Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

In atentia celor care cauta Job-uri bune si bine platite!!


mosmartin1166

Postări Recomandate

  • Members

Am obtinut permisul C+E acum 3 ani. In prosita mea am crezut ca joburile ca sofer de tir inseamna a conduce tirul de la A -> B in siguranta fara a omor pe nimeni si sa duc marfa intreaga (in continuare cred acest lucru desi sunt contrazis in fiecare zi de joburile postate pe diverse site-uri). Am fost foarte surprins cand am vazut pe forumuri ce inseamna sa fi sofer de tir:

- "Sa nu ii fie frica de transpalet" citat dintr-un anunt care l-am vazut zilele trecute. In imaginatia bolnava a unor patroni de firme a fi sofer de tir inseamna a fi sofer de tir + muncitor in depozite. " A ajuta la incarcare si descarcare ". Ba nene pai ce ai facut ma nene ma... pai nu mi-am luat permis pentru transpalet, nu stiu sa conduc transpaletul si nici nu vreau sa il conduc, nu stiu sa conduc custile (multi drop Anglia magazine), nu stiu sa rup paleti si sa bag marfa in magazin, nu stiu si nici nu vreau sa mut paleti dintr-un Tir in altul. 

Am ramas si mai surprins cand vad ca aceste firme chiar au soferi, ca nu au cat le trebuie aia e din cauza ca mai sunt soferi care gandesc la fel ca mine si asta e cu totul alta poveste. 

Firme formate din patroni cretini si dispeceri cu retard mental sunt foarte multe, nu stiu sa planuiasca o cursa de la A -> B si dupaia te suna si te intreaba ca de ce esti unde esti, ca de ce ai intarziat la descarcare/incarcare, ....si tot felul de intrebari cretine. Unul din raspunsurile mele era " nu am aripi pe tir sa zbor, m-am oprit sa ma uit la filme porno, am diaree si fac treaba mare din 5 in 5 minute...." nu cred ca as putea sa dau un raspuns de om normal dispecerului care pune asemenea intrebari. 

In acest topic nu fac nici o referire la soferii batrani care au posibilitati restranse in a gasi un job calumea, soferii care dintr-un motiv sau altul accepta joburi de genul celor enumerate mai sus ( rate la banci, incepatori, probleme financiare grave ) dar fac o referire la soferii care au un IQ mic (mai mic de 90) si strica piata.

Cum este posibil ca un sofer sa accepte 1800 euro/ luna sau pamant, sa incarce si sa descarce sau sa ajute? Cum poti sa accepti asa ceva si dupaia sa te plangi ca ti-au luat din bani din anumite motive (ex: ai avariat marfa la incarcare/descarcare)? Cum poti sa accepti sa pleci la un interviu la mama dracu in Slovacia si sa nu ai bani de taxi? Cum ai putea sa accepti sa ti se impuna un anumit consum (Diesel/motorina) la TIR? Cum ai putea sa accepti un job in care ti se spune ceva de Km? Si nu in ultimul rand si il scriu cu caps lock: CUM MAMA DRACU ACCEPTI CA SOFER DE TIR SALARIU MINIM PE TARA SI DIURNA????? Un salariu 2000-3000 RON net si 60-70EUR diurna l-as accepta si eu dar cand vad minim... ma ia frisoanele.

Nu judec dupa gramatica altor colegi sau alte criterii dar judec dupa IQ, ma colegilor ma bufneste rasul cand vad cate unu ca se plange de nu mai stiu ce a patit la firma cutare, pai o meriti din plin si inca e prea putin ce ti s-a intamplat ca esti prea prost si trebuie sa suferi si sa platesti pentru IQ mic care il ai. Din cauza voastra sufera si altii pentru ca voi a-ti obisnuit patronii in felul asta, voi i-ati obisnuit cu Magnetul, tot voi i-ati obisnuit cu consumul, tot voi i-ati obisnuit cu KM, tot voi cu salariul minim pe tara si alte idei demne de filme de groaza. 

Din cauza voastra le este foarte greu altor colegi sa isi gaseasca joburi normale, sa fie respectati intr-o firma, sa fie tratati ca oameni si nu ca niste animale. 

Am patit si eu tepe, pacaleli ieftine...etc dar nu m-am plans de ele pentru ca mi-am dat seama ca le merit. Spre exemplu: 

1. Am discutat cu un patron Norvegian (vorvesc engleza fluent si un pic Germana) sa ma angajez ca sofer de autobuz. Zis si facut am facut bagajul m-am urcat in masina si am plecat la Oslo. am ajuns acolo am stat 2 zile sa mi se faca actele si cand mi-am dat contractul sa il semnez am citit ca era diferit fata de ce vorbisem. Am iesit din birou le-am aratat la ( la revedere )  si am plecat in Romania (aici am fost mai prost ca ala de a plecat in Slovacia dar diferenta e ca nu m-am plans pe forumuri). Ma bufnea rasul pe drum inapoi acasa si ma intrebam cam cat de prost pot sa fiu ca sa ma duc pana in Norvegia dupa un job fara un contract inainte si pe niste vorbe. Daca aveam contractul dinainte sa plec de acasa puteam sa ma duc la politie.

2. Am trimis CV-ul unei firme am vorbit cu o agentie despre ce consta munca ce urmeaza sa o prestez si a zis ca este Trunking (RDC to RDC). M-am dus la munca, am observat ca dispecerul care era si managerul garajului respectiv are apucaturi de rasist, vorbea urat, iti inchidea telefonul in nas, ... etc. A doua zi dupa o cearta cu el am incarcat camionul si m-am intors spre garaj (la ordinele lui) in schimb am luat curbele " pe 2 roti ", nu am asigurat marfa, franele le-am facut rosii, accelerari ca la F1. Rezutatul a fost ca am facut marfa in spate ,  i-am predat cheile si nu m-am mai dus. 

3. Pe asta il scurtez numai scriu asa mult. Cand mi-a zis ca sa pun mana sa "ajut la descarcare" am refuzat ferm, am vazut ca nu am cu cine sa ma inteleg, am lasat camionul acolo si am plecat acasa.

Tepe mi-am luat si eu dar nu m-am plans de ele si am invatat sa le evit, am invatat atunci cand vad un job postat pe anume site sa imi dau seama daca e de bine sau de rau, am realizat ca daca accept sa fac ceva ce nu tine de jobul meu afectez pe ceilalti in sensul negativ (ex: descarci tirul cu transpaletul si liftul raman cei din depozite fara jobu-uri, faci curatenie in autobuz dupa ce s-a termiat tura ta raman spalatorii de la garaj someri).  Nu stiu cati dintre voi ati invatat la scoala sau la atestate sa nu va fie frica de transpalet, sa conduceti EPT si sa conduceti custile prin magazine, sa luati cutiile, baxurile de pe palet si sa le bagati in magazin, eu nu imi aduc aminte sa fi invatat asa ceva la scoala de soferi sau la atestate, si daca era asa ceva nu ma mai duceam si ma duceam  in constructii in Anglia ca, castigam mai multi bani. Daca o sa incepti sa refuzati astfel de joburi, daca incepti sa fiti un pic mai cerebrali, o sa ii bagati in criza pe acesti patroni si/sau dispeceri si or sa se cunoasca imbunatatiri majore ca regim de munca si la salariu'. Acceptati incontinuare aceleasi conditii si de acelasi tratament o sa aveti parte, iar partea cu banii :))))))))) visati incontinuare la salarii decente.

Sper sa priceapa macar cativa din ce am scris aici. 

 

Bafta si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Întru totul de acord cu tine colegule. Și eu când le spun altora că am coloană vertebrală îmi spun: ''Degeaba, că ești singurul...'' Ei, uite că nu mai sunt... Și am curaj să pariez că în următoarele 2 luni, după ce-o termin cu Anglia o să revin pe comunitate cu salariu de încadrare de minim 3000 de lei și diurnă de minim 60€/zi. Căci unde suntem 2 azi, mâine vom fi 20 iar poimâine 200... și tot așa.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Uite ca s-a gasit cineva care sa spuna lucrurilor pe nume. Bravo tatae!

Iar in Anglia deja este sparta treaba, sunt colegi romani care lucreaza pe tir si pe 7.50 lire la ora (minimul pe economie in tara asta). Plata pe ora a fost trasa in jos extrem de mult si continua sa fie trasa in jos de colegi care accepta ORICE, numai sa vada si el 90 lire in mana la sfarsit de 15 ore lucrate...ca deh...in Europa la cabina muncea 15 ore si lua doar 45 euro diurna...

Concluziile le poate trage fiecare...dar sunt aceleasi ca peste tot: uitati-va la Italia, la Spania... ghici ce tara va urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Ai facut o sinteza buna a situatiei de azi din domeniu...Cum ai spus si tu..din pacate...multi dintre noi accepta si de aici coborirea standardelor...Nu stiu o limba straina...nu stiu meserie..si de aici acceptarea magariilor..Se tot gindesc ca merge si fac bani..din pacate cind trag linie descopera ca ies pe minus...nu pe plus..

Imi pare bine sa observ ca sunt mai multi cei care au coloana vertebrala si sunt constienti de valoarea lor..si a profesiei...Sunt destui inconstienti..sper ca acestia sa dispara din aceasta meserie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Dau un exemplu:

Stau prost cu banii dar nu am acceptat sa ma injosesc ,sa fac lucruri care nu le consider EU in fisa postului, pai daca sunt tot felul de handicapati si baga in fisa postului tot felul de nebuneli aia nu inseamna ca asa si e, ca ei au dreptate. Nu le consider eu pai ma nene ma eu sunt seful meu si punct. Poate sa vina Regina sa imi zica ca tre sa fac nu stiu  ce ... nu fac ca nu vreau. Am rabdat si lucrez cu o agentie care intr-adevar a inteles ca sunt prost de bubui si nu are rost sa ma trimita in locuri unde nu imi place (dupa ce i-am explicat preferintele mele si dupa ce i-am explicat ca daca uita de preferinte pierde clientul ca ce fac acolo nu a mai intalnit). Agentia ma trimite 3-4 zile pe saptamana la CEVA (chiar e numele firmei) iPort Doncaster. Jobul e in felul urmator: iei tirul, cuplezi remorca, il duci la RDC, deschizi usile, il bagi in Bay, astepti te descarca si te intorci gol inapoi. Greutate nu e ca sunt numai adidasi tricouri si treninguri. Muncesc 3-4 ore pe noapte si sunt platit 8. Mi s-a intamplat o singura data sa muncesc 14:40 (am stat blocat pe M62) ore si a doua zi 6 ore. Nu castig cine stie ce dar nici nu fac nimic. As putea sa ma duc la DHL Nisa 5 descarcari pe zi la magazine, as lua 1000 pe saptamana lejer cu LTD(13.50 lire/h in timpul saptamanii si mai mult in weekend) , nu pot sa ma duc ca o consider o injoseala.

Sper din tot sufletul sa se opreasca majoritatea soferilor in a accepta tot felul de conditii debitate de oameni bolnavi, sper din tot sufletul ca atunci cand un coleg vrea sa se angajeze sa ceara contract in limba care o cunoaste el si sa il citeasca foarte atent, desi la ce specimene de colegi am vazut sperantele sunt slabe. 

Bafta colegilor

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

acu..tu ai ce ai cu uk...hahahh...aici intradevar..plata e dupa munca...muncesti mai putin...bani mai putini...muncesti mai mult...bani mai multi..ma refer la faptul ca intre o munca gen ce ai spus tu si una in care ai de facut incarcari descarcari exista o diferenta de pret..corecta facuta dupa munca..Crezusem initial ca tu ai observat ca sunt colegi romani care fac o munca mult mai grea pe sume derizorii...Faptul ca esti platit in plus pe o munca suplimentara depinde de fiecare..si trebuie sa ai training pentru ceea ce faci..bine..depinde de agentie...Tot ai zis tu de Ceva...hai sa iti dau si eu un exemplu...e la cauciucuri...soferul incarca descarca remorca...pfff....e diferit fata de ceea ce faci tu...dar pe aceiasi plata...deci accepta o plata mediocra pentru o munca mai grea...Aici e marea problema..Eu consider ca munca trebuie rasplatita..Ai mai multe de facut...mai multi bani..Nu mai pun in balanta transporturile de ADR...pe care multi le practica dar la fel de multi accepta plata identica ca la un transport obisnuit..uitind de pericolele adiacente acestui fel de transport..Riscul trebuie platit..la fel ca munca grea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Sa rectific pentru ca nu m-am exprimat bine. 

 

DHL Nisa muncesti 12-15/zi ca sa iei 1000 pe saptamina de care vorbeam. In 24 de ore iti mai raman 9-12 ore sa vi acasa sa faci baie daca mai faci, sa mananci daca ai gatit si sa te culci. Asta fara sa fac un calcul corect cat faci de acasa pana la munca si inapoi. Ai custile de dat jos la magazine, eu sunt mai bleg si mai lenes dupa cum se vede la ce job sunt acum, mi-a picat o cusca cu lapte direct pe bocanc si am avut noroc ca a picat pe botul de fier. Alti nu sunt asa norocosi si si-au rupt un picior... nu cred ca e o nimica toata. Am o cunostinta care fuge de asemena joburi si nu le-ar accepta nici pentru 20 de lire pe ora ( si-au rupt picioarele prin Taillift, custi cu apa sucuri lapte cazute pe picioare sau peste ei direct, capete sparte, si alte accidentari, hernie de disc de la carat la baxuri in magazine ) acum ca e la aprecierea alora de se duc acolo si muncesc pe banii aia pai Cico frate tot la aprecierea lor e si povestea cu salariu minim pe tara si diurna si incarca si descarca pana iti vine rau. Am fost o singura zi la asa ceva fara sa imi dau seama de ce ma asteapta: am descarcat cu un EPT 2 paleti si 10-12 custi la un magazin, nu puteam sa le bagam in magazin ca usa era prea mica si a trebuit sa rupem paletii si custile sa bagam alea inauntru. Mai eram cu inca unu care imi facea trainingul. Am carat cred ca un palet cu bratele in magazin si dupaia i-am zis: "descurcate ca ma duc acasa" si am plecat.

Eu faceam referire cum am scris mai sus ca la scoala de soferi si atestate nu m-a invatat nimeni asa ceva. Nu e nimic gresit ca o firma are asemenea joburi dar angajeaza Driver Mate sa descarce ala pana io veni rau! pai ori sunt sofer ori ce  sunt? Sofer si hamal nu se poate la mine. La alti ai dreptate se poate au alt psihic, au alta constitutie fizica....etc

 

 

Editat de cico_3504
ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Treaba cu diferenta de bani in functie de munca prestata frate Cico e la aprecierea fiecaruia. Din punctul meu de vedere nu se merita, tot din punctul meu de vedere ca sofer de tir ar trebui sa fac ceea ce am invatat la scoala si la atestate. Daca am intalnit Romani care fac munca pe pret derizoriu...  cred ca toti am intalnit. Eram sofer pe autobuz cand am intalnit un om cu ochi care facea curat in autobuz dupa ce termina tura si muncea pe  9lire/h. Era roman, imi venea sa il iau la pumni. Am intalnit un roman care mi-a zis ca el munceste pe Class 1 pe 8 lire pe ora, am vazut pe forumuri cum se plangeau ca nu stiu ce plata au incasat pe Anglia (1000-1200 pe luna). Ideea este daca s-ar incepe cu refuzuri ferme din partea soferilor sa se mai duca la asemenea firme sa se angajeze pe asemenea bani ar fi cu totul altceva. Nu am bani nu cred ca am 300 lire toti bani in cont :))) dar nu sunt disperat dupa ei. Nu m-as duce sa dau ficatul afara din mine pentru un job chiar daca nu stau bine cu bani, nu intra disperarea in mine. Traiesc cu speranta ca lucrurile se vor indrepta si o sa avem mai multi colegi care or sa refuze ferm orice nu apartine de soferia de tir. Mie imi e foarte greu sa price si nu pot sa pricep Cico treaba aia cu incarcatul si descarcatul, si frica de transpalet cu bani opriti la motorina, cu bonus la km, cu magnetul si alte prostii din astea in Romania. Aici in Uk le pricep pe toate :)) doar ca nu imi convine pretul si multi dropul la magazine nu e de mine nu ma tine caroseria si softul :)).

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

uitate pe post ca l-am reeditat..vezi daca e ok asa..celalalt a fost sters..

Referitor la discutie...problema este ca noi suntem invatati cu heirupul...nu putem merge linistit ca am fost invatati sa alergam la km...nu putem sta linistiti in cabina ca ..pfff....aceiasi idee...nu putem cere o plata suplimentara ca nu stim asta..ni se pare firesc sa muncim pe brinci..Zic noi dar intelegi ca este vorba despre multi alti colegi...La faza cu picior rupt..cap spart..etc..e simplu...ceri daune...CLAIMS..iar ne sperie acest lucru..dar e corect...Consider ca multi altii pot invata din aceasta discutie...lucruri bune..de aceea putem prelungi discutia..

Din ce spuneai cu descarcat si dus in magazin e practica celor de la  aldi.si .lidl...Soferii accepta deoarece ...stii reversul...C-am suparati in ultima vreme ca au fost prinsi...Sunt insa si alte firme...Stii ca atunci cind marfa nu e incarcata si depozitata corect poti refuza descarcarea..?? foto...anunti si sa descarce cine vrea..nu tu...sau te intorci cu camionul incarcat la depozit inapoi daca asa decid superiorii...La genul de dus marfa la vreun eventual magazin tu nu ai treaba in afara remorcii..daca ai trainig facut stii asta..altfel nu...Treaba ta este sa dezlegi chingile si sa tragi custile pina pe rampa...atit..In practica poti ajuta daca vezi ca si cel din depozit te ajuta la rindul lui..dar nu e corect...safety...Daca se intimpla un accident e vina ta deoarece nu aveai ce cauta acolo...Eu lucrez pentru Edy Stobart...acum au decazut mult dar totusi...esti pus destul de des sa semnezi informari..traininguri pentru diferite chestii simple..gen cum alimentezi..etc..Te invatau cum sa procedezi intr-o multitudine de cazuri..lucrind cu diferite tipuri de remorci..prelata..frig..dd...etc..Si acum o pot face numai ca agentiile nu mai doresc sa iti plateasca 3 zile macar de training..deci te trimit'' ciine sur la vinatoare''..Asa ajung foarte multi sa ia in primire un camion si sa se uite la el ca la poarta noua..Nici macar nu stiu cum sa introduca un card...nu mai spun de restul...De aceea cred ca semnalul tau de alarma e bun...Trebuie sa ne ridicam la nivelul normalului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ca sa prelungim discutia dar cu totul in mod educational pentru alti colegi:

In Uk in 2013 aveau undeva la 60.000 - 70.000 soferi in minus. acum s-a mai inbunatatit situatia cu soferii dar nu cine stie ce. Erau undeva la 20.000 care aveau permise dar refuzau sa presteze servicii. Din aia 20.000 fac eu parte :))). Am fost la Eddie Stobart acum 2-3 luni am rezistat 20 - 30 de minute :))) la training. Si sa expun ce s-a intamplat.

Am intrat la induction in birou, mi s-a pus in fata o tona de hartii sa semnez si sa le invat intr-o ora :)). Din primul minut am stiut ca nu stau dar am vrut sa vad pana unde ajung cu cretinismul ( nici macar nu au fost surprinsi de plecarea mea, erau obisnuiti nu eram primul ). 10.30 Lire/h era salariul, Tesco, custi, Trunking depozite. Se apuca femeia sa imi explice ca atunci cand plec din Yard sa ma asigur ca e trailerul corect, sa fac daily check si hop da cu mucii in fasole ,sa scriu pe foaie lungimea trailerului :)) pai ma nene ce treaba am cu lungimea, cu inaltimea DA dar cu lungimea? o fi vre-unu ilegal construit de 150m lungime si sa nu il iau pe ala sau ce treaba e cu lungimea? i-am cerut sa explice, a zis ca nu ea a facut tabelele alea si sa nu o intreb pe ea, pai nu le-ai facut tu atunci ce eliminat cauti aici sa ma inveti tampenii? OK. Trecem peste, o alta aberatie teancul de acte care trebuie sa il faca soferul la Eddie Stobart UK in fiecare zi. Am injurat frate olteneste in gand si am plecat de acolo. Am lucrat frate Cico pe 11-12p/h in timpul saptaminii si pe 20p/h duminica la scafolding pe low loader, am lucrat la alte companii pe 10.50 - 12p/h si am completat decat daily check aia era singura hartie de completat a soferului. Nu tu marfa sa asiguri, nu tu verificat marfa in spate nu faceam nimic decat transportam trailerul atat. La CEVA a fost o data de am dat marfa jos cu transpaletul dar credema ca nici nu am bagat in seama asa ceva, adica oamenii sunt asa de prietenosi, nu fac galagie daca nu ajungi la timp, daca ajungi prea devreme, daca uiti sa bagi motorina, daca uiti sa ai bocanci in picioare, daca ajungi la munca mai tarziu, nu aveam cum sa ii refuz adica trebuia sa fiu nesimtit sa fac asta. Dar sa fac asa ceva (incarcat/descarcat) in fiecare zii cu Transport office care iti sare in cap daca ai facut ceva minor :)) ma nene ma imi pica pe invers rau. 

Parerea mea este asta: cu ce o sa se confrunte UK in domeniul de soferie o sa se noteze in istorie, au lasat sa faca legi tampite oameni care habar nu au de soferie, inclusiv daily check-ul e degeaba, eu il apreciez dar nu bate casa cu masa. MetroLine din Londra ne-a invatat numai saftey si extra saftey la autobuze in training. Cand am ajung la garaj in prima zi de munca mi-am dat seama ca tot ce m-au invat aia e vrajeala si nu se tine cont aici. Autobuzele erau pericol public, numai stiu cate autobuze am luat fara retarder, care mi s-au stricat pe drum, si multe altele care din punctul de vedere legal si al meu desigur nu aveau ce sa caute pe sosea. Pai unde e Saftey-ul din training ca nu il mai inteleg. Tot asa si la TIR, tot bordul era bradul de craciun, roti blocate pe trailer, am facut pana, pana la urma eu am fost de vina nu remorca sau camionul. OK OK eu am fost devina dar ala nu e stricat? nu am scris toate defectele in daily check? sunt acolo mi-ati zis ca deabia a trecut MOT-ul si sa ma duc cu el unde am de dus...... "Dute acasa ai terminat tura, o sa te sune agentia daca mai vi si maine". Cred ca au vrut sa zica ca fac pe desteptul cu ei :)). Atunci cand marfa e incarcata gresit poti sa refuzi sa pleci cu el majoritatea companiilor nu or sa zica nimica, dar mai sunt firme care nu te mai cheama daca faci pe desteptul.

La training am fost si eu, tot asa era si la DHL, Eddie Stobart Doncaster (2-3 zile training si induction). Cico frate poate ai noroc si gasesti o remorca sau camion cu un cauciuc sau mai multe care are floarea sub 1.6mm si refuzi sa pleci ca e illegal sa pleci cu el :)) sa te vad atunci daca ii mai lauzi, sau sa le zici ca nu merge ABS si il ai aprins in bord. Or sa zica daca nu e cu Rosu e ok, sa il scrii in defect sheet si il reparam noi, tu pleci e ploaie cum e normal in anglia si pui o frana mai brusc ca iti taie unu calea sau iti pune frana brusc in fata ca e suparat pe tine si iti derapeaza trailerul ca nu a avut ABS si fuge un pic in dreapta sau stanga si loveste alta masina. Nu ai Dashcam pe camion sau CCTV. A cui e vina? Nu e nici la Eddie Stobart totul roz. 

Daca nu ar face induction si training in care sa te invete lucruri de care ei oricum nu or sa tina cont, si te invata ca sa poata sa arunce dupaia vina pe tine, pentru mine ar fi OK si nu as mai protesta pe aci :)), dar ei te invata ca sa poata sa arunce mortu pe tine. Daca le respecti ca la carte ( faci pe desteptul ) sunt in stare sa fac pariu ca nu te mai cheama la munca sau iti gasesc ei ceva motiv sa te dea afara daca esti PAYE.

Ca sa nu se inteleaga gresit, am pus mana pe transpalet, am pus mana pe EPT si am facut ocazional descarcare cu ele la vre-un depozit, dar am facut ca nu am vrut sa fiu nesimtit, am facut ca imi era drag de firma la care munceam, am facut ca a fost exceptie si nu se intampla in fiecare zii. Cico banuiesc ca esti ziua in tura si faci magazine, gandestete cum ar fi daca ai avea driver mate, cum ar fi cu un salariu mult mai mare fata de al meu (cum ar fi si corect frate ca eu incasez 11.50 si cei de la multi drop incaseaza de la 11.50 la 13.50)?

 

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

https://www.indeed.co.uk/cmp/1st-Step-Solutions-Ltd/jobs/Pts-Labourer-9076d84030fde630?q=PTS+labourer

PTS = muncitor la trenuri (Overground si NU Underground) munca usoara nu se compara cu underground si cu constructiile. zero responsabilitati in comparatie cu soferia, cost obtinere calificare: 300-500 Lire.

 

Comparatile si voi

 

https://www.indeed.co.uk/viewjob?jk=3a3e20ca12702f67&q=class+1+driver&l=Doncaster%2C+South+Yorkshire&tk=1bl08t1mo92cg824&from=web

https://www.indeed.co.uk/cmp/H.-appleyard-&-Sons-Ltd/jobs/HGV-Class-Driver-3ae454d8d4686806?q=class+1+driver

Sofer si salariu. :)))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Completez și eu cu câteva exemple de tâmpenie britanică, în materie de safety measures:

- Intru în curte la Amazon, mi se indică rampa X. Ok... manevrez, mă apropii de rampă, opresc, cobor și deschid ușile, urc înapoi și-o lipesc de rampă. Agăț cheile pe ața aia de lângă rampă (pe care le-au și tras imediat înăuntru), apoi, conform instrucțiunilor lipite pe pereți pe acolo, cobor și pun o cală la prima axă de pe vagon. Ceva ''yard marshall'' de pe acolo (un mâț de copil de 18 ani probabil și 30 de kile ud) vine și-mi zice să trag și frâna de la vagon. ''Yes, sir!''... și i-am îndeplinit rugămintea. Apoi punctul culminant: îmi zice să scot alimentarea cu aer și să bag un ''suzie'' (din-ăla cu cheie) de mi-l dădea el??!!!! Și mai aveam și vagon frigo, de a trebuit să decuplez ca să bag furtunul înapoi (din motive de burtă :P )

- Iau un autotractor (cu 15 la număr) în primire și constat că nu-mi merge semnalizarea pe dreapta spate. Cum am tot timpul o sculă universală în rucsac, desfac capacul triplei și găsesc becul ars. Cu el în mână mă duc la atelierul din curte să le cer unul de schimb. S-a turat martalogul ăla de ziceai că tocmai aflase că-l înșeală nevasta... și nici una nici două îmi zice să-l parchez la gard și-i să-i pun V.O.R. în geam?!! PENTRU UN BEC!!! A trebuit să-mi trambalez toate bagajele în alt camion...

P.S. La Eddie Stobart-ul din Truck stop-ul de la Crick (pe A5) m-am prezentat la start time-ul indicat de agenție și după 45 de minute de stat în fața ghișeului... am plecat. Nu am spus nimănui nimic, pur și simplu m-am săturat să fiu ignorat și i-am tratat la fel. M-a sunat agenția pe drum, le-am spus ce și cum și mi-au zis că o să revină cu telefonul după ce vorbește cu Eddie Stobart... a fost ultima conversație avută cu agenția respectivă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Depinde de sofer...nu vreau sa devina edy stobart ca tema..deoarece avem un subiect separat..dar inca o data...depinde de sofer...Intradevar..eu fac pe tura de zi...nu magazine.[rar].eram pe DD-uri acum la frig...La ce spui tu..eu am refuzat N.. .trailere...sau capete tractor...daca nu corespund cerintelor legale de safety..pa..Si nu au ce sa imi repsoseze..Poate sunt eu cu nasul mai sus..nu stiu ce sa zic...probabil mai pregatit...Daca ceva nu corespunde nu plec cu el..e simplu...De aceea intr-o zi am schimbat de exemplu 3 capete tractor...Primul  avea un bec semnal ars ..al 2lea nu avea un cauciuc in regula,era sub minimul admis..La faza cu bocancii....pai din start ar fi vina mea sa ma duc fara ei..nu as fii profesionist..ar mai fi multe...dar...totul datorat soferului..Multi invatati ca pe comunitate unde nu ai nici o responsabilitate..Sau prea putine...Pentru mine e ok...Vor safety...pai safety lucram...Multi sunt nepregatiti..ori cu limba engleza..ori cu pregatirea proresionala..si atunci accepta o salarizare mai proasta...uneori vin ei cu idei...pe care le regreta ulterior...In fine...La truckstop acolo ..am inteles ca sunt cei mai aiurea..nu prestez servicii acolo..nu vreau...cu toate ca mau intrebat daca doresc sa lucrez..Am zis pas...sa se duca cine vrea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Mă bag in seama după ce am citit atâtea și aș dori un link cu o școală unde se predă despre coloana vertebrala că de Prâslea cel Voinic e cam târziu,unii dintre colegi l-ar face invidios și pe Puric in ceea ce privește exprimarea dar nimeni nu vorbește de safety când le mor cei dragi acasă așa că toate cele spuse cu referire la talent aplicațile acasă că pe comunitate e timp pierdut ,sper sa nu fi fost rautacios ,poate fi din cauza căldurii în rest drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Acum 17 ore, CristiYMP a spus:

Acasă e unde ți-e bine și unde ai o viață liniștită și un trai bun. Nu e obligatoriu să se cheme "România".

Colegule dacă ai fi știut un pic de istorie ai fi inteles că pentru existența ta au fost oameni care au murit ca tu să poți să te joci in nisip și în alte locuri frumoase când erai mititel sa te mândrești cu faptul că nu reușești să te descurci in tara și din contra sa te mândrești că îi ștergi la ....  pe alții pentru 3 lei e treabă ta și nu ești singurul care pentru câțiva euro aruncă cu noroi in locul unde s-a nascut(de aici trebuie să pornim au reușit cei cărora le spui ACASA să-și atingă scopul)In rest o zi bună tuturor și drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Acum 36 minute, sashatulcea a spus:

Colegule dacă ai fi știut un pic de istorie ai fi inteles că pentru existența ta au fost oameni care au murit ca tu să poți să te joci in nisip și în alte locuri frumoase când erai mititel sa te mândrești cu faptul că nu reușești să te descurci in tara și din contra sa te mândrești că îi ștergi la ....  pe alții pentru 3 lei e treabă ta și nu ești singurul care pentru câțiva euro aruncă cu noroi in locul unde s-a nascut(de aici trebuie să pornim au reușit cei cărora le spui ACASA să-și atingă scopul)In rest o zi bună tuturor și drumuri bune.

De unde știi tu câtă "istorie" am frăție? Și de când ne tragem așa de brăcinare, ne cunoaștem de undeva? Nu șterg pe nimeni la fund, nu te teme, și nici pe 3 lei nu lucrez, că n-am plecat de pe străzi din RO. Unde am aruncat mă cu noroi în toată fraza aia sau am spus cumva că nu mai știu unde mi-e țara? Vai de voi ăștia "patrioții", ai fi printre primii care după câteva luni în afara RO ar da-o cu "Como se dice?".

Cam mare frustrarea pe tine. Rămâi unde îți place, nu e vina mea că ai idei puține și fixe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Discutia a deraiat complet si vad si noaptea minti pe aici :))) 

 

1. Acasa = Romania

Indiferent ce abureli se posteaza pe aici pentru mine si multi alti plecati din Romania, ACASA E DOAR ROMANIA. Ca e bine in Romania sau nu e aia e alta discutie.

Cristi daca numai stii frate unde iti e casa e treaba ta nu cred ca e si treaba noastra, eu stiu prea bine unde e casa mea, tot acolo mi-as dori un loc de munca, cat mai aproape de casa dar din pacate nu se poate. Daca tu nu sti unde e casa ta (Romania sau Strainatate) cred ca ai o problema. Am prieteni care nu se mai intorc in Romania si casa lor e in UK. Ma rog fiecare cu pasaricile lui, dar sa nu sti unde ai casa e problema :).

2. SashaTulcea esti mondial frate :))

Suntem pe un forum de soferi nu de profesori :)) ne luasi cu istoria, cu comunismul si ororile lui...etc Ce istorie frate? Uitate la TV sa vezi istorie :)) uitate la USR, #Rezist, Videanu, Basescu, BOC, Udrea, Ciolos, Dragnea, Ponta,  Alina Bica, .... Lasa-ne cu istoria, multi dintre noi nu stim istorie multa. Nu stim de Coposu, Tutea, Maniu,....

Daca postati va rog postati ceva constructiv, un sfat, o parere, o experienta proasta, o experienta buna, un job bun sau un job prost. Numai postati aici istorie, unde e casa? sau numai e casa.

 

Bafta

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu pot să fiu de acord cu "Acasă e DOAR România" în contextul în care ți-ai ales altă țară unde să trăiești. Sau să înțeleg că fiecare zi e un chin și un dor neîntrerupt de țara natală? Atunci ar trebui să te gândești să te întorci în România.

Știu prea bine unde mi-e casa, hai să nu răstălmăcim cuvintele, mai precis în România și în țara adoptivă unde mă aflu acum și pe care eu am ales-o deci nu regret nimic și sunt fericit unde sunt.

Nu mai intru în detalii despre viața de zi cu zi, însă oriunde te-ai afla, dacă nu te simți ca acasă în locul respectiv, dacă stai chinuit și displaci ce e în jurul tău, reticent în a avea contacte decât cu cei ce-ți vorbesc limba, etc, poate că nu ești unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Tovarãşe SashaDeLaTulcea,

Tu reprezinti exact motivul pentru care eu, uneori, intorc capul cand aud romaneste.

Romania este tara in care ne-am nascut cu totii. Eu unul sunt mandru ca m-am nascut in Ro, pentru ca doar asa pot aprecia ce am aici in tara unde lucrez acum si unde am de gand sa lucrez pana la pensie! Daca m-as fi nascut direct aici, treburile ar fi stat cu totul altfel, deoarece nu as fi stiut ce inseamna sa incepi de la zero barat (cum incep cam toti prin Ro).

Sa nu ne intelegi gresit, cu totii cred ca ne-am dori sa lucram in Romania, tara frumoasa cu fete frumoase si bucate sanatoase, dar din pacate nu se poate (motivele le stiti cu totii prea bine: pile, relatii, nepotisme, favoritisme, coruptie, ura, invidie, jecmaneala si toate astea Gratis, doar salariul ce "depaseste" putin valoarea celor enumerate mai sus!)

Eu unul apreciez enorm respectul, sustinerea si intelegerea pe care le primesc de la angajatorul strain in schimbul devotamentului, seriozitatii, acuratetii si respectului reciproc pe care le afisez in fiecare zi de prãşit pe aceste meleaguri straine. Iar la sfarsit de saptamana cand vad fluturasul de salariu, dupa ce il prezint sotiei, ne asezam la masa si ne gandim: in Romania de ce nu se poate? De ce dupa 10 ani de UE lumea continua sa fuga din tara? Cauta ultimele statistici despre emigratia din Ro si vei vedea ca si United Nations trage semnale de alarma cu privire la situatia tarii noastre care se indrepta direct spre faliment!

Tu crezi ca noi ne scufundam cu vaporul? Esti invitatul meu sa vezi cum arata fundul oceanului. Pe mine ma gasesti in barca de salvare, care in prezent pentru mine si familia mea inseamna ACASA. Adica, ma gasesti acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Acum 17 ore, CristiYMP a spus:

Nu pot să fiu de acord cu "Acasă e DOAR România" în contextul în care ți-ai ales altă țară unde să trăiești. Sau să înțeleg că fiecare zi e un chin și un dor neîntrerupt de țara natală? Atunci ar trebui să te gândești să te întorci în România.

Știu prea bine unde mi-e casa, hai să nu răstălmăcim cuvintele, mai precis în România și în țara adoptivă unde mă aflu acum și pe care eu am ales-o deci nu regret nimic și sunt fericit unde sunt.

Nu mai intru în detalii despre viața de zi cu zi, însă oriunde te-ai afla, dacă nu te simți ca acasă în locul respectiv, dacă stai chinuit și displaci ce e în jurul tău, reticent în a avea contacte decât cu cei ce-ți vorbesc limba, etc, poate că nu ești unde trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.