Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Mtndw

Declarat inapt la testul ishihara pentru obtinerea dosarului auto..

Recommended Posts

Asa cum spune si titlul .Am fost declarat inapt la testul ishihara pentru obtinerea dosarului auto..pentru ca nu am putut sa vad nimic pe acele placute,totusi in viata de zi cu zi pot distinge culorile semnelor,sa vad semafoarele,si sa vad in spatiu cat si ziua/noaptea,s.a.m.d . Ce m-a durut cel mai rau a fost faptul ca nu am stiut lucrul asta in 18 ani , iar variantam mea era tirul.Sunt disperat,nu stiu ce sa fac.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Si ce esti ? Nagel sau Dalton ? 

 

Ce exa nu vezi tu ? Rosu -Verde - protanopia ( dalton ) tonul rosu  sau  deuteranopia ( nagel ) tonul verde unde totul se vede gri . . Deficienta asta nu o poti repara , dar poti determina ce ton iti lipseste . Pentru a trece testul trebuie sa identifici clar culoarea rosie cu derivatele ei 

                                  

Problema cu semaforul nu e sa vezi o culosre aprinsa si dupa  pozitionare si sa deduci ce culoare  este ( ca apoi sa treci sau nu )  problema reala este in ce moment percepi in tot campul vizual acea lumina dupa care fixezi atentia pe  semafor si cat de repede  o intelegi ca atate apoi viteza ta de reactie  si timp in care uiti de trafic . 

Fiecare om are un ochi de comanda , desi vede cu amandoi clar , doar ce vede unu e procesar de creier , iar celalant nefolosit , oarecum ,, in timp isi pierde rolul si trece in rezerva . E posibil , ca pe ochiul de comanda sa  ai lipsa un ton si sa il vezi cu celalant , dar cum imaginea nu se proceseaza egal nu iti dai seama de lipsuri , iar in timp ce vei inainta in varsta ochiul de comanda oboseste si problema se accentueaza .  

Cum il trezesti pe celalant ?  Intai trebuie sa determini care iti e ochiul de comanda , , inchide pe rand  cate un ochi , si priveste in jur  , cel cu care te orientezi mai bine si clar e ochiul de comanda , apoi zi de zi trebuie sa faci exercitii prin inchiderea ochiului de comanda sa sa fortezi  creieeul sa il puna in functionare . ( Asa fac eu ) 

Nu te gandi ca poti face asta muncind ,, sau cand te apropii de semafor sa inchiz ba unu ba altu sa apreciezi tonurile 

Pe langa semafor mai apare problema luminor de semnalizare frana etc , dupa cum se vede nu e un stas si fiecare constructor scoate cate o lampa cum o vrea el ,si apar accidente , nu percepi tonul si nu il vezi pe ala ca franeaza , la semafor treci pe rosu , etc etc 

Nu privi acest lucru ca un handicap ci ca o deficienta , poti teaii destul de bine cu ea  , e adevarat ca se pune mai mult accent pe treaba asta in anii acestia dar nimic nu e capat de lume , cauta ajutor specializat si nu te lua dupa ,, vraci ,, cu suc de morcovi si rosii . 

Pe mine ma ajuta munca de noapte si fundalul inchis  . Bafta Maxima . 

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu rezultate de apt de data asta , am fost altundeva si am luat totul pe drept.Nu stiu cum dar am reusit sa vad plansele care mi le-a dat in fata , buba e ca la calculator nu le pot vedea ... sau cele care mi-au fost date prima oara de o baba.Acum pot incepe si scoala.

On 3/2/2017 at 4:03 AM, Mario Bandit said:

Pe langa semafor mai apare problema luminor de semnalizare frana etc , dupa cum se vede nu e un stas si fiecare constructor scoate cate o lampa cum o vrea el ,si apar accidente , nu percepi tonul si nu il vezi pe ala ca franeaza , la semafor treci pe rosu , etc etc 

Nu am patit nici macar pe timp de zi .. zi torida de vara chiar .. le vad

 

Off:Mi-ar fi placut daca pe forum ar fi fost mult mai multi oameni care sa raspunda nu doar administratorii :( . Se simte lipsa de useri .. probabil din cauza dezinteresului

Editat de Mtndw

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut , intre o plansa si calculator e diferenta de contrastul unde tot gri -ul da batai de cap , te poti juca cu luminozotatea ecranului si ai sa-ti dai seama ca sunt momente cand vezi , altele cand nu . Sunt si aplicatii android pentru a detecta fenomenul ... 

Iar la faza cu semaforul sau semnalizare / frana am generalizat , fiecare care poarta deficienta asta are lipsurile lui , doar am punctat marile probleme care pot aparea , probleme care pot degenera in tragedii . 

 

Legat de participarea la discutii , interesul e scazut din cauza ca multi au inteles forumul in alt mod decat ce se vrea a fi , sa pus un regulament si acum cica nu lasam soferii sa se exprime liberi , la ce tampenii zic UNII , offf offf ... 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mai multi oameni care sa iti raspunda nu cred ca pot fi..asta din cauza ca nu poate sa profeseze unul cu problemele spuse...si atunci nu are..sau nu au...ce sfaturi sa iti dea...nu pot discuta doar de dragul de a spune ceva ca sa fie acolo..intelege acest lucru...rezolvarea ta o gasesti tot la un cadru medical..in plus nu trebuie sa fii disperat ca nu poti fi conducator auto..sunt si alte meserii care iti pot aduce o satisfactie si o salarizare buna..bafta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.