Members Neluspritz Postat August 6, 2017 Members Share Postat August 6, 2017 Zic ei ca au mai multe masini, care fac si transport comunitat si intern. Eu pot sa va spun despre cursa fixa Timisoara -Arad-Leipzig si retur. Se lucreaza echipaj, se plateste la cursa 150euro cursa (incluzand aici si salariul pe tara). Se conduce 90% din timp noaptea, deci implicit pauzele se fac ziua. Zic ei ca se pot face 11 curse pe luna adica 11x1160(pe sens)x2=25520km lunar. ATENTIE : masina se incarca si se descarca in timpul repausului zilnic de 9 ore, prin folosirea unui mijloc de manipulare al tahografului. Repausul zilnic la ei se face cu cardurile scoase , citez : " CA ASA TREBUIE FACUT''. Masina un Mercedes -Benz Atego 1220 din 2013. Zic ca au aparate de tazare dar trebuie sa opresti de fiecare data sa faci vignieta pe HU , si sa incarci aparatele de SK si CZ. ATENTIE; nu vi se spune de la inceput despre toate astea , eu afland doar la incarcare, drept urmare scos card , strans bagaj si plecat acasa de la Arad. Nu stiu cum e pe celelalte masinii, dar poate ne spune si noua cineva, si poate renuntam cu totii sa mai acceptam sa lucram asa. Asa zisul coleg mi-a reprosat ca : ''o sa vezi ca asa e la toti''. Imi pare rau daca am suparat pe cineva cu acest comentariu dar hai sa incercam sa spunem pe nume acestor nereguli , sa nu mai fim nevoiti sa cheltuim cateva sute de lei sa aflam pe propria piele 2 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat August 6, 2017 Members Share Postat August 6, 2017 Colegule, pe cursele de tur- retur, este cea mai mare boschetăreală ! Toate sunt plătite la km, sau la cursă. Nu există cursă tur-retur fără " mânăreală " tahograf. Și asta din cauza unor neica-nimeni, precum colegul tău, care acceptă rahaturi de doi lei, pe bază de " așa e peete tot "... Nu ar fi nicăieri așa, dacă nu ar accepta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Neluspritz Postat August 6, 2017 Autor Members Share Postat August 6, 2017 Acum 2 ore, Giani Grecu a spus: Colegule, pe cursele de tur- retur, este cea mai mare boschetăreală ! Toate sunt plătite la km, sau la cursă. Nu există cursă tur-retur fără " mânăreală " tahograf. Și asta din cauza unor neica-nimeni, precum colegul tău, care acceptă rahaturi de doi lei, pe bază de " așa e peete tot "... Nu ar fi nicăieri așa, dacă nu ar accepta ! Pai asta încerc sa spun. Haideți sa încercam sa scăpam de leprele astea . Daca am fi uniti si nu am mai accepta așa ceva , probabil ar începe sa dispară ușor , ușor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat August 6, 2017 Members Share Postat August 6, 2017 Am ìnțeles ce vrei să spui...Trebuie refuzat din start aranjamente gen " la cursă ", " pe km " ! Indirect te obligă la " mânăreală ". Ai calculat acei 150 de euro la numărul de ore lucrate efectiv ? Și când stai pe scaun alături muncești...Nu dai cu sapa, dar sunt o mulțime de alte profesii unde oamenii stau pe scaun, eventual se uită/supraveghează ceva, și câștigă bani din asta ! Iar scaunele lor nu se mișcă cu 90km/h, printre alte scaune de 40t, care se mișcă și ele cu 90km/h ! Adaugă și orele " de buton ", plus faptul că - pe baza celor spuse de tine - 25% spor de noapte...canci ! Dacă faci un calcul, un salahor pe șantier, iese mai bine ! Faptul că ai renunțat, este un lucru bun. Faptul că ai avertizat colegii, este un lucru și mai bun ! 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.