raport de la ei, va apărea tot cum era înainte. Înțelegi acum? Lucrul cu documente scrise e mult mai lent decât documentele electronice.

În plus, sistemul (mă refer la platforma întreagă, nu la aplicația cu care declari tu contractele) monitorizează situația plăților pentru fiecare angajat declarat în sistem. Ăsta a fost principalul motiv pentru care s-a trecut, relativ repede, de la cărțile de muncă tipărite la Registrul Electronic. După cele 25 de zile regulamentare (pentru luna trecută), dacă banii nu s-au depus, undeva se aprinde un beculeț. Citește normele de punere în aplicare pentru Revisal (ai acolo și detaliile tehnice), sau, dacă tot nu mă crezi... ești liber să testezi. Dar să ai pregătit Registrul Unic de Control.

P.S. De acord că suntem pe lângă subiect, dar poate se poate muta această ultimă parte a discuției într-o secțiune potrivită. Informațiile sunt totuși bune.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 7 ore, cri5tian a spus:

Registrul Electronic de Evidență al Salariaților este o platformă electronică administrată de către Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă. Atributul de sistem electronic în timp real se referă la faptul că orice înregistrare/modificare și/sau actualizare a datelor conținute se face instantaneu. Exemplu:

Am un angajat căruia vreau să-i măresc salariul de încadrare. Trimit informația în format electronic la I.T.M. (fie on-line, fie pe dischetă/CD) iar un operator va face modificarea în sistem. La 1 minut după ce s-a operat modificarea, dacă solicit un extras din Revisal, documentul va conține deja modificarea salariului de încadrare (cu data și numărul deciziei).

Asta înseamnă sistem în timp real!

......

Sunt pentru mutarea discutiei. 

Prin raportare xxxxxx.rvs se trimite defapt întreaga baza de date (inclusiv modificarea asupra salariatului). Daca raportarea se face prin încărcarea pe portalul indicat de mine, după câteva minute, se afișează raportarea respectiva. Prin depunerea "la ghișeu" se duce aceeași baza si raportarea o face un operator ITM. 

și ca sa vezi ca am idee (si nu caut informații pe net) pun doar 2 printuri legate de raportări.... Repet---> am multe de învățat de la tine/voi în ale soferiei, dar sunt si la mine anumite aspecte care..... momentan le fac bine (îmi place sa cred), dar nu suficient de bine plătite!

A nu se înțelege ca fac "măgării", dar inevitabil din greșeli, afli care sunt "portițele".....

 

 

Fără titlu.jpg

Fără titlu2.jpg

Editat de alin75

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Așa și?!! Am lămurit-o, suntem administratori amândoi...

M-ai contrazis în două ocazii, total degeaba, devreme ce ai înțeles greșit afirmațiile mele, dar problema este alta (căci acum că am stabilit că ne știm cu ''afacerile'', e deja o problemă și încă una mare)...

La 10.01.2017 la 17:47, alin75 a spus:

de multe ori "uită" angajatorii să achite toate dările la stat

Afirmația asta nu-ți face nici cinste și nici reclamă, să știi de la mine. Nu mă înțelege greșit, nu țin partea firmelor/patronilor și nici nu trăiesc pe altă planetă unde toate se întâmplă legal și corect, dar taxele datorate către bugetul de stat, de către angajator și angajat, nu pot fi eludate. Cum am spus, se jonglează în principal la scăderea bazei de impozitare (cheltuieli umflate sau chiar fictive), se jonglează cu viciile de procedură fiscală pentru amânări/eșalonări de plată și etc etc... dar cu banii datorați în fapt unei alte persoane nu se joacă nimeni.

Știu (și de fapt știm) cam ce le poate capul patronașilor din România, dar din fericire nici statul nu închide ochii chiar de tot... mai mult stă cu ei mijiți așa (ca să folosesc o figură de stil). Și întâmplarea face ca o foarte bună cunoștință de familie să lucreze într-o funcție importantă la Garda Financiară, de aici și ''detaliile'' pe care ți le-am explicat. Și culmea, omul mi-a explicat-o foarte golănește așa: ''Cu taxele alea nu se joacă nimeni pentru că de obicei mita se face între doi inși'' (dacă îmi aduc bine aminte cuvintele lui)... Se referea că orice tentativă de eludare a acelor plăți va atrage Garda Financiară (automat) iar o eventuală ''înțelegere'' cade din start, atâta timp cât un angajat (neinclus în eventuala mită, evident) e liber să dea în primire oricând frauda respectivă.

Nu sunt nici pe departe super încrezător în patronatele din România, eu personal am activitatea suspendată de aproape 2 ani, dar nici nu arunc cu pietre dacă nu e cazul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca am lămurit ca am putin habar de ce vorbim! Totul a inceput de aici....

La 1/10/2017 la 17:50, cri5tian a spus:

........ Situația trebuie văzută așa: la momentul actual patronii plătesc minimul pe economie + o diurnă șoferului, plus taxele către stat. Costurile totale se învârt undeva între 2200 și 2600€. De banii ăștia își ia un mânuitor de volan, cu ceva vechime în domeniu, dar cu minimul de cunoștințe specifice și inevitabil incapabil să se descurce exigențelor (mai devreme sau mai târziu comite câte o nefăcută). Patronul știe ce cumpără de banii ăștia și toată afacerea lui merge bine până la nefăcuta de care vorbeam...

Tu trebuie să-l convingi pe patron să ridice nivelul costurilor totale, iar ulterior ''aranjatul'' acestor costuri în așa fel încât să fie bine pentru toți (mai bine un salariu de încadrare mai mare și o indemnizație de deplasare mai mică, eventual îți asumi plata taxelor către stat pe care le datorezi tu -- la urma urmei sunt taxele tale, etc etc).

În plus, dacă tu și angajatorul respectați toată legislația în vigoare, atât la angajare cât și ulterior (mai ales ulterior), vă umpleți de bani amândoi. Întrebarea este... faci față?!!

Punctual:

1. De ce plătesc minimul pe economie? ;D

2. De ce sa-mi asum plata taxelor? 

L.E. 

Acum 2 ore, cri5tian a spus:

.......

Afirmația asta nu-ți face nici cinste și nici reclamă, să știi de la mine. Nu mă înțelege greșit, nu țin partea firmelor/patronilor și nici nu trăiesc pe altă planetă unde toate se întâmplă legal și corect, dar taxele datorate către bugetul de stat, de către angajator și angajat, nu pot fi eludate. Cum am spus, se jonglează în principal la scăderea bazei de impozitare (cheltuieli umflate sau chiar fictive), se jonglează cu viciile de procedură fiscală pentru amânări/eșalonări de plată și etc etc... dar cu banii datorați în fapt unei alte persoane nu se joacă nimeni.

Știu (și de fapt știm) cam ce le poate capul patronașilor din România, dar din fericire nici statul nu închide ochii chiar de tot... mai mult stă cu ei mijiți așa (ca să folosesc o figură de stil). Și întâmplarea face ca o foarte bună cunoștință de familie să lucreze într-o funcție importantă la Garda Financiară, de aici și ''detaliile'' pe care ți le-am explicat. Și culmea, omul mi-a explicat-o foarte golănește așa: ''Cu taxele alea nu se joacă nimeni pentru că de obicei mita se face între doi inși'' (dacă îmi aduc bine aminte cuvintele lui)... Se referea că orice tentativă de eludare a acelor plăți va atrage Garda Financiară (automat) iar o eventuală ''înțelegere'' cade din start, atâta timp cât un angajat (neinclus în eventuala mită, evident) e liber să dea în primire oricând frauda respectivă......

ce am spus acolo nu are a face cu mine, dar faptul ca "voalat" afirmi ca sti... nu face decat sa-mi dea oarecum dreptate (cred!). Spor!

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La întrebarea 2 răspunsul ar putea fi unul simplu... Pentru că e obligația ta ca angajat, conform dispozițiilor legale. Evident, în practică, această asumare s-ar traduce prin faptul că din salariul negociat tu vei ține cont că ți vor opri taxele respective. E mai mult o strategie de negociere la momentul angajării, decât o schimbare în sine. :D

În schimb la întrebarea 1, ei bine, răspunsul nu mai e așa simplu... practica e atât de înrădăcinată în sistem încât e deja un laitmotiv național. Ambele părți implicate (angajatori și angajați) văd asta ca pe ceva normal și se comportă de parcă nu ar exista și alte variante. Ori asta este cea mai mare problemă.

Angajații o acceptă din cauza nivelului scăzut de cunoștințe (atât cu privire la drepturile și obligațiile din câmpul muncii cât și din punct de vedere profesional... se știe că forța de muncă activă din România este slab pregătită profesional). Angajatorii o impun din ''inerție'' ca să zic așa, căci nici ei nu sunt mai breji vis-a-vis de nivelul de cunoștințe despre administratul de afaceri. Pur și simplu merg pe ideea că ''așa face toată lumea''.

Ca și costuri, un salariu de încadrare minim impune evident costurile cele mai mici, dar asta nu este neapărat un motiv suficient pentru a se impune, și mai ales la un asemenea nivel, această practică. Toți patronii întreabă (retoric): ''De ce să dai(m) bani la stat?'', generând în mintea neștiutorilor un scenariu în care statul ia o grămadă de bani necuveniți. Ei bine, tehnica este dor praf în ochii proștilor. În primul rând, d.p.d.v. al contabilității, acei bani (salariu+taxe datorate de angajator+taxe datorate de angajat) sunt costuri cu salariatul pentru firma respectivă. Ori venituri-costuri=profit. Vrei să dai bani mai puțini la stat când ai venituri mari... atunci trebuie să ai și costuri mari, pentru că 16% din 10.000,00 e mai puțin decât 16% din 100.000,00.

O altă ''chestie'' ar mai fi... toată lumea susține că se dau prea mulți bani la stat. Aș putea fi de acord cu asta, dar hai să ne uităm puțini și unde se dau acești bani. Taxele datorate de angajator + cele datorate de angajat sunt taxe pentru sănătate, pensie, șomaj, deci într-un fel sau altul banii ăia reprezintă ceva benefic. Impozitul pe profit, impozitul pe dividende.... în schimb sunt bani unde toată lumea ar fii mulțumită să dea cât mai puțin, dar totuși, toată lumea se concentrează să taie din taxele cu salariul.

Astea se întâmplă din cauza proștilor (și rog a nu se modifica cuvântul), căci nu există alt termen mai potrivit pentru a defini participanții (marea majoritate) la acest circ. Căci asistăm la un circ național, unde un prostan cu 2 lei în buzunar se face patron și imediat are curtea plină de alți prostani ce-l urmează ca oile. Sunt puține firme în România despre care se poate spune că fac o afacere.

Asta este realitatea, din păcate. Am mai spus-o aici... nu am inventat-o eu. Poate că sunt dur în exprimare și radical în idei, dar situația e prea urâtă ca să mai vorbim frumos.

Editat de cri5tian
Corectare

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ok...mutam discutia atunci pentru ca sunt informatii care pot ajuta alti colegi...Doriti un titlu special..? daca da..care...?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cristian......... am refăcut "replica" la postarea ta ...... de multe ori (ne dăm seama amândoi că suntem isteți). Eu încerc în 2-3 luni să mă alătur vouă....deci....

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara , am despartit subiectul , interesanta discutia , intrebarea mea ar fi , registrul acela nu are si el o alarma o chestie acolo care sa nu permita plata minimului pe economie unui muncitor calificat ? 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara! Este bine ca s-a făcut scindarea. Fiecare angajat este încadrat conform unui COR, deci nu prea se poate greși ... aici.

Nu vreau să par "deștept", nu pot să dau multe din gușă, important este să conștientizam toți, da toți că în economia de piață unul câștigă și altul pierde. legal sau nu.....

Editat de alin75

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, Mario Bandit a spus:

care sa nu permita plata minimului pe economie unui muncitor calificat ?

Din păcate @Mario Bandit, la fel cum îi explicam mai acum ceva zile și colegului tău de staff @sxn, lipsa unui contract colectiv de muncă la nivel național (și ulterior secționat pe ramuri și industrii) face imposibilă stabilirea unui salariu minim diferențiat pe vreun criteriu. La ora actuală avem doar salariul minim pe economie, garantat în plată (denumirea oficială a lui) și... atât.

Desigur, legislația prevede diferite cuantumuri (procente sau sume) ce se pot adăuga salariului de încadrare, iar acestea se acordă după mai multe criterii (pornind de la sectorul industrial și până la activități specifice), dar suma minimă pe care o vei primi în mână e singurul lucru garantat de către stat, la momentul actual.

Cât despre termenul de ''muncitor calificat'' pe care l-ai folosit, ei bine așa ceva nu mai există în Codul Muncii de câțiva ani, deja. În sensul că de fapt nu mai există muncitor NEcalificat... toți angajații sunt calificați pentru munca pe care o desfășoară (este una din prevederile Codului Muncii... a făcut ceva vâlvă când s-a votat în forma asta).

Ar trebui să se înțeleagă că nu neapărat sistemul e de vină. Noi (ca și candidați/angajați) avem o serie de drepturi ce ne sunt garantate prin lege (legi impuse de U.E., deci nu e ca și când mâine nu vor mai fi în vigoare). Avem dreptul să ni se aducă la cunoștință fișa postului și specificațiile muncii înainte de a semna ceva, avem dreptul să fim asistați de cineva la momentul semnării, avem Tribunalul Muncii, avem dreptul de a fii înștiințați din vreme despre orice schimbări în firmă,avem dreptul de a fii informați despre situația financiar-contabilă a firmei, avem, avem, avem... Dar... cine Mario?!! Că te uiți în jurul tău prin parcări și-ți vine să plângi...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Draga Cristian, nu stiu exact unde vrei tu sa bati si ce vrei tu sa te lauzi ca esti. Daca nu te confund, tu lucrezi in GB. Daca asa e, ma mir ca ai timp si de forum. Nu am nimic cu soferii si nici cu tine. Orice discutie e binevenita atata timp cat este decenta, dar eu nu am tras decat un semnal de alarma vis a vis de Sovtrans si modul in care se desfasoara lucrurile acolo. Prin asta am sperat sa ajut acele persoane care sunt in cautare de loc de munca si ar putea sa trimita un CV acolo.

Ca sa atentionez nu trebuie sa imi pun CV-ul aici ca sa vezi tu cu cine stai de vorba sau sa iti explic care a fost conjunctura de am ajuns sa lucrez pentru Sovtrans, asa ca nu mai subestima persoanele pe aici. 

Drumuri bune sa ai si sa sti ca pe fond, apreciez principiile tale

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Emanuel cred ca ai inteles gresit.atentionarea ta asupra Sovtrans a ramas si aici a inceput o alta discutie despre sistemul de plata, discutie care a fost detasata din Sovtrans tocmai pentru ca devenise offtopic..Reciteste discutia de aici si vei observa acest lucru..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!


Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.


Autentifică-te acum