Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

SSBB in Actiune : Operatiunea ,, VAMA ,,


Mario Bandit

Postări Recomandate

  • Administrators
Purcarescu Virgil
Sindicatul Solidaritatea Soferilor Drumuri Bune,incepand cu data 01.08.2017 initeaza un proiect care are ca scop fluidizarea punctelor de trecere a frontierei pentru autocamioane si
masini de mare tonaj. Stim cu totii importanta acestui aspect, pe de-o parte soferii care sunt nevoiti de cele mai multe ori sa incalce Regulamentul (CE) nr. 561/2006 CE privind timpii de conducere, pe de alta parte angajatorii, care stim ca sunt conditionati contractual de ore de “incarcare-descarcare”.
Un prim punct al proiectului il reprezinta monitorizarea fluiditatii trecerii autocamioanelor si masinilor de mare tonaj intre punctul de trecere a frontierei Nadlac 2, de pe autostrada A1, care se
leaga de autostrada ungara M43 spre Mako si Szeged, in regim normal, in perioada 01.08.2017 ora 22:00 si 02.08.2017 ora 04:00 si identificarea factorilor care ingreuneaza si incetinesc procesul de trecere a frontierei.
La acest proiect au fost invitati sa participe si UNTRR, ARTRI, FORT si SLT. Pana in acest moment am primit raspuns favorabil din partea UNTRR,FORT si ARTRI, colegii de la SLT nu si-au exprimat pozitia pana in acest moment.
Dupa atingerea primului punct al actiunii dorim redactarea unei scrisori comune catre institutia care se face vinovata pentru acest aspect.
Actiunea in sine se va relua saptamanal cu reprezentati din partea sindicatului pana cand situatia se va remedia
 
 
 
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

O să se zgâiască 6 ore degeaba la webcamurile vămii :D Sunt efectiv foarte multe camioane în tranzit, de aia se fac cozi. Era ceva analiză făcută care arăta că dacă un camion ajunge în vamă la fiecare 4 minute și ceva și cu 3 benzi deschise și controale de câte 5 minute la fiecare în mai puțin de 6 ore coada e de câteva zeci de camioane... deci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

cred ca e vorba despre actiunea unui sindicat in primul rind...in opinia mea e bine ca incearca sa faca ceva..sa atraga atentia...ar fi util sa faca asa ceva toate sindicatele..sa vezi atunci implicare...ei au avut actiuni..ca target spre a arata ca fac ceva si totodata spre atragere de membri..e utila actiunea lor chiar daca nu vor avea un rezultat notabil..vor arata ca se implica..ceea ce  au cam uitat sa faca sindicatele noastre vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bună ziua. Există un protocol intern, care delimitează clar etapele controlului în vamă. Acel protocol are ca scop inclusiv combaterea evaziunii fiscale. De exemplu, să nu se mai arunce CMR-urile pe geam ! Sau să nu mai iasă marfa pe la Oradea, și să intre pe la Arad...Iar SSDB, s-a găsit să facă " hora unirii " cu reprezentanții patronatelor - ce cunoscută este această situație ! Adică cu ăia care sumt direct interesați, și care ne trimiteau să dormim în corturi ! Și care au făcut lobby pentru tragerea la răspundere a șoferilor profesioniști pentru ìncălcarea timpilor de conducere ! Ce s-au gândit ei : hai să dăm o mână de ajutor contabililor din firmele de transport... Din toate problemele șoferilor, SSDB-ul este preocupat de responsabilitățile contractuale ale...patronilor !? Vezi Doamne, de aceea sunt nevoiți să încalce șoferii Reg. 561/2006. Prostii ! Un șofer care lucrează legal, nu face 13-14 în cabină...el este plătit ! Nu așa stau treburile cu " viteziștii " plătiți " cu ruptu' ", dar...ei sunt cei vinovați ! Dar, acum înțeleg de ce vorbește/decide UNTRR-ul în numele șoferilor...Și cum se lăuda SSDB că a declinat invitația patronatelor la nu știu ce congres/simpozion... Pe urmă, Domnul Virgil Purcărescu, declara în TirMagazin, că trebuie schimbat Codul Muncii, ca să corespundă...Reg.561/2006 !!! Adică modifici o lege ( singura care mai apără cât de cât interesele salariaților ) pentru a corespunde unui regulament ! O aberație din punct de vedere juridic ! E ca și cum ai opri trenul la barieră, să dai prioritate autovehiculelor. Pe urmă, același Domn Virgil Purcărescu lăuda activitatea ISCTR-ului !? Care controlează șoferii, dar niciodată sediul  firmelor " grele "...Care nu văd zecile de anunțuri de muncă în care firmele de transport declară cu subiect și predicat salarizarea per km ! În concluzie, este adevărat : " istoria se repetă " !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.