Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Explozie perna aer motrica Scania


Postări Recomandate

  • Members

Am facut explozie pe partea dreapta la puntea tractoare. Sunt incarcat cu 25T din care 8T am pe motrica..nu inteleg cauza..probabil avea vreo boalfã. In cazul acesta care sunt riscurile daca continui pana la primul service sau pot sa merg usor pana la destinatie.?? Momentat sunt in peco esso A58 intre Bergen si Roosendaal  si maine dimineata trebuie sa descarc la Klundert,iar pana acolo mai am 30 km. O alta problema mi-a îngreunat ziua in ceea ce priveste asezarea semiremorcii in pozitia libera si anume: De inteles..partea motrica este la maxim jos. Am incercat sa dezgãț insa pernele nu ma ajuta pentru ridicarea puntii. Ok. Am eliberat aerul din pernele semiremorcii pentru a se ridica din fata. Si totuși nu este suficient pentru a scoate camionul de sub semiremorca.  Problema este ca  manivela pentru ridicarea semiremorcii nu imi functioneaza la mic. Astazi ca este duminica toate sunt anapoda daca incerc vreo prostie..pot risca sa lovesc sasiul camionului. Rog colegii sa-mi spunã cum pot rezolva problema in cazul acesta.?? Mentionez ca pernele sunt in pozitia jos la maxim..

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Mersi colegule de raspuns..in ceea ce priveste ridicarea puntii cu cricul o aveam in aplicare.. Ideia este ca sunt intr-o usoara panta iar porcaria asta remorca nu tine frana. Am pus si doua cale si tot nasol e. Coboar la maxim piciorele  si aluneca de pe talpã. Voi cauta dimineata un loc mai drept sa pot face aceasta. Ce zici de circulat in situatia de fata cu tot cu semiremorca..

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Acum 2 ore, Karl29 a spus:

porcaria de manivela pt ridicarea semiremorcii nu imi functioneaza la mic.

 

1 oră în urmă, Karl29 a spus:

porcaria asta remorca nu tine frana.

Ce-ar fi să nu mai umbli pe drum cu utilaje defecte?! Ori faci o treabă ca lumea, ori n-o mai faci deloc...

Poți să tragi vagonul încărcat cu o pernă spartă, nu-i nici un bai. În afară c-o să-ți facă harcea-parcea apărătorile de noroi de pe motrică (partea superioară, dacă le ai) și în funcție de balans riști să-ți tai vreun cauciuc, în rest n-are nimic. Ah și la viraje e posibil să-ți agăți șasiele unul de altul și o să se îndoaie ăla mai moale, dar în rest nu-i nici un bai.

Mai există și riscul lovirii șasiului de la capul tractor, cu marginea din față de la podeaua vagonului (axa față sus, motrica jos, axe vagon egalizate), dar în rest... cum am mai spus... nu-i nici un bai. Și oricum, BAG-ul dacă te vede... îți aduce service-ul pe loc, deci, din nou, nici un bai.

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Cel mai usor..fara sa te chinui...suni firma si vine serviciul....

ps...fara sa fiu rautacios..dar ca sa tii minte pe viitor....semiremorca fara frina..[.foarte grav ].... manivela semiremorcii defecta pe pozitia mic..,stiai de probleme de dinainte..pacat ca le-ai acceptat...acum sper sa rezolvi problema..dar trebuie sa fii constient ca aceste probleme nu le aveai daca erai atent,bafta...

Nu pun in balanta ca tot tu vrei sa faci tot posibilul sa ajungi la descarcare..indiferent de ce s-ar putea intimpla pe drum circulind cu un ansamblu defect..daca se intimpla ceva cine o sa mai fie de vina...tot remorca..??

  • Like 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Sunt constient de ce se poate intampla..de aceea am luat toate masurile.. Cam de astea se intampla cu remorcile care se schimba..nici nu stii ce te asteapta. Eu unul aș fi deacord sa fie verificate in service bine si nu la cârpaci care elibereaza ITP pe bani..iar verificarea sa fie din 3 in 3 luni..doar sunt camioane..in vremurile noastre patronii fac bani..putin îi intereseaza daca pica ceva..cât se învârte roata e bine ca merge si salariul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Acum 11 ore, Karl29 a spus:

cât se învârte roata e bine ca merge si salariul..

N-ai înțeles nimic!

Hai să-ți explic mai detaliat Faptul că ești pe drum public cu vagon defect este vina ta!!! În fișa postului ai scrise clar care-ți sunt îndatoririle de serviciu, iar printre ele se numără și inspecția utilajului înainte de plecare. Și prin lege, îți este interzis să desfășori vreun transport dacă utilajul nu corespunde!

Ăștia ca tine, ce stau ca semnul întrebării în fața unor patroni de 2 parale... voi sunteți cei pe care-i vedem la știrile de la ora 5 că ați intrat peste oameni în case, cu camion cu tot, că nu v-au mai ținut frânele.

eliminat

Editat de cico_3504
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Karl29,  orice se va intimpla pe un drum public este vina soferului directa..el accepta si tot el pune in circulatie un ansamblu defect...de aceea si vina cea mai mare o poarta tot el...ulterior la culpa comuna poate intra cine a facut verificarea..etc..dar te rog pe viitor nu te mai baza pe asta...este vorba despre viata ta...in cazul pe care il prezinti e varianta usoara..gindestete ca se putea intimpla mai rau...sunind la firma si anuntindui ca remorca nu corespunde si trebuie reparaata e un prim pas in perfectionarea ta ca sofer si a dovedi ca esti profesionist...un pas care din pacate nu e pe placul unui patron care vrea ''si pe mama..si pe tata''..Totusi daca ai un patron constient acela nu va sta pe ginduri si va proceda corect deoarece este si el direct implicat. Totul porneste de la ceva simplu dupa cum ai observat..in momentul in care preiei o remorca sau un cap tractor le verifici..nu corespund nu le iei..sau nu le conduci pina nu sunt ok..Nu te gindi ca probabil..spui ..asa fac experienta..nu trebuie sa ai parte de un serviciu exacreabil ca sa fie asa...poti impune standarde chiar daca esti un incepator...Pe viitor incearca ..o sa ramii surprins de rezultate..unele negative din partea patronului in prima instanta dar ulterior benefice...Revenind la cazul nostru...nu te misca cu remorca pina nu e reparata..se pot distruge si alte ansamble dupa cum iti spunea Cristian..in cel mai fericit caz..pentru ca se poate intimpla si sa te prinda si se ''lasa'' cu altele..mult mai grave...

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Multumesc pentru sfaturi..am remediat problemele in Olanda.. Cat despre camion fara aer in perne..a mers..bineanteles ca in viraje si la denivelari reduceam viteza. Acum rog colegii sa nu incerce sa mearga fara aer in perne pe drumurile cu denivelari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.