Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Buna stimati colegi

Daca imi poate da cineva mai multe detalii despre activitatea pe cisterne alimentare:avantaje,dezavantaje,in activitatea de zi cu zi .Doresc o informare generala.

Nu am lucrat niciodata pe cisterna desi am o perioada lunga pe camion si pe comunitate 

Va multumesc anticipat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

Salut,pot spune ca pe cisterna nu este la fel de multa munca ca pe prelata, nici macar jumatate, de invatat te inveti repede cu piesele ce trebuiesc montate pe colector pentru a descarca si incarca. Toata lumea crede ca cisternele se pot rasturna m-ai repede decat alte remorci, nu spun ca nu este adevarat dar in ziua de azi cisternele au m-ai multe compartimente si de obicei majoritatea compartimentelor se incarca complet pentru a nu face balans absolut deloc, iar in aceste cazuri in care compartimentele sunt pline pot spune din mica mea experienta ca sunt mult m-ai stabile pe strada decat prelatele. Ca dezavantaje pot spune ca aproape la fiecare incarcare trebuie sa stai o jumatate de ora sau o ora in functie de produs sus pe cisterna pentru a urmari nivelul de produs in fiecare compartiment si pentru a inchide fiecare compartiment atunci cand este incarcat complet. Un alt avantaj este ca cisternele sunt m-ai scurte decat prelatele, perfect pentru a te parca chiar si in cele m-ai inguste locuri din parcare, un avantaj destul de mare daca lucrezi pe comunitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
La 25.02.2017 la 17:46, PislaruFlorin93 a spus:

in ziua de azi cisternele au m-ai multe compartimente

Compartimentarea cisternelor nu este o consecință a evoluției din industrie. Cisternele se construiesc în funcție (în primul rând) de proprietățile fizice și chimice ale substanței transportate (cu eventuale restricții dacă este cazul) și în al doilea rând, în funcție de utilizarea lor ulterioară. Se fac cisterne cu un singur compartiment, chiar și în ''ziua de azi''.

Unele mențin produsul la o anumită presiune și/sau temperatură, altele nu, compartimentarea unora este variabilă la altele este fixă, unele au pompe pentru a facilita încărcatul/descărcatul, altele nu... diferențe sunt destule.

Regimul de muncă cu cisterne alimentare este cam ca la frigorifice... destul de alert. Munca fizică necesară în operațiile zilnice e la un volum asemănător cu munca de la prelată, doar că la un efort fizic mai mic, dar este totuși o muncă. Marele avantaj ar fi curățenia... vorba unui prieten, lucrezi cu o mănușă un an întreg. Alte avantaje ar fi: un sistem de muncă destul de operativ (ÎN GENERAL puțini timpi morți și de așteptat pe la clienți), o zi de muncă se încheie, de obicei, cu spălatul cisternei de multe ori în zone incluse în, sau în apropiere de parcări pentru camioane, vizibilitate mai bună la manevrele cu spatele, deși NU TOATE cisternele sunt mai scurte.

Dezavantaje: un compartiment încărcat parțial, chiar și cu ''spărgătoare de valuri'' înăuntrul lui, va avea tendința să se joace cu inerția ansamblului, iar dacă compartimentul încărcat parțial nu are acele spărgătoare de valuri, condusul deja tinde către periculos (în funcție de volumul produsului).

P.S. Informațiile le-am obținut acum, prin telefon, de la un prieten care lucrează pe o astfel de cisternă la o firmă din Belgia. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Nici odata cisternele alimentare sau chimice ori tank container nu se incarca full adica ochi ele au nevoie de volum pentru dilatari si cum zice colegul unele la temperaturi cu plus sau minus este mai curat adevarat dar multa birocratie multa atentie sa fie foarte curata cuva robineti furtune pompe cela care au apoi sigil dupa spalare la alimente sigil dupa incarcare alimente dar si chimice cele chimice au codul lor pentru compusi chimici L4BN,,L4BH ,,adica duritatea la coroziuni etc cele alimentare adica tank container de alimente nu au sparge val si sa vezi modul periculos de deplasare cind frinezi pentu oprire tine piciorul pe frana altfel vi inainta pin ala 2m din inertie cisternela cam toate au sparge val apoi programul de munca este mult mai lung adica pierzi mult timp incarcari descarcari multe ore de 15 h lucru ,daca ar fi putem vorbi toata ziua despre iele stiu toate astea fiindca lucrez cu ele dar nui dracu atit de negru pe cit pare deci drumuri bune la toti colegii si fara incidente .A era sa uit mai descarci cu compresorul din dotarea camionului montat pe sasiu trebuie sa inrebi clientul cati bari are nevoie sai impingi produsul au tevi in instalatie de plastic sau metal si distanta pina la bazinul de depozitare .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.