Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Romex Trasport Logistic SRL - Retea de distributie

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Romex Trasport Logistic SRL a inceput dezvoltarea unui Sistem de transport colete si marfa paletata pe teritoriul Romaniei si Europei

Cu o experienta de 20 de ani in Austria si Germania, Romex vine in Romania cu Sisteme Europene de transport colete si marfa paletata, sisteme ce pot face mai usoara viata unui transportator.

Scopul proiectului este formarea unei retele de transport Romania – Europa, si de a pune transportatori Romani pe harta Europeana.

Acest sistem se adreseaza atat Transportatorilor din Romania  si  pentru firmele ce vor sa devina Co-loader.

Avantajele de a face parte din sistem:

    Preturi avantajoase in Romania cat si in Europa
    Cresterea volumului de marfa transportata si implicit cresterea veniturilor
    O arie larga de acoperiere pentru serviciile dvs. de transport.
    Scurtarea timpului de livrare
    Parteneri oriunde in Tara si in Europa
    Un sistem stabil
    Apartinerea unei comunitati profesioniste de transportatori internationali
    Ca membru al familiei de transportatori Romex, stii ca nu esti singur cand intervin problemele

Ce trebuie sa detii pentru a intra in sistem ca si Transportator:

    Portofoliu de clienti activi
    Depozit propriu
    Dispecer
    Asigurare CMR
    Minim 3 masini in flota
    2 ani experienta

Cum functioneaza sistemul pentru Transportatori?

– Primul pas este sa devii partener Romex Transport Logistc SRL pentru judetul de unde provii
– Pasul doi este downloadarea si instalarea programului
– Prin program vei primi livrarile si ridicarile pe acel judet
– Vei face ridicarile si livrarile in acel judet
– Ai posibiliatatea sa trimiti oriunde in Romania si Europa fara sa parasesti judetul
– Beneficiezi de preturi avantajoase pe liniile noastre de legatura din toata Romania si Europa

Cum functioneaza sistemul pentru Co-Loader ?

– Primul pas este sa devii partener Romex Transport Logistc SRL
– Pasul doi este downloadarea si instalarea programului
– Nu este necesar sa transporti sau sa livrezi marfa
– Te poti folosi de sitem pentru a plasa comezi de transport
– Ai posibiliatatea sa trimiti oriunde in Romania si Europa
– Beneficiezi de preturi avantajoase pe liniile noastre de legatura din toata Romania si Europa
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Citat
  Cifra
Afaceri
Profit
Net
Datorii Active
Imobilizate
Active
Circulante
Capitaluri
Proprii
Angajați
(nr. mediu)
2015    232 - -      490 - -    330 - -      233 - -      820 - -      492 - -        2 - -

Având în vedere datoriile înregistrate (dacă apar în înregistrările publice înseamnă că obligațiile către stat nu s-au plătit la timp), aș vrea să văd și eu de la dvs.:

- autorizația dvs. de funcționare ca și intermediar pe piața transporturilor (5229, chiar și ca obiect secundar de activitate);

- dvs. ați declarat cod 5320 ''Alte activități poștale și de curier''; explicați-mi vă rog cum justificați această încadrare (am spus mai sus, intermedierea este 5229);

- deși regimul Registrului Unic de Control are caracter privat, sunteți dispus să ne prezentați un print screen cu ultima pagină pe care există înregistrări?;

- în oferta prezentată pomeniți despre un program (software) ce trebuie folosit. Ce drepturi dețineți asupra acelui program?;

- detaliați vă rog care sunt costurile estimate pentru ''partener'', strict în vedere colaborării;

Și dacă tonul oficial folosit nu vă este pe plac, sau nu înțelegeți cerințele mele, vă întreb direct:

Cum ne puteți demonstra că nu sunteți a cincea roată la căruță? Dovediți-ne că ați adus ceva nou în domeniu, nu doar o centralizare a unor bunuri și utilaje și plimbatul lor între portofoliul de clienți și bursele de mărfuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Exercițiu de imaginație... Sa zicem că aș fi transportator, interesat de piața coletăriei...Eu mă întreb de ce să stau pe Vaslui, Călărași sau Teleorman, și să nu duc Cluj, Timiș,  Arad,  București - Ilfov, unde este " bătaia peștelui " ? Că nu putem vorbi de un volum de marfă transferat/schimbat, reciproc avantajos. Adică de ce să " trag targa pe uscat " in loc să mă învârt unde este " păpică " mai multă și mai bună ? Și nu văd unde este noutatea ? În schimb, eu văd că cineva îmi pune la dispoziție un program, unde să-i descarc portofoliul meu de clienți...Parcă vorbim de sistemul practicat in frizerii, unde se închiriază scaunul din locație, și meseriașul vine cu clienții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Acum 8 ore, RomexTranslog a spus:

Scopul proiectului este formarea unei retele de transport Romania – Europa

Mă cam îndoiesc eu că acesta este scopul dvs. (mai ales că sunt case de expediții ce acoperă eficient România de pe vremea când dvs. construiați căsuțe Lego și vă lega educatoarea la șireturi).

Pe una din burse (începe cu E, că nu știu dacă am voie să scriu numele aici), aveați anunțuri cu oferte pentru dubițari (3,5t) până mai acum 1 an jumate, iar aici vă dați rotunzi cu

Acum 8 ore, RomexTranslog a spus:

o experienta de 20 de ani in Austria si Germania

deși firma e înființată în 2015.

Eu zic să mai măsurați odată plapuma, că vă ies picioarele pe afară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bună ziua. Am - și eu - câteva nelămuriri. 1) SISTEMUL DE LUCRU : Dacă fiecare partener Romex Transport Logistic SRL, va acționa doar in interiorul județului de domiciliu, cum se diminuează timpul de livrare (trebuie transbordată marfa ) ? Nu întotdeauna se transportă în județe limitrofe. Această succesiune de transportatori,, nu va complica/îngreuna facturarea ? Poate Romex să garanteze un preț tonă/km, care să acopere costurile suplimentare de manipulare/depozitare ? Cu ce mă " încălzesc " prețurile din Europa, dacă eu stau acasă ? De ce mi-aș limita singur aria de operare ? Cum poate crește volumul de marfă transportată într-un județ mai sărac, unde puterea de cumpărare este mai mică ? Cum poate fi controlată/limitată aria de operare la un singur județ, împiedicată " migrarea " către " locurile de pescuit " mai bune ? Care este mecanismul care îmi va proteja portofoliul personal de clienți ? De ce aș risca să pierd un client, pentru lipsa de profesionalism a unui transportator din județul terț ? Care sunt criteriile după care se apreciază viabilitatea portofoliului de clienți ? Număr intrisec, plus valoare înregistrată ? Având în vedere că în interiorul unui județ, posibilitățile de transport sunt inferioare numărului posibil de transportatori, cum va fi protejat accesul la piața destinată, având în vedere că vor fi transportatori care nu vor adera la sistem ? 2) LOGISTICĂ : Practic se impune ca fiecare transportator membru al sistemului, să devină o micro casă de expediție. Ce capacitate ar trebui să aibă depozitul ? Este de ajuns sa transform garajul personal din spatele blocului, sau trebuie să închiriez un spațiu destinat, cu toate cheltuielile suplimentare derivate de aici ? Deci, ce volum de marfă - estimativ - garantați că va fi prelucrat săptămânal ( vorbim de coletărie ) prin sistemul oferit de Romex  - conform studiului de piață efectuat ( presupun că aveți date concrete ), pe fiecare județ în parte ? De aici, rezultă următoarea întrebare : flota de minim trei mașini, poate conține trei Dacia Papuc, trei " șeptici " sau trei ansambluri tandem/articulate cu MTMA 12t-40t ? Nu înseamnă aceiași bani, nici ca investiție inițială, nici ca și costuri de exploatare, nici ca timp de recuperare a investiției. Deci, vindem mașina nevestei, sau ipotecăm locuința familiei ? 3) GARANȚII / OBLIGAȚII : Am înțeles cu ce participă transportatorul : flotă de minimum trei autovehicule + șoferi, depozit pentru prelucrare/grupare/distribuire/colectare, portofoliu activ de clienți, minimum 2 ani experiență. Plus, ceva personal suplimentar, inerent diversificării activității. Cu ce vine Romex ? De ce Romex, și nu ceilalți ? Că agendă de telefon are toată lumea. Și acces la internet, deci la x site-uri de tip bursă transport. Poate garanta accesul exclusiv pe un anumit segment de piață ? Ce, care, unde, cum, cât ? După câte știu, cam tot este dat, și la prețuri de biserică. Nici nu se pune problema de " prețuri avantajoase ". Firmele de curierat au cam luat totul, inclusiv transferul de " fracții " între lanțurile de magazine, plus că deja au " închiriații " lor, care folosesc facilitățile de bază : depozit, expediție, portofoliu, dispecerizare, sistem informatic de gestiune. Adică, au un " agregat " și un telefon. Multinaționalele din retail, lucrează cu casele de expediție, care distribuie mai departe prin x intermediari. Transferurile în interiorul lanțului, se fac de către propria logistică, care are prioritate la încărcare/descărcare - ieftin și rapid. Transferurile de piese/subansamble între diferitele entități de producție din industria pe orizontală, sunt tabu, și vizează doar un număr limitat de județe, cu industrie. Dacă intervine Romex - sau altcineva - în ecuație, va fi doar un intermediar in plus, deci o cheltuială in plus pentru transportator, care se va reflecta in salariul șoferului... În concluzie : ce oferiți concret ? La obiect, și cu cifre, vă rog... Mulțumesc anticipat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.