Administrators Mario Bandit Postat Iulie 31, 2017 Administrators Share Postat Iulie 31, 2017 Purcarescu Virgil Sindicatul Solidaritatea Soferilor Drumuri Bune,incepand cu data 01.08.2017 initeaza un proiect care are ca scop fluidizarea punctelor de trecere a frontierei pentru autocamioane si masini de mare tonaj. Stim cu totii importanta acestui aspect, pe de-o parte soferii care sunt nevoiti de cele mai multe ori sa incalce Regulamentul (CE) nr. 561/2006 CE privind timpii de conducere, pe de alta parte angajatorii, care stim ca sunt conditionati contractual de ore de “incarcare-descarcare”. Un prim punct al proiectului il reprezinta monitorizarea fluiditatii trecerii autocamioanelor si masinilor de mare tonaj intre punctul de trecere a frontierei Nadlac 2, de pe autostrada A1, care se leaga de autostrada ungara M43 spre Mako si Szeged, in regim normal, in perioada 01.08.2017 ora 22:00 si 02.08.2017 ora 04:00 si identificarea factorilor care ingreuneaza si incetinesc procesul de trecere a frontierei. La acest proiect au fost invitati sa participe si UNTRR, ARTRI, FORT si SLT. Pana in acest moment am primit raspuns favorabil din partea UNTRR,FORT si ARTRI, colegii de la SLT nu si-au exprimat pozitia pana in acest moment. Dupa atingerea primului punct al actiunii dorim redactarea unei scrisori comune catre institutia care se face vinovata pentru acest aspect. Actiunea in sine se va relua saptamanal cu reprezentati din partea sindicatului pana cand situatia se va remedia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Iulie 31, 2017 Moderators Share Postat Iulie 31, 2017 O să se zgâiască 6 ore degeaba la webcamurile vămii Sunt efectiv foarte multe camioane în tranzit, de aia se fac cozi. Era ceva analiză făcută care arăta că dacă un camion ajunge în vamă la fiecare 4 minute și ceva și cu 3 benzi deschise și controale de câte 5 minute la fiecare în mai puțin de 6 ore coada e de câteva zeci de camioane... deci... 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat August 1, 2017 Moderators Share Postat August 1, 2017 cred ca e vorba despre actiunea unui sindicat in primul rind...in opinia mea e bine ca incearca sa faca ceva..sa atraga atentia...ar fi util sa faca asa ceva toate sindicatele..sa vezi atunci implicare...ei au avut actiuni..ca target spre a arata ca fac ceva si totodata spre atragere de membri..e utila actiunea lor chiar daca nu vor avea un rezultat notabil..vor arata ca se implica..ceea ce au cam uitat sa faca sindicatele noastre vechi... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat August 1, 2017 Members Share Postat August 1, 2017 Bună ziua. Există un protocol intern, care delimitează clar etapele controlului în vamă. Acel protocol are ca scop inclusiv combaterea evaziunii fiscale. De exemplu, să nu se mai arunce CMR-urile pe geam ! Sau să nu mai iasă marfa pe la Oradea, și să intre pe la Arad...Iar SSDB, s-a găsit să facă " hora unirii " cu reprezentanții patronatelor - ce cunoscută este această situație ! Adică cu ăia care sumt direct interesați, și care ne trimiteau să dormim în corturi ! Și care au făcut lobby pentru tragerea la răspundere a șoferilor profesioniști pentru ìncălcarea timpilor de conducere ! Ce s-au gândit ei : hai să dăm o mână de ajutor contabililor din firmele de transport... Din toate problemele șoferilor, SSDB-ul este preocupat de responsabilitățile contractuale ale...patronilor !? Vezi Doamne, de aceea sunt nevoiți să încalce șoferii Reg. 561/2006. Prostii ! Un șofer care lucrează legal, nu face 13-14 în cabină...el este plătit ! Nu așa stau treburile cu " viteziștii " plătiți " cu ruptu' ", dar...ei sunt cei vinovați ! Dar, acum înțeleg de ce vorbește/decide UNTRR-ul în numele șoferilor...Și cum se lăuda SSDB că a declinat invitația patronatelor la nu știu ce congres/simpozion... Pe urmă, Domnul Virgil Purcărescu, declara în TirMagazin, că trebuie schimbat Codul Muncii, ca să corespundă...Reg.561/2006 !!! Adică modifici o lege ( singura care mai apără cât de cât interesele salariaților ) pentru a corespunde unui regulament ! O aberație din punct de vedere juridic ! E ca și cum ai opri trenul la barieră, să dai prioritate autovehiculelor. Pe urmă, același Domn Virgil Purcărescu lăuda activitatea ISCTR-ului !? Care controlează șoferii, dar niciodată sediul firmelor " grele "...Care nu văd zecile de anunțuri de muncă în care firmele de transport declară cu subiect și predicat salarizarea per km ! În concluzie, este adevărat : " istoria se repetă " ! 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Dumitrescu Postat Februarie 3, 2020 Members Share Postat Februarie 3, 2020 Acesta este un proiect foarte bun și util pentru întreaga Românie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.